Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!
19
/
80
Prohlédnout znovu
Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!
Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Digitální budíky nemají takové spektrum nastavení jako třeba v konkurenčních audi
|
acz
Lexus LC
|
acz
Zpracování interiéru si zaslouží jedničku, komplikované ovládání multimédií pomocí dotykové plošky už ne. Manipulace s kurzorem je zbytečně komplikovaná a pomalá. Nepomáhá ani složitost vnitřního menu.
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Luxusní interiér dotvářejí také pohodlná a rozměrná sedadla, která navíc zaslouží pochvalu i za slušnou oporu tělu při dynamičtějším projíždění zatáček
|
acz
Lexus LC
|
acz
Jízdní režimy nastavujeme pomocí „rohu“ na boku kapličky přístrojů. Módy Eco a Comfort doplňuje ještě Sport S s výraznějším zvukem motoru a Sport S+, jenž přidává i tvrdší podvozek.
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Hybridní variantu poznáte prakticky jen dle nápisů a modře podbarveného loga
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Atmosférickému osmiválci 5.0 se 477 koňmi v nízkých otáčkách chybí „drajv“ podobný přeplňovaným jednotkám. Linearitou a spotřebou je ovšem trumfne.
|
acz
lLexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš