Předchozí generace Tranzitů vydržela alespon po motorické stránce. Současná generace je zoufalá. Odpadávající plasty z vnější i v interieru,koroze a uvadající výkon motoru. :no:
Transit, chlapci, Transit se "s". No pravdou asi bude, ze ony ty ostatni dodavky na tom nejsou v zadnych ohledech nijak lepe. A ona ted Ceska posta jasa nad dodavkami Iveco na CNG, ale to jeste nevedi jak se jim prodrazi servis...
Tak se prosím neostýchej a pověz nám, jakým způsobem se jim na CNG prodraží servis... Docela by mě to zajímalo.
Před nedávnem jsem zprovoznil jednu CNG stanici a náklady na servis se nepočítaly do návratnosti investice, ta byla založena jen na prostém rozdílu nákladů na pohonné hmoty (s odkazem na spotřebu a nájezd) včetně odpočtu nákladu provozu stanice (el, plyn, revize).
Samotná pořizovací cena vozidel byla shodná se současně provozovanými.
Dodávky typu DHL/PPL, Česká pošta jsou asi tím nejlepším s ohledem na kilometry/akční rádius pro návratnost při CNG palivu.
Nějaké informace o nákladech na servis mám, ale podle toho jak často tady diskutuješ, tak budeš jistě více v obraze... Šup sem s nima! Díky!
Nicméně pošta musí fungovat, takže budou vybrána kompromisně vozidla, které budou splňovat jak technické požadavky, tak kapsovní požadavky manažerů. Vzhledem k tomu, že do toho teď silně promlouvá i Babiš, bude to tóčo.
Aký máš problém? Práve že tentoraz uvažujú pragmaticky. Nie je to tak úplne jedno, čím zamestnanci jazdia, nákupná cena, prevádzkové náklady, poruchovosť/servis, to všetko má svoju váhu. A myslím, že aj v ČR sa nájde aspoň niekoľko horských oblastí, kde je 4x4 aj pre poštárov prakticky nevyhnutnosť. Koľko stojí Dusterovi najbližšia podobná štvorkolka?
Musíte brát zřetel na to, že fleetové ceny jsou úplně jinde. Jen Dacia už s cenou víc kouzlit nemůže. Už takhle je na samém dně a tak už dolů jít moc nemůže, u ostatních automobilek to může podle množství být i 10-20% což se pak velice přiblíží k cenám Dacie...
Duster 1.5 dCi4x4 začíná na 394 900 Kč, Yeti 2,0 TDI 4x4 469 900 Kč, pokud jich vezmou víc, věřím, že cenu stáhnou minimálně na cenu Dusteru, možná i níž...
Ale předpokládám, že budou kupovat spíš Kango 4x4 nebo nejakou takovou menší odávečku, než SUV...
Máš to očekované? Nemyslím si, že je Dacia tak jednoznačne s maržami na dne a iní nie.
Mimochodom, varíš z vody, bez toho, aby si si to čo píšeš, aspoň overil. Nájdi mi v ponuke Renaultu Kangoo 4x4... jediným zástupcom tejto triedy, čo ponúka pohon 4 kolies je Volkswagen Caddy, o ďalšom zatiaľ neviem.
Pošta jak každý ví má na horách právě Renaulty Kango 4x4, z toho jsem vycházel a jen jsem k tomu přirovnal co si myslím, že budou na ty hory chtít... Duster ani Yeti se v užitkové verzi nedělá.
Z toho Dacia mimo jiné vyhází, její lákadlo a defakto hlavní co nabízí je nízká cena, extrémně nízká. Díky staré technice, minimálním nákladům na výrobu, na reklamu, jednoduché tvary aby nedocházelo ke zmetkovosti a levné materiály. To je kuchařka jak můžou mít tak nízké ceny, ale vše má své dno. A Dacia tam dle mého ani nemůže mít větší vatu. Což podkládá jejich fleetové prodeje, které jsou minimální :-)
No záleží jak je myšlen "kompost", jednu z pošťáckejch felicií (vanplus) mám od léta koupenou v aukci. Tyhle auta byly pro poštu super, i bez údržby jezdily furt. Teď bude aspoň spousta dílů, když se jich bude tolik prodávat >:D
Nový tendr je, protože se ty poslední Tranzity už všecky vysypaly + zhnily? >:-[] >:-[] >:-[] ...Vypisovat nemá smysl, vítez už je určitě dávno známý, odměny rozděleny. Jen veřejnost o tom ještě neví a pak bude dělat překvapeně jů.
Teď pokud vím, tak v posledním tendru vyhrál Fiat (vč dodávky CNG vozidel) a jak nad tím tak přemýšlím, tak nidko jiný neumí dodat auta podle zadání (mimo ještě VW) Takže to ve finále bdue mezi Fiatem a VW s tím, že si myslím, že VW ztrácí na dodávkách vozidel an CNG, kde hraje Fiat jasný prim.
Uvažovat o Dacii, která nemá co nabídnout (opravdu Dokker není plnohodnotná dodávka pro poštu a uvažovat o Dusteru, kde se vleze 5 balíků je mimo mísu) je o neznalosti požadavků na dodávková vozidla...
P.S. Co vím, tak to mají an operativní leasing, všecvhny nový auta a tam je cena v podstatě druhořadý parametr (myslím tím nákupbí cena). VU takové společnosti jako je Pošta vzhledem k údržbě těch aut je opravdu zákaldním parametrem výdrž a blbuvzdornost, ty auta mnohdy jezdí bez voleje v motoru, protože holt není nikdo (a časovej prostor), aby to aspoň zkontroloval a dolil...