Juzna Korea, a este nejaky stat vo vychodnej Azii, kde operovala znacka Daewoo. Myslim, ze to bol Vietnam, ale 100% to neviem.... (A este je mozne , ze to bola ta vascia vyvyjova verzia vychadzajuca zo Statesmanu.)
Edit: Zabudol som napisat, ze sa to volalo Daewoo Veritas. ;-)
U většiny aut z téhle rubriky si vždy dokážu zdůvodnit, proč se staly propadáky, ale u tohodle auta je mi to záhadou... Kdyby se v USA ujal tak, jako pod ostatními značkami, tak by možná (i když spíše ne) zachránil existenci Pontiacu... Škoda :-(
Je to skoda. Hlavne vzhledem k tomu, ze Pontiac vypadal ze vsech tech holdenu a vauxhallu nejlepe. A v GM se take dost snazili, aby se prosadil. Upraveny kousek venovali 50centovi, ktery se s nim vsudemozne fotil, figuroval v nejake hre s Vinem Dieselem atd. Skoda, no...
Tak s tím nemůžu souhlasit, mě se naopak nejvíce líbí originál od Holdenu. Každopádně je větší škody Pontiacu jako značky než konkrétně modelu G8, protože originál Commodore je úspěšný. Aspoň, že se těch G8 pár vyrobilo... díky tomu je možnost si koupit Commodore VXR a z USA sehnat nějaký lehce bouraný G8 a předělat tak Holden na levostranný řízení :yes: Vzhledem k tomu, že již od dětství toužim po Holdenu Maloo (je jedno jaký generace, ale ta současná je pecka :yes: ), tak tuhle možnost třeba jednou využiji... :-)
Až taká hrozná záhada to nebude. Minoritná americká automobilka ktorej povesť dávno ležala v kanáli uviedla na trh uprostred zúriacej ekonomickej krízy muscle car. Už to tam začínaš vidieť?
Tí, čo by pontiaca chceli sa čoskoro ocitli s tabuľkou "foreclosure" na svojom malebnom domčeku a pokrytecká smotánka brázdi hybridné lexusy. Game over.