Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
8
/
19
Prohlédnout znovu
Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
|
acz
Interiér po vysunutí bočnic dosahuje šířky téměř čtyři metry
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Díky nízké celkové hmotnosti stačí návěsu dvě nápravy
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Na rám byly montovány tepelně izolované boční stěny
|
acz
Výroba z panelů vyžaduje přesnost
|
acz
Za výklopným čelem se nachází malá předsíňka
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší