Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování
1
/
12
Prohlédnout znovu
Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování
Pohony Renault Trucks C a K: Dvojí vstřikování
|
acz
Renault
|
acz
Jednotka DTI 8 slouží ve stavební řadě C
|
acz
Jedenáctilitrový šestiválec poskytuje výkon 279-338 kW
|
acz
Renault
|
acz
Přední náprava snáší mimořádné zatížení
|
acz
Model K 520 tvoří nejrobustnější a nejsilnější variantu
|
acz
Řada K používá velmi robustní systém pohonu, aby byl schopen přenášet nejen záběr, ale rovněž decelerační sílu
|
acz
Uchycení náprav a diferenciálů slibuje velkou odolnost vůči střetu s nerovnostmi vozovky
|
acz
Přímo řazenou převodovku lze získat na přání
|
acz
Model C s nápravami 6x4 nabízí velmi slušný vývod točivého momentu k pomocnému pohonu
|
acz
Renault
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem