Diskuse

Policejní BMW i8 mělo nehodu. Víme, jak dopadlo

30.5.2017

Policie ČR měla BMW i8 testovat půl roku a ujet s ním 20.000 kilometrů. Kvůli nehodě se však byl test přerušen.

 

  • 33 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 30.05.  11:06

    Hybridní kolaps

    Sakra to kolik tomu řidiči bylo? I když po přesednutí z tédéíčka do hybridu se to dá snad i pochopit :-)
    • 22 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 30.05.  12:10

      « Re: Hybridní kolaps

      Infarkt muzes dostat i pred třícátými narozeninami, víš? ;-)
      Zejména, v případě jako tento. :-!
      • 34 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 30.05.  12:40

        « Re: Hybridní kolaps

        Dyť píšu že po přesednutí z TDI do BMW i8 = se to dá pochopit :-)
    • 41 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 30.05.  12:46

      « Hybridní kolaps

      Tak do hybridu určitě, zvláště do takového levnějšího, běžného...., kdy jsi zvyklý ze svého TDI krásně a plynule předjíždět a v tom hybridu najednou ten výkon není... v protisměru kamion... to je infarktová situace, to je pravda..... ale v i8 bych tenhle problém neviděl ;)

      P.s. Víš, že PČR ve většině osobních aut nepoužívá naftové motorizace, žejo?
      • 13 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 30.05.  13:15

        « Re: Hybridní kolaps

        Tvá představa o červenym čtverci [odkaz] se koukám nezměnila >:D

        Možná je na čase aktualizovat info = už nejsme v roce 1996 [odkaz] :-)

        Pochopili to i v SM kde je v poslednim čísle ne uplně blbej materiál k tématu včetně srovnání všech generací Priusů = s vtipnou poznámkou že dotykovej displej v 20 let starý první generaci i dneska funguje líp než v mnoha současnejch modelech konkurenčních značek >:-[]

        Jestli tě nebaví číst tak [odkaz] ;-)
        • 23 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 30.05.  13:21

          « Re: Re: Hybridní kolaps

          Takže, chceš mi tvrdit, že dynamika takového nového Priusu (0-100 10,6s a Vmax 180km/h), je lepší, než takové obyčejné Oktávky 2.0TDI (0-100 za 8,5s a Vmax 218Km/h) ? Potažmo policejní 1.8 TSI Oktávky (0-100 7,3s a Vmax 231km/h), když už si tu bereme do pusy policejní auta .... ;)

          Jo, ten displej je důležitej, protože si můžeš alespoň s něčím hrát, než dotáhneš ty Oktávky na stovku >:D
          • 12 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 30.05.  13:33

            « Re: Re: Re: Hybridní kolaps

            Nojo čítankovej internetovej troll = nic neví nezná nevyzkoušel = ale za to svý bude lhát překrucovat vymejšelt do posledních sil >:D

            No už i fakt zaostalej SM pochopil = začínáš bejt fakt hodně pozadu! >:-[]

            Co Rasťo Chvala? Taky mimoň = jen ty letadlo nad náma všema víš co a jak? :-)

            Prozradim ti tajemství co znám už od mala a ty doteď evidentně ne = psaný parametry ti k znalosti výkonu auta, zesilovače atd. nepomůžou ;-)

            • 31 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 30.05.  13:36

              « Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

              Tak ještě jinak, bez ohledu na pohon.. chceš tvrdit, že výše zmíněná auta jsou pomalejší, než Prius se 100kw ? Ve všech jízdních režimech? Stačí říct, ano ne :-) Jako ve školce :-)
              • 12 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 30.05.  13:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                Netušim cos dělal ve školce = ale tipuju že vymejšlel stejný blbiny jako teď ;-)

                Předjíždění náklaďáku v hybridu probíhá stejně v poho jako v benzínu nebo naftě = otázka je proč si ty furt myslíš že ne >:D

                Já mám zkušenost a názor stejnej jako Rasťo Chvala = co ty? :-)

                No zkušenost s hybridama možná už větší >:-[]
                Už sem se docela naučil využívat přeřazení na B = a 2x měl nabito na 100% :yes:
                Ty to asi nechápeš ale je to fajn dotankovávat při cestě [odkaz]

                Hybrid je prostě japonsky šintoistickej přístup k věci. Menší emise menší spotřeba = do měst a jejich okolí ideální vůz. Že tobě zatim nedošly všechny souvislosti = to je smutný ;-)
                • 22 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 30.05.  14:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                  Děkuji, ani jsem nečekal, že mi odpovíš na tuto jednoduchou otázku :-) Ostatní kecy sis mohl odpustit :-)
                  • 11 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.05.  15:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                    Jj klasickej trollík ozzy = radši Prahu křižovat 15 let starou naftou než novym benzín hybridem :yes: :-)

                    Tak co toho Rasťu? Odvážil ses? Nebo ani to ne >:-[]
                    • 12 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 30.05.  15:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                      Ano, a plánuji koupit do Prahy nějaké ještě starší TDI z 90 tek ;)

                      Rosťo ke super... naposledy jsem viděl test hybridniho Lexuse, kdy konstatoval, že mu ujede naftovy Golf :-)
                      • 11 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 30.05.  15:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                        Ty si fakt čítankovej zpátečník [odkaz] :-)

                        • 11 Reagovat !

                          foto Cuba66

                          Cuba66 30.05.  16:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                          Je to marný, OzzmaQ prostě není ani trochu fanda pokroku :-)
                          Připadá mi to stejný, jako když tady někdo napíše, že BRZ/GT86 je prostě slabá sra.ka, protože tomu ujede dieselovej Golf GTD v kombíku. No jasně, ujede, ale jen na rovině a vůbec to není o rychlosti. Ale s tím Golfem asi driftovat nepůjde, a to driftováním myslím jen takové to roztomilé projetí zatáčky lehounce bokem...
                          Tak jako je BRZ/GT86 o radosti z řízení, je hybrid o radosti ze spotřeby.

                          P.S.: Já jsem hybridní fanda, zatím na Lexus nemám, ale jednou to přijde!
                          • 11 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 30.05.  17:30

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                            GT 86 opravdu nesrovnávám s Golfem i když jsem si jistý, že hodně kupců právě takové dilema řeší. Já srovnával obyčejný hybrid ( prius či auris ) s obyčejnou naftovou oktavkou :-) A bez ohledu na to, zdali jsem nebo nejsem fanda nějakého pohonu, tak jsou ty oktavky dynamictejsi :-) Sakra to ví , ale nepřizná to , jen bude štěkat jak ratlik všemožně okolo :-) To je celé :-) A kdybych jezdil jen po městě a bylo by i jedno, jak to auto vypadá, přijde mi Auris hybrid docela zajímavá volba :-)
                            • 10 Reagovat !

                              foto JDM

                              JDM 01.06.  10:40

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                              Dynamická oktavka? Kde se to dá koupit? Já znám akorát ty dunivy, na plyn nereagujici traktory co se tváří že jedou a po vteřině přestanou jet. Vsadím se že ten prius pojede úplně stejně jako ta oktavka smradlava.
                      • 01 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 30.05.  16:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                        Rasťo, ty Rosťo... ;-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 30.05.  16:49

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                          T9 :/ sry
                          • 10 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 30.05.  17:51

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                            Co s tím má společného nějaký tank číslo 9...? >:-[]
                            • 01 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 31.05.  07:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                              Pořád mi jezdí po klávesnici :-(
              • 30 Reagovat !

                foto Gvick2

                Gvick2 30.05.  14:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                Tak Prius je dynamicky lemra líná i mezi hybridy, natož v porovnání s normálními auty.
                [odkaz]
                • 11 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 30.05.  15:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                  A co je podle tebe normální auto = to mě fakt zajímá :-)
                • 11 Reagovat !

                  foto Cuba66

                  Cuba66 30.05.  16:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                  ...a proto tam napsali: "The plug-in Prius is a vast improvement on its predecessor. It’s the quietest and most comfortable choice here, plus its hybrid powertrain is the best integrated. And if you plug in every day, it’s the best electric car. Yet it’s not as assured to drive as the Golf, offers no extra electric range and has a tiny boot. For most, the excellent standard Prius will be a better bet."

                  hihihi
                  • 01 Reagovat !

                    foto Gvick2

                    Gvick2 30.05.  17:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                    Což ovšem vůbec nic nemění na skutečnosti, že je Prius dynamicky o tři levely za Golfem nebo Optimou. Naměřené hodnoty zrychlení jsou u Priusu jedním slovem zoufalé.
                  • 02 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 30.05.  19:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                    Co to má společného s tématem "dynamika hybridu" ???
            • 02 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 30.05.  19:10

              « Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

              Bl.be on mluví o dynamice.
              • 10 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 30.05.  21:17

                « Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                Bl.be si řikej někomu sobě rovnýmu = třeba s ozzym se často shodnete ;-)

                Jj ten hybrid co ti ujel do kopce sem byl já >:D >:-[]

                Ten co při jízdě z kopce tankoval = dobíjel a díky nízkýmu těžišti ti tak brutálně ujížděl v zatáčkách = to sem byl taky já :-)
                • 02 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 30.05.  21:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                  Teda nechci si s tebou poměřovat pindíka, i když se o to snažíš. Ale to tvoje auto nižší střední třídy, které váží jako moje A6 s šestiválcem, má poloviční výkon a třetinový kroutící moment,maximální rychlost o 7km (!!!) vyšší než Citigo 1,0MPI 55kw, a v maximálce a zrychlení je horší než Fabia 1,0TSI 70kw - tak z toho mi zbývá jen to tankování z kopce. Ten baťoh za zadní nápravou u předokolky určitě zapřičiňuje brutální projíždění zatáček, to je jasný (proto všichni výrobci sporťáků cpou motor a zátěž vůbec co nejdál za zadní nápravu).

                  Tak zase příště v dalším kopci. Než jsem koukl na oslnivá data Aurise hybrid, věřil jsem, že alespoň manželčinu Mazdu 3 s podladěným dvoulitrem bys do toho kopce asi předjel.
                  ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.05.  22:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                    Ad 1. věta = rozumný rozhodnutí ;-)

                    A určitě nesnažim = diskuzi začal jako obvykle ozzy = svym bludem ve 12:46 :-)

                    Že netušíte jak fungujou hybridy neni ostuda = že proti nim bojujete trochu jo ;-)

                    Ty fakt mimo zmínky o maximálce atd. = to je jen důkaz naprostýho nepchopení. Hybrid je pojatej jinak = aby v pohodě jezdil v běžnym provozu = jen za nižší spotřebu a emise. S bonusem výrazně lepší spolehlivosti

                    Ale kdyžs to zmínil: Kolikrát za posledních 5 nebo 10 let si využil maximálku? ;-)
                    A kolikrát maximální dynamiku v běžnym městskym provozu? :-)

                    To že mu v provozu ujedeš je jen naivní představa = v tom kterym jezdim já úplně absurdní. Na reálnej pražskej provoz a mírný nedodržování předpisů by stačilo i o dost míň = těžko říct proč si lidi jako ty a ozzy představujou že hybrid jezdí pomalejš

                    Zpětně mě trochu mrzí že sme nepřitlačili a nešli do Priuse = no třeba příště :-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 31.05.  07:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                      Ten blud si mi doteď nevyvrátil ;) Protože to klasické TDI je ve všech režimech rychlejší ;)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 31.05.  09:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                        Já za tvou omezenost přece nemůžu ;-)

                        Ale zkusim to eště jednou = i když pojedeš v 911 = nebudeš rychlejší = už to konečně chápeš? :-)

                        Nad povolený limity jezdí hybrid s prstem v nose = je vymyšlenej trochu sofistikovanějš = takže tvoje hlava to zatim furt nepobírá :-|

                        Neni pro porovnávače čísílek = ale aby v reálnejch jízdních situacích měl optimální poměr výkonu a spotřeby = a emisí. Ale to chňup jako ty = hned tak nepochopí
                        Radši bude na vyšší level kterej nechápe = plivat a pokoušet se vysmívat = prostě Ozzmanská klasika >:-[]
                        • 11 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 31.05.  09:26

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                          Jenže já se nebavím, jestli budeš rychlejší v provozu, ale o dynamice a tam je to TDI prostě rychlejší v každém režimu. Tvou logikou dojedu tvůj hybrid i základní Fabii v reálném provozu :-) Jsem rád, že si rozumíme.....a můžeš prskat jak chceš ;)
                          • 01 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 31.05.  09:30

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                            Ty to furt odmítáš pochopit :-)

                            Můžeš demagogizovat jak chceš = prostě 911 na rozvoz pizzy po Praze je blbost. Nafta jakou jezdíš ty je na přejíždění Prahy blbost ;-)

                            V reálnym provozu kterej jezdíš z Kladna na Jiřák je to prostě nejlepší volba. Můžeš prskat jak chceš = ale i ty někde vzadu v hlavě začínáš chápat že to tak je. Žejo? :-)
                            • 01 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 31.05.  09:40

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                              Sakro, víš, že jsem vůbec nemluvil o tom, co je vhodné auto do Prahy či na provoz z Kladna do Prahy, ale že jsem pouze řekl, že Oktávka TDI 2.0 má lepší (rozuměj rychlejší) parametry dynamiky (zrychlení, Vmax), než Prius?

                              Já jen, jestli nejsi zacyklený, že už půl roku píšeš to stejné bez ohledu na to, na co reaguješ a o čem se diskutuje >:D Ale šašci jsou potřeba ;)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 31.05.  09:58

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                                Jistě ;-)

                                To už ho [odkaz] máme půl roku? Sakra to to letí >:-[]

                                Ustoupit ale při ústupu eště bodnout = v dnešní době zkusit mít poslední slovo. To je nejdůležitější :-)

                                Třeba to ale konečně zanechalo znalost že hybrid může jezdit i dynamicky. Můžeš pasivně jezdit se zařazenym D a i tak budou emise a spotřeba nižší = když pojedeš stejnou rychlostí stejně dynamicky jako auta před tebou za tebou
                                Anebo můžeš bejt zapnutej, ve správnou chvíli řadit [odkaz] podle situace využívat [odkaz] EV i PWR mode a ta naftová Okta ti ujede leda na německý dálnici
                                No a mě neujede ani tam :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Ozzman

                                  Ozzman 31.05.  10:10

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                                  Připustím-li, že když budeš celou cestu netrpělivě jako ostříž vyhlížet příležitost, pořád řadit a hlídat si EV i PWR mode, abys chytil v kopci rozváleného a znuděného cesťáka v Oktávce, který vlastně ani nemusí podřazovat....... napadá mne takové pořekadlo "mnoho povyku pro nic" >:-[] Užívej a přestaň pořád editovat, pak zas něco smažeš a budeš pak zas muset dělat, jako by nic ;)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 31.05.  10:32

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                                    Tak vidim že furt nic >:D

                                    Nemažu = když tak dopisuju, jako teď ten závěrečnej odstavec :-)

                                    Netrpělivě jak ostříž? Chlape tebe chci vidět řídit! >:-[]

                                    Nápověda pro ostříže [odkaz] [odkaz]

                                    Jinak prostě místo šlápnutí na brzdu dáš B = to je celý ;-)

                                    A když chceš předjet 2 náklaďáky za sebou tak PWR :-)

                                    EV když jedeš do/z garáže = nevim jak to pozná ale sám tam spadne když parkuju v Palladiu nebo naproti v Kotvě A celý patra dolu i nahoru jede na EV = což mi baterku vždycky pěkně vysaje = což mě na.ere >:-[]

                                    Teď už by v tom moh pomalu začít mít jasno ultrazpátečník jako ty ;-)

                                    A uzavřeme to tématicky [odkaz] :-)
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 31.05.  14:21

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                                      Další z řady diskusí které se daly číst, dokud nepřišla Hammuna..., sakra! 8-s
                                      • 01 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 31.05.  14:29

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                                        Co se ti nelibí demagogu 8-s

                                        Asi to co jako obvykle rozjel ozzy a podpořil ho Karel = tak řeš problém tam kde je :-!
                  • 11 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 31.05.  07:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                    On se o něco snaží? >:D

                    Rozhovor se Sakrou ve zkratce >:D

                    V restauraci:

                    " Dobrý den, dáte si polévku i hlavní chod? "

                    Sakra: " Dneska je venku pěkně ošklivo"

                    >:D Tak nějak >:D
                    • 01 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 31.05.  17:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                      Nebo - ten hybrid nemá nic extra dynamiku.
                      Nekecej, to není pravda, trolle, víš jak má pohodlný sedadla!
                      • 01 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 31.05.  17:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                        Já ti v pátek říkal, že si měl místo motokáry vzít na trasu Auris Hybrid, pak bys ujel i Pájovi >:D

                        ", ten kterej ti díky skvěle nízkýmu těžišti ujížděl ve všech zatáčkách sem byl já" >:D

                        Fakt ho příště naložim i s Březinou do kufru a přivezu ho na sraz >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 31.05.  18:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                          Slušně vymatláno >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 31.05.  18:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                        Viz já 18:30 ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 31.05.  09:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Hybridní kolaps

                    Pamatuju jak si popisoval svoje defenzivní ježdění = takž zpátky do reality: Ten kterej tě předjel v minulym kopci sem byl já, ten kterej ti díky skvěle nízkýmu těžišti ujížděl ve všech zatáčkách sem byl já ;-)

                    A eště přitom dotankoval :yes: :-)
      • 01 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 30.05.  19:09

        « Re: Hybridní kolaps

        >:-[] :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto cert

      čert 30.05.  15:12

      « Re: Hybridní kolaps

      No, jen jestli to nebylo obráceně. Napřed to naboural a pak ho trefil šlak. A koho by taky netrefil, když si představí, co bude mít za opletačky.
  • 71 Reagovat !

    foto mariov8

    mariov8 30.05.  11:15

    Ups...

    Dle statistik pojišťoven nejčastěji bourající řidič na českých silnicích: policista.

    Asi 4x častěji než řadový občan.

    Pánovi přeji brzké uzdravení.

    A policii jako organizaci hlubokou analýzu jejich působení na řidičskou veřejnost coby příkladu...
    • 32 Reagovat !

      foto Flajzi

      Flajzi 30.05.  11:26

      « Re: Ups...

      Tak zrovna srdeční příhoda za volantem bude mít spíše kauzalitu s věkem a zdravotním stavem než zda jste policista nebo někdo jiný...
    • 32 Reagovat !

      foto Greaber

      Greaber 30.05.  11:29

      « Re: Ups...

      Občas si říkám, jestli ty dementi mají vůbec papíry....
    • 33 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 30.05.  11:52

      « Ups...

      A nejcastejsi vymluva bude srdecni slabost...
      • 13 Reagovat !

        foto CrankyDude

        CrankyDude 30.05.  12:14

        « Re: Ups...

        Mno, asi jo, težko se píše v novinkach, že řidič se pos ral z toho zrychleni..... :-!
    • 40 Reagovat !

      foto vanty253

      vanty253 30.05.  12:24

      « Re: Ups...

      Zas někdo tu statistiku pochopil po svém. Policisté určitě nebourají 4x více než ostatní řidiči, ostatně to ani není možné, když jich je kolem 40 tisíc a ČR má 10,5 milionů obyvatel... Počet nehod skoro 100 tisíc, z toho počet nehod policistů nějakých 1300... Tam šlo o to, že policisté jsou 4x více než ostatní viníky SVÝCH dopravních nehod, tak nešiř bludy. Nejsou všichni svatí, ale při tom provozu, kdy jsou furt na cestách, jezdí na zákroky, někdy i s použitím VRZ, mají dojezdové časy, musí se rychle přesouvat za každého provozu, auta jsou na cestách v kuse 24 hodin, to se při takovém provozu prostě stává a stávat bude.
      • 02 Reagovat !

        foto CrankyDude

        CrankyDude 30.05.  13:17

        « Re: Re: Ups...

        Policisté určitě nebourají 4x více než ostatní řidiči.....a faráři určitě nehřeší vic než běžná populace...ale když to profesionálové nezvládnou, tak to je pak smutné....
        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]

        :-!
        • 20 Reagovat !

          foto vanty253

          vanty253 30.05.  13:20

          « Re: Re: Re: Ups...

          Policista je taky jenom člověk, není to žádný bezchybný stroj...
          • 30 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 30.05.  13:37

            « Re: Re: Re: Re: Ups...

            Praxí nesčíslněkrát prokázáno :-)

            Policista je v reálu spíš pěkná [odkaz] ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto vanty253

              vanty253 30.05.  14:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ups...

              Ano, přesně tohle je vina každého řadového policisty >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 30.05.  15:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ups...

                Jj stejně řadovýho jako boural s tou i8 >:-[]
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 30.05.  19:19

        « Re: Re: Ups...

        Z toho, co jsi sem dal, mi vychází, že policista bourá 3x častěji, než civil. Neboli bouraček celkově je 1% vzhledem k populaci, bouraček policajtů 3% vzhledem k počtu policistů. Takže to, co napsal mario vcelku sedí.
        • 30 Reagovat !

          foto mariov8

          mariov8 31.05.  09:02

          « Re: Re: Re: Ups...

          Přesně. Je jasné, že často tak úplně za to nemohou. Ale to ani většina motorkářů... Měli by to být profesionálové, což mi ale nesedí k tomu, že místo vysílaček raději šlápnou na plyn i když zjevně na to nemají nebo použijí občany z jejichž daní jsou placeni (ať se jim to líbí nebo ne, je to technicky v podstatě tak) jako živý štít. Nebo na zemi ležícího kluka, který si po 100 metrech uvědomí, že udělal klukovinu a zastavuje srazí a na zemí ještě dobijí. Případně rovnou, otáčením za řidičem jedoucím v průmyslové zóně o 13km více, zabijí. Ano, jsou taky jenom lidé. Jen je nějak té neprofesionality hodně...

          Nicméně ta kauza může mít zajímavý vývoj. Možná totiž nebyl žádný policajt za volantem!
      • 10 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 01.06.  10:46

        « Re: Re: Ups...

        To se určitě stávat nemá, to je jako kdyby hasičům zhorela několikrát do roka cisterna, a taky by mě zajímalo kolik nehod ti hasiči nebo záchranáři způsobí určitě o dost min než naší ochránci... Policajtů je čím dál víc, mají pořád víc a víc aut rozdávají víc a víc pokut ale bourá se pořád stejně tak kde je ten problém?
  • 81 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 30.05.  11:30

    Zkolaboval a naboural,

    nebo naboural a když zjistil škody, zkolaboval? Každopádně musím říct, že jsem kovbojům dával tak měsíc, nepřekvapili.
    • 70 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 30.05.  12:00

      « Re: Zkolaboval a naboural,

      Tak si chlapci párkrát zašpásovali, Inveltu vrátí hromadu šrotu na valníku a jede se dál, už tedy v oktávce. >:D Myslím, že BMW si příště radši zaplatí billboard nebo reklamu na Nově. :-)
    • 22 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 30.05.  12:44

      « Re: Zkolaboval a naboural,

      >:D >:D >:D :yes: Dávám měsíc, maximálně dva? >:-[]
  • 42 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 30.05.  11:41

    Ale ale

    Vzhledem k tomu, jak se měnila výpověď mluvčí, k neuvedeným detailům, bych řekl, že buď si to půjčili policejní šéfové a ožralí bourali, nebo to nezvládli řízení ti, kteří nás pokutují. Řekl bych, že obě možnosti jsou pravděpodobné.
    • 51 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 30.05.  12:41

      « Re: Ale ale

      Taky mě napadlo že se svez nějakej šéfík a prostě to naboural >:-[]
  • 42 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 30.05.  11:56

    To je tak

    když jezdíte vožralí jak Dánové, vysokou rychlostí a nepřipoutaní. >:-[] Prasata policajtský, darmožrouti škodlivý. ;-\
  • 52 Reagovat !

    foto Missouri

    Missouri 30.05.  12:00

    Fakt nejsem

    škodolibý člověk. Všem přeji to nejlepší, co si zaslouží, ale nemůžu se ubránit smíchu. Chybovati je lidské, příště bude lepší nepokoušet se hrát si na Spojené arabské emiráty a zůstat u osvědčených octavií. Nebo lépe u škody 100. Alespoň nám policie nenapáchá více škody než piráti silnic, co jezdí v poli před obcí na padesátce šedesátkou. Prý "Pomáhat a chránit". Ty můj Tondo kolenatej to je ale sranda!
    • 72 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 30.05.  12:07

      « Re: Fakt nejsem

      „Máme speciální havarijní pojistky, které nejsou takové jako u běžných smrtelníků. Veškeré náklady budou hrazené z pojistky, daňové poplatníky to rozhodně nic stát nebude,“ sdělil David Haidinger.

      Nekecej, fakt jo? 8-s A tu specialni havarijni pojistku plati PCR z jakeho fondu?
      Z pokut za prekroceni rychlosti na konci obce o 5 km/h?

      Zdroj: [odkaz]

      • 10 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 30.05.  12:12

        « Re: Re: Fakt nejsem

        Velmi trefné. :yes:
      • 31 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 30.05.  12:22

        « Re: Re: Fakt nejsem

        Daňového poplatníka to stát nic nebude, pojistky jim platí běžný smrtelník. >:D
      • 20 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 30.05.  12:36

        « Re: Re: Fakt nejsem

        Tak tohle vyjádření je hotové umělecké dílo. >:-[]
  • 30 Reagovat !

    foto Sinuhet

    Sinuhet 30.05.  12:08

    preklad do češtiny

    Policista boural, protože měl srdeční kolaps - proč není po srdečním kolapsu na pozorování v nemocnici.
    Co se stalo spolujezdci? - žádný tam nebyl, kluci jezdi sami
    Přeloženo šefové zkoušeli bavo a poslai ho do příkopu, aby nebyl průxer vymluvili se na srdeční kolaps. Chovancovi kluci neumí řídít.
    • 10 Reagovat !

      foto RS

      RS 30.05.  12:11

      « Re: preklad do češtiny

      "Mohu jen potvrdit, že se v noci na dnešek stala na Brněnsku nehoda policejního vozidla. Řidič je ve vážném stavu,“ uvedla jihomoravská policejní mluvčí Štěpánka Komárová...

      • 20 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 30.05.  12:13

        « Re: Re: preklad do češtiny

        A chvíli předtím uvedla, že se mu nic nestalo. Pak to změnili.
        • 10 Reagovat !

          foto RADEK1

          RADEK1 30.05.  16:22

          « Re: Re: Re: preklad do češtiny

          Jo a na seznamu píší, že řidič měl mozkovou příhodu. :-)
          • 10 Reagovat !

            foto white-label

            white label 30.05.  16:40

            « Re: Re: Re: Re: preklad do češtiny

            Novinky: "Kruliš měl utrpět vážné poranění páteře, policista stejný typ zranění."
            [odkaz]
    • 11 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 30.05.  13:22

      « Re: preklad do češtiny

      Počujte, Kefalín. A čo si vy predstavujete pod takými slovami "nevladnu riadit" [odkaz]
      :-!
  • 71 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 30.05.  12:08

    Byla to taková

    srdečná příhoda. moc jsme se potom s klukama od zboru nasmály.
    • 21 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 30.05.  12:20

      « Re: Byla to taková

      Přesně tak, krásně srdečná příhoda... >:D >:D
      • 11 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 30.05.  12:25

        « Re: Re: Byla to taková

        ale no chlapci... nebudte az taki zli... inak to auto asi bude uz nieco uplne ine ako riadit octaviu alebo golfa to je jasne ... clovek musi byt podla mna na to aj kusok pripraveny presadnut do niecoho takehoto.. podobne tiez nemoze clovek z babety presadnut rovno na hayabusu.. to tiez nejde ;-) ...

        za mna by som ale radsej videl policajne evory alebo mustangy ;-) .., nemozem si pomoct ale ta i8 ma vobec nebere ( a ano uz som ju videl ) ;-\ .. a ked uz rychle policajne bmw tak radsej nejaku tu sikovnu M2-ku .. pride mi to rozhodne lepsia volba ako techno eko auto i8 :yes:
        • 31 Reagovat !

          foto CrankyDude

          CrankyDude 30.05.  12:59

          « Re: Re: Re: Byla to taková

          ".. uz nieco uplne ine ako riadit octaviu..."
          Jasně.
          Děda říkávál v situacích jako tato - takovým lidem nas rat do ruk a nepustit k vodě.
  • 30 Reagovat !

    foto Sinuhet

    Sinuhet 30.05.  12:35

    Radio Jerevan

    Nebylo to v noci ale ve dne. Neboural policista ale prostý občan. Nebylo to v pondělí,ale minulý týden.Nebylo to BMW ,ale Trabant. Nebylo to Brně ale v Olomouci. Nebylo to v u nás ale ve Francii.
    Jak dopadl spolujezdec, u něj bachl airbag. Policie ve službě jezdí 2 kusy. Jeden umí čísl, jeden psát. Bohužel nemají sebou ten co umí telefonovat.Nebo to auto nejelo ve šlužbě, kam potom jelo když má honit piráty silnic ))). Tady to nějak smrdí. Kluci protě testovali co auto umí a podělali to.Budou chodit pěšky )))))))))))))))))
  • 21 Reagovat !

    foto Missouri

    Missouri 30.05.  12:39

    Tohle je

    blamáž, kterou si bude řidičský národ dlouho pamatovat. Už proto, že i8 je krásný stroj a volovi do rukou nepatří. A že se ten vůl rekrutoval právě z řad PČR je prostě krásná ironie. Předvedl totiž přesně to, před čím měl touhle krásnou mašinou národ "chránit". Tak funguje karma. Policie nemá co exhibovat ve sportovních autech, a zvláště ne ta naše hezká česká. Tím nám totiž moc "nepomáhá". ;-\
    • 05 Reagovat !

      foto vanty253

      vanty253 30.05.  13:14

      « Re: Tohle je

      To ti kluci někde dali pokutu, nebo proč máš potřebu tady exhibovat ne jednou, ale hned několika hloupými příspěvky za sebou? Vysmívat se lidem, kteří jsou momentálně ve vážném stavu po nehodě může opravdu jen solidní ubožák, nezlob se na mě.
      • 50 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 30.05.  13:18

        « Re: Re: Tohle je

        Těž nesmíš věřit každé změně výpovědi mluvčí ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto vanty253

          vanty253 30.05.  13:21

          « Re: Re: Re: Tohle je

          A ty máš jaké info?
          • 40 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 30.05.  14:07

            « Re: Re: Re: Re: Tohle je

            Jen jsme si v článcích všiml, že první výpověď byla, že se řidiči nic nestalo. Pak to změnili. Dokonce uvedli konkrétní zdravotní potíže. Ale neřekli, kde se to stalo, za jakých okolností a kdy. To smrdí krytím průseru.
            • 02 Reagovat !

              foto vanty253

              vanty253 30.05.  15:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

              Takže žádné info nemáš, jen jsi se rozhodl věřit něčemu, co vyřčeno ani nikdy nebylo. Výborně, máš skvělý přístup :yes: Ale jako jasně, třeba to je jen výmluva pro média, já to nepopírám, stejně tak se mohlo stát, že spadla supertajná raketa USA přímo před auto, v následku čehož se policista snažil místu dopadu vyhnout, ale manévr se nepovedl, auto skončilo v příkopu a teď utajená pobočka CIA v ČR dělá vše pro to, aby se událost ututlala, možností je opravdu mnoho a můžeme vymýšlet další, ale fakt bych počkal, až se objeví nějaké oficiální vyjádření k tomu, co bylo příčinou nehody místo blbých keců, co se MOŽNÁ ASI stalo...
              • 20 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 30.05.  19:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

                >:-[] :yes: To je fakt, z oficiálního vyjádření se vždycky dozvíme pravdu. Protože lhát je protizákonné. Aneb když se někdo OFICIÁLNĚ VYJÁDŘÍ, že to byla viróza, tak to byla viróza. I kdyby všichni okolo cítili chlast a z kapsy tomu čouhala dopitá láhev.
                • 01 Reagovat !

                  foto vanty253

                  vanty253 30.05.  21:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

                  Kdyby z kapsy čouhal chlast všichni vidí. V tomto případě nikdo nebyl na místě nehody, nikdo nehodu neviděl, tudíž jediné, čemu se dá věřit, je oficiální vyjádření příčiny nehody. Ne domněnkám nějakého Karla, protože je v jádru člověk, který za vším vidí nějakou lež a podvod, aneb nejspíš podle sebe soudím tebe...
                  • 20 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.05.  21:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

                    Proč jen Karla? Jak se objevujou další informace = že to smrdí víme už všichni. Snad krom tebe ;-)

                    Jediná otázka je jestli kecá prezident nebo policie [odkaz] :-)

                    Koho tipuješ? :-)

                    Připomínám že tu je i možnost že kecaj obě strany >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto vanty253

                      vanty253 30.05.  21:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

                      Tak oni neříkali, že u toho byl přímo prezident. Ale vždyť je to jedno, při čem to bylo a kdo tam seděl. On je vůbec průser, co v policejním autě dělal nějaký protokolář z hradu... Mně ale jde celou dobu o příčinu nehody, kdy se toho zase využívá k blbým kecům na adresu policie obecně. Jako fakt mi nepřijde v pohodě, aby hned po přečtení titulku lidi běželi do diskuze psát, jaký je policajt vůl, že to určitě jen nezvládl, že je nějaký zdravotní problém hned výmluvou a lží, že právě teď simuluje v nemocnici apod., když vůbec nikdo neví, co se tam přesně stalo. Ale vím, že tady chčiju proti větru...
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 30.05.  21:49

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

                        Jak to bylo přesně se nedozvíme. Že poldové nejspíš kecaj se dalo tušit od první chvíle = zvlášť když ty prohlášení upravovali. A že kecali = to se teď v tuhle chvíli dá brát za daný

                        Těžko říct jak to bylo = asi nejpravděpodobnější verze je že s autem před prezidentovejma lidma a přítelem prezidentovy dcery machrovali = no a podle toho to dopadlo

                        Pod stůl se zametly autonehody fotbalistů, zamete se nejspíš i tahle = běda ale jestli přehlídneš změnu rychlosti v Blance [odkaz] ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto kalousek

                    kalousek 31.05.  06:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

                    vanty: A ty jsi v ČR první den ?
      • 40 Reagovat !

        foto Missouri

        Missouri 30.05.  13:37

        « Tohle je

        Jak jinak by si měla státní autorita zachraňovat reputaci po široce medializovaném převzetí sporťáku za 4 mega na "testování", když ho její příslušník po pár týdnech "testovacího režimu" rozstřelí o strom? Prohlásí ústy tiskové mluvčí, že řidič měl infarkt a basta. Pak toho nešťastníka zavře do špitálu, aby simuloval, protože jinak ho čeká vyhazov. Který ho stejně potká, ale jestli se prokecne, tak bez důchodu... Lidi, to opravdu věříte tomu, co tvrdí nějaká mluvčí státní instituce? Navíc represivní? Neměli byste tolik koukat na televizi. Poškozuje to mozek.
        • 10 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 30.05.  13:41

          « Re: Tohle je

          :yes: :-!
          • 20 Reagovat !

            foto Missouri

            Missouri 30.05.  14:50

            « Tohle je

            Dobrej koment na Info.cz:

            "Neni jasne kdo vuz ridil.....Muz za volantem dostal mozkovou prihodu..."

            Jo, teď za oním mužem míří do špitálu samotnej Zeman. Tomu se říká megaprůser.
        • 10 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 30.05.  14:40

          « Re: Tohle je

          nějak se kluci a holky nedomluvili/y >:D na neprůstřelné verzi
          a to je poprvé co Vovčáček drží hubu - a dobře dělá, kéž by i jindy >:D
          možná teď někde hledají po nemocnicích adepty na řidiče
          papíry už se nějak zařídí ...

          jeden protokolář se sjířdí koksem, druhý se sjíždí BMW které mu neříkalo PANE
        • 05 Reagovat !

          foto vanty253

          vanty253 30.05.  15:04

          « Re: Tohle je

          Člověče, uvědomuješ si vůbec, kde žiješ? To si jako fakt myslíš, že všichni u policie teď sedí u kulatého stolu a vymýšlí výmluvy, abys náhodou neměl důvod se jim vysmívat za to, že nabourali auto? Proboha, vzpamatuj se...
          • 10 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 30.05.  15:32

            « Re: Re: Tohle je

            Proboha = nejseš ty policajt? >:D >:-[]
          • 10 Reagovat !

            foto WinDiesel

            WinDiesel 30.05.  16:16

            « Re: Re: Tohle je

            No z nás dvou jsem zjevně já ten který žije v realitě.
            • 01 Reagovat !

              foto vanty253

              vanty253 30.05.  21:42

              « Re: Re: Tohle je

              No tak určitě, té vaší neprůstřelné realitě se přece ani nedá nevěřit ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 30.05.  21:47

                « Re: Re: Re: Tohle je

                Tady už vaříš z vody = že policie kecala a že i8 jezdili civilové a asi se s tim autem předváděli atd. už postupně během dne prasklo = a že poliši fakt vymejšleli jak se z toho vykecat = prostě už víme :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 30.05.  22:34

                  « Re: Re: Re: Re: Tohle je

                  tie znamienka = ktore pouzivas su pecka >:D ;-) .. nie ale vazne.. ma to styl ta tvoja formulacia s naslednym doplnanim si suvislosti :yes:

                  mne ale stale nejde do hlavy preco ako policajne auto zrovna i8... ktore sa na tuto poziciu hodi snad najmenej zo vsetkych serioviek... :-O
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.05.  22:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

                    Dík ;-)

                    i8 protože to byla reklama = a policie to zbaštila. Ale proč ne = na ježdění pohoda. Taky bych ho chtěl aby mi ho na půl roku půjčili :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 30.05.  22:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

                      ja neviem ale mna tieto vozy ako i3 a i8 vobec neberu a ani nejako netuzim ich v zivote soferovat... neviem.. radsej by som prijal nejakeho paradneho mustanga alebo nieco na sposob wrx ci povedzme levorgu ;-) ... a ked uz sportiak tak poprosim evoru alebo caymana ... tie i-ckove baworaky proste ma nechavaju chladnym.. pritom v takej M2 by som sa povozil ozaj moc rad alebo v nejakom tom ich gran coupe... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 31.05.  09:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je

                        i3 je super auto do města = velkoměsta. Dokonce vyhrálo velkou německou srovnávačku ekologickejch aut = plug-in Prius byl až 4.
                        Takže když denně nekřižuješ Prahou, Vídní, Mnichovem a podobnejma městama = chápu že tě i3 nezajímá

                        i8 je jiná liga = přes výrazně odlišnej přístup = je to auto jak z praku = 99% z nás takový nikdy ani nevyzkouší. A já mám malou garáž = mě by se tam ty dveře [odkaz] nevešly

                        :-)
  • 31 Reagovat !

    foto megamega

    megamega 30.05.  12:50

    Smetiar?

    Pomaľované je to ako smetiarske auto. To máte všetky policajné autá v ČR takto zmaľované, alebo iba toto?
  • 74 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 30.05.  12:51

    Tolik nenávisti?

    Teda, že se tahle zášť ventiulje na novinkách a idnesu, ještě chápu, ale tady? Neříkám, že policie vždy jezdí vzorně, je tam "blbů" stejné zastoupení, jako mezi řidiči a ani já, ani nikdo jiný zatím nevíme, jestli je to pravda, nebo jen zástěrka špatného chování, tak by neuškodilo trochu úcty či zdrženlivosti. Denně nabourá desítky aut, kolikrát jsou mezi nimi ti, kteří tady machrují a schazují řidičské umění PČR, protože oni sami jsou frajeři na cestách.... I8 je škoda, ale lidský život je přednější ne?
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 30.05.  12:53

      « Re: Tolik nenávisti?

      :yes:
    • 25 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 30.05.  12:57

      « Re: Tolik nenávisti?

      Provokuješ, nebo se předvádíš se svým přesteroidovaným PC? :-!
      Jako ironie je to sqělé. :yes:
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 30.05.  12:59

        « Re: Re: Tolik nenávisti?

        ?
        • 22 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 30.05.  13:16

          « Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

          Jako ironie by ten tvuj text fungoval líp ;-)
          • 02 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 30.05.  13:21

            « Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

            my s ozzym asi uz starneme... ale nejako mi ta cela debata a spekulovanie o tychto veciach uz nepride nejako vtipne ;-\ a ani tym nicomu nepomozeme

            inak i8 ako policajne auto nepovazujem zrovna za vyhru ani ideal... a to nielen z pohladu pohonu.... nechapem tejto kupe... bez debaty M2 by spravila daleko lepsiu sluzbu.. pripadne nieco ako mustang lebo kludne aj taky focus RS
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 30.05.  13:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

              To nemá smysl :-) On sám žije ve velké klamavé bublině, tak si tu v jeho pomyslném bezpečí internetové anonymity vyskakuje :-) Je jeden z těch, kteří i když ví, že nemají pravdu, tak se za tu lež bude bít a fabulovat :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 30.05.  13:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

                Tos o sobě napsal hezky a výstižně >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 30.05.  13:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

                  tak ja radsej uz padam chlapci... len dufam ze vecer tu nebude ako po prestrelke ;-).. skuste sa vzajomne uz kusok udobrit ... lebo sem uz fakt nepridem ... tak myslite na mna.. >:D .. caves
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 30.05.  13:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

                  Já se za nic neskrývám :-) Dost diskutérů mne vidělo osobně z masa a kostí.... :-) Takže tvá pointa je kde ? :-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.05.  13:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

                    Žes to napsal o sobě a výstižně = za svý lži fabulace a přerkucování se biješ do posledního dechu = nic víc v tom nehledej :-)

                    Mě vidělo sakra hodně lidí = sem taky z masa a kostí. Kdybys nebyl internetovej troll a zaplatil vstupný moh si mě vidět taky. A dva hybridy v garáži k tomu >:D
                    • 20 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 30.05.  14:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

                      Já tě ale viděl, stejně jako tvého hybrida .... :-)
                      • 01 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 30.05.  15:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

                        No tak co vymejšlíš že se skrývám? :-)

                        Víš vůbec že ses teď přiznal že ses skrýval ty? >:D
                        • 20 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 30.05.  15:51

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

                          Tak to sem na tebe měl volat na ulici ?:) Dobře příště to udělám, až se na tebe přijede podívat Karel, nebo ti další ,až ho zas nekoho nastves >:D
                          • 01 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 30.05.  15:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

                            Ne = měls jí přejít ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 30.05.  13:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

              Nojo ale dealer policii půjčil zrovna i8 = no a nějakej moula to nezvlád. To mi přijde věrohodnější verze než ta upravovaná policejní ;-)

              A nemá to bejt vtipný = je to o neustálym lhaní policie když oni sami něco po.erou :no:
            • 10 Reagovat !

              foto CrankyDude

              CrankyDude 30.05.  13:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

              "....my s ozzym asi uz starneme.... + tak by neuškodilo trochu úcty či zdrženlivosti. "
              úcta..... je ..... zasloužena .... ne vymlácena...... pendrekem. Na .... věk se .....vymlouvat.... mi připadá dost ......chabý...... důvod k toleranci ....... nekompetence. Situace jako z cestovní upoutavky na Bananovou republiku - avšak bez bananu. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto roubicek25

              roubicek25 30.05.  19:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

              Ale Policie nic nekupovala..
    • 11 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 30.05.  14:43

      « Re: Tolik nenávisti?

      Ozzy, ty reakce by se zdály být přehnané. Jenže jsme v Čechách a máme svoje zkušenosti. Takže spíš než o nenávist jde o to, že nemáme ve vyjádření policie jaksi moc důvěry.

      No a už to z nich začíná lézt....viz. Dinar 14:24.
      • 01 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 30.05.  14:47

        « Re: Re: Tolik nenávisti?

        Ano, však jsem to taky psal pod Dinarův příspěvek, že nyní už je kritika na místě.... Já spíš nemam rád takové to obecné přejímání, bez znalosti okolností, vzpomínám tu na nedávný incident, kdy policejní hlídka pronásledovala nějaké SUV s řidičkou bez papírů a ta se vybourala.... jak to ti "*" vůbec mohli udělat a tak... a takových článků a reakcí je tu do roka plno...

        Přitom je tu i dost policistů, co jsou opravdu slušní a samozřejmě i ti jsou terčem této plošné kritiky.... jako je to všude a se vším :-)
        • 01 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 30.05.  16:00

          « Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

          Reagovat humorem je českému národu vlastní, a tohle byla fakt krásná nahrávka. :-) Bohužel realita byla patrně mnohem smutnější, než že si kluci od dálniční policie měřili zrychlení 0-200, což bych jim skoro ani neměl za zlé.
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 30.05.  16:52

            « Re: Re: Re: Re: Tolik nenávisti?

            Humorem ano, klidně i černým tak, že ti podá i banány, ale tohle mi přijde spíše jako kritika bez znalosti problémů, ale to je Čechům taky vlastní :-)
  • 22 Reagovat !

    foto 6B6

    6B6 30.05.  12:56

    No tak jak dopadlo?

    Takže redakce, víte kulové. Článek jak z Blesku. Vystřelily vaky a co dál?
  • 60 Reagovat !

    foto Revhead

    Revhead 30.05.  13:45

    Víme jak dopadlo. Teda nevíme.

    V nadpisu víme jak dopadlo. V textu vůbec nevíme jak dopadlo. Tak nic no. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 30.05.  13:46

      « Re: Víme jak dopadlo. Teda nevíme.

      :yes: >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 30.05.  14:09

      « Re: Víme jak dopadlo. Teda nevíme.

      Dopadlo to na střechu >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 30.05.  22:43

      « Re: Víme jak dopadlo. Teda nevíme.

      to jak minule som videl tiez podobne formulovany optimisticky nadpis... ze novy megane RS sa ukazal.. vlastne tak trosku ... teda skoro vubec... >:D ... no to su soky na hlavu toto ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 30.05.  14:24

    Tak už máme konečnou verzi

    vypilovanou policejní mluvčí, tedy, žádný infarkt, ale mozková příhoda. No, vzhledem k tomu, že řidič je ve vážném stavu s poraněním hlavy, těžko bude někdo schopen říct, jestli byla nejdřív příhoda nebo náraz. Na věc vrhá zajímavé světlo také fakt, že coby spolujezdec byl v autě hradní protokolář Kruliš. Asi studoval práci policie, každopádně bude těžko k uvěření, že nešlo o klasickou předváděčku kámošovi, která tak nějak nedopadla... :no:
    • 20 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 30.05.  14:31

      « Tak už máme konečnou verzi

      Podle CT mozku by se to mělo dát rozlišit...jinak bude vypadat cévní krvácení "zevnitř" z cévy a krvácení po úrazu z vnějšku...
      A taková pitva to objasní taky...
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 30.05.  14:43

        « Re: Tak už máme konečnou verzi

        Nepochybuju, že medicínsky určitě, ale to už bude zcela mimo mediální obraz, jako krytí je prohlášení o mozkové příhodě v tomto případě nejlepší, co mohli vymyslet.
        Jsou to sice šašci, ale na pitvu snad nedojde... ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 30.05.  14:46

          « Re: Re: Tak už máme konečnou verzi

          Hmm, hradní potentát, tak to je ještě větší šaškárna než jsem čekal.
          • 20 Reagovat !

            foto white-label

            white label 30.05.  14:50

            « Re: Re: Re: Tak už máme konečnou verzi

            A hradní potentát s u toho potento... >:-[]
            Ještě, že je to auto, do kterého Zeman není schopen nastoupit, natož z něj vystoupit. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto xpaja

          xpaja 30.05.  15:12

          « Re: Re: Tak už máme konečnou verzi

          Třeba si to nevymysleli. Policajt ukazoval kámošovi Krulišovi zrychlení z 0-100km/h za 4,4s a cévka v mozku nevydržela přetížení :-) . To se může stát.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 30.05.  14:47

        « Re: Tak už máme konečnou verzi

        Takže v případě nejasností se nařídí soudní pitva a stát tím ještě ušetří za případné zdlouhavé léčení... >:D ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 30.05.  14:43

      « Re: Tak už máme konečnou verzi

      Tak a teď až je kritika na místě :-)
  • 30 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 30.05.  14:36

    policejní potentát holt vyvezl kočku na noční jízdu a něco se zvrtlo

    jo a ta kočka byla Kruliš. Prostě taková ta naše hradní 4%ntní klasika. Víc bych za tím nehledal.
  • 02 Reagovat !

    foto Jirik-H

    Jirik_H 30.05.  15:17

    Karbon

    Vzhledem k tomu, že velká část auta je z karbonu, asi to moc opravit nepůjde. I proto třeba NSX II je z kovu. Karbon je křehký a při neplánovaném zatížení poměrně snadno destruuje.
    • 02 Reagovat !

      foto fiction

      fiction 30.05.  17:20

      « Re: Karbon

      rozhodně bych slovo křehkost nepoužil. Křehkost je vlastnost něčeho, co se snadno při nárazu zlomí či rozbije (např. sklo). Naopak, zde bych viděl přímo opak - houževnatost. Že to nikdo neopraví, o tom žádná :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 30.05.  21:16

        « Re: Re: Karbon

        Pri zavodech F1 zminovali, ze s karbonem se to ma tak - budto praskne a je po srande, nebo nepraskne a na 99.99% se muze znovu pouzit. Jen tak hned nepraskne, ale nikdy nevis, musi se to premerit ultrazvukem...
        Problem je v tom, ze "monokok" i8 je z karbonu, takze pokud se s timto neco stane, je treba "vymenit cele auto"... :-)
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 30.05.  23:35

          « Re: Re: Re: Karbon

          s karbonom je to tak ako pises suhlas.. je sice super pevny a lahky ale zaroven velmi krehky... pomozem si porovnanim cez moje oblubene bickykle.... hi-ten ocelovy ram kludne ohnes ked niekde narazis.. a vyklepes a je to.. ale ked karbon praskne uz to dokopy nedas... cely monokok ram je v pr.deli potom... tak veru..
  • 31 Reagovat !

    foto topten

    topten 30.05.  15:23

    pracovni uraz

    ja jasny, ze se jedna o pracovni uraz, a my danovy poplatnici budem cálovat.
    jednak rozsekany auto, jednak tomu zranenymu ridicoj a jednak i zranenymu spolujezdcoj.
    o co cert nechtel, zranejej spolujezdec je ovaruv protokolar krulis.
    co delal civil, ovaruv protokolar, v tomhle policejním aute?
    a opravdu někdo veri verzi ze se u ridice jednalo o cevni prihodu?
    neslo spis o alkohol v cévách?
  • 03 Reagovat !

    foto Balsam

    Balsam 30.05.  15:59

    Spokojnosť

    Vidím, že pár rozumných ludí sa predsa len našlo. :yes: Lebo taká prevaha chujov, to sa len tak nevidí. Ani na auto.cz nie.
  • 20 Reagovat !

    foto fiction

    fiction 30.05.  16:30

    Teď mě bude zajímat, co se napíše do výkazu jízd služebního

    auta a zda se tam objeví i ten spolujezdec :-)
    Použití takového auta je stejně jedna velká šaškárna. Automobilka se jen chce zviditelnit půjčením takového vozu pro pár VIP blbečků co si budou vozit zadky a dělat machry na okolí. A navíc se tam s těmi nenažranými banděry sotva vlezou...
  • 50 Reagovat !

    foto jiras-

    jiras_ 30.05.  16:38

    Fízlové

    A pak se fízlové diví, že nemají u lidí žádnej respekt. To mlžení a neustálé změny toho, jak to bylo, jen dokazují, že to smrdí. Jestli si to vzal neoprávněně, jako že v noci s nějakym podovarem asi jo, tak v normální firmě by letěl a vyfasoval to k úhradě.
  • 60 Reagovat !

    foto Missouri

    Missouri 30.05.  17:30

    Spravedlnost

    Někdo by mohl argumentovat, že smát se cizímu neštěstí je neslušné. To jistě je. Jenže tohle není neštěstí, nikoho nevinného ta nehoda nepostihla. Tohle je spravedlnost. Lidé si obecně stěžují, že spravedlnost na světě neexistuje. Omyl, tohle je její projev. Zajisté tušíme, jak to v našem zkorumpovaném státě chodí. Nikdo z obyčejných smrtelníků netuší, za jakých okolností se i8 k testování do policejních složek dostala, ale nevěřím tomu, že z čirého altruismu dovozce, či majitele autosalonu. Musíte mít správné známosti a s někým vlivným sdílet společný zájem. Tím je obvykle touha se obohatit. To auto nemělo stíhat zločince, mělo sloužit všemožným papalášům k předvádění. Jeden takový hradní papaláš se právě vyskytl na prezidentské návštěvě jižní Moravy a protože "elity" vyžadují patřičný servis, některý výše postavený příslušník jim měl posloužit svezením v exotickém sporťáku. No a ona elitní osoba zajisté projevila přání posadit se za volant. Ostatní už víme. Rozsekala to na třísky. Mlžení státnímu orgánu nepomůže. Opět se nám pánové odkopali a mě to neudivuje. Takže díky, Spravedlnosti. Trefilas to přesně.
  • 20 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 30.05.  19:58

    Jsem zastáncem teorie, že vše bývá vždy jinak.

    Jenom jestli nekecají? Přeci nebude vypadat jako blbec!
  • 50 Reagovat !

    foto MGRR

    MGRR 30.05.  20:40

    Už jen to tutlání smrdí hnojem + v 90km zlámané obě nohy? Možná ve Velorexu

    Tutlá se to, tak to smrdí lží... daňový poplatník by měl vše dostat na stříbrném podnose. Ne? Vyházel bych pár lidí kolem

    Policista má zdravotní problém, ale běžný občan nepřizpůsobil jízdu...

    To auto musí být na našich cestách strašně nebezpečné, tvrdé, odskakující...
  • 00 Reagovat !

    foto Fabia-RS

    Fabia RS 31.05.  13:43

    Fotografie z nehody

    Asi se licituje cena za fotky nabouraného BMW. Zatím se na netu objevily pouze dvě. Z té boční je zřejmé, že airbagy zafungovaly a z té čelní je zřejmé, že to byla hodně velká rána...Myslím, že toho již nové neudělají ani v AAA... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 31.05.  13:57

      « Re: Fotografie z nehody

      A zřejmě řídil exmilenec prezidentovy dcery = těžko říct kolik ten idiot jel [odkaz]
      • 20 Reagovat !

        foto Missouri

        Missouri 31.05.  15:01

        « Re: Re: Fotografie z nehody

        Hm, fake prezident tvrdí, že je to fake. Teď by se měl modlit, aby onen policista na místě spolujezdce následkům svých zranění nepodlehl. I když tenhle bohorovnej pán ustojí snad úplně všechno a ještě vyhraje příští prezidentské volby. Kruliš! Vlastně kruciš! Pokud vyjde najevo pravda, Kruciš, vlastně Kruliš by měl jít zahřívat vězeňské bidlo po Kájínkovi. No, on by mu vlastně znovuzvolený fake prezident zase dal milost. Tohle je fakt dada. Radši ať to ututlaj... 8-s
        • 20 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 31.05.  15:12

          « Re: Re: Re: Fotografie z nehody

          Čistě statisticky tu jedna šance je = konce 2. volebního období by se neměl dožít >:-[]

          Tutlali co mohli = a stejně to už prasklo. Kdo kde seděl se spíš nedozvíme = že jeli příliš rychle a v autě seděl civilista už víme

          Víme i že policisté na místě donutili zasahující hasiče smazat záznam = velmi špatně :no:

          Neřikal včera [odkaz] že ve 22 hodin už byl v postýlce a u tý bouračky rozhodně nebyl? >:D >:-[]
  • 10 Reagovat !

    foto MGRR

    MGRR 31.05.  14:19

    Tak už nám to z hnoje doutná...

    Řídil nabouraný supersport Zemanův Kruliš? Vyloučit nelze nic, řekl policejní prezident Chovancovi

    [odkaz]
  • 10 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.05.  21:56

    Korupčním jednáním

    to začalo a bourákem to skončilo...fuj!
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 31.05.  22:01

      « Re: Korupčním jednáním

      Skončilo to spíš okecáváním: Byl prezident ve 22 hodin v postýlce a u předváděčky nebyl jak řiká. Nebo byl u nehody = a viděl kdo řídil teda neřídil = jak taky řiká? :-)

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Překvapení na premiéře muzikálu Iago Janka Ledeckého: Dcera Ester přivedla tajemného fešáka!

Překvapení na premiéře muzikálu Iago Janka…

Zpěvák Janek Ledecký se konečně dočkal premiéry svého muzikálu Iago. A jeho rodina ho v tom nenechala. Všichni…

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Rozhodli jste se pořídit si koťátko? Na jeho příchod do rodiny se musíte řádně připravit. Poradíme, jak se o…

 

iSport.cz

ONLINE: Laver Cup v Praze začíná! Na úvod hrají Čilič s Tiafoem

ONLINE: Laver Cup v Praze začíná! Na úvod hrají…

Chorvat Marin Čilič a Američan Frances Tiafoe jsou prvními tenisty, kteří zahájí v pražské O2 areně premiérový…

Holek o Spartě: Je mi líto, že se nedaří. Nejlepší fotbal jsme hráli za Lavičky

Holek o Spartě: Je mi líto, že se nedaří. Nejlepší…

Vrátíte se z dovolené do práce a dozvíte se, že už vás nechtějí. Noční můra? Kdepak, přesně tohle letos před…

 

Reflex.cz

Islamizace Evropy: Turecko vsadilo na čas, který je teď jeho nejlepší zbraň

Islamizace Evropy: Turecko vsadilo na čas, který je…

Jakou má budoucnost Turecko proti budoucnosti naší Evropy? O tom jsem přemýšlel během své návštěvy Istanbulu,…

Peníze na zdravotnictví budou – zase – chybět. Chybět nebude pohodlnost a zbabělost politiků

Peníze na zdravotnictví budou – zase – chybět.…

Ty dvě stručné věty si zapamatujme: Letos to může být naposledy, kdy celý systém veřejného zdravotního pojištění…