Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vypadá jako Volvo, ale není to Volvo. Polestar odhaluje první vůz, je jím výkonné hybridní kupé

Polestar již nebude sportovním odvětvím automobilky Volvo, ale novou samostatnou značkou. Dnes představuje svůj první model. Jmenuje se Polestar 1 a švédské kořeny nezapře.
Zpět na článek
17. 10. 2017 14:10
17. 10. 2017 14:21
17. 10. 2017 14:45
17. 10. 2017 15:30
17. 10. 2017 15:38
17. 10. 2017 15:55
17. 10. 2017 16:01
17. 10. 2017 17:10
17. 10. 2017 21:26
18. 10. 2017 06:19
18. 10. 2017 08:36
18. 10. 2017 09:46
17. 10. 2017 14:53
17. 10. 2017 18:11
17. 10. 2017 19:44
18. 10. 2017 08:32
17. 10. 2017 14:11
17. 10. 2017 14:46
17. 10. 2017 14:50
17. 10. 2017 14:56
17. 10. 2017 15:42
17. 10. 2017 15:45
17. 10. 2017 16:21
17. 10. 2017 16:57
17. 10. 2017 20:25
17. 10. 2017 21:29
18. 10. 2017 03:41
18. 10. 2017 08:54
18. 10. 2017 09:26
18. 10. 2017 09:29
Avatar - Magister
17. 10. 2017 14:10
Motorizace
Kdyby tam místo slibovaných bzukátek a baterek dali 8 válec, bylo by to zajímavé. Designově to vypadá čistě a povedeně.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - WinDiesel
17. 10. 2017 14:21
Re: Motorizace
pokud to bude mít přes 2 tuny, v Norsku jim to dodaní :-)
Avatar - removed
17. 10. 2017 14:45
Re: Motorizace
Desing fajn, dokonce ten zadek bych přivítal na jejich "konvenčních" modelech S90.
Ale kabina... pokud má být Polestar sportovní divizí, tak bych čekal více hardwarových tlačítek... protože při svižné jízdě tyhle dotykáče ne e.
17. 10. 2017 15:30
Re: Motorizace
Pochybuju, ze pri svizny jizde bude nekdo ladit radio nebo stelovat klimu... Ja myslim,ze je to jen o zvyku. A jestli auto bude jizdne vynikajici,pak tlacitka nema smysl resit.

Za mne auto super,jen ten zadek je takovej jinej.
Avatar - iudex
17. 10. 2017 15:38
Re: Motorizace
Bežne si pri svižnej jazde nastavujem klímu, dokonca i na okruhu (kedy sa človek potí najviac). Téza, že človek si nastavuje vlastnosti auta iba pri kľudnej jazde na rovnej ceste či nebodaj iba v stoji je dosť mimo reality.
Avatar - removed
17. 10. 2017 15:55
Re: Motorizace
Jak už napsal iudex, právě při svižné jízdě klimatizuješ / šteluješ nejvíc. Páč jedna věc je adrenalin a druhá věc spocená pr...el ;-)
Avatar - iudex
17. 10. 2017 16:01
Re: Motorizace
Nechcel som to tak napísať, ale... je to presne tak. >:D
17. 10. 2017 17:10
Re: Motorizace
teda chlapci, na Brnenskem okruhu mam na jizdach pro verejnost najezdino asi 300 kol a v Moste na AMD pak asi 500 kol, a teda klimu jsem si vzdy nastavil pred jizdou >:D u nketerych aut ani klimoska nebyla potreba, treba u Exige, na nejaky smatrani po kolecku nebyl vubec cas ani pred jizdou ani po jizde >:D

a jesi se vam poti pr.el pri sportovnejsi jizde, asi to bude problem nekde jinde nez s klimoskou 8-s
Avatar - speedfred
17. 10. 2017 21:26
Re: Motorizace
ja to všetko na okruhu vypínam,radšej pootvorim okno keď treba.
18. 10. 2017 06:19
Re: Motorizace
Klimu v autě na okruh nemám ;-) Teď jsme si nainstalovali drink system, tak jsem zvědav jestli aspoň na cílové rovince zvládnu potáhnout hadičku >:D
18. 10. 2017 08:36
Re: Motorizace
pootevreny okna bych rekl mozna berou vic nez ta klima >:D kdys sme se na dnech mercedesu svezli s Tomasem Enge v AMGcku, tak taky chtel at zavrem vsechny okna, ono je to i nebezpecne pri kolizy, v beznem aute nemas ochranne site u oken a vetsina lidi si nebere ani otevrenou helmu
Avatar - speedfred
18. 10. 2017 09:46
Re: Motorizace
jasne že zatvorené okno je lepšie kvôli aero a bezpečnosti ,ale ja potrebujem raz za čas dotyk s prírodou. >:D
17. 10. 2017 14:53
Re: Motorizace
a ty by sis s tim 8 valcem jiste koupil aspon 2 kusy vid :-! tak jim to napis ze bez 8 valce si to nekoupis a basta :yes:
17. 10. 2017 18:11
Re: Motorizace
Tak jako vůz kategorie GT by minimálně měl mít V6 Turbo + ten hybrid. Btw pořád je Volvo, tak jako DS je pořád Citroen a Genesis jen Hyundai ;-)
Avatar - CHerokee
17. 10. 2017 19:44
Re: Motorizace
Kolik vozů v této třídě má 4 válec? ;-)
18. 10. 2017 08:32
Re: Motorizace
jeste pred 5 lety si lidi rikaly ze elektromobil jema sanci uspet a ve stredni tride s cenovkou nad 2 mice us vubec ne, dnes po 5 letech ma Tesla s modelem S rocne vetsi prodeje nez vsichni jeji souperi s modely v dane tride s 8 valci ;-) ano se vsema motorizacema dohromady jsou prodeje nasobne, ale s 8 valci pod haubnou je v poctu rocne predci i ta jedna znacka s jednim modelem (vyssi stredni trida), lidi doba se meni a tady to stale nekteri nejak nechapou a myslej si ze bude po jejich,..... nebude, automobilkam jste u zadnice, je zajimaj prodeje, ne tlachani na forech o tom co by si lidi koupili kdyby meli na to a to :-!
17. 10. 2017 14:11
Je to čínský..
tak by to mohlo bejt levný. Jako druhý nenáročný auto do města, třeba do rodiny ke škodiaku, proč ne. Cenově to snad bude podobný..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
17. 10. 2017 14:28
Re: Je to čínský..
Taktak...čínská 5 kolona... ;-)
17. 10. 2017 14:46
Jízda...
...pseudočtyřkolka se systémem známým už z XC90. Pokud nebude motor při dynamické jízdě krmit zároveň elektromotory na zadní nápravě bez ohledu na stav baterií, pak z toho bude nedotáčivá mrcha ihned po vybití.

Jinak zvenku nádherné tvary, jen ty zadní lampy koušu už od S80 a pořád to není ono ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
17. 10. 2017 14:50
jj
se 150 km můžu frajeřit tak leda po městě blízko zásuvky >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
11
17. 10. 2017 14:56
Re: jj
Upřímně to je přesně auto, jak bych ho rád. Ovšem s R6 nebo V8, elektromotorem a bateriemi s kapacitou +100km.

Nejde primárně o zásuvku po 10km, když máš plug-in hybrid.
Avatar - iudex
17. 10. 2017 15:42
Re: jj
No a to bude zrejme problém. Technika na báze Volva (ak nechcem povedať naleštené preznačkované Volvo) dáva tušiť, že to bude len R4 ako vo všetkých Volvách, na R6 či nebodaj V8 zabudni. Ostatne všimni si, že sa nepíše o konfigurácii motora, ale iba o číslach. Ak by tam bol 6 či 8-valec, hrdo by to uviedli. ;-)
Avatar - iudex
17. 10. 2017 15:45
Re: jj
Tak ako som predpokladal, je tam len štvorvalec 2,0. Podľa Autoexpressu dáva 338 (britských) koní, zvyšok sú baterky.
P.S. Prečo takúto základnú informáciu musím hľadať inde? Nie sme na serveri báječná žena, kde sú zaujímavé iba výsledné čísla a technika nikoho nezaujíma. :no:
Avatar - fOE
17. 10. 2017 16:21
Re: jj
A to je prave ten omyl. Tady jsi na servru razeni Bajecna zena, v clancich uz maj kluci vic chyb nez spravnych infrormaci, zbytek si dohledej a hlavne vsude vecpat skodovku, to je primarni cil.
Doporucuju ocekavat uz jen dno, pak si clovek odpusti nemile prekvapeni, ze neco neni jak zde pisi nebo jak zde nepisi vubec. A naopak ho muze sem tam neco mile prekvapit (cim dal raritnejsi jev).
Avatar - iudex
17. 10. 2017 16:57
Re: jj
Jj, je to bohužiaľ tak. Ale prekvapuje ma, že nikomu z vedenia nevadí, že tie články sú úplne odfláknuté či plné zjavných faktických chýb, na ktoré musia upozorňovať čitatelia. 8-s
17. 10. 2017 20:25
Re: jj
Myslis vedeni Sveta motoru? Ta banda zavislych pisalku podle toho co tu smazi neni schopna poznat auto od sekyrky ;-)
Avatar - speedfred
17. 10. 2017 21:29
Re: jj
tak sa zbaliť a presťahovať sa na iné www
18. 10. 2017 03:41
Re: jj
Tam není tahle diskuzní platforma. Koupili výborně vyřešený uživatelský software. Teď z toho bohužel žijí, na články by chcípli hlady. ;-)
18. 10. 2017 08:54
Re: jj
Sice nemají, tak dokonalou diskusní platformu, ale úroveň redakce je podstatně lepší: w w w. a u t i c k a r . c z
18. 10. 2017 09:26
Re: jj
Ok, ale většina sem už chodí spíš diskutovat než číst ty lumpárny.
18. 10. 2017 09:29
Re: jj
cist a sledovat se chodi jinam, garaz, meziplyn a tak, tady je to jen o diskutovani, protoze cist se to neda >:D