Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Poleťte s námi 13. května na testování Škody Superb 2013!

Pro tři vybrané blogery Auto.cz máme exkluzivní nabídku: na naše náklady odletí z Prahy do Vídně na mezinárodní testování faceliftované Škody Superb. Za jakých podmínek?
Zpět na článek
29. 4. 2013 09:05
29. 4. 2013 09:17
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
1. 5. 2013 09:51
29. 4. 2013 09:57
29. 4. 2013 10:37
29. 4. 2013 10:45
29. 4. 2013 11:05
30. 4. 2013 13:34
29. 4. 2013 11:04
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2013 15:59
30. 4. 2013 10:56
3. 5. 2013 16:37
29. 4. 2013 10:48
29. 4. 2013 10:56
29. 4. 2013 10:57
29. 4. 2013 11:17
29. 4. 2013 11:45
29. 4. 2013 15:56
5. 5. 2013 23:52
29. 4. 2013 11:45
29. 4. 2013 13:15
29. 4. 2013 19:51
30. 4. 2013 22:56
4. 5. 2013 09:29
30. 4. 2013 21:59
29. 4. 2013 11:05
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2013 12:08
29. 4. 2013 12:46
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2013 16:01
29. 4. 2013 16:31
29. 4. 2013 17:02
29. 4. 2013 16:55
30. 4. 2013 13:59
3. 5. 2013 12:37
29. 4. 2013 19:55
30. 4. 2013 01:00
30. 4. 2013 15:16
1. 5. 2013 09:35
1. 5. 2013 10:10
1. 5. 2013 11:43
1. 5. 2013 13:19
1. 5. 2013 16:19
1. 5. 2013 17:13
3. 5. 2013 13:50
3. 5. 2013 11:06
4. 5. 2013 12:51
3. 5. 2013 17:51
4. 5. 2013 19:24
2. 5. 2013 08:13
29. 4. 2013 09:05
Blogeři
Týká se to i diskuzí nebo jenom blogů ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 4. 2013 09:17
Re: Blogeři
Dobrý den, týká se to pouze blogů prezentovaných v rámci Auto.cz.
29. 4. 2013 09:49
Re: Blogeři
udělej si jeden blog a máš to ;-)
Avatar - PepaJ
1. 5. 2013 09:51
Re: Blogeři
No to bylo fajn mít to stěstí..a moc si tam zajet. :))
29. 4. 2013 09:57
Vemte
GTIho, Jossalita a Adyho2410 ti to jistě ocení a my zase oceníme jejich nepřítomnost. :-)
Rozbalit vlákno
8
29. 4. 2013 10:45
Re: Vemte
No jo,nepřítomnost na jeden den, ale umíte si pak představit ty chvalozpěvy a slinty okolo? To bude masáž... No aspoň si GTI pokecá s VWavwerkou. Si budou kluci notovat... >:D
29. 4. 2013 11:05
Re: Vemte
To bude stejně GTI si to neodpustí a ti ostatní taky, ale byl by takový malý státní svátek.
30. 4. 2013 13:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2013 11:04
Re: Vemte
:yes:
29. 4. 2013 15:59
Re: Vemte
A zakázat jim návrat do republiky >:D.
Avatar - volvo s60
30. 4. 2013 10:56
Re: Vemte
Prosím, prosím! Vemte je ssebou, ale jen tam!!! >:-[] :yes:
Avatar - Aladeen
3. 5. 2013 16:37
Re: Vemte
>:-[] :yes: Oni sú už vopred vylosovaný ...
Avatar - Emel
29. 4. 2013 10:21
Dobrý nápad, špatný termín :-(
To by bylo fajn, škoda termínu... tak třeba někdy příště s novým supersportem od Škody, jo? :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
29. 4. 2013 11:16
Re: Dobrý nápad, špatný termín :-(
To si počkáš >:D
Avatar - vabis
29. 4. 2013 10:44
zajímavý nápad
Akce zajímavá, pochvala za dobrý nápad a krok správným směrem. :yes: Doufejme, že nebude poslední a stane se z toho milá tradice :-) A až se v jednom z dalších kol bude jednat o testování např Rangeru v JAR, tak se také přihlásím ;-)
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2013 10:48
faaakt
a co kdys je bloger treba ze zamori, take na vase naklady?
Rozbalit vlákno
12
29. 4. 2013 10:57
Re: faaakt
:-) Jako by ti nebylo jasný, kdo pojede... >:D Jo testovat se novej francouz nebo korejec, už by to tak jasný nebylo...

Jen by mě zajímalo, o kolik jinde je facelift technikou jinde, aby to bylo na zahraniční testování... Mimochodem, i ve škodovce je hodně vysoce postavených, co fl považují za těžce nepovdenej...
Avatar - Ozzman
29. 4. 2013 11:17
Re: faaakt
Tak na Korejce by to snad ani nikdo nechtěl upřít Topperovi ne?:) Aspoň by se v něm konečně projel :D:D
29. 4. 2013 15:56
Re: faaakt
Tak mě napadá, co se vůbec stalo s Incescentem? :-)
Avatar - Hotwire
5. 5. 2013 23:52
Re: faaakt
moc vystrajal tak ho dali na samotku.
Avatar - Emel
29. 4. 2013 11:45
Re: faaakt
Když je blogger ze zámoří, tak ho asi nevyberou... nehledej v tom nic složitého :-)
29. 4. 2013 13:15
Re: faaakt
obcas se to zjistuje dost blbe, kdys pisu z telefonu treba z druhe strany planety, tak se taky vypise IP operatora v CR, tedy v Praze, a just bych chtel aby me proplatili business-class ze Sydney >:D
Avatar - petrumr
29. 4. 2013 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2013 22:56
Re: faaakt
No tak ja by som im ušetril, z Bratislavy do Viedne je to lacnejšie...:-D
Ale musel by to byť iný voz...
Avatar - petrumr
4. 5. 2013 09:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
30. 4. 2013 21:59
Re: faaakt
Musíš napsat nějaké údaje o sobě, abys byl v osudí...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2013 11:05
Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
Just asking....
Rozbalit vlákno
11
29. 4. 2013 11:19
Re: Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
Protože jde o povedený auto, lepší než OIII i Superb. A to se tady nenosí... >:D A hlavně Škodovka potřebuje udržet novináře na svý straně. Jednou je to výlet do Portugalska, pak zas do Vídně...

PS: Teď jsem četl na autoforu test OIII 1,6 TDI za cenu 863500 Kč (dokonce i podsvícený pádla to mělo >:D ). Neskutečnej test. Ale raději se 7mi stupňovým DSG. On ten 5ti kvalt u manuálu by asi už fakt nešlo vynášet do nebes... >:D
29. 4. 2013 11:46
Re: Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
Ty jseš vážně vemeno >:D
30. 4. 2013 13:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2013 14:25
Re: Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
Gilgite, nic proti, ale už jen to, že se české auto prezentuje ve Vídni, něco značí... Že by v Čechách nebyly hezký místa??? Ale asi je pro novináře z celý Evropy lepší jet do Vídně, než někam do ČR. Je tam víc místa na mimopracovní vyžití. V Bolce by mohli max. na fotbal. Takže ústupek novinářům... Jasně, Evropa se líp domluví v Rakousku než v Čechách, ale v tom bych problém neviděl...

A pokud jsi četl článek, kde jsou schopní napsat, že motor je naprosto dostačující, jede jak pila, a skoro nežere, pak tě musí udivit, jak dokážou pomluvit konkurenci, kde 74 kW je slabý motor, kde vlečka vzadu je neskutečně strašná, kde není nic intuitivní a nic na svém místě... Prostě nenamluvíš mi, že odborníci typu VWavwerka berou výlet do Vídně jako nutný zlo... To by stačilo dojet do Bolky, kde ten Super je k vidění už asi 2 měsíce... Jenže asi by nebylo dobrý napsat online, že slabý TSI je úlet... To by z Bavor asi přijeli kluci stopem. :-)

PS: Já když musím do zahraničí na nějakou předváděčku, popř. školení, je u mě super postaráno, a ještě si hezky přilepším za diety, reklamní dárky a pod... Že by to tak nebylo i v tomto odvětví???

Hádat se nebudu, ale tohle mi nikdo nevymluví.
30. 4. 2013 14:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 4. 2013 11:45
Re: Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
Možná chyba v marketingu Mazdy? ;-)
Avatar - Emel
29. 4. 2013 11:49
Re: Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
Těžko říct jestli chyba... předpokládám, že myšlenka má svůj původ u auto.cz, pokud bys napsal do Mazdy že bys chtěl šestku projet a něco o ní napsat, asi by nebyli proti...
Avatar - Dinar
29. 4. 2013 12:30
Re: Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
Odkud je myšlenka je celkem fuk, u každé legrace je podstatné, kdo ji platí. ;-)
Avatar - Emel
29. 4. 2013 12:47
Re: Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
No to je obecně zajímavé, upřímně moc nevím jak to u předváděcích akcí funguje... předpokládám, že je vše v režii automobilky.
Avatar - Dinar
29. 4. 2013 14:38
Re: Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
Právě proto, že víme pr.d, je myslím docela zbytečné pouštět se do debat, čí je to "chyba", že auto.cz nezve na podobnou akci třeba mazdy 6.
Avatar - Emel
29. 4. 2013 16:00
Re: Preco nebola pozvanka na test Mazdy 6?
Myslel jsem to spíš tak, že podobná akce je první svého druhu, takže nemá smysl mluvit o nějakých chybách... prostě někdo být první musí a první s tím na auto.cz přišla Škoda, u domácí automobilky to není žádné překvapení, pokud to byl nápad auto.cz tak je Škoda také logická volba, vzhledem k zájmu obecenstva.
Avatar - Emel
29. 4. 2013 11:48
Už je mi to jasné
Už je mi jasné co je za elaborátem od GTI pod BMW 3... GTI chce do Vídně! ;-)
Rozbalit vlákno
24
29. 4. 2013 11:57
Re: Už je mi to jasné
Jsem přesvědčenej, že zrovna GTI je typ, kterej by se musel nechat dlouho přemlouvat k podobnýmu testování a ne se do něj sám hlásit. To myslím v dobrým smyslu...
Po testu BMW 3 by spousta blogerů asi obecně váhala :-)
Nicméně to ale není špatnej tah, ať už marketingovej ACZ nebo ŠA.
Avatar - Emel
29. 4. 2013 12:45
Re: Už je mi to jasné
To s tebou nesouhlasím, podle mě by jel hned... a já ostatně taky, pokud by se to nekřížilo s pracovním programem. Obzvlášť když jde o Superba, což je vlastně takový malý Apoštol... ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 11:58
Re: Už je mi to jasné
V tom případě si snad v pondělí ráno (13.5.) ve čtvrt na deset (kdy přilétá "ranní" letadlo z Prahy) dojedu na letiště.. :-)
29. 4. 2013 12:00
Re: Už je mi to jasné
Nemáš manžela k dispozici, že by jsi naháněla cizího chlapa na airportu? :-) Tohle byla strašlivě velká nadsázka, že jo Kylie? ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 12:08
Re: Už je mi to jasné
Jeden Buřtík mi NAPROSTO stačí.. :-)
..ale vidět "live" GTi-ho - bych skoro vážně CHTĚLA ;-)
29. 4. 2013 12:11
Re: Už je mi to jasné
To mi přijde dětinský...až mě to zklamalo.
Avatar - Dinar
29. 4. 2013 12:15
Re: Už je mi to jasné
Taky si občas říkám, že to snad ani nemůže být možný, dospělá ženská... jenže je.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 12:18
Re: Už je mi to jasné
A vyhovovalo by vám kdybych více hrála
a) puťku domácí nebo
b) nudně seriozně (jako)dospělou? :-)
Avatar - Dinar
29. 4. 2013 12:22
Re: Už je mi to jasné
Proč hrála, věřím, že se chováš (píšeš) přirozeně, o to je to horší. :*)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 12:29
Re: Už je mi to jasné
Ano, MOHU si DOVOLIT chovat se "přirozeně" - o to je život LEPŠÍ :-)
(nikoli "horší" jak píšete ;-)
PS: "Hrát"/chovat se (dle, často docela "přitroublých", pravidel společnosti) člověk občas někde samozřejmě MUSÍ - proč (ale) tady? :-)
Je SKVĚLÉ "osvěžení" občas "potrápit" nějakého chlapa "na jeho hřišti" (sportu NErozumím - NEchápu ho, ale autíčkům naštěstí ano = ;-)
Avatar - Dinar
29. 4. 2013 12:32
Re: Už je mi to jasné
Chovej se jak chceš, tvoje věc, moje, naše, je zas to podle svého komentovat. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 12:47
Re: Už je mi to jasné
NEmám nejmenší problém :-)
(tedy pokud nejde o vulgarity a tento "směr/styl" :-|
Avatar - petrumr
29. 4. 2013 20:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 4. 2013 20:40
Re: Už je mi to jasné
Hraj jak chceš, ale na 90 vypadáš docela svěže. >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 12:21
Re: Už je mi to jasné
Nojo, to mi (Buřtík) taky říká "že jsem jak dítě" (ale jemu se to líbí - a "vzrušuje ho to" ;-)
Avatar - Dinar
29. 4. 2013 12:28
Re: Už je mi to jasné
Jak říká jeden můj kamarád, každej jsme nějak úchylnej, hlavně si neškoďme. :-)
Avatar - volvo s60
30. 4. 2013 11:06
Re: Už je mi to jasné
Tak to nás je asi víc co by chtěli vidět básníka GTIho v celé své kráse!? >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 12:39
Re: Už je mi to jasné
No já to říkám trochu "s nadsázkou" - nicméně Schwechat (kde budou při letu z Prahy ve 4tvrt na 10 přistávat) to NEmám až tak daleko... :-)
30. 4. 2013 13:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 4. 2013 12:08
AUTO.CZ - EXKLUZIV
No tak tohle odzbrojí :yes: Ti nejlepší nabízejí to... nejlepší. Podmínky ovšem jsou taktéž ezkluzivní - blogerská praxe, řidičský průkaz, věk nad 18 a řádně odůvodnit svojí účast. Kdyby to však bylo nastaveno tak, že stačí pár holovětých pokřiků na diskusi, papíry na hlavu a věk nad 18 měsíců, počítám, že by v Holešovicích kvůli frontě museli vyhlásit třetí stupeň ohrožení.

Redakce zaslouží velkou, upřímnou a zřetelnou pochvalu. Ano, tohle má styl.

BRAVO AUTO.CZ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
34
29. 4. 2013 12:10
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Neboj pojedeš. "Ti nejlepší" mě fakt dostali. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 12:10
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
No tak tohle (tenhle příspěvek) mne (opravdu) ODZBROJIL :yes: :-)
Avatar - volvo s60
30. 4. 2013 11:09
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Tak to už jsem to nevydržel, musím se osprchovat a přebalit! :yes:
29. 4. 2013 12:17
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
A nebojíš se , že bude odhalena tvoje identita? Přeci jen zde máš status diskusně-blogerského Stiga. >:D Měl by jet Jada s Bertoňákem!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2013 12:46
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
"status diskusně-blogerského Stiga"

Nema. Stig nie je divakom Top Gearu za vola....
Avatar - Ozzman
29. 4. 2013 12:18
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Mě by se líbilo, kdyby byli zahrnuti i ti co píši do MACZ :-) Třeba na test ojetého superba do Bratislavy:D
29. 4. 2013 16:37
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Hele výlet se bude platit jenom blogerovi, pochybuji že ten výlet do reichu zacálují i psychiatrům a ozbrojenému doprovodu v sanitce. :-!
29. 4. 2013 17:28
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Přeji Ti to :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
29. 4. 2013 20:28
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Doufám, že pojedeš. Není tu nikdo povwolanější. ;-)
Avatar - petrumr
29. 4. 2013 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 20:50
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
...že bych na to letiště přece jen zaskočila..? :-)
30. 4. 2013 07:18
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Zaskoc (ho) a zaskoc tam i s fotakem >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 12:40
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Stačí ten v mobilu? :-)
1. 5. 2013 11:49
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Samozřejmě, neboť ty máš jistě limitovanou edici vylepšené verze limitované edice nejlepšího mobilu s nejlepším foťákem na celém světě (který samozřejmě NENÍ vyroben ve německu).
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 12:17
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Ne, mám ("jen") obyčejný 5 Mpx Samsung Galaxy III Mini :-)
(mně ty VELKÉ a dnes už snad i V-E-L-K-É mobily "nevyhovují" - nechci nosit kvůli mobilu "batoh" ;-)
PS: Myslela jsem že právě NĚMECKÁ optika (Carl Zeiss) je ŠPIČKA (na "pixlících" že prý tolik NEzáleží.. :-)
1. 5. 2013 13:15
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Ne, že bych se chtěl teď, tady a s tebou bavit o mobilech, nebo foťácích, ale je fakt, že prastará N78 s 3,2Mpx a CZ optikou ještě dnes strčí hromadu "fotomobilů" do kapsy.
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 13:53
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Věřím - můj ŠÉF(redaktor) je fotograf = jsem trochu "poučena" ;-)
PS: Je to stejné jako "všude" = u aut se lidé nejdříve dívají na 0-100 km/h a u fotoaparátů na Mpx - obé je asi tak stejně NE(příliš)PODSTATNÉ :-)
Má MOC pěkné, ale "ODKAZově nedosažitelné", tak alespoň 2 "normální", ta 2há je lepší (je "níže" na stránce..
[odkaz]
[odkaz]
1. 5. 2013 17:06
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Focení je pro mně jako polský film - jsem rád, když se mi povede mít na fotce focený objekt zaostřený a přibližně uprostřed >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 17:12
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Ach... já jsem z té zmínky o 3,2 Mpx "usoudila", PARDON :-)
PS: I tak se mi ale ta "druhá" fotka libí, znám ji (i její "sestřičky") ve velkém formátu zarámovanou a :yes: ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 5. 2013 20:55
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Jenže z 3,2 se větší kvalitní tisk asi udělat nedá, takže má i nemá to smysl. Resp. u mobilu to stačí vzhledem k optice.
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 21:30
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Však ty fotky o kterých jsem mluvila jsou dělané 18ti (?) Mpx CANONem :-)
Avatar - Ja Prvni 123
1. 5. 2013 21:44
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
jenze ty megapixely jsoz dulezity asi jako zrychleni z 0 na 100... ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 21:54
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Ano.. :-)
..optika je (totiž) DŮLEŽITĚJŠÍ (což NEznamená že by zrychlení mělo výpovědní hodnotu "nula" ;-)
PS: Většina z nás (totiž) potřebuje zvětšit fotku na velikost obrazu asi tak často jako v reálu zrychlujeme z nuly na 100 km/h :-)
Avatar - volvo s60
30. 4. 2013 11:12
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Už se těším na obrázky! Doufám že je zveřejníš!? >:D :yes:
Avatar - volvo s60
3. 5. 2013 13:55
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Taky nafoť to fáro v jakým přijede, ať jsme konečně v obraze a vime jaká bije!!! >:D :yes:
Avatar - Dinar
30. 4. 2013 12:57
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Vždycky mně dojme, jak tu ta vaše skupina antigtiprskačů, pro které je ten člověk jouda největší, touží HO poznat, a kolik času stráví psaní o NĚM. Pokud je pro mně někdo hňup, naprosto nechápu, proč bych měl chtít vidět, jak vypadá. Například u tebe je mi to zcela lhostejné. ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 13:41
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
GTi je prostě "fenomén" ;-)
30. 4. 2013 13:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - volvo s60
30. 4. 2013 13:49
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
>:D :yes: :yes: :yes:
3. 5. 2013 13:48
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
a mna vzdy fascinuju takyto gtiobhajcovia, ktori sa za neho v diskusiach biju, akoby ich odmalicka kojil.
30. 4. 2013 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
3. 5. 2013 16:40
Re: AUTO.CZ - EXKLUZIV
Takže ideš GTI ? :-)
29. 4. 2013 13:14
námět k zamyšlení
ale jo, někdo by si to třeba užil (prošmejdit superba, business class seating, chlastáníčko, hérečky, pích** nebo mám snad o promo akcích mylnou představu :), což takhle umožnit zúčastnit se třeba testování aut typu amg, rs, m, myslím, že zájem by mohl být násobně větší, šťastnou cestu :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2013 16:01
Ostuda
Ostuda pro škodu, že se její vlajková lod, byť blbej faceift, testují ve Vídni. ;-\
Rozbalit vlákno
10
29. 4. 2013 17:02
Re: Ostuda
Protože to mohli testovat na domácí půdě a pak je provést po muzeu škody, kde by jim ukázali předchůdce superbu z 30. let aby to bylo o něco zajímavější.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 16:50
Re: Ostuda
To je taková "dovolená" pro novináře, některé firmy (z jiných oborů) klidně presentují nový výrobek na Kanárských ostrovech..
PS: Novinář je takový (jako) "zavázanější", když ho pozvete do Itálie, Švýcarska.. prostě do zahraničí, než kdyby presentace byla v Mladé Boleslavi :-)
Avatar - Emel
29. 4. 2013 16:55
Re: Ostuda
Je to mezinárodní testování, nejen pro české novináře... takže z pohledu automobilky je to jedno, někteří redaktoři budou doma a jiní v zahraničí.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 18:37
Re: Ostuda
No nicméně takovéto presentace se dělají (skorovždy) v zahraničí - a v okolí Wien (nevím kde budou konkrétně) budou asi i lepší silnice než ... v okolí Mladé Boleslavi (v česku :-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 4. 2013 20:35
Re: Ostuda
No právě. Takže proč ne? Kdo by po zimě chtěl jet na prezentaci za polární kruh, že... ;-)
30. 4. 2013 13:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 5. 2013 12:37
Re: Ostuda
Hlavně na kvalitních silnicích novináři nepoznají, jak řekl kdysi táta Klaus ;-) , že to "DRNCÁ". >:-[] >:D :-!
Avatar - Pekelná Micinka
29. 4. 2013 20:31
Re: Ostuda
Nepvwindej, nemáš blog. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 20:49
Re: Ostuda
Klika - takhle mne nemohou vybrat :-)
Avatar - petrumr
29. 4. 2013 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
29. 4. 2013 20:33
Nespat
A co takhle třeba článek o Toyotě 4runner. Poslední týden se články mění pomalu jen násilím, díky videím. Poslal bych tam GTIho, webpaju a toho třetího raději nedoporučuji. Záleží jestli pojede p. Vaverka, nerad bych, aby můj výběr stál za náhodným atentátem za pomoci nové Octavie (ačkoli by stylovější by byl Mégane).

PS.jestli pojede GTI, trvám na tom, aby na sobě měl tesilky! >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
5
30. 4. 2013 01:00
Re: Nespat
Já bych tam poslal Toppera... nakonec by z toho byl krásný report o Kii Ceed. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
30. 4. 2013 10:37
Re: Nespat
Jj. >:D Zvažoval jsem, že by si ten třetí mohl být ty, ale s tou vlajkou... nevim nevim. >:-[]
30. 4. 2013 15:16
Re: Nespat
Obávám se že bych toho moc nenapsal... já Škodovkám rozumím asi tak moc jako pan V. Renaultům. :-) Myslím, že tu máme povolanější jedince. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 5. 2013 21:23
Re: Nespat
Tak třeba až bude nový Punto, nebo další Panda.
Avatar - Ja Prvni 123
1. 5. 2013 21:43
Re: Nespat
nech byt - v patek jsem se svezl novym TwinAirem = dvouvalcem... a je to genialni auto! Pusu od ucha k uchu mam jeste ted, kdyz si na to vzpomenu... ;-)
1. 5. 2013 09:35
VÍDEŇ
Tak se tu garážová puberta opět tradičně vycukala. Jo jo, permanentku na metro, nudli zavěšenou nízko u pasu, geterko nad pelestí a v ruce knipl plejstejšnu... Popravdě však ani moc nezasvítila Kylie, škoda...

Avšak, aby to tu plakáti a gallárdi definitivně nezaprskali příspěvky, jejichž sdělná hodnota končí někde padesát metrů od bohnické léčebny, možná by nebylo od věci si připomenout, že nahoře máš nabídku století. Je to na první pohled neuvěřitelné, ale redakce opravdu nabízí možnost účasti na mezinárodním testovacím dnu modernizované škodovky. Do Vídně! Když to trochu domyslíš (máš-li tedy čím), je to pro toho, kdo se zajímá o auta a o dění kolem nich dárek jistě nad dárky. Nějaký prosťáček nahoře ležérně odmítá nabídku s tím, že by se muselo jednat o jiný vůz... Ano, takhle se tu někteří veřejně vyjadřují k natažené dlani.

Tak tedy, jsi-li schopen napsat rozvitou větu, které po jejím přečtení rozumíš alespoň ty sám, máš-li zde blog, máš-li papíry, máš-li nad 18, máš-li odvahu a máš-li na daný termín volný čas, pak je ti "Sacherb" na dosah. Vídeňský zážitek bude jistě patřit k tvým motoristickým zážitkům životním. Všechno to pak vypíšeš na blog.

Redakci vychvalme do garážového nebe, tohle se nazažívá každý den.

BRAVO, BRAVO... BRAVO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
20
1. 5. 2013 10:10
Re: VÍDEŇ
Za "Sacherb" :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 11:19
Re: VÍDEŇ
Promiňte, ale (řekněte si) KDO "září") při (populistickém) lákání na předváděcí akci (jen) mírného faceliftu technicky "o ničem" vozu, který bude do 2 let mít nástupce..
..navíc když ta akce má být u (kousek od) nás, "ve vedlejší vesnici" :-)
PS: Nebo že by vás "znervóznilo" naše možné "letištní SETKÁNÍ"? ;-)
1. 5. 2013 11:43
Re: VÍDEŇ
Ty jsi loula, že větší loulu bych nenašel i kdybych celý svět křížem krážem prochodil.
Apriori nejde o auto jako takové, ale jde o příležitost vidět a na vlastní kůži zažít, jak to vypadá a co se děje při novinářské presentaci vozu.
Každého, kdo má rád auta a rád o nich píše, tahle nabídka nutně musí potěšit, i kdyby se místo na Superba do Vídně jelo na Mácháč na Tatu Nano.
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 12:21
Re: VÍDEŇ
Já na pár novinářských presentacích byla (z "obou stran")..
..a NENí zas tak o co stát ;-)
PS: No možná kdyby něco pořádali Fornasari Cars, nebo "znovuzrozený" Bristol - to bych se asi NECHALA "přesvědčit" (CHTĚLA se zúčastnit se.. :-)
1. 5. 2013 13:19
Re: VÍDEŇ
Ty splácaniny Fornasari ve spojitosti s tebou, která za každou cenu musíš být něco "extra" docela chápu.
Osobně mi ale jejich modely připadají jako práce děcek ze základky.
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 13:41
Re: VÍDEŇ
To je ale V POŘÁDKU! Já raději Bristol nebo Fornasari a vy (faceliftovanou) Škodou Superb.
PS: Ano naprosto SOUHLASÍM že (Fornasari i Bristol) jsou "něco extra" :yes: ;-)
Vždyť kdo by chtěl jezdit kusově vyráběným vozem s V8 6.2, když je tu (třeba) Octavia III (s plánovanou výrobou 700.000 kusů ročně) a motorem 1.2TSi 63 kW 160 Nm a nebo technicky (bohužel ne moc) VWyspělá konstrukce škoda Superb :-)
PS: Vy jste musel chodit do HODNĚ zajímavé základky když jste tam stavěli tohle.. ;-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
1. 5. 2013 16:19
Re: VÍDEŇ
Do fotbalovky >:D

Jinak jsem ti psal, že jsi loula a teď jsi to podepsala:

Nevím, kdes přišla na to, že já "bych" Superba, tohle auto, stejně jako většina modelů Škody mně míjí. A stejně tak míjí i (troufám si roughly odhadovat) 100% maníků, co jdou po Fornasari.
Ale já vím, proč jsi tu toho Superba a Oktávku zatáhla - myslíš si, že mně tím nějak "popíchneš". Ne, to opravdu fungovat nebude, proto se raději drž tématu a nepatlej do jedné hromady Škodu a Fornasari a Bristol.
Co se týká té fotky nového Fightera, tak tam, bohužel, Bristol smazal veškerý svůj odkaz a vytvořil něco, co připomíná Zagatovy kreace na bázi italských kusovek - přičemž je nikdy nikdo nedokázal tak zprznit jako Zagato.
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 16:59
Re: VÍDEŇ
Termín "loula" (naštěstí? ;-) ) NEmám ve slovníku a fotbal (to je to jak 11 multimilionářů běhá po trávníku a statisíce chudáků je sleduje jak na místě tak přes televizní vysílání?) mne "míjí" (i když jestli patříte k těm "běhačům", tak PROČ NE :-) ) stejně jako vás Superb (pardon + "jsem potěšena" ;-)
No ona ta AUTA trochu "do jedné hromady" PATŘÍ - neb to jsou AUTA (byť pro "značně odlišnou klientelu" :-)
Mne jen mrzí že těch jedněch (bohužel) "neustále ubývá" a těch druhých (bohužel) "neustále přibývá" :-|
Omluvou budiž BRISTOLu Fighter T "absolutní podřízení se" aerodynamice - což se pro (elektronicky omezenou) rychlost 362 km/h jeví docela ROZUMNÝM ;-)
Jestli je vám "bližší" a oceňujte "jen" starší modely typu Bleiheim 3 - i tak ode mne dostáváte :yes: :yes: :yes: :-)
1. 5. 2013 17:13
Re: VÍDEŇ
K běhačům nepatřím a k multimilionářům už teprve ne >:D
Ano, ty starší Bristoly, jako třeba Blenheim, nebo Beaufighter, nebo jiný výrobce Morgan mně zaujaly tím lpěním na tradičních způsobech výroby a poctivou řemeslnou prací.
Že bych po nich touži, to říct nemůžu, ale ocenit to - aspoň slovně - musím :-)
Avatar - guze
3. 5. 2013 13:50
Re: VÍDEŇ
Ne-e, fotbal je to, jak tam běhá 22 multimilionářů a další sedí na lavičce, ale tak jste (podle všeho) žena, to Vás omlouvá >:-[]
Avatar - Emel
3. 5. 2013 11:06
Re: VÍDEŇ
Promiň Kylie, ale to SUV se zadkem z Lamborghini opravdu není na žádné velké jásání... Bristol je lepší, ale kazí to poněkud těžkopádná záď.
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2013 11:53
Re: VÍDEŇ
Ale Fornasari (přece) NEvyrábí (zdaleka) jen tenhle jeden model.. ;-)
[odkaz]
PS: Mně je Bristol (nejen Fighter T) také bližší.. :-)
Avatar - Emel
4. 5. 2013 12:51
Re: VÍDEŇ
Ta 600, to je žrádlo >:-[]
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2013 15:02
Re: VÍDEŇ
To (dle mne DOOPRAVDY ;-) ) JE :yes: :-)
3. 5. 2013 17:51
Re: VÍDEŇ
No jestli tohle povazujes za nejake automobilove perly, tak to ja opravdu radeji ten superb. Vzhled amaterskych elektromobilu slepenych na koleni studenty CVUT.
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2013 19:07
Re: VÍDEŇ
Nejde (přece) o MNE, to JSOU automobilové "perly" (moc ráda mám třeba i Wiesmann, ten by vám snad mohl přijít "stravitelnější" [odkaz]
Jsou prostě mezi námi tací, kteří si automobil kupují spíš kvůli tomu POD kapotou a "vytvarování vnějších plechů" NENí absolutní prioritou.. ;-)
PS: I tak jste mne svým "raději superb než Bristol Fighter T (s V10 a omezovačem na 362 km/h) nebo (nějaký z modelů) Fornasari (s V8 6.2 litru 750 PS a 800 Nm) DOSTAL :-)
4. 5. 2013 19:24
Re: VÍDEŇ
Jo WIesmann je parada. Roadster, samozrejme. Ty radoby zavodni kreace uz tolik ne. Ale proc si kupovat tyhle auta misto konfekcnich sportaku?
Avatar - Hammunasakra
5. 5. 2013 01:41
Re: VÍDEŇ
No právě proto, že NEjsou konvenční.. :-)
PS: Co kdybyste už pár "konvenční" měl, tak "co (kam) dál"? ;-)
3. 5. 2013 21:18
Re: VÍDEŇ
to jako myslis ze te vezmou k tomu jak jim budou slibovat bonusy za hezky napsanej testik?
1. 5. 2013 14:22
Re: VÍDEŇ
ta byla na komoru >:D je príma, že někteří z nás mají touhy ostatní bavit, svět je hned příjemnější, díky díky cowboyi ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
1. 5. 2013 18:35
Smejte se mi...
koncern nemam rad, to se o mne vseobecne vi... ale SuperB v kombiku mi dava smysl... Jezdim s nim pravidelne na letiste (ve Vidni!), a vlastne je docela fajn. Mirne paradoxne lepsi vepredu, nez vzadu...
Ale kdyz uz bych ho musel koupit, jakože nastesti nemusim, tak jedine s dieselem 1.6. Ne, že by byl tak dobrej - ale ostatní jsou tak špatný.
:-)
Rozbalit vlákno
0
2. 5. 2013 08:13
...myslím, že
Myslím, že by s vámi měl letět ten kašpar, co tady plevelí diskuse ódami a básněmi o koncernoWých nad-vozech. S většinou z vás redaktorů teoretiků a měřičů litrových objemů kufrů by si určitě perfektně rozuměl a zase bychom se tady pak něco převratného určitě dověděli. ;-)
Rozbalit vlákno
2
3. 5. 2013 14:41
Re: ...myslím, že
Ten tam být nemusí.Má už chvalozpěv napsaný dopředu. ;-)
Avatar - Barrichello
3. 5. 2013 15:46
Re: ...myslím, že
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Aladeen
3. 5. 2013 16:53
Tajná Podmienka
Minimálne 5 Blogov o Škodovke a samozrejme s kladným hodnotením automobilu ..

Takže kedy ti to letí GTI ?! >:-[]

Inak toto považujem , len ako ďalší marketingový ťah škodovky .
Aj keď neviem s čím sa chce chváliť , veď takmer nič nové na Superbe nie je a šofér by si toho faceliftu ani nevšimol , povedal by som že ešte viac oškaredel ..
Rozbalit vlákno
0
3. 5. 2013 22:29
kde bude ve vidni to testovani probihat ?
Kde to testování bude probihat ? Ve meste ve Vidni v mestkem provozu ?
Nebo se bude testovat na letišti ?
Rozbalit vlákno
0