Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie ČR převzala první várku nových Superbů. Budou hlídat dálnice po celé republice

Mladoboleslavská automobilka dodá dopravní policii ČR celkem 38 automobilů, první polovinu z nich si zástupci z jednotlivých krajů převzali dnes v domovině značky.
Zpět na článek
23. 1. 2018 14:45
23. 1. 2018 15:07
23. 1. 2018 15:41
23. 1. 2018 15:43
23. 1. 2018 15:50
23. 1. 2018 15:58
23. 1. 2018 18:57
23. 1. 2018 19:14
23. 1. 2018 20:02
23. 1. 2018 20:18
24. 1. 2018 02:52
24. 1. 2018 11:21
24. 1. 2018 11:25
24. 1. 2018 12:26
24. 1. 2018 14:01
24. 1. 2018 14:09
24. 1. 2018 20:35
24. 1. 2018 22:41
23. 1. 2018 15:01
23. 1. 2018 15:08
23. 1. 2018 15:04
23. 1. 2018 17:21
23. 1. 2018 20:13
24. 1. 2018 10:52
23. 1. 2018 14:29
S křížkem po funuse
Jaká škoda že ty auta nedostali o týden dříve. K žádné nehodě při té úterní kalamitě by nedošlo
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
23. 1. 2018 14:48
Re: S křížkem po funuse
To máš pravdu, ale ještě bude příležitost, každopádně už jen s touto informací se cítím taknějak bezpečněji.
Avatar - fOE
23. 1. 2018 15:07
Re: S křížkem po funuse
A opravnene, tedy jestli slo opet o na nakup z fondu zabrany skod.
Co tam koho po nejake nove technice treba pro hasice, ta na sebe nevydela. :yes:
Avatar - _Karel_
23. 1. 2018 17:51
Re: S křížkem po funuse
Na jiném serveru financování nákupu z toho fondu potvrzují, to je nebetyčná drzost. 8-s
23. 1. 2018 14:31
Zaujimava informacia
Ale este zaujimavejsia bude isto diskusia :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Shr3k
23. 1. 2018 14:37
Když vidím ty šrouby v palubní desce
[odkaz] zvedá se mi z "šikovných českých ručiček" kufr.
Trocha invence by nezaškodila, v době 3D tiskáren. Copak jde asi lépe vyměnit, mřížka topení/plastový stříbrný dekor, nebo celá palubní deska. Je vidět, že ze státního (z peněz z fondu na zábranu škod) krev neteče.
Tyjo a ta zprasená maska [odkaz] , to je masakr, to jim nikdo neřekl, že chrom jde sundat kyselinou s peroxidem?
Boční majáky už níž asi dát nešly. Jojo, když jsou známí na MD, jde homologovat všechno.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Stejsn
23. 1. 2018 15:21
Re: Když vidím ty šrouby v palubní desce
Divím se že to tam nenaflákali osmdesátkama hřebíkama 8-s
Avatar - white label
23. 1. 2018 15:28
Re: Když vidím ty šrouby v palubní desce
Jj... a ten monitor před spolujezdcem bude dělat divy, až těsně nad ním bouchne airbag.
Avatar - Covenant
23. 1. 2018 16:06
Re: Když vidím ty šrouby v palubní desce
WL:
No na té fotce to není pořádně vidět, ale na těch bílých štítcích vedle monitoru, mají mimo jiné napsáno upozornění, že při měření musí být airbag spolujezdce deaktivovaný kvůli tomu monitoru. ;-)

Na netu je víc fotek, možná to v googlu najdeš.
Avatar - white label
23. 1. 2018 16:19
Re: Když vidím ty šrouby v palubní desce
Jo, to má logiku, když je na sedačce spolujezdce dítě (proti směru jízdy), nebo policajt (proti vůli rychlých řidičů), je nutno deaktivovat airbag spolujezdce. ;-)
Avatar - wakantanka
23. 1. 2018 20:16
Re: Když vidím ty šrouby v palubní desce
Ako by mohol buchnut airbag ked to budu riadit sami mitri volantu? :-)
23. 1. 2018 22:38
Re: Když vidím ty šrouby v palubní desce
Protoze kdyz potkaj mistra volantu zo Slovenska, tak ikdyz budou nejlepsi na svete, tak je stejne trefi. To je hlavne kvuli ostatnim ridicum, vime pane majster sveta?
Avatar - praděda7
23. 1. 2018 14:45
Prý...
budou hlídat dálnice............. >:D >:D >:D Autore vzpamatuj se... >:-[]
Rozbalit vlákno
17
23. 1. 2018 15:07
Re: Prý...
Určitě budou pomáhat a chránit, až ti kamion vjede přímo před tebe z pomalého do rychlého a pak předjíždět rozdílovou rychlostí 3km/h. ;-)
Taky budou zcela jistě řešit hlupáky, co nevědí jak používat připojovací pruh a ihned vjíždějí do průběžného, krizovka či nehoda stanoucí se za nimi je nezajímá.

Atd, atd... :-)
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2018 15:41
Re: Prý...
Zajímalo by mě, proč je takový problém pravidelně zajet na dálnici (ideálně tříproudovku) a zastavit třeba každého, kdo se po ní táhne jak smrad levým či středním pruhem. Na nedostatek přestupků by si stěžovat nemohli.

A v Olomouci bych je zase rád viděl v zúžení od Brna, kde některé kamioňácké špíny den co den blokují provoz v levém pruhu.
Avatar - Bubáq
23. 1. 2018 15:43
Re: Prý...
Mluvíte mi, Pájo, z duše.... tolik průserů z arogance nebo z blbosti, ale oni nám budou měřit rychlost!
Půjdeme demonstrovat napřed před Ministerstvo dopravy (případně i s defenestrací) a potom před úřadovnu Dopravní policie?
23. 1. 2018 15:58
Re: Prý...
A ten úřad necháme zrušit. Stejně je ta složka (tak jak působí dnes) na ho!no.
Avatar - praděda7
23. 1. 2018 18:57
Re: Prý...
Věřím, že pokud si motoristé nezaloží svoji vlastní stranu nebo hnutí, anebo alespoň nezřídí silnou lobbistickou skupinu, tak budou i nadále pro policii jen štvanou zvěří... ;-\
Avatar - _Karel_
23. 1. 2018 19:14
Re: Prý...
Citace australského policejního pohlavára, zdroj konkurenční auto server: „Všechny formy mobilních, skrytých a neoznačených rychlostních kamer, včetně měřících přívěsů nezpůsobí nic, co by ovlivnilo počet úmrtí na silnicích.“ Podle Leaverse je veřejnost v případě této otázky už značně cynická a má a veškeré právo obviňovat vládu z ryzí honby za vyššími příjmy.

Strana motoristů je nesmysl, za chvíli by tu mohla být strana důchodců, studentů, houbařů.... Taková strana by neměla ve volbách šanci (sám říkám-bohudík). Lobbistická skupina by byla na místě, ale jsme zemí občanů bez zájmu o cokoli.

Edit: cena za 38 Superbů je 64mil. Tedy skoro 1,7mil. za jedno auto.
Avatar - praděda7
23. 1. 2018 20:02
Re: Prý...
Hodně záleží na tom, jak by se strana nebo hnutí pojmenovala a jaké by získala finanční prostředky pro svou činnost. Jo, a divil by ses, ale strana důchodců tu už jednou byla... :-!
Avatar - wakantanka
23. 1. 2018 20:18
Re: Prý...
Mozno by stacil silny autoklub. . .
24. 1. 2018 02:52
Re: Prý...
Přesně, ten je u nás na vyližkapsu.
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 11:21
Re: Prý...
Ano, silný automotoklub by stačil. (Stávající ACR je 100% zaměřen na motorsport a protože pobírá státní dotace, tak je s politiky jedna ruka a o zastání řadových motoristů tím pádem "nemá zájem". (HMCMS - Hnutí Motoristů Čech, Moravy a Slezska ?)
V tuto chvíli "obyčejní motoristé" nemají žádné kolektivní zastání. Právě proto si můžou politici s řadovými motoristy dělat co chtějí a policajti je bez obav buzerovat.
Jako řadový motoristé máme možnost založit AMCMZ. Automotoklub Čech, Moravy a Slezska, který by nás, řadové motoristy, reprezentoval a chránil. Ano, já vím, byl by to běh na dlouhou trať, ale nikdo jiný to za nás neudělá!
Já bych do toho šel i pomohl. Ale je na vás mladých a mladších, abyste to na sociálních sítích nastartovali. Možná blog na moje.auto by byl dobrý začátek...
24. 1. 2018 11:25
Re: Prý...
Když ten název změníš na něco normálního - třeba Klub motoristů ČR, tak se k Tobě přidám ;-)
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 12:26
Re: Prý...
Kdysi existoval i DSLM - Dobrovolný svaz lidových motoristů, než ho komunisté zrušili. ;-)
Ale ano, proč ne. Název je maličkost. Důležité je aby se začalo něco dělat. :-!
24. 1. 2018 14:01
Re: Prý...
Výborně, kdy a kde je ustavující schůze? ;-)
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 14:09
Re: Prý...
Založ blog na moje.auto a nech tady výzvu. Uvidíme kolik tady máme tlučhubů a kolik lidí má trochu charakter... :-!
24. 1. 2018 20:35
Re: Prý...
nojo, to vis, ja jsem ted spise v pozici toho tluchuby. v praci toho mam az nad hlavu a doma tri male holcicky. priorita je jasna, ani jedno nemuzu momentalne flakat...
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 22:41
Re: Prý...
OK. Chápu. Snad se někdo ozve......bylo by to krásný.......... :-!
23. 1. 2018 14:59
tohle auto si na sebe vzdela za rok
kdyby z fondu na prevenci, z kteryho se tyhle auta na represi kupujou, koupili tohle auto kazdymu z nas, a kazdy auto by se tak za rok zaplatilo, to by ekonomika frcela >:D >:D >:D

kdy fond na prevenci konecne zacne slouzit svemu ucelu a ne na represi?? napada vas nekoho nejaky preventivni program tykajici se silnicniho provozu??
minuly tyden pri hromadne nehode na D1 si zachranari OPET stezovali, ze ridici nenechavaji prujezdny pruh. videl nekdo na nasich silnicich nejakou ceduli, ktera by nam ridicum pripominala co mame delat, kdyz se na dalnici dostaneme do kolony - ze mame vytvorit pruh pro zachranare??
to ze policajti dodatecne rozdaj pokuty je sice hezky, ale tem zranenym vepredu to nepomuze a ty co pri takovyhle nehodach zbytecne zemrou kvuli pozdnimu prijezdu zachranaru neobzivnou.

tahle a minula vladu umi jediny - represi, represi, represi. at uz na silnici, nebo kdekoliv jinde
Rozbalit vlákno
2
23. 1. 2018 15:09
Re: tohle auto si na sebe vzdela za rok
Je to parta nýmandů a degenů. Stačí se jen podívat, jak jsou postavený kužely atp při přejíždění z pruhů do pruhů, (asi víc kolmo to už nejde), kudy vedou všechny nájezdy k dálnicím (vždy co největším poloměrem, aby to bylo co nejnebezpečnější), začínají solit až po sněžení, když už je ujetá ledovka, při nehodě si postavěj auta tak, aby projelo okolo co nejmíň aut(nejlépe žádný)..... atd...
Stačí se podivat za hranicema směr Západ, a ejhle, ono to tam jde udělat dobře....
Avatar - JDM
23. 1. 2018 15:52
Re: tohle auto si na sebe vzdela za rok
Jenže je furt dost vohnoutu co tohle podporují a obhajují dokud si necháme s.at na hlavu nic se nezmění...
23. 1. 2018 15:01
šašci
Měli by hlídat opravy a výstavbu novejch silnic, aby se to hnulo. Takhle budem mít dálnice za sto let... Nebo spíš nikdy.
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2018 15:08
Re: šašci
Viz téměř dva měsíce zpožděné práce před VM... Všichni víme, jak to tam vypadalo, když trochu posněžilo.
23. 1. 2018 15:04
Markanty
Takže dvě okrasné "koncovky", anténa a vykrojení v zatmavených oknech. Naštěstí ještě antracitový odstín kol.
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2018 17:21
Re: Markanty
Uz jen to, ze je trojkovej Superb/Okta v pravym pruhu a jede 120 je obvykle samo o sobe podezrely :-)
Avatar - JohnyRnR
23. 1. 2018 15:30
V civilu je to úplně na nic
Pročpak asi auta nejsou v policejních barvách, aby byla už z dálky vidět a motivovala řidiče jet slušně? Protože by se nic nevydělalo, což je jediným důvodem jejich nákupu a provozování, že ANO? ;-)
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2018 16:06
Nejhorší polistopadový ministr dopravy
Burešův poskok Ťok chystá supr novinku, dvakrát překročíte rychlost a jste bez řidičáku, proto by se z nových superrychlých superbů pro pomocníky a ochránce měli radovat hlavně voliči ANO.
Rozbalit vlákno
1
24. 1. 2018 08:29
Re: Nejhorší polistopadový ministr dopravy
No já žiju v přesvědčení že tohle platí už mnoho let
Avatar - Magister
23. 1. 2018 17:17
A co budou hlídat?
Všichni víme, že nic hlídat nebudou a žádné nehodě maskovaná auta nezabrání. Jsou tu proto, aby nás obrali, oškubali a něco zarobili. A nedivil bych se , kdyby to zase bylo z našich peněz - z fondu zábrany škodám...tedy z pojistek.
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2018 18:32
Re: A co budou hlídat?
Nic hlídat nebudou, ale budou obírat a oškubávat. Tomu nějak nerozumím. To jde?
23. 1. 2018 20:13
První DN
Uzavřeme sázky, kdy jedno z těchto nových vozidel bude účastníkem DN?
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2018 21:02
tohle je naprosto nechutne.
tohle jsou naprosto nechutne svinarny statniho aparatu. :no:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - praděda7
23. 1. 2018 22:21
Re: tohle je naprosto nechutne.
Myslím, že nastává doba, aby se motoristé vybavili CB rádii a předávali si informace o provozu na dálnicích.... ;-)[odkaz]
24. 1. 2018 10:33
Re: tohle je naprosto nechutne.
Myslím, že CBčko je přežitek, ale nějaká mutace aplikace WAZE, která by tyhle buzíky nepřetržitě monitorovala a informovala motoristy o jejich pohybu by mohla být prospěšná. Každopádně tento "skrytý dohled" nebo jak to cajti nazývají, pokládám za estébáckou praktiku. Tohle by mělo být politické téma, myslím si, že takovéto špiclování do slušné svobodné společnosti nepatří.
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 12:43
Re: tohle je naprosto nechutne.
No vidíš, já su stará škola a o této aplikaci jsem nevěděl ani neslyšel. Teď sem si o tom něco přečetl a vypadá to nadějně.
Otázky.
1) Fungujete to na bázi internetu i v autě? Asi ano.
2) Pokud ano, bude asi třeba mít SF stále připojen k internetu. Kolik by to asi žralo GB řekněme na 4hod jízdu?
3) Je možné individuálně dodávat do a ze systému přijímat live hlasové informace? To je důležité.
4) Píšeš o nějaké mutaci. Co by to obnášelo? Můžeš poslat SZ.....
24. 1. 2018 14:07
Re: tohle je naprosto nechutne.
Hele, já WAZE nepoužívám, protože se v autě soustředím hlavně na cestu, ale obecně je to standardní navigační SW, který si z internetu bere v průběhu provozu aktuální data ohledně dopravní situace. Navíc tam hlásí i policejní hlídky a stacionární radary - hlásí to tam tedy uživatelé. Myslím si, že zaměření mobilní hlídky by bylo komplikovanější (kontinuálně to sledovat nemůžeš a predikovat jejich pohyb lze pouze omezeně). Těch dat, kterých k těmto dodatečným informacím ten SW potřebuje, je v globálu pranepatrně a rozhodně to může dnes na chytrém telefonu provozovat každý. Mám v práci kolegy, co jezdí po celé evropě pouze s tímto a to zejména s ohledem na ty stacionární radary, které to běžně hlásí.
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 14:18
Re: tohle je naprosto nechutne.
Mě jde o to získat o WAZE z praktického hlediska, co nejvíc informací . CB jsem kdysi používal a byla to vynikající hlasová pomůcka řidičům na cestách. Ta samozřejmě umožňovala v reálném čase informovat řidiče i o pohybu "mužů ve vozech s kamerami".....
24. 1. 2018 20:39
Re: tohle je naprosto nechutne.
hele, ja to sam nepouzivam, takze ti toho o tom stejne moc nepovim, ale jestli mas nejaky smartphone s ios (tzn. apple) nebo s andriodem (tzn samsung, apod.), tak si to normalne zdarma nainstaluj z app store nebo google play a muzes si to vyzkouset.
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 22:46
Re: tohle je naprosto nechutne.
OK. Díkec! SP mám a některý vnuk nebo pravnučka mě to nastaví...vyzkouším a dám vědět........ ;-)
25. 1. 2018 09:43
Re: tohle je naprosto nechutne.
Nemáš zač! Určitě se budu těšit na Tvé "pocity" z toho softíku :-)
Avatar - CHerokee
23. 1. 2018 22:39
Re: tohle je naprosto nechutne.
Jo je, je to zneužívání fondu na zábranu škodám, který plníme z pojistek. A zodpovědnost by mělo nést celé ministerstvo dopravy, s danem Ťokem (ANO) v čele.
24. 1. 2018 11:27
Re: tohle je naprosto nechutne.
souhlas... A vůbec, značně by se to jejich buzerování omezilo, kdyby se uvolnili rychlostní limity - na silnicích 1. třídy bych dal paušálně 110 a na dálnicích 150 (což by byl mezikrok k zavedení neomezené rychlosti ;-))
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 13:20
Re: tohle je naprosto nechutne.
Přesně! (Až na tu neomezenou rychlost.... ;-)) Snad někdy..... :-!
No a k tomu všemu je nutně potřeba nějaká silná lobby. To je jasné, ne?
24. 1. 2018 14:10
Re: tohle je naprosto nechutne.
To je jasné :-)
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2018 22:55
mohli im dat radsej stingery
superb je moc rozsireny a clovek aby pred alebo za kazdym superbeckom ci passatom brzdil ... cervene stingery by pritom uz z dialky soferom "pomohli" identifikovat stav pohotovosti >:D ...
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2018 02:55
Novinářská svoloč...
...napříč všemi médii jen poníženě hýká nad nákupem nových výběrčích aut bez imatrikulace. Žádný z těch pisálků nemá ani tolik vlastního názoru a koulí, aby veřejně začal bojovat proti nepravdám a lžím, šířeným policisty a politiky.

:-!
Rozbalit vlákno
4
24. 1. 2018 11:34
Re: Novinářská svoloč...
souhlas
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 13:23
Re: Novinářská svoloč...
Přesně! A o to víc je potřeba, aby měli motoristé svůj, nezávislý hlas! :-!
Avatar - praděda7
24. 1. 2018 23:19
Re: Novinářská svoloč...
Nemohl jsem věřit vlastním uším, jak se dnes večer na ČRBrno nějaký * reportér rozplýval nad tím, jaká rychlá a skvěle vybavená vozidla polstapo dostalo na harašení motoristů na dálnicích...krretten. >:-[]
25. 1. 2018 09:45
Re: Novinářská svoloč...
... Takovéhle "německé" manýry, kdo by to byl do občanů ČR řekl, co???
24. 1. 2018 10:52
jak typické
Jak typické od lidí co podporují PokuŤoka (dle voleb každý třetí). Kdepak opravit dálnice a stavět nové, ale pořádně se nechat zpokutičkovat. To lidi chtěj. Tam je podle lidu ten pokrok.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
25. 1. 2018 10:17
Re: jak typické
Zdá se, že tento národ má mezi sebou 1/3 masochistů...... ;-\
Avatar - frogman
29. 1. 2018 11:04
Dokáže to merať smerom dozadu?
Povedzme, že sa niekto ponáhľa po diaľnici, a dohoní pritom jeden z týchto ochranných zázrakov. Má už v tej chvíli zarobené na pokutu, pretože vzadu je kamera plus nejaké iné vychytávky, alebo ho vedia namerať až keď ich predbehne?
Rozbalit vlákno
0