VW oživil myšlenku „šrotovného“: mimořádný bonus 25 tisíc Kč se u Pola neomezuje jen na financování od ŠkoFINu, ale i na výkup starého auta protiúčetem.
Ma jednej strane s tebou musím súhlasiť, nie každý potrebuje trhať asfalt, ale dovolím si tvrdiť, že niekoľko kW v rezerve je vždy k dobru, ľahšie sa dostaneš z nepríjemnej situácie. Na druhej strane je tento výkon aj v základe už dávno minulosťou a to nielen u Korejských áut, ktorých základné jednoty sú plne postačujúce. O to viac ma to prekvapuje u automobilky, ktorej tu niekoľko blbečkov vymyslelo prívlastok "supermainstream". VW vždy bola a je úplne obyčajnou, priemernou aj keď veľmi slušnou automobilkou, nič viac, nič menej.
Což je fakt. V každém případ by však důchodce, u kterého předpokládám že nevozí rodinu a tudíž mu stačí 3dveřák (resp. mladý kluk/holka/bezdětný pár), avšak ocenil by alespoň manuální klima, aby v létě nedostal infarkt, byl blb, kdyby za ni vyplázl 35400 Kč, resp. 46400 Kč za climatronic, o kteréž částky si řekne zlodějský importér. Pokud je mi známo, tak klimatizace vyrábí subdodavatelé pro různé odběratele, a i v případě VW nejsou vlastní výrobou superprémie.
Tak zlodějský importér? Podívej se sokolíku na ceny v Rakousku, Itálii nebo ve Francii, pak pojď diskutovat o zlodějských importérech. Třídveřová karoserie patří u nás k minimálně žádaným, v balíčku za něco pod 16000Kč dostaneš climatic a 5 dveří. Ta zoufalá snaha šermovat s 35400Kč, to je opravdu křeč... Zkus Polo vydýchat, zkus pochopit, že se někomu líbí a nezajímá ho, že o barák vedle dostane jinou plechovku o pár tisíc levněji. Ne každý kupuje podle cenovky..
Zkus pochopit, že ne každý potřebuje 5dveřák. Zkus pochopit, že když budu chtít třeba Lagunu Coupé (!), tak ji nebudu chtít zrovna v dýzlu. V mém příspěvku neřeším líbí/nelíbí, ale že klima za 35k je jaksi mimo (to snad uznáš), zrovna tak jako dýzl v sportovnějším/GT autě (teď snad zas nebudeš řešit co je a co není sportovní). Jde mi o chování importérů a pak jejich nářky. Vem si 5dveřák, resp.dýzl, a když se ti to nelíbí, tak vypadni.
To by chtělo místo diskusního kovbojství trochu ponětí kolem zájmu o 3dv. auta u nás... kdyby zájem byl, dávno by VW do nabídky akční paket zařadil. Zájem není, není ani akční paket. Nejenom u Pola, ale i u Golfu. No a když budeš ty ceny studovat, podívej se tam na tu větičku o dvou vozech na jednu osobu za rok. Proč asi? Protože sou u nás auta velmi levný a reimport asi nebude oblast, kterou by VW cíleně podporoval..
Každé auto musí dávat smysl..... mi tenhle šuplík pro duchmeny smysl dává....ale je drahý a kvalitou to neobhájí. Jinak souhlas, že vw není ničím výjimečná liga.... To se akorát tady GTI vyonanuje do ztráty vědomí ohledně dvouspojek, 4x4 atd., atd. - viz. článek o C4. Steně jako dává smysl 4stupnový automat u C4, .....
VW těží ze špičkového marketingu a pak, my tady to máme dáno historicky. Prostě z VW jsou v čr v udlení hlavně Gétéíci a jim podobní. Všude jinde je jen volba hodnota/peníze.
Ale proč nenasadit cenu, když jim to tady někdo žere.
Když jsem loni v létě kupoval Polo TSI, dostal jsem hned při nabídce od prodejce slevu 25.000,- Kč, potom jsem si ještě vyžádal 2 roky záruky navíc zdarma (5.000,-Kč). Pokud slevili oficiálně, sleví ještě i prodejce?
VW to s tou ekologií myslí vážně, protože jak jinak si chcete vysvětlit ty jedny ze snad nejvyšíích příplatků za dieselové motory, než že chtějí ovzduší bez sazí...