Téměř 42.200 aut, která skončila na vrakovištích, byly škodovky, následuje Ford s 13.245 vozy a Renault s více než 10.200 zrušenými auty. Na dalších místech skončily značky Opel a Peugeot.
Přesně tak. Jsem zvědavej jak bude vypadat statistika průměrnýho stáří aut v ČR po očištění od tohodle balastu. Možná se najednou zjistí, že průměrný stáří os. auta v ČR není 14 let, ale třeba jen 12 nebo 11.
No já bych to viděl jako číslo nad kterým už nemá vůbec význam se pozastavovat. Pokud by bylo teoreticky průměrný stáří auta v ČR 11 let, tak je to přeci supr výsledek. Odpovídá to autu z roku 2004, což je EURO 3 (klidně i EURO4) auto se solidní mírou pasivní i aktivní bezpečnosti. Kolik by sis představoval, že by to mělo ideálně být?
Obávám se, že po prvním pololetí se parkoviště a ulice zaplní vraky z polopřevodů, kdy auto fyzicky existuje, často je i pojízdné, ale stávající držitel ho z nějakého důvodu nemůže či nechce přihlásit, takže po 30.6.2015 určitě nebudou mít důvod a ani možnost ho nechat sešrotovat, takže ho odstaví někde na parkovišti a nazdar....
Bude pár měsíců trvat, než na to veřejná správa zareaguje.
MP už na pár exemplářů nalepila výzvu...
No třeba je nenechavci rozeberou dřív nebo si někdo přijde sundat RZ...
Stejně to nechápu, je tolik firem, které to zadarmo zlikvidují, proč to takhle někdo odstaví?
Nemám s tím přímou zkušenost, ale myslím si že minimálně u těch firem co to likvidují oficiálně musí ten kdo tam auto přiveze k likvidaci prokázat, že je vlastník...
Na internetu či v různých inzertních periodikách lze nalézt desítky podvodníků, kteří manipulaci se stavem tachometru nabízejí...a taková auta na internetu i končí.