Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pošta na začátku ledna vypíše dva tendry na 1468 aut

Česká pošta na začátku ledna vypíše dva obří tendry na 1468 užitkových vozidel.
Zpět na článek
5. 1. 2014 09:20
5. 1. 2014 09:40
5. 1. 2014 09:52
5. 1. 2014 14:33
5. 1. 2014 09:53
5. 1. 2014 10:49
5. 1. 2014 11:29
5. 1. 2014 11:40
5. 1. 2014 11:54
5. 1. 2014 13:32
5. 1. 2014 18:16
6. 1. 2014 00:34
5. 1. 2014 12:00
5. 1. 2014 18:11
Avatar - petrumr
5. 1. 2014 09:20
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 4hill
5. 1. 2014 09:40
Re: ok
Předchozí generace Tranzitů vydržela alespon po motorické stránce. Současná generace je zoufalá. Odpadávající plasty z vnější i v interieru,koroze a uvadající výkon motoru. :no:
Avatar - WinDiesel
5. 1. 2014 09:52
Re: ok
Transit, chlapci, Transit se "s". No pravdou asi bude, ze ony ty ostatni dodavky na tom nejsou v zadnych ohledech nijak lepe. A ona ted Ceska posta jasa nad dodavkami Iveco na CNG, ale to jeste nevedi jak se jim prodrazi servis...
5. 1. 2014 14:33
Re: ok
Tak se prosím neostýchej a pověz nám, jakým způsobem se jim na CNG prodraží servis... Docela by mě to zajímalo.
Před nedávnem jsem zprovoznil jednu CNG stanici a náklady na servis se nepočítaly do návratnosti investice, ta byla založena jen na prostém rozdílu nákladů na pohonné hmoty (s odkazem na spotřebu a nájezd) včetně odpočtu nákladu provozu stanice (el, plyn, revize).
Samotná pořizovací cena vozidel byla shodná se současně provozovanými.

Dodávky typu DHL/PPL, Česká pošta jsou asi tím nejlepším s ohledem na kilometry/akční rádius pro návratnost při CNG palivu.

Nějaké informace o nákladech na servis mám, ale podle toho jak často tady diskutuješ, tak budeš jistě více v obraze... Šup sem s nima! Díky!
Avatar - WinDiesel
5. 1. 2014 09:53
Re: ok
No uzitkovy Dokker by mohl mit sanci.
Avatar - petrumr
5. 1. 2014 10:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 1. 2014 11:29
Re: ok
Ale notak pánové.. manažerům české pošty je úplně ukradené čím budou jezdit řadoví zaměstnanci...
Avatar - WinDiesel
5. 1. 2014 11:40
Re: ok
Nicméně pošta musí fungovat, takže budou vybrána kompromisně vozidla, které budou splňovat jak technické požadavky, tak kapsovní požadavky manažerů. Vzhledem k tomu, že do toho teď silně promlouvá i Babiš, bude to tóčo.
5. 1. 2014 11:54
Re: ok
Aký máš problém? Práve že tentoraz uvažujú pragmaticky. Nie je to tak úplne jedno, čím zamestnanci jazdia, nákupná cena, prevádzkové náklady, poruchovosť/servis, to všetko má svoju váhu. A myslím, že aj v ČR sa nájde aspoň niekoľko horských oblastí, kde je 4x4 aj pre poštárov prakticky nevyhnutnosť. Koľko stojí Dusterovi najbližšia podobná štvorkolka?
5. 1. 2014 13:32
Re: ok
Musíte brát zřetel na to, že fleetové ceny jsou úplně jinde. Jen Dacia už s cenou víc kouzlit nemůže. Už takhle je na samém dně a tak už dolů jít moc nemůže, u ostatních automobilek to může podle množství být i 10-20% což se pak velice přiblíží k cenám Dacie...

Duster 1.5 dCi4x4 začíná na 394 900 Kč, Yeti 2,0 TDI 4x4 469 900 Kč, pokud jich vezmou víc, věřím, že cenu stáhnou minimálně na cenu Dusteru, možná i níž...

Ale předpokládám, že budou kupovat spíš Kango 4x4 nebo nejakou takovou menší odávečku, než SUV...
5. 1. 2014 18:16
Re: ok
Máš to očekované? Nemyslím si, že je Dacia tak jednoznačne s maržami na dne a iní nie.
Mimochodom, varíš z vody, bez toho, aby si si to čo píšeš, aspoň overil. Nájdi mi v ponuke Renaultu Kangoo 4x4... jediným zástupcom tejto triedy, čo ponúka pohon 4 kolies je Volkswagen Caddy, o ďalšom zatiaľ neviem.
6. 1. 2014 00:34
Re: ok
Pošta jak každý ví má na horách právě Renaulty Kango 4x4, z toho jsem vycházel a jen jsem k tomu přirovnal co si myslím, že budou na ty hory chtít... Duster ani Yeti se v užitkové verzi nedělá.
Z toho Dacia mimo jiné vyhází, její lákadlo a defakto hlavní co nabízí je nízká cena, extrémně nízká. Díky staré technice, minimálním nákladům na výrobu, na reklamu, jednoduché tvary aby nedocházelo ke zmetkovosti a levné materiály. To je kuchařka jak můžou mít tak nízké ceny, ale vše má své dno. A Dacia tam dle mého ani nemůže mít větší vatu. Což podkládá jejich fleetové prodeje, které jsou minimální :-)
6. 1. 2014 15:20
Re: ok
Duster může být 2/3 místný se skříní, řeší to poměrně za slušný peníz přestavbou.
A Dangel ti udělá 4kolku z Partnera.
5. 1. 2014 12:00
likvidace
Pošta už to sváží na "kompost" :-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2014 13:57
Re: likvidace
No záleží jak je myšlen "kompost", jednu z pošťáckejch felicií (vanplus) mám od léta koupenou v aukci. Tyhle auta byly pro poštu super, i bez údržby jezdily furt. Teď bude aspoň spousta dílů, když se jich bude tolik prodávat >:D
Avatar - vabis
5. 1. 2014 16:39
životnost poslední generace Tranzita
Nový tendr je, protože se ty poslední Tranzity už všecky vysypaly + zhnily? >:-[] >:-[] >:-[] ...Vypisovat nemá smysl, vítez už je určitě dávno známý, odměny rozděleny. Jen veřejnost o tom ještě neví a pak bude dělat překvapeně jů.
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2014 18:11
hmm
Teď pokud vím, tak v posledním tendru vyhrál Fiat (vč dodávky CNG vozidel) a jak nad tím tak přemýšlím, tak nidko jiný neumí dodat auta podle zadání (mimo ještě VW) Takže to ve finále bdue mezi Fiatem a VW s tím, že si myslím, že VW ztrácí na dodávkách vozidel an CNG, kde hraje Fiat jasný prim.

Uvažovat o Dacii, která nemá co nabídnout (opravdu Dokker není plnohodnotná dodávka pro poštu a uvažovat o Dusteru, kde se vleze 5 balíků je mimo mísu) je o neznalosti požadavků na dodávková vozidla...

P.S. Co vím, tak to mají an operativní leasing, všecvhny nový auta a tam je cena v podstatě druhořadý parametr (myslím tím nákupbí cena). VU takové společnosti jako je Pošta vzhledem k údržbě těch aut je opravdu zákaldním parametrem výdrž a blbuvzdornost, ty auta mnohdy jezdí bez voleje v motoru, protože holt není nikdo (a časovej prostor), aby to aspoň zkontroloval a dolil...
Rozbalit vlákno
0