Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podívejte se, jak se kdysi testovaly škodovky. Tudor jezdí po schodech!

Auta se v minulosti, kdy ještě neměli výrobci polygony, testovala různě. Jezdila třeba po schodech... Jako například první poválečná škodovka.
Zpět na článek
25. 11. 2016 13:16
25. 11. 2016 14:23
25. 11. 2016 15:19
Avatar - Dzakobo
25. 11. 2016 13:16
Nj zadní pohon
taková Octavia 1,0 biturbo >:D by asi měla problém i s přizvednutým podvozkem. Ale ty Jawy pěkně šplhaly nahoru :yes:
Rozbalit vlákno
0
tahle redakce, to je hrůza
To nejste schopni poznat, že ten vůz na nuselských schodech je Aero Minor? S předním náhonem a dvoutaktním, vodou chlazeným motorem o obsahu 600 ccm... :no:

Hlavně že furt vychvalujete rendlíky a škodovky s hmyzí tváří... :no:
Rozbalit vlákno
13
25. 11. 2016 14:10
Re: tahle redakce, to je hrůza
Stačilo by si přečíst článek, kde se o Minoru píše. :-|
25. 11. 2016 15:28
Re: tahle redakce, to je hrůza
Omlouvám se, neupozornil jsem grafičku na to, že ve videu jsou auta dvě. Náhled nechám vyměnit. Nicméně někteří evidentně opravdu neumějí číst... A někdo dokonce nezvládá sni pustit si video celé :-)
25. 11. 2016 16:12
Re: tahle redakce, to je hrůza
Chudák grafička. Já bych jí normálně vyhodil. Se nevyzná v autech. Hlavně že články na ACZ jsou OK. :-)
25. 11. 2016 18:12
Re: tahle redakce, to je hrůza
Chcete-li upozornit na chybu v mých článcích, pošlete mi mail. Odkaz je v každém textu po kliknutí na jméno/fotku autora. Nekonkrétními ironickými poznámkami kýženého efektu, tedy jejich opravy dosáhnete asi jen těžko... Pěkný páteční večer.
25. 11. 2016 20:44
Re: tahle redakce, to je hrůza
Neee, vy jste přece bezchybnej, to všechno grafička... Nebo to tak není?

Ale my už jsme tak nějak na ty voloviny u článků zvyklí... ;-)
25. 11. 2016 22:12
Re: tahle redakce, to je hrůza
Rád bych věděl, kde a kdy jsem tvrdil, že jsem bezchybný. Prosím odkaz na konkrétní příspěvek v konkrétní diskusi. Díky.
25. 11. 2016 16:31
Re: tahle redakce, to je hrůza
Máte špatně zdvihový objem motoru, pane Ádo. O terminologii nemluvě.
Avatar - Ada je zase tady
26. 11. 2016 01:33
Re: tahle redakce, to je hrůza
á, potrefená husa zakejhala... :no: :-)

Rozdíl v obsahu 600 oproti 615 ccm je tedy opravdu zásadní...:-) A co není pravdivé na terminologii? Nemá snad ten vůz přední náhon? Nebo snad vodní chlazení? Není ten motor dvoutaktní? Či chcete další detaily? Třeba že karosérie měla dřevěné nosníky? Když jsem byl chlapec, otec mne v tom vozil...
A od Tudoru se ten vůz lišil skutečně fundamentálně! :no:

Pokud byste byl chlap, omluvíte se a nebudete mne tu napadat!
26. 11. 2016 09:43
Re: tahle redakce, to je hrůza
Vaše terminologie je zastaralá a dávno se nepoužívá, maximálně jako slang. Chápu, jste starší ročník, který ji má zažitou, ale je nesprávná. Rozdíl mezi 600 a 615 cm3 je celých 15 krychlových centimetrů. Napadáte mimochodem vy mě. Stále žijete v domnění, že nepoznám Jawu Minor II od Škody 1101/1102, přitom chyba nevznikla stoprocentně na mé straně. A i přesto už jsem se za ni dávno omluvil. Od vás revanš vzhledem k chování, které tu předvádíte dlouhá léta, ani neočekávám. Evidentně jste můj článek, kde je o Minoru zmínka, vůbec nečetl a text pana Haase, který je uvnitř linkován, také ne.
Avatar - Ada je zase tady
26. 11. 2016 12:38
Re: tahle redakce, to je hrůza
Vida. Promluvila generace Z.. Ego nafouknuté jako balón. Co je zastaralého na vyjádření ccm (cubical centimeter?). Nebo RPM, či kmph? Přestože vaše generace obdivuje vše americké, není z neznalosti souvislostí schopna používat ani běžné zkratky.
Nejste náhodou absolventem vysoké školy ekonomické, kteří jsou přesvědčeni, že decibel je jednotka hluku? Zkrátka slovutní odborníci tělem i duší: [odkaz] A revanš z mé strany? Ten jste si právě přečetl. Přeji Vám krásný Advent.
28. 11. 2016 07:54
Re: tahle redakce, to je hrůza
V češtině se už léta používají cm3, min-1 a km/h. "Kmph" jsem nikde v anglicky psaných textech neviděl, výhradně kph, pokud se takovými jednotkami vůbec autoři zabývají. Nevylučuji, že to někde v poválečné literatuře bude, nicméně Američané a Britové metrický systém nepoužívají, jak známo. Jinak si mě evidentně, pane Ádo, s někým pletete :-) A mimochodem, ten odkaz je nefunkční.
Avatar - Ada je zase tady
28. 11. 2016 12:07
Re: tahle redakce, to je hrůza
Kdepak, nepletu. Naopak, potvrzujete, co jsem napsal, přímo s rozběhem....

BTW: Britové metrický systém používají a ten odkaz si při své vzdělanosti jistě budete schopen otevřít i bez mé pomoci.
29. 11. 2016 14:13
Re: tahle redakce, to je hrůza
Ano, jediné, co v tuhle chvíli potřebuji, je internetová psychoanalýza od anonyma :-) O vaší opravdu velmi trapné paušalizaci nemluvě.
25. 11. 2016 13:48
První auto je MINOR II !!!!!!!!!!
>:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - vabis
25. 11. 2016 16:07
Re: První auto je MINOR II !!!!!!!!!!
jj :-) na druhou stranu nevadi, historii neresme. Spis bych chtel videt v dane situaci dnesni vykvet jmenem O3 s sestiokou tvari >:-[] >:-[] >:-[]
25. 11. 2016 20:16
Re: První auto je MINOR II !!!!!!!!!!
Videl by si to isté, čiže ako tie schody bez problémov zvládne. Tak ako každé auto.
Ale Tudor by asi ťažko zvládol 130 na diaľnici.
Avatar - narona
25. 11. 2016 14:23
Škoda Popular
u nás v rodině se vžil její jiný oficiální název - Škoda Tlačit >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2016 14:26
to je vůůůl!!!
Pročpak by Škodovka testovala Minora?!? A kde tam jezdí po schodech ten tudor?!? >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - narona
26. 11. 2016 02:39
Re: to je vůůůl!!!
tudor je tam vidět nádherně ze všech úhlů, stačí si pustit to video...
26. 11. 2016 17:24
Re: to je vůůůl!!!
souhlasím, vůl jsem já, psal jsem to jen v reakci na obrázek :-( :-(
25. 11. 2016 15:19
Pokrok
O 60 let vývoje dál: [odkaz]

>:D Jakpak by asi z testu vyšel Koudyjágue?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
25. 11. 2016 20:41
no, to jeste byla zlata doba
Auta byla opravdu auta... ceska byla opravdu ceska...
A ridit mohli jen ridici - a ne kazdej, kdo si je schopen a ochoten zaplatit autoskolu.
;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
26. 11. 2016 11:23
Tak, jako test bych to nepovažoval.
To jsou spíše jakési propagační (předváděcí) jízdy. Dneska bychom řekli, že PR akce. A poslední Škodovka, která by toto zvládla, by byla krátká Felicia. Dneska možná ten Kodiaq. Ostatní by zůstali za něco viset.
Rozbalit vlákno
0