Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podívejte se, jak drsně Škoda testovala první Fabii. Poničená karoserie byla na denním pořádku

Testovací procedura předsériových kousků Škody Fabia nebyla žádnou procházkou růžovou zahradou. Naopak, oblíbené české auto dostávalo před lety pořádně na zadek.
Zpět na článek
22. 3. 2018 11:50
22. 3. 2018 13:02
22. 3. 2018 11:50
Testovanie
Zjavne sa uplatnili zname pravidlo, ze najlepsi offroad je sluzobna fabia :-)
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2018 13:02
Škoda, že....
..... nikoho nenapadlo testovat i rozvodové řetízky.
Rozbalit vlákno
7
22. 3. 2018 13:28
Re: Škoda, že....
Presne a "Skoda" ze takhle netestovali i nejlepsi cesky motor 1.2HTP nebo pozdejsi ceskou paradicku 7 stupnovou suchou DSG.
22. 3. 2018 22:18
Re: Škoda, že....
DQ200, neboli sedmistupňovou DSG se suchými spojkami, dělala firma LuK. Zato 1,2 TSI (původní) by měl být dílem Škody.
23. 3. 2018 10:04
Re: Škoda, že....
Myslis vyvoj? Protoze ji vyrabi a "zdokonaluje" Skoda nekde v Kvasinach
22. 3. 2018 20:46
Re: Škoda, že....
Myslíte u počátečních motorů 1,4? Ty už byly otestované dostatečně z Felicie.
22. 3. 2018 21:01
Re: Škoda, že....
Tak asi skoro každému dojde, že zmínka se asi týká TSI.
Avatar - beibej
22. 3. 2018 22:26
Re: Škoda, že....
a že jich bylo v jedničkový fábce co?
22. 3. 2018 23:41
Re: Škoda, že....
Že byly od dvojkové, vím. To něco mění, že měli pořádně testovat řetízky u TSI ?
22. 3. 2018 15:06
tycky stabilizatoru
Jak je tedy mozne, ze tycky stabilizatoru odchazeli tak brzo ?
Rozbalit vlákno
2
22. 3. 2018 16:04
Re: tycky stabilizatoru
a nebo silenbloky v ramenech, ty šly po 30t. do pr....to byla teda kvalita! Mám ještě do ted' jedničkovýho Focusa a ten má 320t. a nápravy se nedělaly a to má těžkej naftovej motor..Jedinej rozdíl je v kastli, u Fábie tolik nehnije...
Avatar - Ronault.
23. 3. 2018 06:13
Re: tycky stabilizatoru
Taky mě taky napadlo :*) >:D ale zase jako nebyla jediná, kde stabilizátor vydržel málo a jinak bytelné auto