Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Polestar vyvíjí ostré Volvo XC90

Nabídka dvorního tunera Volva, švédského Polestaru, se v blízké budoucnosti neomezí jen na klasická osobní auta. Výkonovou posilu a drsnější kabátek chystá i pro velké SUV XC90.
Zpět na článek
16. 2. 2015 12:29
Avatar - KANKUNEN
16. 2. 2015 11:44
XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
věrným SUV kupujícím zákazníkum. Poladit D5 byla evropská volví povinnost.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2015 11:50
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
Jak to myslíš? Nemyslim to posílení D5 ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2015 11:51
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
Jak to myslíš? Nemyslim to posílení D5 ;-)
Avatar - KANKUNEN
16. 2. 2015 12:47
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
Jednoduše, XC 90 jezdí hlavně v D5. Konkurence jde s výkony 6V nahoru a načipovaním R4 nejde konkurovat. U R4 pak roste výkon a spotřeba, ale kultivovanosti nelze dosáhnout.
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2015 13:34
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
Jo to jo. Na druhou stranu myslim že totální většina lidí ty vyšší výkony stejně nevyužívá. Nerad to řikám ale Volvo je se svejma pidimotorama spíš jen věrozvěst budoucnosti :-|
16. 2. 2015 15:47
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
To máš asi pravdu, protože spousta lidí je naprosto nadšená a motor neřeší. Máme XC60 polestar 190kw D5 (pětiválec :-) ) a stejně to podle mě moc nejede. Tohle bude ještě línější a ta kultivovanost se asi vyřeší hlukovou izolací od motoru. ;-\
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2015 16:05
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
190 kW a nevim kolik Nm by mělo auto střední velikosti už relativně slušně rozhejbat. Kde je chyba? :-|
Avatar - Volvomatej
16. 2. 2015 17:12
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
Že Polestar chip u D5 nemá 190 kW, ale 169 kW, což je podstatný rozdíl. :-!
Jinak :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2015 17:20
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
No to je fakt vo dost míň a nechce se mi hledat kolik XC60 váží ale i tak by 169 kW a asi slušná porce Nm by mělo stačit na použitelnou dynamiku
16. 2. 2015 18:44
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
V základu je cca 160kw a mám v ruce certifikát od polestáru se zvýšením na 190kw.
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2015 19:19
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
A kolik tam je napsáno Nm?
Pokud do toho nepřestupuješ z Ferrari nebo něčeho takovýho tak 190 kW už musí s autem velikosti XC60 docela slušně hejbat. I těžká C5 s šestiválcem 177 kW je když už jede docela slušně dynamická a pružnost je dokonce hodně slušná.
Mezitim sem si to našel, je fakt že oficiálně má verze Polestar "jen" 169kW a 470Nm v relativně úzkym spektru otáček :-|
16. 2. 2015 19:28
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
Je tam psáno 490Nm. Jako ano jede to a dokonce líp než ostatní auta, ale je to jen můj pocit, že to zas tak rychlý není. Chci tím říct, že nová xc90 je větší a jistě těžší, takže ten poměr výkon hmotnost zas tak super nebude. Pro někoho asi jo, ale subjektivně by to chtělo více. Teď sem taky pohledal a základ d5 má 159kW takže polestár +10kW je fakt divně málo.
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2015 21:58
Re: XC90 nemám rád za to plivnutí do tváře
Píšou tam +11kW což je v dnešní době fakt slabota. Souhlasim že auto velikosti a váhy XC90 by mělo mít naftu nějakejch 190-200 kW nebo alespoň 180kW jako bylo v minulejch generacích prémiovek a dokonce i v tom levnym Citroenu. Nafta ale stejně frčí jen v Evropě, kombinací slušný spotřeby a vůbec ne špatnýho výkonu možná bude ten plug-in-hybrid T8
Avatar - dewill
16. 2. 2015 12:29
R design
Se mi líbí u všech Volv, tady to taky pěkně zvedá dojem hlavně z interiéru.
Rozbalit vlákno
0