U nového luxusního kupé od Lexusu máme po pár kilometrech pocit, že jej konstruktéři navrhovali bez všetečných zásahů ze stran marketérů a firemních ekonomů. To už se dnes nevidí.
Nerikal jsi jak se SM zvednul? To je tak strasna tragedie, ted jsem cetl nejaky manzelcin casopis pro zeny a je tam test Micry. Celkove vyzni stejne odborne jako dilo sasku ze Sveta Motoru :-)
na druhu stanu.... otazkou je preco by test auta v zenskom casaku mal posobit menej odborne ako v nejakom auto casaku... aj recepty v krizovkarskom casopise tiez funguju rovnako ako tie z kucharskej knihy ... alebo mali by byt nejake "horsie" ... to snad nie
Pokud do nějakého časopisu o módě dají rubriku o autech, tak asi není na místě, aby například rozebírali zavěšení nebo třeba efekt proměnlivého časování ventilů. Publikum, na které takový časopis míří, tomu povětšinou nebude rozumět. I ten, kdo by o to zájem měl, to tam prostě nebude čekat. Z jejich pohledu bude podstatný například vzhled.
Recept není dobrý příměr, protože pointou je, abys ho zvládl připravit. Nemá smysl publikovat jakousi zjednodušenou verzi, podle které to neuděláš, protože ti tam chybí klíčové informace. Ale asi si nevyberou něco příliš náročného, že. Je to návod, ne hodnocení. A zkušený pekař by asi k hodnocení přistoupil jinak než běžný konzument. I když i to zjednodušování lze vysledovat. Vem si třeba hrníčkové recepty, nebo jak se tomu nadává. :-)
Pochopitelně, protože taková redakce pravděpodobně nebude mít odborníka. Ani ho nepotřebují. Jak jsem napsal, pointou asi je, řekněme, ženský pohled na věc (neříkám, že žena nemůže rozumět technice).
Na dojmy z hybridní verze Světu motorů už nějak nezbylo místo. Kdyby nic jiného, tak spotřeba (které se se u osmiválce věnovali) je u hybridní verze docela důležitý/zajímavý údaj.
Jinak při pohledu zezadu je to docela (dnes už typicky japonsky) překombinované, ale z boku i zepředu paráda, nejhezčí Lexus. I interiér moc pěkný, ale v dost nezajímavé barvě. Hnědá vypadá úplně jinak.
Pane Šámal, to se fakt už dnes nevidí. Do relativně specializovaného webu napsat o takovém vozu tak možná půl stránky A4. Kdyby to bylo v nějakém ženském magazínu tak budiž. Spíše mi to přijde, že jste šaškoval na náplavce a ten článek napsal od stolu.
jasné, 2 stránky v časopise keď tam je 1 a 3/4 stánky reklama a fotky.
moc tu nepíšem kritiku na vašu prácu,ale ide to ozaj z kopca a tá náplavka to tu d.k.rvila úplne.
naštastie som ale našiel pekné auto stránky ako náhradu za Vás kde to píšu nadšenci do áut.
s pozdravom bába jága
ale uz z fotky ktoru tu mas je vidno ze ta baba jaga v mrazikovi bol chlap :-) ale zahral to sakra dobre ... az tak dobre ze aj bystre detske oko to velakrat ani nezbada :yes:
Jakákoliv argumentace je zbytečná, plochost a jednoduchost čpí z každého článku SM. Tato politika doprasila i tyto stránky.
Neštítíte se dát desítky článků o své akci, kde méně znamená více a u velmi zajímavého auta tlacháte o nedostatku prostoru.
Já bych jim ty závěry testu věřil, auto protáhli jaksepatří, stačí se podívat do galerie na fotky lexe na českých značkách brousího České středohoří s autorem testu za volantem. Čistá a poctivá autonovinařina, už do nich nerýpej. ;-)
děkuji za odpověď, ale ted jste mě rozesmál či rozplakal ještě více. A co Vám brání v internetovém médiu napsat delší článek i na více stran? A jelikož asi jediným smyslem auto.cz je zobrazování reklamy, což chápu, mohli byste takto splnit plán.
Rád byste, bylo by o čem, takže to máte zakázané nebo se nechce?
No on už někde vejš autor psal, že je to převzatej článek ze SM, ve kterým měli 2 strany.
Já osobně to teda aspoň chápu tak, že to upravit prostě nesměj, protože vlastníkem článku je papírovej časopis a jeho úpravou by něco porušili.
Jest tak?
Ale ano, auto je to výjimečný a napsaný je tu prd.
článek o ikoně automobilismu nemá ani jeden příspěvek. Přestávám se redakci divit, protože text o prototypu Moskviče je úspěšnější než historie Ferrari.