Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policisté začnou jezdit v nových fabiích a octaviích od listopadu

Čeští policisté začnou jezdit v nových stříbrných vozech Škoda od listopadu. Policie od mladoboleslavské automobilky koupí modely Octavia a Fabia.
Zpět na článek
16. 6. 2008 15:59
16. 6. 2008 16:08
neregistrovaný "Paninaro"
16. 6. 2008 16:19
16. 6. 2008 16:22
neregistrovaný "Paninaro"
17. 6. 2008 08:26
16. 6. 2008 16:24
16. 6. 2008 16:44
16. 6. 2008 17:50
16. 6. 2008 18:26
16. 6. 2008 19:16
16. 6. 2008 19:34
16. 6. 2008 20:15
16. 6. 2008 21:49
17. 6. 2008 19:09
17. 6. 2008 20:10
17. 6. 2008 20:20
17. 6. 2008 21:32
17. 6. 2008 19:01
16. 6. 2008 21:23
17. 6. 2008 19:06
16. 6. 2008 21:04
16. 6. 2008 17:53
16. 6. 2008 19:17
16. 6. 2008 17:57
16. 6. 2008 19:13
16. 6. 2008 19:46
17. 6. 2008 00:04
17. 6. 2008 18:58
17. 6. 2008 08:32
17. 6. 2008 23:51
neregistrovaný "Dave6"
16. 6. 2008 20:40
16. 6. 2008 22:51
neregistrovaný "WENDAS"
17. 6. 2008 00:59
neregistrovaný "carsch"
17. 6. 2008 11:22
17. 6. 2008 11:35
17. 6. 2008 13:58
neregistrovaný "RIO2"
17. 6. 2008 19:03
neregistrovaný "marwal"
17. 6. 2008 19:12
17. 6. 2008 20:52
neregistrovaný "antal"
18. 6. 2008 07:56
Avatar - mustafa
16. 6. 2008 15:59
motorizace
Jaký to má mít motory?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 16:32
Re: motorizace
Řadové čtyřválce, alespoň co se Oktáv týče :yes: ;-) U Fabií to je 50 na 50 s řadovým tříválcem :-)
16. 6. 2008 16:04
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 16:33
Re: trosku ze zakulisi tendru
cca 3000 vozu se jim zda mala zakazka jo? :-) Mno aspoň nebudeme muset koukat na Clia Grandtour v metle >:-[]
16. 6. 2008 22:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Paninaro"
16. 6. 2008 16:08
MOTORY
No jestli to budou Fabie HTP a Octavie 1.6 MPI, tak se můžou jít bodnou :-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - janoš
16. 6. 2008 16:19
Re: MOTORY
to jo,ale jestli budou 1.8TSI tak konečně si každej netroufne jim ujíždět a dělat machry.
neregistrovaný "Paninaro"
16. 6. 2008 16:22
Re: MOTORY
1.4 16V (ideálně 1.6 16V) pro Fabie a 1.8 TSI pro Octavie by byly relativně důstojné vozy. Ale obávám se se, že to budou Fabie 1.2 HTP (51 kW) a Octavie 1.6 MPI (75 kW)...
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 16:30
Re: MOTORY
Jen aby ta oktáva neměla 1.4 16V ;-) Na 1.8TSI můžeme v klidu zapomenout, to je pro policii zbytečnost. V Oktávách to jinak než 1.6 nevidím, pokud bude dopřáno, tak i FSI...jinak ale asi těžko. Leda 1.9TDI...;-)
16. 6. 2008 17:10
Re: MOTORY
myslim, že nějaký budou 1,6mpi/1,6fsi a nějaký 1,8tsi, všechny budou zážehový, fabie budou mít 1,4mpi a některý možná i 1,2( tim si ale nejsem jistej
17. 6. 2008 08:26
Re: MOTORY
V malém procentu by měli být i RS a ne pouze jako dálniční.
16. 6. 2008 16:24
Blbci....
Blbci.... U konkurence ( ale ne nemecke ) by dostali vic muziky za min penez. Troufam si i rict ze ti konkurenti maji spolehlivejsi auta.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 16:35
Re: Blbci....
U které? S ohledem na tu spolehlivost...Máš na mysli tu Mazdu? Neoponuji, rozumíme si?
16. 6. 2008 16:44
Re: Blbci....
To je jedno jestli ford, fiat, peugeot, mazda, toyota, hyundai nebo kia, klidne i seat by to mohl byt. Vsechny jsou to auta ktere vydrzi delsi dobu a stoji mnohem min. Navic ty motory ktere tam budou davat.... uz vidim jak s tema kteri tam maji 120Kw a vic budou zavodit... Trosku pochybuju ze i semnou ktery mam 2 litr 85Kw by se dalo mluvit o zavodeni.. proste jim ujedem a neni co resit. Cim vic ruznych aut by koupili tim lip by udelali
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 17:11
Re: Blbci....
Ano, je to jedno, proto se ptám, které si měl na mysli. Nemyslím, že všechny značky, které si vyjmenoval by splňovaly obě podmínky, tedy být levnější a zárověň spolehlivější než škodovka. V rámci srovnatelných aut k Oktávě a Fabii samozřejmě! Jinak mi prosím objasni myšlenku, proč by se všech (až 3500!!!) aut mělo dělat s výkonnými motory aby mohli závodit??? Vždyť jednak tyto vozy jsou určeny k přepravě policistů z místa na místo (mezi služebnami, k nehodám, k vyšetřování, ...), a na to nepotřebuješ nijak extrémně výkonné auto, a jednak kolik naše policie honí aut v přímé automobilové honičce??? Dejme tomu za rok? Kolik? Kvůli tomu budeme kupovat 3500 Oktáv s 1.8TSI "aby nemoh ujet týpek s 120kW autem" ? Co když týpek bude mít 200kW? Neměli bysme koupit policii (za peníze nás všech!!!) třeba rovnou 911 Turbo? Další, třetí, věc je, že pokud už někdo policii ujíždí, je něco špatně, ten člověk před policií nemá respekt (ano, kdo dnes má že ;-) ), a to je chyba. Navíc účinnější než vysokovýkonný vůz pronásledovatele je vysílačka, posily, uzávěry, atd atd... ;-)
16. 6. 2008 17:50
Re: Blbci....
Jasne to mas pravdu, ale precejen. Kdyz uz si kupuju auto tak nekupuju takove ktere pojede jak babeta, navic kdyz do octavky nalozis 4 dospele tak to fakt nepojede a ve vysledku to bude zrat vic nez ten vykonny motor. Myslim si ze by meli koupit od tech nejslabsich az po ty vykonne motory. slabyma motorama budou jezdit po vesnicich a honit S120, s tema vykonnyma na obchvatu a na cestach prvni tridy. Je jasne ze kdyz budou chtit honit Bugatti tak jim na to nebude stacit ani vrtulnik.....
16. 6. 2008 17:58
Re: Blbci....
tady pořád točíš o nějakých honičkách s ujíždějícími řidiči. A jak často jezdí naloženi ve 4 v autě? Většinou to auto bude jezdit se 2, tak základní motorizace stačí snad. Určitě pak bude jak v pořizovací ceně i v provozních nákladech výhodnější základní motorizace, což v tomto počtu vozů bude citelná položka ve finále. Neříkám, že mají být všechny vozy základní motorizace, ale většina ano
Avatar - Blue Sun
16. 6. 2008 18:26
Re: Blbci....
Asi moc kouká na Kobru 11 ;-)
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 18:41
Re: Blbci....
To ne, to by propagoval německou konkurenci v podobě Simirova 330i, Andreho CLK 320 a Herzbergerovy 911 ;-) >:-[]
16. 6. 2008 19:16
Re: Blbci....
Divate se nekdy za chytani zlocincu v USA?? Tam je maximalka 90Km/hod a policejsni auta tam maji vzdy poradne motory.. Nebudem to rozvadet, proste je tu plno lidi kteri si mysli opak nez-li ja, samozrejme to je vporadku. Ale kdyz si vemes jestli vyjde lacinej a hlavne bezpecnej jednoho pachatele dohonit a zastavit nez vyjizdet s 20 ti vozy a zaterasit cely smer tak nevim nevim co bude ekonomictejsi..
Avatar - skejpa
16. 6. 2008 19:34
Re: Blbci....
ja si taky myslim ze aspon tretina motoru by mela byt vykonych. u nas v pardubicich vidim pomerne casto octavku jak v ni sedej 4 policisti a je to 1.6ka. no uprimne tem ujedu na skutru a ani se nezapotim :-) a v aute jim ujedu taky :-) ne ze bych to delal nebo to mel v planu. jsou potreba fabie 1.2 HTP ale i octavky 1.8 TSI (nebo jak to je). a tech silnych minimalne ctrvtinu ;)
Avatar - Falco
16. 6. 2008 20:15
Re: Blbci....
Až zase budeš ujíždět na skútru >:-[] [odkaz]
Avatar - skejpa
16. 6. 2008 21:49
Re: Blbci....
[odkaz]

tady jen tak pro srandu co sem tak nasel na youtube :-) to sou prosim cesti policiste ve fabii HTP :-)

takhle testujou motorky v nemecku >:D
[odkaz]

bohuzel sem nenasel video jak zrychluje trochu potunenej skutr na meraku u policajtu. ma to jet 45 kmh a kdyz to dali policajti na mobilni dyno tak se nestacili divit. 60ka tam byla tak za 2-3 vteriny a pak to pekne dojelo az k 90 >:D skoda ze tam pak nebylo jak to s typkem dopadlo :-)

a nakonec jeste jedna vec :) ja jim nikdy neujizdel a zatim se ani nechystam :) takze zadny zase :) nadruhou stranu by to ve meste nemel byt problem. projedes nejakou ulickou, nejakou pesi zonou a ses pryc :)
Avatar - Hory
17. 6. 2008 19:09
Re: Blbci....
TO JE DOBREJ Č.RÁK NA TÝ MOTORCE... PŘI PŘEDSTAVĚ, ŽE NĚKOHO SEJME MI TO MOC VTIPNÝ NEPŘÍDE... V AMÉRU BY UŽ HO SUNDALI GLOCKEM, ALE TO UŽ SME NĚKDE JINDE... :no:
Avatar - skejpa
17. 6. 2008 20:10
Re: Blbci....
nechapu proc by mel nekoho sundavat. jeste ke vsemu kdyz to bylo v noci. ale jako dukaz, ze sou proti tomu policisti bezmocny to staci..
Avatar - Hory
17. 6. 2008 20:20
Re: Blbci....
TY TOHO ASI NECHÁPEŠ VÍC... ASI TAKY NECHÁPEŠ, PROČ SE MOTORKÁŘŮM ŘÍKÁ DÁRCI ORGÁNŮ, PROČ SE JICH O JEDNOM WEEKENDU ZABILO 5... ALE TOHLE TÉMA TADY ŘEŠIT NEBUDU, JE TO DOST OFF-TOPIC...
Avatar - skejpa
17. 6. 2008 21:32
Re: Blbci....
napis to jeste vetsim pismem at ses lip videt. asi nechapes kolik motorkaru se jich zabilo o vikendu ve meste na skutru v noci... tohle je marny. mas svou pravdu. tak si ji bez troubit na novinky.cz. tam tihle capslock magori patrej...
Avatar - Hory
17. 6. 2008 19:01
Re: Blbci....
PACHATELE, KTEREJ POJEDE 160 TĚŽKO BEZPEČNĚ ZASTAVÍŠ, NA TO TI JEDNA KÁRA STAČIT NEBUDE... PROSTĚ TO BER JAKO FAKT, ŽE MOTORIZACE BUDE TAKOVÁ JAKÁ BUDE, HLAVNĚ UŽ NEBUDOU SOCKOVAT VE FELICIÍCH, VŽDYŤ TO JE K SMÍCHU... >:-[]

P.S.: MOTORKÁŘ UJEDE I KDYBY MĚLI CHLUPATÝ PORSCHE, S TÍM SE NEDÁ NIC DĚLAT...
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
18. 6. 2008 09:18
Re: Blbci....
A chlupatý Porsche je nějaký rychlejší??? >:D >:-[] :yes:
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 18:39
Re: Blbci....
Vynech to honění někoho, to je jako bys uvažoval, jaký auto si maj pořídit, který nejrychleji projede zatáčku za rybníkem do kopce u Hoštic u Volyně. Z 99,9999999% a možná ještě víc v těchhle autech nikoho honit nebudou. Jinak souhlasím s myšlenkou, že ty auta mohou být ruznorodá, Fabie třeba půl na půl 1.2 a 1.4, Oktávy 1.6 a 1.6FSI, to klidně. Víc je zbytečné, od toho je dálniční policie s ST220 případně něčím novým co chtějí pořídit, ty ať se honí klidně do aleluja. A jak říká Paulie, ve 4 jezdí policie málokdy, většinou ve 2...a dva mrzce placené a podvyživené policisty nějaké to HTP klidně odveze ;-)
Avatar - janoš
16. 6. 2008 21:23
Re: Blbci....
Víš, co tady jde taky o psychiku těch ostatních... ten kdo si je vědom toho, že má za sebou fabku 1.2 tak ho třeba napadne jo šlápnu a v prvním kopečku je mám z krku, zatímco když by věděl, že má za sebou 1.8TSI tak si s tou myšlenkou ani nezahrává a zastaví. Určitě je pravda, že 99% a víc lidí to nenapadne,ale pokud to sleduješ,tak jsou pořád případy honiček. Jistě netvrdím všechny auta silný,ale aby na každou stanici kde je víc aut bylo jedno silnější. U nás mají felcku a fabku a v okolních taky jen fabky,takže bída. Pak taky proč jen škodovky, proč nekoupit tereňaky... borec v toaregu hopne do pole a budou jen koukat...prostě to chce mix a nikdy nebudou tak připraveni aby všechno zajistili.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 21:48
Re: Blbci....
Zapomínáme tu, že jde o auta určená primárně pro přesun lidí z místa na místo, ne pro pronásledování čehokoliv od tříkolek po Touarega v poli...Na to by měla Policie pořídit "pár" specializovaných vozů, ale tady jde o klasické služebáky. Pro "teréňáky" bych byl taky, tam kde to má smysl, Hasiče už jsem taky viděl s Grand Cherokeem V8 >:-[] Pokud se bavíme o vyložene pronásledovacích vozech, tak to samozřejmě musí být něco konkurenceschopného.
16. 6. 2008 22:06
Re: Blbci....
No na MazdaGE nemá cenu reagovat, úplně stejné diskuze s ním jako na MACZ. On má svou pravdu :-!
Avatar - Hory
17. 6. 2008 19:06
Re: Blbci....
PRAŽSKÝ STRÁŽNÍCI BUDOU ZKOUŠET HUMMERA, IKDYŽ BY SE HODILY SPÍŠ NĚKAM MIMO MĚSTO, ALE BUDIŽ...
16. 6. 2008 21:04
Re: Blbci....
Neboj, tebe to bengo dostane i na koni >:D
Avatar - Hory
16. 6. 2008 17:53
Re: Blbci....
NA ZÁVODĚNÍ BUDOU MÍT DÁLNIČNÍ POLICII, TAM UŽ JE TO O NIČEM JINÝM... JINAK JAK CHCEŠ FLOJDŮM V PRAZE UJET? TY SEŠ ASI DOST MIMO, ŘÍKÁ TI NĚCO POJEM VYSÍLAČKA? PO PRAZE TĚCH 150 VYTÁHNE I CITROEN C1, TAKŽE ÚVAHA O UJÍŽDĚNÍ JE DOST ZCESTNÁ, LEDA BY SI BYL TEN MAGOR, CO SE S CHLUPATEJMA FUCKT HONÍ A ZÁVODÍ A OHROŽUJE OSTATNÍ ÚČASTNÍKY... :no:
16. 6. 2008 19:17
Re: Blbci....
150? to snad neee za jak dlouho to ma tu 150 na tachomeru za 40-50 sekund??? A jen s vetrem v zadech a z kopce ne?
Avatar - Hory
16. 6. 2008 17:57
Re: Blbci....
"To je jedno jestli ford, fiat, peugeot, mazda, toyota, hyundai nebo kia, klidne i seat by to mohl byt. Vsechny jsou to auta ktere vydrzi delsi dobu a stoji mnohem min.."

TO NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ, ŽE TO SOU SPOLEHLIVÝ AUTA? 8-s FIAT, PEUGEOT? KDE ŽIJEŠ? JINAK O NĚČEM ASI SVĚDČÍ, ŽE SE ŠKODOVKY PRO POLICII POUŽÍVAJ MIMO JINÝ I V BRITÁNII. A IZRAEL? ŽIDI MOC DOBŘE VĚDĚJ, JAK SEHNAT HODNĚ MUZIKY ZA MÁLO PENĚZ. V TEL AVIVU JE MIN. 50 % TAXIKÁŘŮ V OCTÁVKÁCH, KDYŽ JSEM SE JICH PTAL PROČ, TAK ŘEKLI, ŽE JSOU LEVNĚJŠÍ A SPOLEHLIVĚJŠÍ NEŽ TŘEBA PASSAT... A TAXIKÁŘ Z ŽIDOVSKÝHO STÁTU TO SNAD MUSÍ VĚDĚT NEJLÍP, NE? >:-[]
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 18:45
Re: Blbci....
Na Fiat a Peugeot pozor, máme doma obé a obé je 100% spolehlivé! ;-) Vlastně Peugeot už šel po 5 a půl letech pryč :-/ Nicméně ta 100vka mu zůstala :yes:
16. 6. 2008 19:13
Re: Blbci....
Kdyz se tam skodovky prodavaji pod cenou tak co se divis?
16. 6. 2008 19:46
Re: Blbci....
Podle toho, co tady píšeš, mi nezbývá než doufat, že Policie bude mít tu nejlepší motorizaci, aby tě co nejdříve chytli.
17. 6. 2008 00:04
Re: Blbci....
Nebylo by špatné mít pár kousků od Subaru aby šel z dálniční policie trochu strach a aby někteří nejezdili jako prasata.
Avatar - Hory
17. 6. 2008 18:58
Re: Blbci....
Pod cenou? Hm, určitě máš pravdu, škodovka bude doplácet za každou octávku 5.000 $! Seš fuckt mimo... :no:
17. 6. 2008 08:32
Re: Blbci....
Hele Mazdo a jak jseš si tak jistej ? Co když ti řeknu že i v současnosti jsou nasazeny (ano, v malém počtu) octávie I 1.8T a nejezdí s tim žádní blbci. Pořád jseš si jistej 85Kw tvojí hustokáry ? A jen pro tvou informaci tyhle turbo-octy by měli být nahrazeny novými RS. Pro běžnou policejní činnost obvodního oddělení vidim v 1.4 ideální motor. Na to aby někam dojeli a snažili se něco vyřešit bohatě stačí. Tady opravdu nejde o kobru 11. Naopak největší přínos vidim v tom, že by všechna auta měla mít klimu.
neregistrovaný "Dave6"
17. 6. 2008 23:51
Re: Blbci....
Já myslím že je dobře že to budou slabý auta. Stejně s nima neumí jezdit a např. Mondea používají jen na zastavování lidí bez pásů a na propagačních akcích a to ani nemluvím o tom, kolik už jich zrušili. Tady se musí začít někde jinde, ne rychlýma autama. Jak už někdo psal, je to o respektu a ten nikdo k PČR nemá. Nejsou vidět a když mají akci tak je to většinou způsobem otravování a vybíraní peněz. Chce to na lidi prevencí a né represí...
Avatar - SpiderJ
16. 6. 2008 20:18
Semir a Oktávka....
Tedy upravdu nutno uznat, že číst některé příspěvky je nad moje síly 8-s Připadá mi, že valná většina zdejších diskutérů si představuje, že policisté každý den chytají uprchlého zločince stylem Kobra11: Tedy jeden na jednoho, cihla na plyn a hin sa ukáže ;-) Jasně, bylo by prima, kdyby naši policisté jezdili v BMW a Merglech jako Simir a jeho kámoš... :-) ale o tom policejní práce není... momentálně jde spíš o to, aby nejezdili ve Feliciích, co již třísetkrát objely svět, které nemají klimu, výkon a ani ony potřebné manévrovací schopnosti moderního vozu...
Škodovka prostě vyhrála výběrové řízení protože byla nejlepší alternativou. Nabídla nejlevnější koupi a i ten nejzapřísáhlejší odpůrce škodáren nemůže říct, že by šlo o auta nespolehlivá.. Že nejsou reprezentativní jako v Kobře? To je ale překvápko...

Možná si jí radši jdi zapnout at Ti neuteče úvodní bouračka...

Třeba jednou bude u Mirošovic stát před služebnou 911 Turbo... Ale do tý doby by bylo dobrý jí opravit, aby mohla najet z parkoviště na dálnici aniž by si urvalo karbonový lízátko a mohla pokračovat i jinde než v levém pruhu... :-!
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2008 20:40
Nové Fabie
Sakra, to zase pôjdu predaje hore...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 20:49
Re: Nové Fabie
>:D Tak Škoda za květen ohlásila menší prodeje než loni, tak někdo to pozdvihnout musí ;-) >:-[] :yes:
16. 6. 2008 21:10
OT: P608, ze by uz v Parizi???
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
16. 6. 2008 21:31
Re: OT: P608, ze by uz v Parizi???
To někdo poslepoval fotku 206ky a Galaxy? ;-\
16. 6. 2008 21:34
Re: OT: P608, ze by uz v Parizi???
o fotku nejde, ta je mimozni, info snad ne ;-)
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 21:44
Re: OT: P608, ze by uz v Parizi???
To mě fascinuje, že jak v C5, tak podle tohoto infa ani v 608 neni (nebude) větší benzín než dvoulitr v atmosféře...:-/ Vždyť v 607 se prodalo myslím vcelku dost 3.0 V6. Nebo aspon 2.2 16V, ta se dává i do 407, ovšem v C5 a podle infa ani v 608 neni (nebude)...kam ten svět spěje :-/
16. 6. 2008 21:50
Re: OT: P608, ze by uz v Parizi???
Sestivalec ve vyssi stredni je povinnost, da se ocekavat 3,0 V6 a 2,7 HDI V6
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
16. 6. 2008 21:55
Re: OT: P608, ze by uz v Parizi???
Mno jde o to ze V6HDi v C5 je, v 608 ho maj taky uvedenej...ale benzin??? :-/
neregistrovaný "WENDAS"
16. 6. 2008 22:51
Pásy
Taky by to mělo být vybaveno připomínačem bezpečnostních pásu...už dlouho sem neviděl připoutanýho policajta
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "carsch"
17. 6. 2008 00:59
Klasika ČR
No jako vždy se čr musí lišit od ostatních, a když už nakupuje nový auta, tak levně a pomale >:D Upřimě vybrat si Fabii HTP která má na své kapotě obrovskou ceduli "!!!** to pojede!!!" a nejslabší Octavii a to vše jen v jedněch nebo dvou, samozdřejmě nejslabších motorizacích, může jen blbec! Všude vykládaj jak de o to aby na dálnicích nebyli za voly, když si jich nikdo neváží a hned jim ujede. Dyť aji tu Octavii, když sehnu na svou 125ccm, poseru na prvních metrech. Což pak 2,5l benzin co mám v garáži. Dyť česká policie je všem akoráť k smíchu. Na dálnice měli koupit nekompromisně Octavie RS a do měst krátké fábie, s co nejvyžší motorizací. Na obratnost v městským provozu a rychlost naprosto ideální.. Ale češi řekli ne! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
17. 6. 2008 11:22
Re: Klasika ČR
Jenže to by jsi pak jako daňový poplatník plácal stekle ručičkama do země, že tě to stálo o miliardu víc. :no:
17. 6. 2008 11:35
Megavýkon
S mnoha střízlivými názory uvedenými výše se ztotožňuji. Jen doplním následující.

Často se tu opakují názory, že pro snadné stíhání pachatele je potřeba silného motoru. Jistě, těžko by se pustil člověk do zběsilé honičky po okrskách, kdyby měl pod kapotou 34kW. Ale doby těchto výkonů jsou už mnoho let pryč. Zamysleli se však zastánci "megavýkonu" nad technikou jízdy? Při proplétání se běžnou okrskou je v prvé řadě potřeba řidičských schopností. Výkon je na nic, pokud ho není člověk schopen ukočírovat. Mohu mít pod kapotou 3-hrnek a přesto budu v cíli včas, mohu mít pod kapotou 200kW a nemusím dojet vůbec.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RIO2"
17. 6. 2008 13:58
Re: Megavýkon
Neviem u nás na Slovensku to riešili S4. Tomu už tak lahko neujdeš. A ostatní majú ceed-y 1.6 crdi a Golf V 2.0 tdi. stači do mesta. ale videl som už aj, na horach maju Kie sportage a nissany X traily, dokonca Landrovery Discovery. nehovorim o passatoch kombi pre dialničnú políciu. To bolo vyrazených penazí, páni sa vozia...
neregistrovaný "marwal"
17. 6. 2008 19:03
Re: Megavýkon
S4 jsou dle mne zbytečně vyhozené peníze, Golf to je Oktávka a Kia...ehm, to dle mého názoru není kvalitní auto 8-s ale jinak si myslím, že nejlepší auto na stíhání je tým švestek + vysílačka :-) 8-s
Avatar - Hory
17. 6. 2008 19:12
Re: Megavýkon
NA SLOVENSKU SOU CHLUPATÝ JEŠTĚ SMĚŠNĚJŠÍ NEŽ U NÁS!!! :no:
neregistrovaný "antal"
17. 6. 2008 20:52
Re: Megavýkon
ved nas ten usmev vsetkych prejde as nam ukazu z okna placacku >:D >:D >:D
18. 6. 2008 07:56
Re: Megavýkon
Po týdením pobytu na Slovensku musim konstatovat, že jsou aspoň na silnicích vidět.
Avatar - Blue Sun
18. 6. 2008 08:01
Re: Megavýkon
Mně stačil i víkend na Slovensku. Potkal jsem na silnicích více policajtů, než v ČR za celý rok.