Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podíl dieselových aut v EU v závěru roku dál klesal

Podíl nových dieselových automobilů na trhu Evropské unie dál klesá. Ve čtvrtém čtvrtletí se snížil na 34,1 procenta ze 41,2 procenta před rokem.
Zpět na článek
9. 2. 2019 17:05
Avatar - Ada je zase tady
8. 2. 2019 17:17
Však on zase počet dieselů poroste
Stačí se podívat o kolik tisíc tun skleníkových plynů vyprodukují museální benzínová auta oproti relativně ekologickým dieselům.
Rozbalit vlákno
11
8. 2. 2019 17:58
Re: Však on zase počet dieselů poroste
I kdyby všechno co zde píšeš, leckdy ne až úplně objektivně, byla pravda, je to jedno.

Podstatné pro prodeje toho či onoho pohonu je - konkrétně v případě Evropy - náročnost technických řešení na splňování předepsaných emisních limitů a od toho se odvíjející cena produktu a v druhé řadě aktuální cena paliva. Výrobci se tlaku předpisů přizpůsobují a v nabídkách jsou modely, o které zákazníci zase až tak moc nestojí, ale co mají dělat, když už nechtějí jezdit ve staré káře.

Jinými slovy "Ať žije Brusel". 8-s
Avatar - WinDiesel
8. 2. 2019 19:18
Re: Však on zase počet dieselů poroste
Nelze než souhlasit.
Avatar - Googlit
9. 2. 2019 19:46
Re: Však on zase počet dieselů poroste
Hoši tak se domluvte, kupte si nějakého pořádného diesela na třetinky a můžete se střídat za volantem až do důchodu
9. 2. 2019 20:49
Re: Však on zase počet dieselů poroste
ale Áda už je v důchodu:)
Avatar - WinDiesel
8. 2. 2019 19:20
Re: Však on zase počet dieselů poroste
Myslím že dojde ke stabilizaci a mírnému růstu. Oproti 0,3% elektromobilů je to pořád 100x víc >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
8. 2. 2019 19:28
Re: Však on zase počet dieselů poroste
:yes: :yes: :yes: >:D
Avatar - Hittman
8. 2. 2019 20:47
Re: Však on zase počet dieselů poroste
Neboj, Brusel zapracuje, budou dotace, které zaplatíme, prodeje vysavačů porostou...
Avatar - nathan
8. 2. 2019 19:29
Re: Však on zase počet dieselů poroste
Ty jseš fakt kus * :-!
Avatar - Beefcake
8. 2. 2019 20:06
Re: Však on zase počet dieselů poroste
Ty vole, ze som dnes nemal kameru zapnutu. Babenka na Golfe, oblak dymu za nou aj bez akceleracie.
Avatar - Ada je zase tady
8. 2. 2019 20:42
Re: Však on zase počet dieselů poroste
Nejsem vůl, uřízli mi jen žlučník. Samozřejmě, některé staré motory jsou tragické - zejména ty staré francouzské diesely, ale to je na silnici spíš výjimka, než pravidlo. A jediný správný postup je sebrat jim techničák a až projdou STK, ať jim ho vrátí. Když nesplní STK, mají smůlu. To ostatně platí pro všechny auta. I pro ty komůrkové diesely, na které firma Avia koupila kdysi licenci od dceřinné rendlíkovské firmy.
9. 2. 2019 20:28
Re: Však on zase počet dieselů poroste
Jo jo nejhorší jsou starý francouzký diesely, co jsou v Golfech.
Tenhle kluk mně vždycky donutí se sem přihlásit a mínusovat.
9. 2. 2019 00:15
Nejsou náhodou aktuální diesely zase čistší než benzíny?
..... vyšlo celkem dost článků že diesely plnící aktuální normy jsou čistší než benziňáky..... pekelné NOx někde na úplném minimu, CO2 (logicky) taky nižší.... sám jsem myslel že diesela už nikdy nekoupím, ale možná se ukáže že to je pořád dobrá volba.... (pro auto na dlouhé štreky, do města s tím smrdět moc nebudu, na to máme ve firmě auta na CNG....)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
9. 2. 2019 01:15
Re: Nejsou náhodou aktuální diesely zase čistší než benzíny?
Samozřejmě. Jen cvok kupuje neekologická benzínová a bateriová auta.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2019 08:17
Re: Nejsou náhodou aktuální diesely zase čistší než benzíny?
Myslíš protože nafta je tuplovaně zvýhodněná = a proto se v Evropě dostala i do malejch městskejch aut = i když v reálu při rovnejch podmínkách má smysl tak od velkýho Range Roveru? >:-[]

Plus v autech který drtěj kilometry = takže nějakej Ečkovej taxík je ok. I když [odkaz] :yes: :-)
9. 2. 2019 17:05
Proč asi ???
Josef (on) 09/02/2019 at 16:51
Protože je na diesely špatná reklama a lidi jsou ovce.To všechno je proto aby se uměle vytvářela práce, automobilky chrlí miliony nekvalitních aut , aby se nám po pár letech rozpadla pod rukama a náš opravář nám řekl:TO UŽ NEMÁ CENU OPRAVOVAT KUPTE SI NOVÉ !!!! Myslím že většina nás tuhle větu zná, o emise tu vůbec nejde pokud by si úředník došlápl na zaoceánské lodě tak jsme v pohodě.Začíná to stát všechno za nic, všechno je umělé auto už skoro neřídíme a ani nic necítíme když ho řídíme.Problém je v tom že nejsme jednotní a neumíme úředníka vyhodit když plácá blbosti a nahradit ho jiným.\Dokáže si vůbec někdo představit že za pár let budou téměř všechna auta elektrická, jak to dopadne s el.sítí a kde vezmou nabíječky lidi z paneláků?Dokáže si někdo představit že plán je takový: AŽ BUDOU VŠECHNA AUTA JEZDIT NA ELEKTRIKU TAK JÍ TAK ZDRAŽÍME ŽE LIDI BUDOU MÍT STEJNĚ SMŮLU A BUDOU JÍ MUSET ZAPLATIT !!!!Tak že pak nás ten kilometr vyjde dráž než s naftovým nebo benzínovým autem teď.\To jsme všichni tak slepí a nikdo tohle nevidí???????
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
10. 2. 2019 11:04
Re: Proč asi ???
To patri asi sem [odkaz]
Avatar - JohnST
9. 2. 2019 18:37
Hon na carodejnice
Treba pockat na rok 2020 ked vstupia do platnosti prisnejsie normy na CO2 a potom budu benziny tahat za kratsi koniec. Automobilky, ktore budu mat v ponuke prevahu benzinov sa nedoplatia na pokutach. :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Beefcake
10. 2. 2019 11:01
Re: Hon na carodejnice
To vies, automobilky su horsie informovane ako miestni myslitelia.