Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policejní stíhací vozy: Obálky otevřeny, jsou 4 nabídky

Policie obdržela ve výběrovém řízení na dodávku nových dvaceti rychlých aut čtyři nabídky.
Zpět na článek
11. 11. 2011 16:02
11. 11. 2011 16:25
12. 11. 2011 15:44
12. 11. 2011 17:42
11. 11. 2011 17:22
11. 11. 2011 18:21
11. 11. 2011 21:09
11. 11. 2011 22:49
11. 11. 2011 22:58
11. 11. 2011 23:06
11. 11. 2011 18:19
11. 11. 2011 20:42
12. 11. 2011 11:45
12. 11. 2011 01:06
11. 11. 2011 21:13
neregistrovaný "Nightdriver"
12. 11. 2011 09:22
neregistrovaný "Nightdriver"
12. 11. 2011 15:49
11. 11. 2011 20:20
11. 11. 2011 20:37
11. 11. 2011 21:12
11. 11. 2011 21:18
11. 11. 2011 21:27
11. 11. 2011 23:38
12. 11. 2011 00:16
11. 11. 2011 22:46
11. 11. 2011 23:39
12. 11. 2011 13:09
12. 11. 2011 10:42
12. 11. 2011 13:11
12. 11. 2011 15:51
11. 11. 2011 20:40
11. 11. 2011 20:43
12. 11. 2011 10:44
12. 11. 2011 13:12
11. 11. 2011 21:19
11. 11. 2011 22:41
12. 11. 2011 00:19
12. 11. 2011 09:18
12. 11. 2011 09:26
12. 11. 2011 10:46
12. 11. 2011 11:05
12. 11. 2011 11:07
12. 11. 2011 09:42
12. 11. 2011 10:50
12. 11. 2011 11:09
12. 11. 2011 11:21
12. 11. 2011 14:51
14. 11. 2011 09:57
12. 11. 2011 11:38
12. 11. 2011 14:48
11. 11. 2011 16:02
?
Vyhraje to něco vod Tondy >:D
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2011 16:25
kriteria uspechu
Je zajimava ta citovana veta "Stávající Autoteam jen za dobu své existence (od roku 2009) odvedl do státního rozpočtu cca 70 milionů korun na vybraných pokutách. Vozy Volkswagen Passat se tak ve velice krátké době více než trojnásobně zaplatily," ... jiste, nakupni cena se trojnasobne vratila, samozrejme jen v pripade, ze se do Passatu nic nemuselo tankovat, auta nikdy nikdy neservisoval, nikdo je ani neridil, kdo by za tu praci mel dostat plat... atd... ;-)
Ale ted vazne, tohle by nemel byt hlavni argument pro to proc Policie, potazmo nejaky stat potrebuje stihaci auta. Je to predevsim kvuli bezpecnosti ridicu, udrzovani poradku na silnicich a dalnicich, tudiz vyse vybranych milionu je druhorada zalezitost a o uspesnosti celeho oddilu nam nemuze dat uceleny obraz. Uvest cisla je nutne pro predstavu lidi, je to neco fixniho, ceho se muzem chytnout, jen aby se ucel neposunul, a neslo jen o obycejne vybirani pokut.
Nutno dodat, ze tech 70 mega je slusna castka, tak at to klukum jde jeste lip v novych autech, poprejme jim hodne stesti a TRPelivosti pri honeni jak obycejnych smrtelniku TRPasliku, tak i tech TRPisovskych,.... >:-[] :yes: jako ve TRiProstorovem Need For Speed
Rozbalit vlákno
21
Avatar - woody-alien
11. 11. 2011 18:28
Re: kriteria uspechu
Činnost téhle "Stíhací letky" vyvolává spoustu otázek. Na to, abych jako uvědomělý občan schvaloval jejich stíhání "pirátů" a jiných živlů ze svých daní, je až příliš často vidím kasírovat nebožáky, kteří si dovolí na kilometrové rovince okresní silnice zvýšit rychlost až na hanebných 100 km/h. Prostě snadná kořist. :no:

Jako řidiče by mě daleko spíš než výše "tržeb" zajímala statistika, kolik zastavili a pokutovali řidičů ohrožujících ostatní nebezpečným předjížděním, bráněním v předjíždění, přehnaně agresivní nebo naopak bezdůvodně pomalou jízdou apod. Nemám k těmhle hochům moc důvěry, proto ať si znovu koupěj Passaty. Už jsem zvyklej je hledat ve zpětným zrcátku. ;-)
11. 11. 2011 22:53
Re: kriteria uspechu
ano policie u nás často buzeruje a nechrání ty opravdu kritické situace a vybírá si tak schválně lehčí práci.
Avatar - MAP2009
11. 11. 2011 22:59
Re: kriteria uspechu
Mám za jedenáct let najeto asi 950tis km a nikdy jsem neviděl že by tyto ostrá komanda pokutovali někoho za nedodržování vzdálenosti, agresivitu, podjíždění ve 200km/hod atd..... Já byl chycen asi třikrát. Dvakrát v 530d při 145km a jednou v x6 při 185 ve tři v noci na prázdný silnici u Rozvadova.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 10:21
Re: kriteria uspechu
Tak to tě chytili naprosto správně... ;-\
12. 11. 2011 10:37
Re: kriteria uspechu
No ono na dalnici je 145 opravdu hruza rychlost ohrozujici ostatni ridice >:D
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 10:55
Re: kriteria uspechu
Na tacho máš v tu chvíli tak 155, ale reagoval jsem hlavně na těch 185, to už je rychlost, kdy včasná reakce na nějakou nenadálou událost prostě téměř nepřipadá v úvahu a stát se může ledacos i ve 3 ráno...
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 10:58
Re: kriteria uspechu
Na tacho máš možná ty 155. Já jsem si tachometry měřil podle GPS a začínají zkreslovat až po 220km/hod. Ale o tom přece můj příspěvek vůbec nebyl.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 11:05
Re: kriteria uspechu
Ale jo, já souhlasím, že rychlá jízda po rovné silnici zdaleka nemusí být tak nebezpečná jako ty ostatní zmiňovaný neřesti, a že je špatný, že se Simíři nezaměří spíš na toto...
12. 11. 2011 11:05
Re: kriteria uspechu
...muzu te ujistit, ze i v 50 se ti muze stat cokoliv ;-)
Na dalnici v noci za nuloveho provozu podle mne neni 180 na zabiti, v Nemecku je to normalni, u nas je neco jinak ??? Jen proste zakony...nerikam, ze je nemame dodrzovat. Ale pirat neni jako pirat, kdyz nekdo slusne specha nemam s tim problem, take obcas nekam specham, mam pro to pochopeni...nesmi se ale ohrozovat ostatni!
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 11:08
Re: kriteria uspechu
Já těch 185 neobhajuju. Porušil jsem předpisy...není co řešit. Chtěli mi na místě vzít řidičák. Nicméně faktem je, že pro někoho je smrtelná rychlost už 70 a taky je rozdíl v čem jedeš. Prostě se to nedá zobecňovat. Mě osobně nijak neohrožuje rychle jedoucí auto, pokud doržuje vzdálenost a není agresivní. Frnkne kolem tebe a za chvíli o něm nevíš.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 11:11
Re: kriteria uspechu
Že se může stát cokoliv v jakékoliv rychlosti mi nemusíš zdůrazňovat, už jsem na silnicích prožil ledacos...
.
Ale debata je asi spíš o tom, že policajti raději kontrolují snadno měřitelné přestupky, než ty závažnější, ale hůře prokazatelné. Kamery v těch auťácích mají, problém vidím spíš v celým systému potom.
12. 11. 2011 11:52
Re: kriteria uspechu
sry ale na passatech je nachystaný radar na 20+ ...tzv. když jedeš 145 tak tě mají v *.....takže jestli chceš být zajímavý....sry ale nejsi. :no:
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 14:02
Re: kriteria uspechu
Já mám rád tyhle chytráky co my vždy dokáží vysvětlit že pokutu co jsem platil jsem ve skutečnosti neplatil a nic z toho se nestalo. :yes:
12. 11. 2011 15:44
Re: kriteria uspechu
Jen jsi nejel 145 jak píšeš, o tom to je, pro Passaty jsi zajíimavý až od jejich 155 na radaru, takže má pravdu.
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 16:16
Re: kriteria uspechu
Proplatíš mi tedy tu neprávem naúčtovanou pokutu? Jeden tvrdí že měří od 155 a druhý od 150...aspoň se dohodněte. Příště jim to zkusím říct, že nějaký dva kocouři na diskuzi říkali že je vlastně vůbec nezajímám tak ať mě nechají být a hlavně ať mi vrátí body co mi odečetli.
12. 11. 2011 17:42
Re: kriteria uspechu
Příště jezdi podle předpisů a nebudeš mít problém!
Avatar - FISHkaa
13. 11. 2011 10:53
Re: kriteria uspechu
...185 ve tři v noci na prázdný silnici u Rozvadova....

Fuj fuj, styď se Piráte >:D A teď vážně: Nebezpečnost tohoto přestupku je mizivá v porovnání např. myškováním a podjížděním na dálnicích...

Ano, je to porušení pravidel, ale není to pro okolí nebezpečné...
13. 11. 2011 11:29
Re: kriteria uspechu
Jo, nebezpečnost je minimální - do první srny. U Rozvadova na české straně nejsou ploty.
Avatar - FISHkaa
13. 11. 2011 12:52
Re: kriteria uspechu
Sejmout srnu ve 130 nebo 180 je jednou = v obou případech ti hrozí kečup >:D Spíš mě zajímá, kde vídíš tu společenskou nebezpečnost. Teda pokud nejsi součástí stáda... >:-[]
12. 11. 2011 10:05
Re: kriteria uspechu
Jo, vybavení kamerami je naprosto ideální k postihování např. nesprávné jízdy v pruzích.
Avatar - 3_diamanty
11. 11. 2011 16:57
medak C - jasna volba
nenapadny pekelne rychly a najspolahlivejsi s najvacsim komfortom a neuveritelnou mierou bezpecnosti ;-) navyse spotreba je aspon papierovo tiez fajn :yes:

vseobecne pokial chce clovek najlepsie auto strednej triedy ma jedinu moznost - medak C netyka sa to len policie

;-)
Rozbalit vlákno
2
11. 11. 2011 17:03
Re: medak C - jasna volba
MB-C T Modell nesplňuje požadavek 4x4. Pohon 4x4 je dostupný v motorizaci 350 CGI jen pro seden, u kombi je 4x4 jen pro diesly 250 CDi a 300 CDI.
Avatar - boost.
11. 11. 2011 21:06
Re: medak C - jasna volba
:yes: ;-)
Avatar - Guttalax
11. 11. 2011 17:22
Volba
;-) Měla by to být škodovka a basta -fidli :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - karasjan14
11. 11. 2011 18:21
Re: Volba
Já bych nejradši bral BMW nebo Audi nebo i ten Mercedes... :-) ;-)
Avatar - deliqent4
11. 11. 2011 21:09
Re: Volba
se škodovkou by chytli tak velký víte co >:D rozhodně BMW nebo Mercedes a pak audi třeba :-)
11. 11. 2011 22:49
Re: Volba
Škodovka zní sice jako vlasteneckej návrh, ale ve skutečnosti není, páč ty peníze stejně shrábne VW.
Avatar - S8
11. 11. 2011 22:58
Re: Volba
....ale peníze těch dělníku s nadprůměrnými příjmy v porovnání se zbytkem republiky to utrácejí především v ČR, takže to ekonomice rozhodně pománá, o tom žádná.
Avatar - MAP2009
11. 11. 2011 23:06
Re: Volba
V dnešní době nikdo nemá potuchy kdo jaké peníze skutečně schrábne.
Avatar - gld
11. 11. 2011 18:19
3 roky a dosť
Ozrejmí mi niekto, prečo im už nestačia passaty z roku 2008? To ich už stihli zhumplovať?
Rozbalit vlákno
30
Avatar - kari.laz
11. 11. 2011 18:26
Re: 3 roky a dosť
budou je používat dál. Ale až budou dosluhovat, tak je postupně vyřadí. Jinak ty stávající passaty mají nalítoný prý hodně přes 200 tisíc, takže se není čemu divit, že je chtějí obnovit.
11. 11. 2011 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2011 20:38
Re: 3 roky a dosť
STcka jezdily na dalnici tak prvni mesic, pak v nich jezdili oblastni sefove :-) Ale zajima me, za kolik a komu prodaji ty Passaty, to budou mit kapitani laciny auta na doma :-)
11. 11. 2011 20:42
Re: 3 roky a dosť
Přesně tak .....jak poznáš oblastního ředitele PČR....jezdí si do práce R36, kterou koupil tak za 200 tis.
Avatar - deliqent4
11. 11. 2011 21:10
Re: 3 roky a dosť
to uber 200 táců je moc >:D
Avatar - Ronault.
11. 11. 2011 21:10
Re: 3 roky a dosť
Jo, určitě bude chtít každý oblastní ředitel jezdit Passatem s 300-400t nalítanými km ve služebních rukách a s dírami v palubce od vymontovaného vybavení.
Kam na ty hefty chodíte?

A jak skončí Passaty? Jako všechna policejní auta - ve šrotu.
11. 11. 2011 22:45
Re: 3 roky a dosť
"Jo, určitě bude chtít každý oblastní ředitel jezdit Passatem s 300-400t nalítanými km ve služebních rukách a s dírami v palubce od vymontovaného vybavení.
Kam na ty hefty chodíte?" - a kdo by nechtěl, ti policajti se k těm autum asi sotva chovaji nejak hezky, ale to auto je přece ještě pořád super a 300-400tisic ještě rozhodně nemají, spíš kolem 200tisíc. To auto je sice poznamenaný, ale kup si auto podobnýho výkonu, když nemáš 1M a i když máš, tak kdo by to nebral, když to dostanou podstatně levněji.
Avatar - Ronault.
11. 11. 2011 23:00
Re: 3 roky a dosť
A myslíš si, že každý touží po autě s takovým výkonem za každou cenu?
Teď mají po třech letech ta auta najeto 200-300t km, za další 2-3 roky půjdou pryč s půlmilionem km v každodenním provozu, plus spousta z nich najezdí ty kilometry po české panelové dálnici.
Chtěl bys auto sám živit s touhle spotřebou a s takovými servisními nároky po takovém průběhu kilometrů? Já teda rozhodně ne a dát za něj 200 t a dalších 200t do oprav, takovou naivitu ani od policajta nečekej.

Hlavně platí to, co píšu na konci. Pokud se nepletu, tak platí pořád nařízení, že policejní vysloužilá auta zpět do provozu v soukromém vlastnictví nesmí.
Avatar - MAP2009
11. 11. 2011 23:01
Re: 3 roky a dosť
Auto od policajta nebo taxikáře by si nikdo normální nekoupil.
12. 11. 2011 11:45
Re: 3 roky a dosť
Nepiš tady hlouposti, které jsi slyšel někde v hospodě. Zcela běžné....odstraní se polepy, majáky a dané auta se prodávají do autobazarů. Ti nahoře s tím vyjebávají tak, že koupí třeba 10 Fábii, které se vyřazovali řekněme za 20 tis/ ks a prodají je obratem do bazaru za 35/ks. ...zcela běžná praxe u PČR....samozřejmě, že se k těmto vozům dostanou pouze ti nahoře.....
Avatar - petrumr
12. 11. 2011 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 13:59
Re: 3 roky a dosť
Pořád platí že nikdo normální si to nekoupí
Avatar - Ronault.
12. 11. 2011 14:03
Re: 3 roky a dosť
Možná mluvíš u městské. Mám pocit, že tady třeba Zip na macz mluvil o opaku. Navíc kdo bude chtít třeba policejní Octavii s 400t km, která má koženkové zadní sedala, díry v interiéru atd. A těch 400t a více už nikdo nezatají jako těch 200t.
A opravdu chceš říci, že policejní šéf si tohle koupí, ten, co ví nejlépe, co se s těmi auty děje? >:D
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 14:44
Re: 3 roky a dosť
Hele já to asi ještě upřesním. Myslel jsem že nikdo normální si nekoupí takové auto za normální tržní cenu. Jinak samozřejmě že různé "vyřazené" vybavení končí u šéfů a u úředníků které mají toto vyřazování na starosti je třeba u vojáků zcela běžné. Ale samozřejmě to není za trřní cenu. Dokážu si představit že si to auto odkoupí někdo za krásných 1-5tis kč a následně v něm chvilku pojezdí a rozprodá na náhradní díly....
12. 11. 2011 17:48
Re: 3 roky a dosť
Milý Ronaulte, služební auta Policie ( jak tzv. majáková, tak civilní ) se normálně prodávají - jen mají odňatu vyjímku pro používání výstřažných zvukových a světelných znaméní a mají změněn typ z Policejní na osobní... A věř mi, že vím o čem mluvím :-)
Avatar - Ronault.
12. 11. 2011 18:19
Re: 3 roky a dosť
Dobrá, beru, nemám přesná data, pokud to tak tvrdíš. A kolik těch lidí si koupí onen Passat nebo Mondeo? ;-)
12. 11. 2011 20:03
Re: 3 roky a dosť
To nevím... Minulý týden se například vyřazovalo středočeské Mondeo ST220... A obchodník ho koupil okamžitě, navdory závadám.... Auto mělo vadné vše, na co se člověk podívá...
Avatar - Ronault.
12. 11. 2011 20:35
Re: 3 roky a dosť
A kolik za ten kus šrotu chtěli?
12. 11. 2011 21:37
Re: 3 roky a dosť
48.000kč - dle odhadu znalce...
Avatar - Ronault.
12. 11. 2011 22:37
Re: 3 roky a dosť
Tak to se pak není co divit, že to někdo koupil. Ono i když se ten zbytek na vrakovišti rozebere a tam většina těhle aut skončí (hlavně ty Passata, které mají prý více nalítáno než Mondea), tak na tom ještě něco trhnou.

Ale ať tu nikdo netvrdí, že policejní veden íbude ještě s radostí kupovat levné vyřazené Passaty aby s nima jezdilo do práce 8-s >:D
13. 11. 2011 00:02
Re: 3 roky a dosť
Jakýkoliv zaměstnanec Policie si toho Passata bude moci odkoupit ( jako ostatně kterékoliv jiné vozidlo), ale za stejných podmínek, jako kdokoliv jiný... A to Mondeo spíš z dílů z vrakoviště zachrání, než aby tam skončilo...
Avatar - Ronault.
13. 11. 2011 00:34
Re: 3 roky a dosť
Já ti nevím, přecejen těch odlišností není pár a najeto tam taky nebude nejméně. Navíc v bílé s vyšisovanými pruhy... to není kauf století :-|
13. 11. 2011 10:22
Re: 3 roky a dosť
Kauf století to určitě není :-) Pruhy vyšisované nebyly, po rozleštění po nich nebylo ani památky, jen ve střeše zbyly díry po rampě s majáky, takže budou muset zavařit a nalakovat střechu.... Ale jinak auto nevypadalo zle... Až na vadnou převodovku, nápravy, nefunkční klimatizaci, nepravidelný chod motoru, extrémní spotřebu oleje atd. Passaty mají už teď najeto o mnoho víc, a opotřebení na nich není nijak extrémně znát...
13. 11. 2011 10:31
Re: 3 roky a dosť
Jen tak pro upřesnění, vyřazená služební vozidla Policie ČR se prodávají dle zákona tzn. ve veřejné aukci, která je předem uveřejněna na věřejně přístupných stránkách Policie ČR. V aukci je vždy upřednostněna nejvyšší nabídka.
Avatar - Nerez
12. 11. 2011 01:06
Re: 3 roky a dosť
Co vím, tak alespoň u nás na Moravě ST moc nejezdí. Zaprvé prý dost žerou, více než R36 a navíc jsou už po nějakých 60ti tisících strašný rachotiny, oproti Passatu, který je i po 200 tisících jízdně jako nový.
neregistrovaný "Nightdriver"
11. 11. 2011 21:13
Re: 3 roky a dosť
U nás na hradecku má Passat najeto skoro čtvrt melounu km. A druhej po překročení 200 tisíc km oddělal převodovku. Oprava cca 100 tisíc. Auta si na sebe dávno vydělala, tak proč nekoupit novější
Avatar - MAP2009
11. 11. 2011 22:49
Re: 3 roky a dosť
To je právě to nejsmutnější....nepíše se - auta zachránila x životů nebo zabránila x nehodám, či přispěla nějak k bezpečnosti. Píše se jen kolik auta vydělala. A o to jde v dnešní dopravě především. Vydělat co nejvíc peněz, umístit co nejvíc radarů ( nejlépe skrytých - protože přece nejde o to aby v daném úseku skutečně lidé jeli pomalu ale jde o to vybrat co nejvíc peněz na pokutách úplatcích ) a do každé uličky nabouchat retardéry ( za které se namastí kapsu prodejce a zástupce města ). Byznys a zase byznys. To kolik lidí umírá na silnicích je každýmu u ***.
neregistrovaný "Nightdriver"
12. 11. 2011 09:22
Re: 3 roky a dosť
No já nevím jak by tato auta měla zabraňovat nehodám jak píšete. Tato auta jsou především používána na dálnici ke kontrolování a vybírání pokut. A co je zajímavé, tak honičku za sebou to auto nemá snad ani jednu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 11. 2011 23:30
Re: 3 roky a dosť
Mýlíš se, v SM vyšla před nějakou dobou reportáž, kde redaktor strávil den s polišema v Passatu a článek byl plný dojmů a příběhů a o honičky prý v praxi těchto jednotek není nouze.
12. 11. 2011 15:49
Re: 3 roky a dosť
Klidně,už mají nalítáno mezi 280 - 300 tis, km a mají se přesunout na jedničky a dvojky, kde také jezdíme jako ho. ada a na dálnice se mají posunout ty nové.
jinak jí preferuji Passaty, už jen pro to, aby se mi to nepletlo, když někdy spěchám- tak vidím R36 se dvěma rourami- výfuky, co se fláká v rámci předpisů a mám jasno. Když vezmou něco jiného, bude toho na pozorování zase víc :no:
Avatar - CHerokee
11. 11. 2011 20:20
K čemu?
Na stíhání pirátů a nelegálních závodníků taková auta vůbec nepotřebují. Na to mají vrtulníky, zátarasy, vysílačky a hlavně značnou přesilu. V Ostravě Passaty řádí na dvou 4 proudových rychlostních silnicích, kde je pouhopouhých 80 a tam vybírají "závodníky", kteří jezdí stovkou. Hnus!
Rozbalit vlákno
17
11. 11. 2011 20:37
Re: K čemu?
100 km/h je prekroceni o 20 procent, to ti prijde malo? Ta 80 tam ma nejspis nejaky smysl ne? 20 procent na dalnici znamena 160 km/h, to ti prijde taky jako "hnus", co by se trestat nemel? Hergot jednou je zakon, tak ho dodrzuju ne?
Avatar - Ronault.
11. 11. 2011 21:12
Re: K čemu?
Popravdě v O-vě na Rudné směrem k Porubě ta 80 moc smyslu nemá, klidně by tam mohla být stovečka, jako bývá běžné jinde.
11. 11. 2011 21:18
Re: K čemu?
Je to mistn komunikace? Je, ne? Co bychom na komunikaci chteli a co je tam z hlediska bezpecnosti, provozu a hluku mozne, je vec druha, to ale kolikrat nikdo neividi.
A ze by tam stovecka byt mohla nikoho ani tak neopravnuje platit mensi pokuty. Nejsem zadny policajt, ale nic s tim nenadelas, proste je lepsi jezdit podle predpisu, nezmuzeme nic
Avatar - Ronault.
11. 11. 2011 21:27
Re: K čemu?
Já neříkám, že ti co tam dostávají pokuty je dostávají neoprávnění, jen podotýkám, že v daném místě to rozhodně není nějaké centrum města, ale spíše přívodní čtyřproudová komunikace. Ne všude, ale směrem na Porubu a dál je ta 80 docela zbytečná.
A přiznám se, že jsem se tam jednou neuhlídal a taky jsem notně překročil rychlost... ani mi to nepřišlo... raději nenapíšu o kolik >:-[]
11. 11. 2011 23:38
Re: K čemu?
Slabsi povahy by sly do mdlob? :-) Moc to tam neznam, ale napada me kus na zacatku (od zapadu, od Opavy) pres D1 k Shopping parku? Tam je to pravda, ale je to mistni komunikace bez omezeni, muze tam jezdit bus a deda ve stodvacce, musis brat ohled na ne, proto to omezeni.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2011 00:16
Re: K čemu?
Bud i děda ve stodvacítce může i na dálnici ;-) A jo, myslím to místo.

No zase tak rychle jsem tam nejel. ;-) AN pokutu by to bylo, na řidičák ne ;-) Jak říkám, ani jsem si nevšiml, že jedu tak rychle ;-)
Avatar - MAP2009
11. 11. 2011 22:46
Re: K čemu?
Tyhlety dodržovače zákonů za každou cenu mám nejraději. Jen se jich nesmíš moc vyptávat.
11. 11. 2011 23:39
Re: K čemu?
Nejde o prostoduche dodrzovani zakonu, jde o zamysleni, proc tam je nastaveno, co tam je, jak pisu nize (vyse)
Avatar - skejpa
12. 11. 2011 13:09
Re: K čemu?
Zamysleli jste se nad tim a dosli k zaveru, ze je pryv te casti 80ka zbytecna - alespon v nejake casti. Tak nemudruj, ze nejde o prostoduche dodrzovani zakonu. Nahore pises, ze zakon je zakon a najednou nejde o dodrzovani zakonu.

Nejsem zadnej pirat a ve meste rychlost dodrzuju, nicmene mimo obec vetsinou jedu cca +15 nad limitem a nepripadam si jako vrah... Typicky priklad je nova komunikace z Pardubic do Hradce. Je tam 90ka a kdyz jedete 110, tak vas auta normalne predjizdej. A ja jim to nemam za zle. Vzdyt ta silnice ma parametry klasicke dalnice... Sice navrhujou zvyseni rychlostniho limitu na 110 ale i to bude malo. Prostoduche dodrzovani zakonu podle me neni vzdy na miste...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 09:23
Re: K čemu?
A když někomu naměří stovku, tak má na tacho minimálně 110... :-!
12. 11. 2011 10:42
Re: K čemu?
A co si tim chtel jako rict ? Musis snad brat rychlost realnou ne, ne virtualni budikovou...
Avatar - skejpa
12. 11. 2011 13:11
Re: K čemu?
Asi tim chtel rict, ze kdyz uz nekoho chytnou za tu stovku, tak si to zaslouzi protoze na tachometru mel 110... Ja s nim nesouhlasim :-)
Avatar - CHerokee
12. 11. 2011 15:51
Re: K čemu?
Chrudoši na úplně stejné cestě - Místecké je za Makrem 130. 80 se na Místecké jezdí jen v pomalejším pruhu. Všude jsou tam podchody a svodidla. Takže stíhací Passaty tam jsou hnus.
11. 11. 2011 20:40
Re: K čemu?
Vrtulníky, zátarasy.... >:D :no: moc se koukáš na Kobru a Kriminálku Miami a pokud to myslíš vážně, tak by jsi měl zvážit, zda - li není nutné vyhledat odbornou pomoc. Jinak co se týče Passatu v Ostravě, tak jeden je na krajské dopravce a jeden na dalničním oddělení - ten je v současné době nepojízdný >:D a když narážíš na tu 80 tku ...ano na Mítecké ul. je v Ostravě 80, mimo nikoli, a na dálnici jak už na Čes. Těšín tak na D1 je 80 pouze v částech, které ty kur.. nejsou schopné opravit a vlní se
Avatar - petrumr
11. 11. 2011 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 11. 2011 10:44
Re: K čemu?
...tak nesposlusneho ridice co jede 90 na 80tce odstreli raketou ne >:D
Avatar - Ronault.
11. 11. 2011 21:14
Passat, jasná volba
Když už to musí být, tak Passat, ať nemusím vyhlížet ještě jiná auta. >:-[]
Rozbalit vlákno
4
11. 11. 2011 21:18
Re: Passat, jasná volba
>:-[] Takova Insignia OPC jde taky dobre poznat, jezdi jich malo a vepredu ma ty pruduchy, to bych bral :-)
Avatar - Ronault.
11. 11. 2011 21:25
Re: Passat, jasná volba
Taky pravda, že Insignia je dost výrazná. Ještě by je mohli dávat třeba v razicí žluté nebo oranžové >:D
11. 11. 2011 23:34
Re: Passat, jasná volba
A LEDky jako Kit!
Avatar - skejpa
12. 11. 2011 13:12
Re: Passat, jasná volba
:yes:
Avatar - Bristol
11. 11. 2011 21:19
BMW
nedávno jsem viděl bangle 5er v dresu vojenské policie...ta nevypadala zle...takže jsem pro BMW do tendru a nebo OPC:..to vypadá pěkně dravě
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2011 22:38
Opel Insignia - tam je úplně blbej model, proč tam není OPC?
Nechápu, proč tam chybí Opel Insignia OPC, ta předčí svýma parametrama všechny ostatní a cena pořád kolem 1M 2.8Turbo - 239kW :-(
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2011 23:42
Re: Opel Insignia - tam je úplně blbej model, proč tam není
Cti clanek a ne jen tabulku, OPC tam je, parametrama to jina verze byt nemuze, ostatne je i na fotce ;-)
Avatar - MAP2009
11. 11. 2011 22:41
Důležité
Důležité je, aby se i na nových vozech dal mazat záznam a zmírnit případný dopad přestupků. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MAP2009
11. 11. 2011 22:42
Osobně jsem pro Dacii Duster
To našim Simírům a Gerchánům stačí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MAP2009
11. 11. 2011 22:50
Tak hlavně že už se zaplatila
To je právě to nejsmutnější....nepíše se auta zachránila x životů nebo zabránila x nehodám, či přispěla nějak k bezpečnosti. Píše se jen kolik auta vydělala. A o to jde v dnešní dopravě především. Vydělat co nejvíc peněz, umístit co nejvíc radarů ( nejlépe skrytých - protože přece nejde o to aby v daném úseku skutečně lidé jeli pomalu ale jde o to vybrat co nejvíc peněz na pokutách úplatcích ) a do každé uličky nabouchat retardéry ( za které se namastí kapsu prodejce a zástupce města ). Byznys a zase byznys. To kolik lidí umírá na silnicích je každýmu u *** :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
11. 11. 2011 23:44
Re: Tak hlavně že už se zaplatila
Ale prd. Boha zas nekdo uvazuje pr deli. Nejdriv vsichni rvou, ze je to blbost kupovat tak drahe auta, no tak dolozi cisla, ze si auta na sebe vydelaji, zas je to spatne, ze jen jezdi a kasiruji. Pri prumerne cene pokuty 2000 vybrali 35 tis. pokud, tzn 35 tis. (pokusu o) umravneni soferu, to ti prijde malo?
12. 11. 2011 09:17
Re: Tak hlavně že už se zaplatila
Myslis, ze napr. na Octaviach by nevybrali pokuty v rovnakej vyske?
12. 11. 2011 11:37
Re: Tak hlavně že už se zaplatila
To mozna jo, ale je taky potreba nahanet nektere hovada, napr kdyz stoji u krajnice a neco profrci, v oktavce by jej asi nedohnali
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 14:52
Re: Tak hlavně že už se zaplatila
Oktávka jede as 230km/hodinu. Takže zcela bez problémů.
14. 11. 2011 09:54
Re: Tak hlavně že už se zaplatila
>:D >:D
Avatar - petrumr
12. 11. 2011 09:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 10:56
Re: Tak hlavně že už se zaplatila
Ono čecháčkům se buzerace vždycky líbila což o to :-! Do té doby než se to ovšem dotkne jejich osoby.
Avatar - Ronault.
12. 11. 2011 14:05
Re: Tak hlavně že už se zaplatila
:yes:
12. 11. 2011 00:19
víc
když si ty auta na sebe a svůj provoz bezproblémů vydělají, tak bych jich koupil alespoň 50 a mohli by se zlikvidovat nějaký foto-radary, ale chápu že státní rozpočet je na našich pokutách závislí :((( , ale kdyby alespoň ty naše silnice byly v cajku.
Rozbalit vlákno
19
12. 11. 2011 09:18
Re: víc
Zopakujem otazku, ktoru som polozil uz vyssie:

Myslis, ze napr. na Octaviach by nevybrali pokuty v rovnakej vyske?
Avatar - petrumr
12. 11. 2011 09:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 09:30
Re: víc
Navíc je vrtulník extrémně drahá sranda...
12. 11. 2011 10:46
Re: víc
Tak to je pravda, ale jako monitoring je to nad 10 supersilnych vozu.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 10:57
Re: víc
Monitoring ano, postih ne (vzhledem k našim zákonům), na to právě potřebuješ ty vozy...
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 11:05
Re: víc
Kecy, kecy, kecy. Dálniční hlídka v klidu vymaže záznam tvého přestupku má li na to náladu a nechováš se k ní jako hovado.
12. 11. 2011 11:07
Re: víc
Tak tak, mozna az budou online kamery, ale u papalasu ta kamera vzdycky nejak blbne, ze ;-\
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 11:20
Re: víc
Tak to je druhá věc na úplně jinou debatu. Chtěl jsem říct to, že záznam z vrtulníku není relevantní důkazní materiál a reálný postih je víceméně možný, jen když je hříšník chycen při činu.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 09:28
Re: víc
Ne, Passaty měří tak, že se na pr.del hříšníka musí na pár vteřin nalepit, potom ho vyblikat a zastavit. Pokud jim ujede, je tu nejčastější řidič: osoba blízká nebo časem Umar ze Súdánu ;-)
Avatar - petrumr
12. 11. 2011 09:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 11. 2011 10:50
Re: víc
Na kamose se nelapili prave v noci, myslel ze je to nejaky magor tak stale zrychloval a on se ho furt drzel pak vesnice pak cca 30km stihaci jizda, majak zadny, no a pak ho predjeli a jako ze co to dela, jak muze jet pres vesnici tak rychle a tak...no pomohli az znami na cajtarne, vsechno je to takovy prohnily...
PS: pry pomahat a chranit, spis vybrat co nejvice a valet se ve vyhratem auticku, cest vyjimkam! Vedeni nezajima kolik chytli blbcu, ale kolik vybrali to si uvedomte! Viz obecni policie...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 11:01
Re: víc
Vedení je největší slabinou u policajtů. Mám mezi policajtama několik známých a ty historky jsou občas dost otřesný. Ano, jede se na "finanční výkon" a i normální, rozumně uvažující cajti jsou nucení buzerovat lidi za drobnosti, protože kdyby se věnovali důležitým věcem, tak nevyberou a mají velký problémy.

.Jeden ze známých je shodou okolností u dálniční na D1 a já bych tu práci teda dělat nechtěl. Furt jednou nohou v hrobě...
12. 11. 2011 11:09
Re: víc
Tak to jsi presne vystihl, uplne stejne zkusenosti, vcetne jak popisujes - znamej je mladej slusnej policajt a ma to dost tezky ;-\
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 11:21
Re: víc
Myslel jsem že mladej slušnej policajt v červené knize ohrožených druhů
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 11:32
Re: víc
Možná by ses divil, často jsou to i lidi s vysokou (typicky pajdák), ale systém je semele. A že k policajtům chodí dělat i lidi, kteří jen shodou okolností nejsou na druhé straně barikády je taky stará známá pravda... :-!
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 14:51
Re: víc
Ono to že máš Vysokou ještě nemusí nic vypovídat o tvé inteligenci.
14. 11. 2011 09:57
Re: víc
Možná by ses divil, kolik normálních lidí je na nejnižších stupních u PČR. Bohužel zde velmi silně platí, že ryba smrdí od hlavy.
12. 11. 2011 11:38
Re: víc
Tak je kamos * :-) Kdyz se s nekym nahani 30 km, dobre mu tak. Pokud me dojede rychlejsi auto na dalnici, stejne musi zbrzdit a ja mu hned, jak je to mozne uhnu, to mohl udelat taky a nic by se mu nestalo. Resp kdyby uz od zacatku nejel rychleji, nikdo by se na nej nenalepil, ne?
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
12. 11. 2011 11:55
Re: víc
Jj, udělat prasárnu, a pak si ještě v hospodě postěžovat na tu nespravedlnost... ;-\

Taky ***ovým lepičům uhýbám, jak je to možný. Jednak jsou takoví týpci i pro mě nebezpeční a druhak si nemám potřebu léčit za volantem nějaký mindrák.
12. 11. 2011 14:03
Vozy se 3x zaplatily
Nemůžu si pomoct, ale tohle je úředník na druhou. Jak se ty vozy zaplatily? Jakože jsme si je - my daňoví poplatníci - koupili a potom jsme si je na pokutách zaplatili ještě 3x? To je IMO krásná ukázka myšlení našich úředníků.

Chápal bych, že řekne, že Passaty vybraly od cizinců 18mio Kč a tím se zaplatily.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 14:50
Re: Vozy se 3x zaplatily
Ale to je přece známá věc. Radní a jejich kamarádi v tichosti vlastní akcie dodavatelů radarů, retardérů a různých rádoby bezpečnostních zařízení. Výsledek je ten, že to naserou na každej metr silnice jen aby maximalizovali zisky. A dav vesele tleská jak že to máme bezpečné silnice. Jsme snad jedinej banánistán na Světě kde se bezpečnost určuje podle počtu radarů a ne podle počtu nehod a mrtvých. Vzpomeň si na humbuk který nastal když se ve městech musel označovat měřený úsek.
Avatar - MAP2009
12. 11. 2011 14:48
Hm
Líbí se mi jak se s oblibou naši občané označují za piráty pokud se jede třeba víc jak 10-20km než je dovoleno. S chutí se tu dává za příklad disciplinovanost a dodržování předpisů Němců, Rakušáků nebo Švýcarů. Najezdím ročně po Evropě tak 15tis převážně na motorce a faktem je že ve všech těchto státech se běžně ( nebo aspoň značná část řidičů ) mimo vesnici jezdí o 20km více než je dovoleno. Jen není tolik agresivity a dodržují se více rozestupy. Takže nejdřív vytáhněte paty z domova a pak poučujte o tom jaké to mají jinde. Raději byste si měli vzít příklad ze 70tek v málo rušných vesnicích, radarů na rozestupy a podobně. A veselá je ještě mediální štvanice kde se to zda jsi pirát nebo ne určuje nikoliv na základě přestupku ale podle ceny vozu v kterém jedeš.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ricz73
12. 11. 2011 22:07
Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
Málokdo ví, že u Passatů zádrhel tkví v tom, že oni vzdálenost mezi měřícím vozidlem a měřeným vozidlem, která já základem pro to, aby se mohlo dovodit splnění podmínky, že vzdálenost na počátku měření a na konci měření byla stejná nebo větší, neměří, ale odhadují. Více na [odkaz] - proto pokudy neplaťte ;)
Rozbalit vlákno
11
13. 11. 2011 01:19
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
Obavam se, ze to tak neni. Ten mily pravnik, co se snazi prozkoumavat zakulisi a klicky spravniho ci jakeho prava, plne nechape uzity princip mereni rychlosti. Kalibrovany pristroj je tachometr v Passatu, vzdalenost mezi nim a merenym autem je dulezita jen v krajnich pripadech. Pokud passat nataci pri sve rychlosti 150km/h (kalibrace, zaznam) auto z +-konstantni (ano, k tomuto se jeste vratim) vzdalenosti jedouci pred nim, jede to druhe take 150km/h a doba nataceni nemusi byt ani prilis dlouha, vterinka dve. To je princip dukazovani.
Vzdalenost mezi auty odecitana podle pixelu, ktere auto pred vami jedouci zabira na zaznamu, je jiste usmevne, ale rozhodne neprobiha behem samotneho mereni, ale spise v pripadech, kdy ve spravnim rizeni provinilec argumentuje jak muze. Je zde samozrejme dynamika procesu, policejni auto jede nejdriv napr. peknych 100 mezi kamiony, uvidi jak se * ten mlady pravnik :-) z odkazu, zaradi se za nej a zrychli. Jakmile dozene srovna rychlost. Nataceni probiha bezpochyby behem celeho manevru, zaznam je indexovany a propojeny s udaji tachometru. Jediny argument - passat jel sice 170 ale my 130 - je misto kde se muzeme bavit o vypoctu (nikoli odhadu) vzdalenosti na zaklade zaznamu - pokud by se vzdalenost mezi auty zmensovala (dle tech pixelu). Pricemz verim tomu, ze policajti maj pomerne zmaknuty jak to delat aby to bylo prukazne, tj jak daleko za autem jet a jak dlouho staci natacet. Pokud tedy nejste odvazni pravnici, nemuzu doporucit.
14. 11. 2011 18:29
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
Z fyzikálního hlediska je to "celkem přesný", ale důkaz to není a už vůbec ne právního hlediska. Ta vzdálenost a celé to měření samozřejmě vyžaduje nějakou aproximaci a policajt ji potřebuje dostat pod určitou úroveň. A to je ten problém, poněvadž ta aproximace není exaktně určitelná a vsadím se, že ani výrobce měřáků se vším nepočítá. (chyba čoček kamery(nějaká malá kamera obzvlášť) - velmi diskutovatelný vliv na měření, rozlišení kamery, čelní sklo, potom je taky samozřejmě otázka, zda není video podvrh, ...)

Ovšem souhlasím, že argumentace tohoto typu, nebude moc lehká a většina lidí by se do toho radši neměla pouštět. Takže rozhodně nesouhlasím s názorem, že se nechá chytit jen vůl.

pro ostatní: ta holka byla jen dobrá výmluva, aby je mohl trochu popudit a oni jednali iracionálně. Argumenty typu jízda rychlostí 180kmh je nebezpečná, ... - opravdu, můžete tvrdit, že jízda 180kmh je za jakýchkoliv podmínek nebezpečná???
Avatar - petrumr
13. 11. 2011 08:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
13. 11. 2011 16:19
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
Také ho nemám rád. Radit, ve spoustě případů hovadům silničního provozu, jak vyjebávat s naším už tak děravým systémem, kdy pracháči mohou všechno a je málo způsobů, jak jim něco dokázat mi nepříjde uplně OK. Doufám, že na to jednou dojede...
Avatar - MAP2009
14. 11. 2011 10:22
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
To že pracháči mohou všechno jsou jen kecy. Nejdřív potřebuješ známosti, bez těch jsou ti prachy k *.
14. 11. 2011 12:27
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
správně, když mám práva a využiju jich, tak vyjebávám >:D super názor, jen tak dál >:D
Avatar - ricz73
14. 11. 2011 16:04
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
No chudina si musí vždycky najít způsob, jak si stěžovat, žejo...

Beran totiž radí úplně všem, pokud vím, jejich server uživatele podle stavu bankovního účtu nefiltruje. A radí, jak se domoci svého práva a nenechat si s*** na hlavu od policie a úředníků všude možně. Pokud tenhle stát nastavil nějaká práva a předpisy, měli by platit pro všechny. Pokud je systém nastaven blbě, což u passatů je, neměli by být postihováni jen někteří.

Tvůj způsob uvažování ve stylu "když já nemám, ať nemá ani on" je ubohej :-!
8. 1. 2012 23:33
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
:yes: pretty hard
14. 11. 2011 11:59
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
říká ti něco pojem materiální aspekt přestupku? Jaký na to máš názor?
Avatar - petrumr
14. 11. 2011 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2011 23:19
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
tak dostudovat a pak argumentovat, strejda google poradí.. bez toho nemá debata smysl, sofistikovanější diskutující na tebe nemají náladu a trefují se do tebe ti, kterým to dělá dobře...ať tak nebo tak, pořád taháš za kratší lano.

A jestli máš za volantem strach, tak se ho rychle zbav nebo přestaň jezdit ;) Omezí se tím nebezpečné situaci. Ať už tvou vinou nebo vinou někoho jiného a tvou následnou omezenou schopností reagovat...