Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie ČR převzala 85 nových služebních Octavií

Policie České republiky dnes v Mladé Boleslavi přebrala novou várku služebních vozů. Jde o Škody Octavia a motory 1.4 TSI a 1.8 TSI.
Zpět na článek
15. 5. 2015 16:11
15. 5. 2015 16:37
15. 5. 2015 16:41
15. 5. 2015 19:39
15. 5. 2015 20:42
16. 5. 2015 10:00
15. 5. 2015 19:40
15. 5. 2015 19:42
15. 5. 2015 21:41
15. 5. 2015 21:27
15. 5. 2015 21:45
15. 5. 2015 21:58
17. 5. 2015 18:57
15. 5. 2015 16:11
Tak to má být!
Je naprosto logické a správné, že česká policie jezdí ve škodovkách! :-) :yes: :yes: :yes: P.S. Škoda, že těm oktávkám nedopřáli zadní stěrač, až zaprší, řidiči dozadu vůbec neuvidí - tomu se říká šetření na nesprávném místě!
Rozbalit vlákno
125
Avatar - Egi
15. 5. 2015 16:26
Re: Tak to má být!
Jen by mě zajímalo, co je na tom logické. Policie by měla jezdit v takových vozech, aby vyhovovaly jejím potřebám bez jakéhokoliv kompromisu. A mělo by být naprosto jedno, jestli jde o škodovky, fordy, BMW, mercedesy, opely nebo cokoliv jiného. Co se týká služebních aut, mají být především funkčním náčiním a nacionalismus zde nemá co dělat. Pokud české policii nejvíce vyhovuje Škoda, pak zvolí Škodu, ale pokud by měla oželet jakýkoliv funkční parametr jen kvůli tomu, že se jedná o domácí značku, pak jde podle mého o diletantství a vyhozené peníze.
Avatar - Emel
15. 5. 2015 16:37
Re: Tak to má být!
Pokud nakupuje stát, pak samozřejmě radši utratí pár milionů u domácí firmy, která z nich zaplatí mzdy tuzemských dělníků a to co zbude proinvestuje nebo aspoň zdaní. Stačí vzpomenout na nedávné státní podpory pro automobilky (třeba v USA)... tohle je přece mnohem lepší forma podpory, ne?

Krom toho to dobře vypadá, když státníci nebo třeba i policisté jezdí v autě místní výroby. Ne za každou cenu, ale při dnešní vyrovnanosti aut...

Jiná věc je ta, co si o tom myslí třeba EU...
Avatar - Jenik3
16. 5. 2015 00:54
Re: Tak to má být!
U zadani vyberoveho rizeni nemuze byt napsano, ze se vybira jen z domacich vyrobcu. To zakon nedovoluje a PCR se musi ridit zakonem.
Duvody pro efektivni nakladani s verejnymi prostredky jsou nadrazeny zajmum preferovat domaci vyrobce.
17. 5. 2015 15:40
Re: a MYSLÍTE ŽE TO BUDE STAČIT ??
jj
JÁ VÁM NEVÍM SOUDRUZI ... KAŽDOPÁDNĚ : MĚLI BY JIM KOUPIT JEŠTĚ JEDNOHO VŮDCE SMEČKY ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 5. 2015 16:26
Re: Tak to má být!
u nas su to zase vsetko nove ceedy kombi a golfy kombi..... skoda uz nie.... ale starsie O2ky u nas este jazdia samozrejme a aj leony predoslej generacie ....

a kedysi si pamatam u nas boli megany... tie este prvej generacie ;-)
Avatar - Auto-fan
15. 5. 2015 17:52
Re: Tak to má být!
Presne tak!! :yes: Posledne, kdyz nakoupili tech pár ix35, tak ve me uplne hrklo >:D
15. 5. 2015 18:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 5. 2015 18:39
Re: Tak to má být!
Gilgite, já vím, že pro tebe vlastenectví je spíše se přidat ke konvoji motorkářů.
15. 5. 2015 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 10:55
Re: Tak to má být!
Kdepak Gilgit je doma úplně jinde [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] Tahle * světa se fakt menuje Gilgit ;-)
Avatar - donPedro
16. 5. 2015 11:01
Re: Tak to má být!
Ano - město, řeka, okres - můžeme si vybrat ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 11:05
Re: Tak to má být!
Jj a všechno pěkná pr.el světa. Jo a zapoměl si eště na [odkaz] :-)
Avatar - donPedro
16. 5. 2015 11:10
Re: Tak to má být!
Ale zas tak černě bych to neviděl ... i tam je hezky ... svým svébytným způsobem :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 11:16
Re: Tak to má být!
Příroda? Jo! :yes:
16. 5. 2015 11:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 11:15
Re: Tak to má být!
S tou Conchitou [odkaz] je to aspoň trochu vtipný jinak furt totálně ubohý. A za toho trapáka seš ty kdybys nevěděl :-)
Já svuj rozum určitě nepřeceňuju. Ty to tady veřejně děláš den co den a zdaleka ne jednou denně >:-[]

Tak a teď konečně kvákni proč mě furt oslovuješ jako ženskou. Ať můžeš táhnout na ten hate-list. Tvrdils že i ty sám tam chceš. Tak pochlap se babo ať to máme za sebou ;-)
16. 5. 2015 11:43
Re: Tak to má být!
Hate-list je zde na webu velmi špatně ošetřen. IT by měli zapracovat a pokud je tam někdo umístěn neměl by mít možnost na danou osobu vůbec reagovat. ;-)
Avatar - AUDIRS6
16. 5. 2015 11:56
Re: Tak to má být!
Preto ho nevyuzivam.
Keby to fungovalo ako pises, uz by tam zopar nickov skoncilo :-!
Takto si ale rad precitam ich vyplody, ktore ma sice obcas vyvedu z rovnovahy, ale aspon sa na nich dokazem pobavit >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 13:27
Re: Tak to má být!
Je jasný že trpíš obsedantně kompulzivní poruchou s představou že seš inteligentnější než všichni ostatní což je mimochodem docela vtipnej oxymoron :-) ale jinej Gilgit nezná ani Google a ten chytřejší než ty možná bude. Nebo ani ten ne? >:-[]

Tak mákni s tim vysvětlenim už tě chci mít na hate-listu a pokud si neslintal tak ty tam chceš bejt taky! ;-)
Avatar - donPedro
17. 5. 2015 10:56
Re: Tak to má být!
Dle Wiki:
[odkaz]
[odkaz]
A dle Googlem nalezených obrázků je tam příríroda moc hezká, není tedy zač se stydět při výběru svého nicku zde pane Gilgite :yes:
17. 5. 2015 11:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 11:21
Re: Tak to má být!
Bacha zrovna si to napsal donPedrovi ne mě! ;-)

Takže já sem současně Conchita a Kylie a já ? A seš si úplně jistej že ty seš tady ten normální? :-)
Avatar - donPedro
17. 5. 2015 12:38
Re: Tak to má být!
Člověk, který chce něco zvěděti, by položil otázku kdo nebo co tě tedy přivedlo k volbě zrovna tohoto nicku, popřípadě by ti navhrnul i avatara. Já však otázku nepoložím a návrh neučiním ;-)
17. 5. 2015 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 14:10
Re: Tak to má být!
Vysvětlovat nemusíš zapírat zjevný je trochu trapný. Zastávat se STBáků je ale nekonečně horší. Aspoň v mam žebříčku hodnot
17. 5. 2015 14:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 15:38
Re: Tak to má být!
Já kravka ty zjevnej vůl nedáme to dohromady? >:-[]

Tak když ne podle města řeky okresu tak podle [odkaz] když chceš chytat za slovo :-)
Avatar - Inferius
15. 5. 2015 19:21
Re: Tak to má být!
A komu to asi patří?
15. 5. 2015 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
15. 5. 2015 21:19
Re: Tak to má být!
Gigi zase nechapes? Na to uz jsme si zvykli >:D >:D
15. 5. 2015 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
15. 5. 2015 21:31
Re: Tak to má být!
Gigi ty si se konecne naucil poradne nemecky??? No slava, ale ze ti to trvalo! >:-[] >:-[] Ja vim, ze ty pouzivas vice rusky jazyk, ale i tak gratulace! ;-) >:D
15. 5. 2015 21:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
15. 5. 2015 21:52
Re: Tak to má být!
Gigi ja jsem nekde psal, ze mi rusky jazyk vadi??? Zase sis nevzal bryle vid? ;-) Me jen vadi (a nebudu tu jiste sam), ze se nam porad snazis podsouvat Putinuv pohled na svet, pohadky o "neukradnutem" Krymu a tva zbozna prani, aby Auto.cz informovalo o vojenskych prehlidkach v Moskve ;-)
15. 5. 2015 22:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 10:58
Re: Tak to má být!
2. kdy přesně? >:-[]
Já myslel že ho obsadil až Sovětskej svaz a pokusil se vyhladit původní obyvatelstvo kterejm se v ruštině řiká podle toho kde 800 let žijou. Jak to jen je? Že by Krymci? >:D >:-[]
Avatar - JDM
16. 5. 2015 19:24
Re: Tak to má být!
Chudáci indiáni , patřila jim celá amerika a dneska žijí v rezervacích velikosti průměrného městského parku .
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 19:31
Re: Tak to má být!
Srovnání indiánů a vyhlazení Krymců Stalinem je originální myšlenka :yes: >:D
Víš že současný indiáni žijou proti zbytku Krymců který přežili sovětskou čistku nesrovnatelně hůř žejo? A když jim po pádu SSSR svitla aspoň jiskra naděje na jaktžakž normální život na vlastnim poloostrově Putin jí vloni na jaře zase típnul. Tipuju že 10 Krymců z 10ti by s dnešním americkym indidánem měnilo >:-[]
Avatar - JDM
16. 5. 2015 20:50
Re: Tak to má být!
To je tvůj pohled na věc , ty jsi nebyl v americe když se tam zabíjeli indiáni ve velkým a nebyl si ani na krymu za stalina ani za putina takže to co tvrdíš že by se krymci s indiány rádi vyměnili jsou jen tvoje domněnky . Nevím čím Putin vzal krymcům naději na normální život ? to tam teďka krymce zase vyhlazují ? mají zakázáno studovat? nahání je do pracovních táborů? nebo tam náhodou je mír ,bezpečno, všechno tam funguje jako dřív ? Víš když se v nějaké zemi lidi nase*rou tak že vezmou zbraně a jsou ochotni bojovat proti vládnoucí moci která ovládá armádu řekl bych že to je sakra prů*er a že těm lidem kterých rozhodně není málo protože armádu dané země poráží se nelíbí to kdo a jak jim vládne znamená že by se mělo něco rychle změnit ,nejspíš vláda . Pokud vláda použije armádu proti vlastním obyvatelům to je už super prů*er . A z historie nášemu národu blízké víme jaké to je když vláda použije síly proti svým občanům. Vláda říká že je potřeba umlčet rebely kteří chtějí škodit , lidé bojovali za svobodu.
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 21:02
Re: Tak to má být!
Vidim že o Krymských Tatarech ani historii Krymu a jeho dneska vlastně už trojim obsazení Rusama zřejmě moc nevíš [odkaz] Gilgit samozřejmě jo ovšem jako zkušenýmu STBákovi mu některý dějinný události jaksi, jak to jen říct: Vypadávaj? :-)

Všechno jako dřív na Krymu bohužel ani zdaleka nefunguje [odkaz] a nemyslim že bude v dohledný době fungovat [odkaz] [odkaz] [odkaz] Původních Krymců po ruský etnický čistce zbyl zlomek a na Krymu žijou uměle přesídlený rusové. Indiáni sou na tom fakt naprosto nesrovnatelně líp

To že 10 z 10 přeživších Krymců díky anexim nenávidí Rusy je logický a taky celkem známej fakt. To asi neni téma k diskuzi

Evropani indiány vyvražďovali 400 let to bych neházel na současný USA. Ty je za to příkoří alespoň jakžtakž odškodnili. Co by za to dali Krymci kdyby desetinu z toho udělalo Rusko

Jestli tou vládou a vojskem myslíš Ukrajinu tak i to má historický příčiny bohužel i to se řeší nesrovnatelně hůř než třeba ty indiáni vs USA
Avatar - JDM
16. 5. 2015 21:39
Re: Tak to má být!
popravdě nevím , protože jsem se vždy zajímal spíš o historii západu . Jestli je pravda že 10 z 10 krymců nenávidí ruskou vládu za anexi bude to z důvodu minulosti za to co jim provedl stalin za sovětského svazu. Anexe krymu byl pouze strategický krok Putina , vůbec mu nejde o to obsazovat cizí země , rozšiřovat území Ruské federace . Jde o vojenskou strategickou polohu .

Ano mluvím o ukrajine , o východní , která se rozdělila , nechce se připojit k rusku , ani rusko je nechce , chtějí se vykašlat na západ , nesouhlasí s ním , v té zemi ikdyž se jmenuje ukrajina žijí stovky let (nejspíš) a nikam odcházet nebudou , stejně tak jako američtí občané neopustí území které kdysi patřilo indiánům kteří tam žijí na ohraničených územích určených vládou a i dnes je amerika pořád rozdělená na bílé a barevné a když dojde na věc jsou to ti barevní kdo vládě musí uhnout , jsou znevýhodňováni a utlačováni. Což se v současnosti o krymcích na krymu pod vládou ruska říct nedá .Promiň ale ČT neuznávám , a ten článek je totální novinářské lejno .
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 21:52
Re: Tak to má být!
Nevim proč to Putin udělal ale že napodobil svý sovětský a ruský předchůdce je fakt stejně jako že ten poloostrov je geolopoliticky [odkaz] daleko spíš součástí Ukrajiny než Ruska

Východní ukrajina je obrovskej problém. Tak jako na Krymu tam z velký míry žije až nedávno před pár desítkama let uměle dosazený ruský obyvatelstvo. Původní dopadlo eště hůř než Tatarští Krymové, Stalin ho nechal vymřít hlady. Doslova :-|

Je jedno jestli se ti nějaká ČT líbí nebo ne zjisti si to doslova odkudkoli. Původní obyvatel Ameriky je na tom dneska naprosto nesrovnatelně líp než Krymskej Tatar dnes na Krymu [odkaz]

Jen tak sem to prolít ale zdá se že tohle je historicky snad správně [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 21:53
Re: Tak to má být!
Nevim proč to Putin udělal ale že napodobil svý sovětský a ruský předchůdce je fakt stejně jako že ten poloostrov je geolopoliticky [odkaz] daleko spíš součástí Ukrajiny než Ruska

Východní ukrajina je obrovskej problém. Tak jako na Krymu tam z velký míry žije až nedávno před pár desítkama let uměle dosazený ruský obyvatelstvo. Původní dopadlo eště hůř než Tatarští Krymové, Stalin ho nechal vymřít hlady. Doslova :-|

Je jedno jestli se ti nějaká ČT líbí nebo ne zjisti si to doslova odkudkoli. Původní obyvatel Ameriky je na tom dneska naprosto nesrovnatelně líp než Krymskej Tatar dnes na Krymu [odkaz]

Jen tak sem to prolít ale zdá se že tohle je historicky snad správně [odkaz]
Avatar - JDM
16. 5. 2015 22:14
Re: Tak to má být!
na tom se prostě neshodneme , neexistuje jediný rozumný důvod proč by měli být krymští tataři v současné době diskriminováni , utlačováni nebo dokonce vyhlazováni . Důvod že nechtějí změnit ukrajinské občanství na ruské je směšný . Tehdejší důvody za Stalina byli naprosto jiné , Stalin chtěl moc , chtěl území , byl to šílenec . Kdyby měl takovou sílu jakou má Putin dnes určitě by nezačal tím že by obsadil krymský polostrov a začal tam škodit krymcům tak jako to udělal putin podle "expertů" ze západu . Kdyby putin chtěl škodit , chtěl by vyhlazovat , obsazovat , už dávno nefunguje internet ani mobily a jsme zalezlí ve sklepech . Fakt by nezačal světovou válku nebo svoji touhu po moci , po území tím že by obsadil pidi poloostrov a popichoval tam menšinu původní snad pradávných obyvatel. Prostě jediný vysvětlitelný důvod je že jde o velmi výhodnou vojenskou strategickou polohu , zřejmě tak výhodnou že to putinovy stálo za to všechno co se teď děje . Byl to obraný tah před rozpínavostí USA .
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 22:19
Re: Tak to má být!
To snad neni o naší shodě ale o tom jak to je ne? Babišově MFDnes taky nevěříš? To samý se dočteš na Lidovkách, iHned a od nekonečný řady dalších novinářů. Třeba i na levicovejch Novinkách [odkaz]

No škození Krymcum určitě nebyl hlavní důvod loňskýho obsazení Krymu žejo :-)

Že je díky těm 3 anexim jejich domova dlouhodobá animozita mezi rusama a krymcema je prostě fakt. To nemá s aktuálnim obsazenim Krymu nic společnýho. Krom toho že jí to asi zase trochu posílilo

Desítkám novinářů z MFDnes a z ČT nevěříš a dáváš mi odkaz na článek Petra Hájka? Ten je dobrej :yes: >:-[]
Sorry ale ty nevíš kdo to je? ;-)
[odkaz] Jestli fakt nevíš projdi si jeho názory na všechno možný a jestli s nima souhlasíš nechci tě urážet a v názoru na něj ovlivňovat ale u nás doma takovýmu člověku řikáme: totální magor :-)
Avatar - JDM
16. 5. 2015 22:39
Re: Tak to má být!
odkaz je sice na web který patří hájkovy ale autorem článku je PEPE ESCOBAR. Jeho názory znám a se všemi určitě nesouhlasím to jsem nikdy neřekl . Ten odkaz co jsi poslal jen ukazuje že neměl lehké dětství a i to že jeho rodiče byli super komunisti on byl "rebel" a s režimem nesouhlasil . To že se současná media snaží zesměšnit odpůrce protiruských agresorů je klasický případ mainstreamových (západních propagandistických) medii .
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 22:41
Re: Tak to má být!
Jeho dětství mě nezajímá mám na mysli jeho postoje a názory ke konkrétnim věcem a událostem. Dávno před anexí Krymu

Na ty sem se ptal jestli máš stejný názory a pohled na svět

V zásadě je to jednoduchý buď má pravdu jeden Hájek nebo ty stovky novinářů idnes novinek lidovek deníku týdne aktuálně české pozice neovlivní echo24 atd. atd
Avatar - JDM
16. 5. 2015 22:50
Re: Tak to má být!
názory a jeho pohled na svět nesdílím , například jeho názor na evoluci , nebo jeho postoj k homosexuálům mi nejsou blízké . Ale co se současného politické situace týče shoduje se se spoustou dalších jemu vzdálených osobností . Nejde tak ani o Hájka ale spíš o ten web kde dává prostor lidem , autorům kteří prostor v mediich nedostanou , většinou jsou to články převzaty ze zahraničí .
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 23:03
Re: Tak to má být!
Můžeš dát příklad některé z těch osobností? Já si nemůžu pomoct Hájek byl a je dle mého soudu opravdový fanatik a blázen

Loňský obsazení Krymu bohužel vrátily světu rozpolcenost světa známou ze Studené války. O pravdu skoro nikomu nejde buď stojíš na týhle straně nebo na tý druhý. Je dost jednoznačný kde Hájek

100x radši si přečtu názor třeba Ondřeje Neffa na jeho Neviditelném psu. Měl sem rád jeho sci-fi knížky a vážim si ho jako inteligentního vzdělanýho člověka s rozhledem

Hájek Klaus a celkem dlouhá řada dalších jsou jen účastníci současný moderní informační války [odkaz] Uznávám že někdy je docela těžký se orientovat co je pravda co polopravda atp. Já bych rozhodně nedal přednost Hájkovi před novináři typu Slonkový Hvížďaly atd.
Avatar - JDM
16. 5. 2015 23:19
Re: Tak to má být!
Osobnosti nebylo myšleno jako popularitou ale spíš názorového smyšlení .Tereza Spencerová , bloger The Saker ,Vladimír Stwora, Pro tebe je fanatik Hájek a pro mě zase Slonková , a její trapné pokusy o nezávislí web s příznačným jménem neovlivní kde šíří protiruskou propagandu a přitom je celá ta její šaškárna placená dolarama >:D Pak ten její žebříček přisluhovačů kremlu >:D to mě přijde jako pěkné fantasy , té ženě se nelíbí weby které poskytují prostor pro kohokoliv vyjádřit svůj názor a i majitele Literárních novin M. Voráčka označila za přisluhovače Putina .
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 23:41
Re: Tak to má být!
No Hájek neni blázen zdaleka jenom pro mě žejo :-)

Vypadá to že i ty máš vybráno na který straně světa stát. No i když se ti to asi nelíbí nebo nehodí tak s těma Krymcema má AUDIRS6 a to nekonečný množství novinářů pravdu. A nejsou placený dolarama ale v blbejch korunách ;-)
No AUDIRS6 vlastně v eurech :-)

Argumentů a odkazů tu padlo dost. Vim že co sem napsal je pravda. Jestli seš jen trochu na pochybách jak to je projdi si to eště jednou a třeba ti to pomůže. Jinak hodně štěstí tam na druhý straně
Avatar - AUDIRS6
16. 5. 2015 22:46
Re: Tak to má být!
pekny odkaz.
O sile ruskej armady nikto nepochybuje. A ti co pochybuju robia chybu.ALE:
Vidim, ze asi ta niekedy zoberem na UA, aby si sa osobne stretol s utecencami z Krymu, ktori vdaka anexii prisli o vsetko. Aby ti mohli porozpravat, co sa tam dialo tesne pred tym, nez sa im podarilo zachranit si moznost na lepsiu buducnost. A rodina sa vcas odhodlala, zobrala vsetko cenne a prisla do 1 nemenovaneho mesta na zapadnej UA a podarilo sa jej este aj otvorit si maly bar. Ine take stastie nemali. Casto utekali len s kuframi narvatymi vo vlaku a otazkami - co bude dalej ? Co s nasim majetkom tam ?
NIC. O neho sa uz Ruske urady radi postaraju... :-!
Zatvaranie skol, potlacovanie ich nabozenstva a jazyka a celkovo ich kultury je tam na dennom poriadku.
Neprijmes ruske obcianstvo - mas problem - na tvoje miesto v praci cakaju stovky tych, co maju rusky pas. :-!
Je toho strasna kopa co by som ti mohol napisat z osobnych skusenosti zo stretnuti s ludmi, ktori tam boli a vcas stihli utiect. A ze ich nieje malo: odhady hovoria od 80-250 000 len z Krymu. Dalsie statisice z vychodu...

Co sa planov Ruska tyka - ja to neidem posudzovat, nepovazujem sa za vojenskeho experta, aj ked mam par znamych, ktori na to potrebne vzdelanie maju a ich nazory si vazim.
Neidem ich tu 100% tlmocit, ale pravda je cca niekde v "lavom strede" ak povazujes zapad za pravicovy a Rusko za lavicove.
proste si uvedomili ( Rusi ) ze ich pozicia vo svete sa zacina dost zaznavat...Tak sa potrebovali trochu "zviditelnit". A kedze Voloda chce byt zapisany v historii ako "Velky", tak po svojom vyjadreni z pred 7 (?) rokov - ze za najsmutnejsiu vec povazuje rozpad ZSSR - zacal konat, a robit Velke Rusko.
takto sa snazi vytvorit si vacsiu vyjednavaciu poziciu voci zapadu, aby ho zacali brat vazne a viac sa mu prisposobovali v jeho narokoch.
My - EU - sme tu bohuzial ako taky obetny baranok - keby sa fakt nastval, tak je za par dni s tankami v Berline. Ani o tom nikto nepochybuje.
Takze zaver tu ani radsej pisat neidem, este by si ho niektori zle vysvetlili... :-!

Pravda je ale taka, ze UA ma proste len smolu. :-! - stala sa obetou niekoho rozpinavosti a nepomoze jej nikto. Tie EU/NATO tliachanice su Volodovi na smiech aj so vsetkymi ich sankciami.
A pokial sa do toho bude chciet nahodou silou-mocou miesat USA, tak dufam, ze mas na zahrade vykopany a na cca rok dobre vybaveny protiatomovy kryt... :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 22:49
Re: Tak to má být!
Dobře napsáno :yes:
Avatar - JDM
16. 5. 2015 23:05
Re: Tak to má být!
To že lidé z krymu utíkaly před ruskem , tomu věřím a je to logické pokud nesouhlasí s ruskem , chtěli zůstat pod vládou ukrajiny , nezbylo jim nic jiného než zemi opustit . Že by jich bylo tolik? až 250tis , utíkají do země kde zuří válka? kde mladý kluky odvádí do armády? I etničtí rusové museli utéct z východu na západ po převratu ukrajinské vlády , všichni odpůrci převratu byli zabíjeni viz masakr v Oděse.
Tohle je velká hra velkých hráčů , Ruska a USA do který my obyčejní lidi nevidíme ale můžeme alespoň nakouknout a uvažovat a debatovat a to je důležitý .
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 23:07
Re: Tak to má být!
Aktivnim hráčem a hybatelem dění je tady hlavně Rusko a Ukajina má prostě smůlu. Jen se uvidí jestli velkou nebo eště větší
Avatar - AUDIRS6
16. 5. 2015 23:22
Re: Tak to má být!
Tak stary moj....Odesa bol velmi specialny pripad, ktory skoncil stylom - kto druhemu jamu kope, sam do nej spadne !
Asi nevies, ze povodne utocili ti demonstranti, ktory boli proti "majdanu", a ze len vdaka tomu na aky odpor narazili a ten ich zahnal na ustup, tak to dopadlo pre nich bohuzial tak smutno, ako dopadlo... :-!
to, co malli v tej budove nachystane malo byt povodne urcene proti tej 2. strane !
Lenze museli ustupit, a potom sa stali obetami svojich nasilnickych priprav... 8-s
Este ale stale prebieha vysetrovanie a nieje to uzavrete, takze ani ja to uzatvarat neidem...
A to, ze vsetci odporci "prevratu" boli zabijani, tak to musis mat asi z "Rossia today" alebo z kade...Je to blbost, po tom, ako sa UA snazi robit vsetko pre vstup do EU musia aj vsetkych odporcov a tych, ktori konali proti svojej krajine, pritiahnut pred normalny spravodlivy sud. Inac by im EU a MMF nadala ani €-cent.
Utecenci: Ano, je ich podla UA odhadov menej, a podla zapadnych odhadov viacej ! - to aby si si nemyslel, ze UA to chce zvelicovat - aspon v tomto hraju pomerne ferovu hru. Vdaka tomu, ze som bol s nejakymi predstavitelmi aj dobrovolnickych organizacii, ktore sa zaoberaju pomocou pre utecencov, tak mam nejaku predstavu o cislach, ale ani tie nemusia byt presne.
Vojna je na vychode. Preto ti, ktori veria v lepsiu buducnost - teda "EU-buducnost" , tak utekaju na zapad - to je hadam logicke, nie ?
ano, su aj taki, ktori utekali na vychod - do Ruska. Tie cisla nepoznam, rusi nejake cisla zverejnili, ale tie asi tiez budu riadne zvelicene, aby dokazali to, ze im veria ti utecenci viac nez zapadu.
Odvody: Ked ti susedna jadrova mocnost anektovala 1 cast uzemia, a 2. cast uzemia ti obsadzuju jej "vojaci na dovolenke" tak asi je logicke, ze ty ako sucast svojho statu sa na to nebudes len dalej prizerat, ale konat. Preto je teda aktualne 3. vlna mobilizacie do statnej armady, plus dobrovolnici sa prihlasuju do dobrovolnickych batalionov, ktore ale uz bezpodmienecne podliehaju najvyssiemu - statnemu veleniu a plnia ulohy vytycene statom.

Vidim, ze ruska propaganda je silnejsia, nez som si myslel. :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 23:29
Re: Tak to má být!
Ta Oděsa mi připomněla jedno nečekaně dobrý album [odkaz]

Jinak jo informační válka bohužel funguje :-|
Avatar - AUDIRS6
16. 5. 2015 23:33
Re: Tak to má být!
Kuwa prestan, lebo ta zase prekrstim... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

ale s druhou vetou mas bohuzial pravdu... :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 23:48
Re: Tak to má být!
No mám jí i s tou první [odkaz] ale tam vo nic nejde. Já teda s tim textem na hifi-voice i hodnocenim na allmusic docela souhlasim a pozdní 60. léta si občas docela rád poslechnu ale tam fakt vo nic nejde a nic se neděje jestli ty ne
Ta druhá nám možná nebo spíš nejspíš přinese docela dost nepříjemností. Nenapadlo by mě že po tolika letech pod ruskou nadvládou budou lidi 25 let po revoluci tíhnout k Rusku který i za socialismu docela nesnášeli :-|
Avatar - JDM
17. 5. 2015 00:06
Re: Tak to má být!
Problém je v tom že rusko před 25 lety bylo rusko před 25 lety , a rusko dnes je uplně jiné rusko , stejně tak jako tehdejší českoslovesnká republika před 25 lety byla jiná než dnes. Spošítej všechny americké vojenské základny a koukni kde všude jsou a pak zkus zapřemýšlet kdo má mocenské sklony a šíří jedinou správnou pravdu.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:09
Re: Tak to má být!
Mocenský sklony má každej to nevíš? ;-)

Než na fabulace dám spíš na fakta. A ty sou ohledně činů Ruska vůči Krymcum a Krymu hodně jednoznačný. Před pár desítkama let i dneska. V tom čimž myslim mocenskou politiku vůči sousednim územim je Rusko furt stejný žádná změna. Asi se ti to nebude líbit ale je to doložitelná historická realita
Avatar - JDM
17. 5. 2015 00:35
Re: Tak to má být!
a statisíce mrtvých civilistů v iráku ti nevadí? tam k vyhlazování obyvatel nedošlo? Sama margaret thatcher v televizi prohlásila že všechny ty mrtvé ženy a děti stály za to pokračovat v okupaci iráku . Tohle vám bojovníkům za svobodu a lidská práva nevadí , ale krym je obrovský problém který stojí za vyvolání 3.sv války.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:46
Re: Tak to má být!
Teď to trochu hraješ směrem co sme všichni dělali ve škole když sme dostali blbou známku ;-)

Nevěděl sem že Irák teď patří pod USA :-)

Ale vážně: Irák mělo světový společenství převálcovat už při první válce když napadli Kuvajt. To co se děje v iráku ale třeba i Libyi a vůbec zemích africkýho jara je problém kterej je očekávatelnej dopředu a stejně se s nim nedá nic moc dělat. Teda nezasahovat. Myslim nikdy a vůbec. Ale to taky nejspíš neni ideální řešení

Ale to jsme odbočili od ruskýho pogromu Tatarskejch krymců a jejich domoviny. Jak to třeba ty vidíš s východní částí Ukrajiny a pevninskym přístupem na Krym po kterym rusové evidentně toužej. Na tom se asi shodnem ne?

Doufám že 3. sv. si mocnosti rozmyslí ale stačilo dodržovat mezinárodní smlouvy a nikdo rusy nenutil tohle docela obrovský území cizího státu obsadit. Tenhle průser de jen za nima
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:10
Re: Tak to má být!
Proč se omlouváš? :-|
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 00:15
Re: Tak to má být!
lebo double-post... ;-\
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:25
Re: Tak to má být!
To se mi dneska stalo dokonce několikrát. To je klasicky nějaká místní chyba
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 00:07
Re: Tak to má být!
Preco ta to prekvapuje ?
Su ludia, ktori sa mali za minuleho rezimu dobre. Ti potom svoje ratolesti ucili a davali im vychod za ten "dobry priklad", alebo ked uz nie tak tak ako za tu nevyhnutnu 2. stranu na miske vah, nakolko potrebovali nejakym sposobom obhajit potrebu "zbalancovaneho sveta". Ked sa nad tym poriadne zamyslis a ich ocami sa pozries, co prislo po 89-om, tak uvidis tie negativa, ktore u nich prevazuju nad pozitivami:
Brutalny narast kriminality vsetkeho druhu, kadejake bordely/nevestince, upadok nasich fabrik, nezamestnanost, inflacia, pokles zivotnej urovne a defakto zanik "robotnickej strednej triedy", Havlove amnestie...a mohol by som pokracovat...
Ich deti pokial boli dostatocne silne ovplyvnene, tak si nevedeli dat zase na tuto "rodicovsku misku vah" svoju "protivahu". Nie vsetci sa totiz uplatnili v zivote tak dobre / zle - vyber si co chces, ako ich rodicia, a ked nastupili svoju cestu dospelosti, tak tie slova rodicov sa im mohli viac / menej potvrdzovat...
No a z toho pomeru aky tu mame dnes, si mozeme len tipovat, kto sa ako mal za minuleho rezimu, kto a ako sa z neho poucil, kto a ako sa prisposobil novej realite a ako je pripraveny na buducnost.
Vzdy je ale mat zdroje z oboch "stran barikad". Inac zijes v 1 klamstve, lebo ziadna strana ti nepovie cistu pravdu. A ak si aj myslis, ze je to pravda, lebo tomu vela veci nasvedcuje, je to len nedostatkom dokazov na jej vyvratenie. Takze mozes hladat odznova.
Cele je to moc komplikovane a my na to niesme ti kompetentni. Tym nech sa zaoberaju profesionalni hostorici zo vsetkych kutov sveta, potom si mozeme precitat ich zavery a tie si nejako spriemerovat a tak mat optimalnu predstavu...
A je tu este 1 taky trochu aj narodny / narodnostny podton:
Sme Slovania - a ako to vraj uz v davnej historii bolo, ti mensi Slovania vzdy hladali ochranu od niekoho vacsieho - od velkeho Slovanskeho - Ruskeho buka, ktory nas svojimi konarmi ochrani pred napadmi inych narodov... :-! - tskto nam to vysvetlovali na dejepise, hovorilo sa tomu "vseslovanska vzajomnost". To, ako to funguje dnes ( UA/RUS ) je ale dost slusny skrt cez rozpocet nasim dejepisarom... 8-s
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:23
Re: Tak to má být!
Nojo tak až tak nepřekvapuje ale je mi z toho smutno. A hodně :-|

Jj když slyšim stesky po socialismu a proruský řeči od někoho řekněme do 30 let přijde mi to totálně ujetý. U nás stačí koukat třeba na reálný dokumenty z tý doby třeba v podařenym seriálu Retro na ČT24. Ale lidi radši žijou v představách než aby se zajímali o fakta

Každýmu z nich bych přál skok časem a testovací třeba jen tejden v reálnym socialismu. Zajímalo by mě kolik z nich by zůstalo názorově nezlomnejch >:-[]
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 00:31
Re: Tak to má být!
Ja som v nom vyrastal...
Pre niektorych by ale ani ten tyzden a ani mesiac nemusel znamenat nic extra negativne - mali by svoj "teply flek" v robote, mozno dostatocnu vyplatu, mozno dostatocne auto ( ved v tuzexe sa dalo kupit kadeco...nehovoriac o vekslakoch, ktori ti tiez kadeco zohnali...) Takze sa obavam, ze niektorych by ani pokusneho pol roka neznamenalo dovod zmenit nazor... :-!
Dovolenka v Jugoške ? >:D - ved to je aj sucasna klasika >:D
...atd...
Avatar - JDM
16. 5. 2015 23:55
Re: Tak to má být!
a jaký je rozdíl mezi ruskou a západní propagandou? to co ty tu povídáš máš bohužel ze svých zdrojů , z televize , z tisku , ostatní názory a nejsou to jen názory ale také důkazy jsou ruská propaganda , například ruští vojáci na dovolený na ukrajině , bylo jich tam tisíce ale ani jednoho jediného vojáčka nikdo nevyfotil , v době kdy kadžý telefon má foťák , nebyl jediný důkaz že by jakákoliv ruská jednotka nebo technika byla na území Ukrajiny . Tvůj názor na oděsu je taky verze západních medii .Vláda která spolupracuje s fašistickými ozbrojenými skupina mluví za vše .
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:01
Re: Tak to má být!
Mezi propagandou asi ne moc velkej ale na tom přece nezáleží. De vo to jak to je a co se týče historie Krymu a původních obyvatel a východní Ukrajiny a aktivit Ruska během posledních pár desítek let

Dal sem ti i odkaz co o tom píšou sami ukrajinci a ta historie je prostě zjistitelná. Když člověk chce
Avatar - JDM
17. 5. 2015 00:10
Re: Tak to má být!
nejde o prapagandu , jde o historii ? histori je historie , to bylo teď je teď , indiánům taky nikdo nic nevrátil , tam jde taky o historii nebo snad ne? Co austrálie? nový zéland ? můžeme pokračovat do nekonečna kde všude mají skorovyhlazení původní obyvatelé právo dle historie na svoje území .
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:16
Re: Tak to má být!
No Krymcum nikdo nic nevrátil indiánum trochu jo žejo. To neni vtip že kdyby Krymci dostali od Rusů desetinu co indiáni jako odškodnění od USA za to že je evropani de fakto víc jak 400 let drancovali byli by šťastný! To co se dělo a děje posledních pár desítek let na Krymu je nesrovnatelně horší

Napravit všechny historický křivdy nejde ale rusové zatim ani nezačali
No viz Jižní Osetie a ted Krym spíš přesně naopak znovudobývaj už jednou dobytá a po zhroucení SSSR ztracená území :-)
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 00:14
Re: Tak to má být!
zase vedla:
Vlada ktora spolupracuje s "fasistami" a tejto vlade pomaha EU a USA, takze zapad podporuje "fasizmus" ? To ani vazne mysliet nemozes... 8-s
Ruskych vojakov su vyfotene stovky ak nie tisice ( samozrejme bez ich vysostnych znakov, ale na ich uniformach ! ), Ruska technika bola na vystave v Kyjeve a videli ju vsetci zucastneni novinari a zahranicni predstavitelia...
...
Nechces sa ist pozriet sam ? ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:27
Re: Tak to má být!
Jak vidno oblbování opravdu funguje ;-)

A vem si že sme mu dodali vpodstatě všechny hlavní souvislosti a odkazy na data a fakta
Avatar - JDM
17. 5. 2015 00:30
Re: Tak to má být!
>:D >:D to myslím vážně fotky i důkazy o fašitech na ukrajině taky existují můžeš si je dohledat . Nevím na co narážíš , já tu neobhajuju žádný komunismus , ani moji rodiče se neměli za komunistů dobře a nikdy mě netvrdili jak to tenkrát bylo skvělý ale naopak . Tvůj problém je že dáváš rovnítko mezi Rusko a Komunismus , jestli nemáte doma kalendář nebo se vám zastavili hodiny tak je rok 2015 a komunismus v Rusku nevládne. USA samozřejmě podpoří i fašisty. Já tu jen poukazuju že existuje na věc pohled i z druhý strany a že zatímco ty sedíš doma piješ kafe a sleduješ v televizi jak ti říkají že putit posílá na ukrajinu další tanky , ve skutečnosti tam umírají lidé , civilisti které zabíjí vlastní armáda které i naše české firmy dodávají zbraně . Oni tam nebojijí pro peníze nebo za Putina , oni tam bojují za svoji svobodu . Pokud ti to nedochází a věřím tomu co píšeš jsi ovlivnitelný. Až dojde k naplnění M2A , ukrajinská zlodějská fašistická vláda padne , moci se ujme rusky orientovaná vláda kterou EU uzná , USA se stáhne a v televizi začnou říkat úplný opak toho co ti říkají dnes. Pak jsem zvědavý jestli budeš zase papouškovat a věřit tomu co ti říkají nebo jestli si budeš dál stát za svým názorem. Aby zase nešlo o konspirační teorii.[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:31
Re: Tak to má být!
Komunismus sice ne ale komunisti jo ;-)¨

A neni důležitý jak tomu řikáme ale styl politiky a mocenský ambice vůči sousednim státum a územim. To se prostě nezměnilo. Vydrancovali Krym v listopadu 1913 pak za Stalina a pak vloni. A je úplně fuk pod jakou ideologií nebo vlajkou. De vo to že to udělali :-|

A to nekomentuju že by se jim hodil pevninskej přístup na tenhle ukrajinskej poloostrov a obávám se že týhle myšlenky se hned tak nevzdaj. Stejně jako kašlali na smlouvu o respektování hranic Ukrajiny teď kašlou na minský dohody [odkaz]

Kašli na to co řiká jedna nebo druhá strana a pracuj s faktama. Zabrali obrovský území sousedního státu? Probíjej si k němu teď pevninskej přístup? S timhle nemá amerika ani Evropa nic společnýho to je prostě čistě ruská aktivita
Avatar - JDM
17. 5. 2015 00:40
Re: Tak to má být!
ale prd. přiznej si že v tobě je pořád nenávist k sovětskému svazu za jejich totalitní vládu v naší zemi a i kdyby rusové odškodnili všechny do jednoho do poslední koruny a každý den při východu slunce se všem omlouvali tak i tak by si je nenáviděl a považoval za komunisty .
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:55
Re: Tak to má být!
No ve mě těžko ale po rodičích sem to zdědil to zas jo :-)

Ty nebo tvoji rodiče ste snad fandili socialistickýmu experimentu?

Zbytek netřeba rozebírat rusové nikoho neodškodnili a nečekal bych to ani v budoucnu. V tomhle sou ty indiáni fakt jinde ;-)

Ale vyhnul ses tomu podstatnýmu to je porušování minskejch dohod a pevninskej přístup na krym o kterej má rusko evidentní zájem. To sou ty fakta který se moc vokecat nedaj
Avatar - JDM
17. 5. 2015 00:46
Re: Tak to má být!
jak jsem psal nahoře, pro rusko jako vojenské strategické místo je krym velmi důležitý když kvuli němu tak riskují , stejně tak je důležitý pro toho kdo se snažil ho rusku sebrat bohužel mu to nevyšlo.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 00:57
Re: Tak to má být!
No to si krom toho že Krym určitě strategický místo je napsal docela blbost ne? :-)

Kdo se a jak se moh někdo snažit Rusku sebrat Krym kterej neni jejich? [odkaz] [odkaz]
Dole byl odkaz na mapu, geopoliticky prostě Krym patří Ukrajině s tim nic nenadělá sebelepší propaganda

Zdá se že seš jedna z obětí hybridní války [odkaz]

Fakt věříš že všichni ty zkušený novináři se pletou a úmyslně lžou [odkaz] [odkaz] [odkaz] a zrovna blázen Hájek má pravdu? Neni to logičtější spíš naopak? ;-)
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 00:46
Re: Tak to má být!
Ja som na UA az moc casto na to, aby som bol ovplyvneny nejakymi nasimi, alebo inymi nazormi nejakych novinarov. Veci ktore som ti pisal su poväcsinov od ocitych svedkov udalosti ktore sa udiali a s par ludmi, ktori boli vsetkymi vecami postihnuti som sa stretol osobne... :-!
V UA mame iste obchodne aktivity, popri ktorych som mal moznost sa stretnut s najroznejsimi ludmi priamo z centra diania. Od utecencov, dobrovolnikov, vojakov, cez policajtov, uradnikov az po politikov ! takze skromne predpokladam, ze prehlad o diani mam o cosi väcsi nez ty... :-!
To co pises je len typicky pohlad cloveka, ktory si zije vo svojej spokojnej ulite "pravdivych informacii od kvalitneho zdroja". Prepac, ale kadejakymi odkazmi na rozne stranky mna nemas sancu presvedcit. Chces vidiet pravdu ? Pod so mnou, ja ti ju ukazem a budes prekvapeny a znechuteny zaroven... :-!
Pre mna sa Rusko nerovna komunizmus. Ba co viac, paradoxne v USA a na zapade su podobne nazory rozsirenejsie nez v tom tvojom Rusku.
Hadam sa zhodneme aspon na jednom:
Cely tento problem by sa dal riesit diplomaticky. Lenze na to by sa museli zacat dodrziavat nejake pravidla. Tie ale viac ci menej nechce dodrziavat ani 1 strana, vzdy s odkazom na aktivity 2. strany. A takto je to zacarovany bludny kruh, z ktoreho nieje cesta von, az kym ten vychod nebude tak spustoseny, ze ho nikto nebude chciet a nebude mat o neho zaujem ani vychod, ani zapad...Ale na to Rusko caka - aby si ho potom mohlo privlastnit, ziskat tak pristup ku Krymu po susi, plus tie nerastne bohatstva ( hlavne uholne bane ) , tazky vojensky priemysel ( ktory bol hlavne na Donbase !!! ) a bude potom spokojnost...
toto chces ?
Podla tvojich reakcii asi hej... 8-s
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 01:21
Re: Tak to má být!
Netušim kdo je JDM a třeba se v něm pletu ale mám zkušenost že když nezvratnejma faktama lidi dotlačíš do bodu že musej uznat že se ve svejch představách pletli většinou to prostě zabalej
A za čas dál šířej svuj původní názor na věc :yes: >:D >:-[]
17. 5. 2015 01:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 01:46
Re: Tak to má být!
neide o to, s kym som kedy kamarat.
Som za pokracovanie v korektnych diskuterskych vztahoch s kazdym.
Tvoje vedomosti si vazim viac, nez tliachanie velkeho mnozstva tu pritomnych diskuterov.
To, ze sa klasicky v probleme UA / RUS nezhodneme berem ako normalnu ( i ked trochu smutnu ) nazorovu rozlisnost 2 vzdelanych, inteligentnych ludi. diskusia je potrebna vzdy. Pokial zlyhaju rokovania, nastupuju zbrane - vidime to na vychode a nikto z nas dvoch to nechce.
S Hammunasakrom som tiez uzavrel mier, aj ked nemam ziadne rukolapne dokazy o niektorych veciach, o ktorych som pochyboval... Pre pokracovanie v debate na ako-takej urovni som ale povazoval za potrebne urobit aj ja nejaky ustupok, nakolko on tiez mnou pozadovane veci splnil.
Preto hodlam zotrvat v "mierovej dohode s nim". ;-)
To ale dufam v nasich veciach nic nemeni. ;-)
Je to sucast diplomacie, ktoru musim uplatnovat az velmi casto. ;-)
17. 5. 2015 02:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 10:29
Re: Tak to má být!
:-)
Takze UA nechame tak, my ich problemy nielen ze nevyriesime, ale ani neovplyvnime...
Co sa Hammunasakru tyka - ako som uz povedal, budem rad, ked sa mi bude darit mat aj s nim korektne vztahy. Ze to teda bol "boj", kym sme dospeli k "mierovej dohode" tebe asi vysvetlovat netreba... >:-[]
To, ze ma niektore nazory "ine" z neho ale zleho cloveka nerobi. Akurat si mozno neuvedomuje, ze pre chlapa, ktory zije v demokratickom svete a riadi sa demokratickymi zakonmi moze byt urazka typu "komunista / štb-ák" horsia, nez klasicke chlapske nadavky, je uz druha vec...
Realne predpokladam, ze asi nemas zaujem stravit s nim podobny maraton SZ - jednani ako ja, aby ste si svoje problemy vyriesili a mohli pokracovat v dajme tomu - zmierlivom tone.
Proste len nechcem, aby sa moja diskusia s niekym pri nejakej tej nazorovej odlisnosti zvrhavala na osobne utoky a nadavky. Dufam, ze toto sa mi bude darit co najdlhsie s co najvacsim % tu diskutujucich. O nejakych "specialnch" nickoch typu Petrumr a spol. - pomlcim. Tam je debata proste zbytocna... :-!
Proste je to ako v sachu - niekedy musis obetovat 2 figurky na to, aby si mohol ty zobrat 1, ale dolezitejsiu... ;-)
Takze dufam ze ti nebude vadit, ak budem zastavat v tejto veci zmierlive / neutralne stanovisko. Je to len na vas 2, aby ste s tym nieco urobili, ked ale nieje ochota ustupit a pristupit na nejaky kompromis z oboch stran, ( co je asi evidentne ) tak sa asi dalej nepohnete. Tvoj postoj - nevsimat si ho - berem tiez ako svojim sposobom pozitivny. Ked nieje prva reakcia, nemoze byt ani dalsi "flame"...Takze uz za tuto tvoju zdzanlivost mas moj respekt. Ja, kedze sa poznam, a viem, ze niektore precitane veci ma chladnym nenechaju, radsej volim mat aspon ako-taky normalny vztah s druhou stranou, aby diskusia bola mozna a v pripade potreby som dokazal o probleme diskutovat a presadit svoju mienku.
Je to pre teba mozno neocakavany pristup, ale zatial mam s nim dobre skusenosti. ;-)

Toz, vela zdaru v dalsich diskusiach s tymi, ktori si to zasluzia. ;-)
17. 5. 2015 10:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 11:35
Re: Tak to má být!
Nevim jak člověk s průměrnou inteligencí o kterym mluvíš. Průměrný IQ je u nás 103. Jestli máš 104 a cejtíš se nadprůměrnej jak se denně prezentuješ tak to by mnohý vysvětlovalo ;-)

Asi záleží kde se pohybuješ a cos za socialismu dělal mě přijde normální soudruhama z STB KGB nebo Stasi opovrhovat

Rodiče drobnej problém s STBákama měli a pokud máš zlomek znalostí co dělali tak urážet je je za to co dělali lidem je fakt naprostá malichernost. Jako fakt černej humor beru že dneska maj dvojnásobný důchody oproti těm který šikanovali případně vyhazovali z práce. Fakt hnus 8-s

Mě přijde hodně smutný že se jich ne neinteligentní a neznalej člověk v dnešní době zastává :-!
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 11:17
Re: Tak to má být!
1. Nechlubíš se tady denně jak si chytrej? ;-)
Nejde o rovnítko mezi socialistickym zřízenim vedenym komunistickou stranou a současnym vedenim Ruska. De o mocenský a geopolitický ambice. Jestli nejsi totální ubožák otevři si odkaz [odkaz] a buď tak bystrej jak se prezentuješ a mrkni na datum napsání :-)
Pro zajímavost eště chybná analýza taky z doby "před" [odkaz]

Takhle to prostě je a žádný Gilgiti ani Hájkové s tim nic nenadělaj. Jestli máš v Rusku deset kamarádů co sou slušný lidi tak je to možný ale evidentně nemaj vliv na řízení státu. Rusku bylo a je hrozba pro svý okolí. I ty moc dobře víš že maj zájem o nestabilitu v dalších sousedních státech včetně 3 vyspělejch pobaltskejch

2.Tak a teď zkus nebejt baba a popravdě říct: Kdo začal dřív? Ty mě babama a nacismem nebo.. ? >:-[]

A nebuď *** a řekni konečně proč mě oslovuješ jako Conchitu a Kylii prostě babu ať si tě můžu konečně dát na ten hate-list :-)

Eště dotaz: Fakt zrovna ty chceš hrát normálního? Seš si jistej že sis vybral dobrou roli? >:-[]
Avatar - JDM
17. 5. 2015 15:19
Re: Tak to má být!
Jezdis na ukrajinu casto ale na vychodni tam kde se bojuje urcite ne. Setkavas se s lidmy kteri ziji v relativnim klidu kde se nebojuje . temto lidem jejich media tvrdi stejne veci jako to delaji nase media a co se na vychode opravdu deje netusi . zajed se tam podivat na vychod a promluv si tam s temi lidmy a uvidis ze ti budou rikat uplne neco jineho . Na zapade jsou veskere probleme soucasnosti davany za vinu rusku a separatistum a lide tomu veri stejne tak jako tomu veri spousta lidi tady. Ale tanky a delostrelolectvo na vychod poslala soucasna vlada .
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 15:33
Re: Tak to má být!
Řešíš následky který zaselo jak asi víš zase jen Rusko ;-)

A tu situaci bych tam řešit nechtěl protože je v tuhle chvíli vpodstatě neřešitelná

Nicméně jak v případu Krymu tak východní Ukrajiny je prapůvodem historicky celkem nedávný vyhlazení původního obyvatelstva a neúspěšnou asimilací uměle přestěhovanýho obyvatelstva. Nebo jak řiká Gilgit když už to obyvatelstvo jednou vyhladili a území obsadili ať jim zůstatane. Což se pochopitelně nelíbí zemi která přichází o gigantický části území několikanásobků Česka. A taky celkem pochopitelně aby tyhle bilionový hodnoty prostě jen tak připadly sousednímu státu. Navíc když před pár lety mezinárodní smlouvou stvrdil že přesně tohle dělat nebude. Že to průběžně už někdy od roku 2008 až do posledních dní před zabránim Krymu pod Rusko prohlašoval prezident a předseda vlády Putin i v televizních a dalších rozhovorech [odkaz] víš sám nějakej odkaz už sem dával

Je velmi pravděpodobný že dřív nebo pozdějš zkusej stejnej rozvrat zevnitř [odkaz] i na vyspělý pobalstský země. Mám na to vpodstatě stejnej názor jako tenhle harvardskej profesor. Myslim že trefil hřebíček na hlavičku. A stejně jako mý předcházející odkazy dávno před anexí Krymu!
Avatar - JDM
17. 5. 2015 15:45
Re: Tak to má být!
Zjisti si neco o neziskovych organizacich , jak funguji kdo je dotuje , pak si zjisti jak funguje americka ambasada , a neco si predcti o tom jak usa vyvolava konflikty a obcanske valky v cizich zemich a pak je srovnej s ukrajinou . staci se podivat na maskace ukrajinske armady. Vis k cemu slouzi tezka bojova technika jako tanky a delostrelectvo? Urcite ne proti rebelum ozbrojenymi lehkymi samopali. V tomto pripade slo o jasne totalni zniceni danych oblasti, srovnani mest se zemi , zabiti co nejvetsiho poctu lidi. Vis jak bojuje americka armada proti povstalcum v teplakovkach s kalasnikovama? Americkej vojak nevleze nikam kde si neni jistej ze je bezpecno, jakmile ma podezreni o nepriteli napr dostal informace ze par km pred nimi videli nekoho s turbanem na hlave okamzite vola leteckou podporu a oblas necha zasypat vsim mozny .
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 15:54
Re: Tak to má být!
Diskutujem vnitřní problém Ukrajiny a problém Ukrajiny a Ruska. S tim amerika moc společnýho nemá

Američani aspoň nešířej svý území na úkor sousedů. Že ovlivňujou o tom žádná ale to sme už diskutovali. Kdo ne? Když chceš takovýhle příklady dobrej je druhá světová válka. Půlku Evropy zachránili rusové druhou Američani. Jedna půlka korejskýho poloostrova kamarádí s Ruskem druhá s USA. Pro mě snadná volba kde chci bejt

Jestli hledáš absolutní čistotu zkus Měsíc nebo radši něco vzdálenějšího. Tady máš takovouhle volbu. Svatozář nad hlavou neměl nikdy nikdo ale rozdíly a dokonce obrovský rozdíly sou

Téma zbraní rebelů asi radši nerozebírat žejo. Tý normálně vyzbrojený ukrajinský armádě to docela nandali a popravdě je dost možný že i ten pevninskej přístup na Krym možná vybojujou ;-)

Ale odbočili jsme od příčin a ty prostě sou 100% jasný. Stejně jako písemný i ústní popírání [odkaz] toho co Putin pak udělal. Nevim jaký je z tohohle správný řešení ale fandit Putinovi určitě ne
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 15:58
Re: Tak to má být!
po X-ty raz:
Stretavam sa s ludmi, ktory tam boli, utiekli z tade, alebo tam bojuju... :-!
Mal som nutkanie ist aj tam v ramci jedneho humanitarneho konvoja, do ktoreho par ludi z mojho okolia prispelo.
Chalani ma ale odradzali, ze je to tam fakt moc nebezpecne, a ze ani konvoj s hocijakym znacenim, vratane cerveneho kriza tam nieje v bezpeci... :-!
Tolko k mojim informaciam. Nie su to vymysly z TV takej alebo onakej... :-!
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 16:07
Re: Tak to má být!
Nechci ho urážet ale vypadá to že JDM má jasno kde stojí fakta nefakta. Musim uznat že ruský oblbování a jejich forma hybridní války je docela úspěšná

Přitom stačí neposlouchat žvásty a prostě se podívat jestli rusové svý bejvalý území z dob SSSR za poslední roky zase rozšiřujou nebo ne. Ať to doprovodíš sebechytřejšíma okecávkama tak skutečnost že se rozšiřujou na úkor okolních států je prostě fakt

A že s tim neskončej a současnej stav neni konečná bohužel asi taky 8-s
17. 5. 2015 16:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 16:43
Re: Tak to má být!
To myslíš ekonomickou diskuzi u Tomáše Sedláčka? Představoval sis že nemám dokončenou základní školu? :-)

Tady sem se fakt jen zastavil abych vynadal pár blbum co se ke Kylii chovali jako ty ke mě. Uznávám že se ta zastávka trochu protáhla >:D

Dop.dele vsadil sem že naši dneska vyhrajou a vypadá to.. 8-s

S tou záměrnou provokací si pobavil. Bylo to naprosto úmyslný ale nikoli provokace. Zkus nelhat a jestli si to fakt myslíš tak se zamyslet jakej to asi mohlo mít jinej důvod. Vidíš se tady jako jeden z nejinteligentnějších takže to snad dáš ;-)

Tak co bude s tim hate-listem ke kterýmu ses sám hlásil? To byl blábol? :-|

S tolerancí STB nebo Ruska se setkáš většinou u hůř informovanejch lidí [odkaz] [odkaz] [odkaz] u člověka kterej zná a spíš chápe souvislosti to zamrzí a nutně vede k otázce proč
Avatar - JDM
17. 5. 2015 17:23
Re: Tak to má být!
Vyzivna diskuze :yes: pokud semnou on\ona diskutuje slusne bez urazek nemam problem si vymenit nazory . ikdyz tam parkrat zaznelo ze tady obhajuji komunismus nebo komunisty tak to ignoruji , protoze chapu jeho\jeji pohled na rusko . Kazdy protirusky zamereny clovek nema zadne jine argumenty nez oznacovat rusko za komunismus to je bezne znama vec takovych to lidi . level2 kdyz dojdou argumenty je urazeni obvinovani z vlastizrady oznaceni za komunistu nebo stbaka. Docela se divim ze to vydrzel\a tak dlouho diskutovat bez levelu 2. A uprime jsem doufal v to ze zacne urazet a nadavat a nase diskuze skonci.
17. 5. 2015 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 17:58
Re: Tak to má být!
Jak sem napsal brepto: je jedno kdo si co myslí důležitý je jak to je ve skutečnosti. Asi si nepočítal s AUDIRS6 reálnejma zkušenostma tam evidentně nevíš co s tim :-)

Tak co bude s tim hate-listem? Ptám se furt dokola a už je to trapný. Myslels to vážně nebo to byl slint kvák hodnej odpadu ;-)
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 18:21
Re: Tak to má být!
Tak takto nieeee.... 8-s
Takto by som bol hodne nerad, aby si tu moje nazory povysoval nad vedomosti a nazory niekoho, kto ma tiez svoje skusenosti. A podla vestkeho, Gilgit ich ma.
A vase osobne problemy by ste mali riesit trochu inteligentnejsie a nie nadavanim jemu do STB-akov a komunistov. Normalneho inteligentneho cloveka to musi urazit viac, nez vulgarizmy.
Problem s tvojou identitou pre neho vyrieseny nieje, preto to zase schytavas ako "odpadová diskutérka Conchita alias Kylie alias Hammunasakra", takze asi by si sa mal pokusit aj jeho presvedcit o pravde, inac tie diskusie budu stat za prd... :-!
To, ze on veri inej skupine historikov, ktora prisudzuje Krym Rusku je jeho vec - s tym ja nic neurobim. Situacia na Donbase je uz trochu tvrdsi oriesok, ale neverim tomu, aby ani on nevedel o realnych dodavkach ruskych tazkych zbrani separatistom. Plus, Ruski "dovolenkari"... 8-s
Mal by si si uz dat pauzu, ako vidis, JDM-ovi tiez nic nieje mozne vysvetlit, pritom jeho zdroje su len "mainstreamove" - proste nepresvedcive, ale jemu to staci... :-!

Ja este mozno, alebo asi ani neodpisem JDM-ovi a pre dnesok koncim s politikou, cakaju nas oslavy:
[odkaz]
:-) :-) :-) :-) :yes:
17. 5. 2015 18:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2015 18:43
Re: Tak to má být!
Dufam, ze to co som mu napisal pochopi a nebude to uz podobne aplikovat... :-!

O tom, ako to na Donbase sa ale tiez nezhodneme, ale ako som povedal, na dnes mi uz s prepacenim stacilo... :-!

Za gratulaciu dakujem. ;-)
17. 5. 2015 19:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 19:32
Re: Tak to má být!
Fakt furt -la? To bys musel bejt fakt dement abys věřil že s tebou celou dobu mluví holka >:D

STBáků nebo KGB ses opakovaně zastal. To neni moc normální. Já můžu jen tipovat proč. To víš jen ty sám žejo :-)

Dobrý je že podle tvejch pravidel ty můžeš každýmu řikat vodpade mě příznivec nacismu nebo Conchita a my navoplátku tobě nic? To žeru :yes: :yes: :yes:

Tak to nevokecávej řekni proč mě furt dokola oslovuješ jako Conchitu a táhni na ten hate-list. Tvrdil si že to taky chceš!
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 18:53
Re: Tak to má být!
Dop.dele nech už toho :no: 8-s

Snažís se bejt ukázkovej vzor pro pokrytce a patolízala nebo co? :no:

Souhlasil si s hate-listem tak dop.dele udělej svou část ať už vod tebe mám klid!

Na Ukrajině už byly volby a budou další a věř že ať vyhraje kdokoli nebude chtít pustit gigantický území východní Ukrajiny v hodnotách bilionů. Ale to ty moc dobře víš žejo ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 18:52
Re: Tak to má být!
Máš v tom hokej! Zastal se STBáků i KGB což je pro mě nepřijatelný. A ty kecy vo Conchitě už nebudu komentovat to je debilita non plus ultra

Už moh bejt klid ale jeden z nás holt nechce. Hádej kterej :-)

Na mý identitě neni co řešit. Dusil s Kylií psali něco společně ten moc dobře ví že to já nejsem. Gilgit našel i mý diskuze jinde. Prostě to je jen debilní naschvál
Já narozdíl od tebe vim odkdy mi řiká Kylie. Od tý chvíle co sem se zeptal jestli neni Jiří Vyvadil [odkaz] [odkaz] [odkaz]

Diskutoval sem totiž přes den právě politiku s Gilgitem a večer Vyvadila slyšel mluvit v televizi. Těch absolutně shodnej názorů a hlavně do detailu stejnejch argumentů si prostě nešlo nevšimnout. Pussy Riot Krym atd. ve všem absolutní shoda! No a v tu chvíli co sem to na něj vybalil Gilgit zešílel
Moc vysvětlení se nenabízí. Jedno docela pravděpodobný je že to je fakt on >:D

Jak je s Krymem nebo východní Ukrajinou Gilgit určitě ví hloupej neni. Zrovna tak ví co dělali soudruzi z STB KGB Stasi a podobná pakáž. V tom množství příspěvků by se to blbě hledalo ale opakovaně se jich zastal a jejich práci zlehčoval. Nevim třeba byl jen dotlačenej k spolupráci a cejtí se ukřivděnej

Nevšim sem si že bys komentoval jeho stokrát opakovaný kecy vo nacismu. Kdo začíná diskuze týhle úrovně a denodenně tu hází slinty a vodpady víš sám

Situace na východní ukrajině je těžkej průser kterej skoro nemá řešení. Původní příčina je jasné co s tim teď nikdo neví. Správa Krymu stojí Rusko asi víc než čekalo a i když by o obrovský území východní Ukrajiny určitě stáli a minimálně pevninskej přístup na Krym vyloženě chtěj z víc důvodů se k tomu otevřeně nehlásej
S budoucim vývojem sem docela pesimista, jak sem řek Ukrajina má prostě smůlu nebo velkou smůlu

Jo auta sou vo hodně lepší než politika a shoda stylu i argumentů JDM a Giltiga je docela zábavná. Byl by to už třetí nick jednoho člověka ale samozřejmě se můžu plést

Běž radši slavit :-) já slavit nemám co [odkaz] :-|
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 17:58
Re: Tak to má být!
Jak sem napsal brepto: je jedno kdo si co myslí a řiká důležitý je jak to je ve skutečnosti. Asi si nepočítal s AUDIRS6 reálnejma zkušenostma tam evidentně nevíš co s tim :-)

Tak co bude s tim hate-listem? Ptám se furt dokola a už je to trapný. Myslels to vážně nebo to byl slint kvák hodnej odpadu ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 17:55
Re: Tak to má být!
Tohle je tvuj s náskokem nejblbější příspěvek. To žel/a je tak úchylný jako nepsaní háčků a čárek. Koho mi to tak připomíná? >:-[]

Koukám na tvou kartu a Martine takhle 27letý lidi nepíšou. Rád sázim a krom tý současný katastrofy kdy prohráváme už 3:0 mi to docela vychází. Tobě 27 neni :-)
Avatar - JDM
18. 5. 2015 07:11
Re: Tak to má být!
Mas pravdu 27 me neni je mi 26 narodil jsem se v prosinci takze 27 me tepr bude ;-)jinak to on\ona bylo mensi rypnuti a hacky a carky nepisu kdyz jsem na mobilu kdyz pisu z pc tak hacky carky pouzivam ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2015 08:11
Re: Tak to má být!
To ti rodiče vo socialismu a Rusku řikali asi hodně jiný věci než mě ;-)
No furt zbejvá ten obsahově nejslabší příspěvek :-)
Abysme to nějak uzavřeli: Co řikáš na [odkaz] Myslim samozřejmě ten odchod sborný před kanadskou hymnou?
Avatar - JDM
18. 5. 2015 12:24
Re: Tak to má být!
Jo ten odchod sborny byla ostuda . kanada jim napraskala moc a oni to neunesli zachovali se nesportovne zapas to byl spravedlivej . utekli jak maly holky .
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2015 13:45
Re: Tak to má být!
Jo zápas to byl lepší než sem čekal. Chvílema fakt paráda a rusové do prvního nebo spíš do druhý ho gólu hráli hodně dobře
To odejití před hymnou byla fakt trapárna
Avatar - JDM
18. 5. 2015 14:36
Re: Tak to má být!
Ja jsem koukal az od druhy tretiny tu prvni sem nevidel , to uz se rusove trapily . To co predvedla kanada bylo peklo fakt radost na takovej hokej koukat . :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2015 10:45
Re: Tak to má být!
Tos přišel vo hodně 1. třetina byla jízda! Valilo se to zleva doprava fakt neskutečný nasazení boj a perfektní hokej z obou stran :yes:
16. 5. 2015 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 20:09
Re: Tak to má být!
Pro Gilgita: Ty seš fakt proruskej magor :-)
Navíc pěkná baba že to zapíráš. Já se za svý pravicový smýšlení nestydim. To se nezvládneš vyrovnat ani [odkaz] ;-)

Ale s tou [odkaz] si to docela trefil. Víš že sme si fakt trochu podobný? >:D

Ty nevíš že Krym nebyl Ruskej dokud ho násilim neobsadili? Že bys zrovna ty neznal skutečnou historii Krymu? ;-)

Tvý slinty vo hodnym Rusku nikoho nebavěj a mě tuplem tak co bude s tim hate-listem? Nebo to byly zase jen kecy? ;-)
Avatar - Inferius
18. 5. 2015 09:24
Re: Tak to má být!
Jenom připomínám, že tohle je web o autech >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2015 09:28
Re: Tak to má být!
Nojo máš pravdu ;-)
Když on Gilgit nerad SZ no :-)
18. 5. 2015 09:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2015 13:48
Re: Tak to má být!
Pro Gilgita: Když to neni vo autech vod toho sou tady SZ :-)

Když mi budeš řikat dáma nebo Conchita prostě ženská tim dojem vlastní serióznosti spíš nevybuduješ ;-)

Tak co bude s tim hate-listem? Nebo to byly klasický levicový sliby chyby? >:D

Dneska ti to ale prominu máš holt den blbec. Včera debakl ve finále dneska [odkaz] tak co to bude do třetice? >:-[]
Avatar - Emel
15. 5. 2015 22:09
Re: Tak to má být!
Patří to H&K... ale české lidi zaměstnává a od českých subdodavatelů kupuje, jistě stojí za to Hyundai v Nošovicích podporovat... je potřeba mít velké firmy i v jiných regionech než Praha a SČ.
15. 5. 2015 22:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
15. 5. 2015 16:37
Policijé
Hlavně mi přijde zajímavé, že mají DSG (i když nevím zda ne jen některé?). Jinak já jsem rozhodně rád, že česká policie jezdí převážně v českých vozech. :-!
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2015 16:41
1.8tsi
jakou maj asi zkušenost se starou 1.8tsi v O2?
podle mnohých na tomto foru se ten motor jen sype, ze by se nepoucili a sli do toho znovu?

jednou když jsem cekal na odtahovku (me 1.8tsi odesla spojka), tak jsem stal na autobusove zastavce, kde si policajti udelali stanoviste s tou jejich 1.8tsi, a merili rychlost a když nekoho zmerili, tak hned vyrazeli.
probihalo to tak, ze se postavili, do 2-3 minut měli nekoho, kdo jel vyrazneji nad limit, nastartovali a okamzite vyrazeli (jednou malem sejmuli nejakyho nešťastníka, kterej to vůbec necekal, protože vyrazeli bez majaku a blinkru a otaceli se do protismeru a asi se nepodivali jestli zezadu někdo jede) a do 5 minut byli zpet, takze rezim, který pro motor není uplne OK. za tu dobu co jsem tam stal měli asi 5 vyjezdu.
tak by me zajímalo, jak na tom ty jejich stary motory jsou ...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
15. 5. 2015 19:39
Re: 1.8tsi
No, jednou (né uplně střízliv) jsem vedl diskuzi s velkým zátahem na opilé řidiče (já jen jako spolujezdec) s pár policisty a dost nadávali na tu 1.8 . Ale tak tohle neni statisticky významný vzorek :-)
Avatar - petrumr
15. 5. 2015 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2015 10:00
Re: 1.8tsi
bylo to v obci hned za zatáckou a po 300m nasleduje prudka a ne moc prehledna zatacka, tak se tam zas tak moc rychle nejezdi. nekomu zmerili rychlost, nekomu prejeti plne cary, a jeden nestastnik tam předjíždel hodne pomale auto, a před prechodem se uz nestih zaradit. policajti je měli do 500m a vyrizeni az na jedno auto bylo velmi rychle, protože se hned vraceli. evidentne jeli v ukolovce. docela jsem se divil kolik aut tam za tu chvilku capli.
to prejeti cary na vpodstate prehlednem useku když proti nic nejelo byla vylozena buzerace, ja takhle narovnavam zatáčky uplne normalne, i když jedu pomalu. nebo v tom bylo i něco jinyho
Avatar - Nerez
15. 5. 2015 16:46
Papalasi jásají
Takže z 85 je 64 civilních. Takže to znamená 64 nových aut pro papalase, kterým už dvojkova Oktavka nebude dost dobra. Pochybuju, ze tyhle novy půjdou na kriminalku nebo k utvarum, které je lip vyuziji.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
15. 5. 2015 19:41
Re: Papalasi jásají
Člověče, já od kamaráda od útvaru slyšel, že začínají sedlat Hyundaie... ix20 a i40. Civilní tedy.
15. 5. 2015 19:33
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Honza Mička
15. 5. 2015 20:56
Re: OT: Redukce prodejní síte znacky Skoda
Čau Gilgite, díky za poznámku. Nebude to tím přechodem na nový design salonů? Nevím, jestli tu změnu škodovka prodejcům nějak financuje, každopádně jsem na jiný důvod nepřišel. Pokud o tom víš něco víc, pověz ;-)
15. 5. 2015 21:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
15. 5. 2015 21:26
Re: OT: Redukce prodejní síte znacky Skoda
No jo no, Cesi by meli zacit kupovat vice Skodovek, aby autosalony zase pribyvaly ;-)
Avatar - Emel
15. 5. 2015 22:05
Re: OT: Redukce prodejní síte znacky Skoda
Zase takhle, 200 salonů je na zemi velikosti ČR celkem slušné pokrytí...
16. 5. 2015 05:25
Re: OT: Redukce prodejní síte znacky Skoda
Žádná ze zavedených automobilek neparticipuje na finančních nákladech distribuční sítě. Nadiktují nový design showroomu, včetně vybavení a povrchů...prodejce to musí tak udělat. Jsou určeni i výrobci nábytku, leckde to musí brát dealer od automobilky. Nezřídka se jedná o ne nepatrný další příjem automobilek.
15. 5. 2015 19:40
Jenom doufam
Tak ja jenom doufam, ze kdyz uz maji ty automaty, tak ze jim do tech aut konecne dopreji i klimatizaci, aby zase v lete nemuseli cely den jezdit v autech kde je 65 C jako doted.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
15. 5. 2015 19:42
Stará dobrá
dvojka...

Nevím, ale v té policejní úpravě mi trojka přijde jako "levnější auto", těm dvojkám to v policejní stříbrné sluší více :-) Ale aspoň místo líné 1.6MPI dostanou TSI 1.4 :-)
Rozbalit vlákno
2
15. 5. 2015 21:27
Re: Stará dobrá
Stavajici policejni OII maji ruzne motory od 1.6MPI az po 1.8 TSI.
15. 5. 2015 21:41
Re: Stará dobrá
Mně se naopak v barvách PČR více líbí O3, jejichž polep PČR navíc prošel příjemným redesignem oproti prvním devíti (asi tak trochu zkušebním) dodaným kusům O3 před dvěma roky.
15. 5. 2015 21:27
1.4
Je dobře, že nakonec nešli do 1,2, čehož jsem se docela obával, ale do 103kW 1,4 - s tím už se jezdit dá.
Ten barevný polep také vypadá lépe než u OII a i než u O3, kterých pár (myslím, že 9) policie dostala před 2 roky.
Původní PČR O3 měly právě jen 1,2 77kW a celkově výrazně osekanější výbavu včetně hnusných 15": [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2015 21:45
Obměna aut
Mě by zajímalo, jak to chodí, když četníci nějaký to auto rozstřelí. Zrovna u nás ve městě loni z nepochopitelných důvodů jedno policejní auto trefilo strom. Když policie vytendruje dodávku dvojkových oktávek a jedna je na odpis, tak jestli jí nahradí ta, která je ve výrobě, nebo jestli třeba maj nějaký z toho tendru v záloze. Taky by mě zajímalo při kolika km se policejní auta vyřazujou, nedávno jsem potkal v Hořovicích u fabriky stát octavii II a měla na sobě stopy po stržených policejních polepech. Vyřazený auta se tedy normálně prodávaj?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Stejsn
15. 5. 2015 21:58
Re: Obměna aut
Tady v Praze byl na Radlický ulici policejní servis, kamarád tam lakoval auta za dob policejních Felicií. Měli tam vlastní bazar, z vylítaných služebních aut strhávali policejní polep a šly normálně do civilu do prodeje. I nějaký sanitky (kupovali jsme tam jednu 1203ku). Ty auta byly strašný, doježděný až úplně na dřeň, mockrát opravovaný po bouračkách, prostě neskutečný střepy. Stály pár korun, ale tak jak byly na place by technickou neprošly. Nevím jestli je praxe stále stejná, ale věřím že ano.
Avatar - petrumr
16. 5. 2015 08:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 5. 2015 18:57
Jasna volba
Pokial ma byt nemaskovane policajne auto ozaj nenapadne, tak je volba Octavie vzhladom na pocet registrovanych kusov v CR jasna volba.
:-!
Rozbalit vlákno
0