Diskuse

Poprvé za volantem nového VW Polo. Ptejte se, co vás zajímá

4.9.2017

V okolí Hamburku testujeme novou generaci Volkswagenu Polo. Proti předchůdci se hodně změnila, vyrostla a je postavena na nové platformě.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Missouri

    Missouri 04.09.  14:06

    Kolik

    má zkoušený exemplář najeto km a jak v této souvislosti vypadá motorový olej na vytažené měrce, potažmo nakolik je již černá koncovka výfuku?
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 04.09.  14:36

    Q&A

    Zajímalo by mě, jak kvalitně působí interiér a použité materiály (palubní deska, dveřní výplně...), na příklad ve srovnání s Ibizou. Není to další tvrdoplastové království?

    Zvědavý jsem i na motor. Snese v lehkém Polu i vyšší nároky na dynamiku?
  • 40 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.09.  14:46

    Malý Golf?

    Verím, že sa tomu bude Honza venovať i bez otázok, každopádne ako prvé sa žiada porovnať nové Polo s Golfom, teda do akej miery sa (s ohľadom na podstatný nárast rozmerov) blíži nižšej strednej triede predovšetkým priestorovo (vpredu, vzadu, na šírku), ale aj pocitovo/kvalitatívne (materiály, vypracovanie). Vo viacerých testoch/videách som počul konštatovanie, že nové Polo nahradí Golf, tak som skutočne zvedavý, či je to len hyperbola, alebo sa Polo naozaj tak priblížilo Golfu, resp. nižšej strednej všeobecne.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 04.09.  16:10

      « Re: Malý Golf?

      nemyslím si že nahradí Golf, nemá kombík, pokiaľ sa nemýlim končí v benzíne na 1,5 TSI a na 1,6 TDI, akurát GTI dostane 2,0 TSI a to už bude za iné peniaze ako základ s 1,0 TSI. Jasne menej náročnému záujemcovi o Golf S 1,0 TSI asi príde toto POLO ako výborný pomer veľkosti a ceny, ale tomu kto chce viac výbavy, viac výkonu ?
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 04.09.  17:02

        « Re: Re: Malý Golf?

        To je jasné, nemyslel som plnohodnotnú náhradu, ale v porovnateľných verziách, t.j. hatch vs. hatch, slabší či stredne silný benzín (aj keď aj Golf má ako top iba tú 1,5ku a v hotheči tiež 2,0TSI, takže si viem predstaviť, že niekto bude zvažovať Polo GTI vs. Golf GTI (non-performance). Aj doterajšie Polo bolo celkom slušne spracované, v dobe predstavenia rozhodne dokázalo konkurovať niektorým kompaktom, ale vnútorným priestorom to bolo proste malé auto, najviac som to vnímal na vnútornej šírke. Tento rozmer ale teraz podstatne narástol a preto sa pýtam, či to pocitovo (resp. aj objektívnymi číslami) dokáže nahradiť kompakt (dajme tomu Focus, ktorý je v rámci triedy vnútri podpriemerný).
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 04.09.  18:30

          « Re: Re: Re: Malý Golf?

          Teoreticky si viem predstavit kupca, ktory ma nejaky budget a uprednostni Polo trebars pred Golfom ci Focusom ktore stoja rovnako len menej vybavene. Osobne by som radsej uprednostnil multilink vzadu oproti nejakej vybave naviac. Uvidime s cim sa vytasi novy Focus.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 05.09.  08:37

        « Re: Re: Malý Golf?

        To jako chceš říct, že je 110 kW 1,5 TSI v takové škatulce jen pro nenáročné zákazníky? ;-) Osobně pochybuji, že Golf dotáhne, ale pokud by zvládli podvozek a odhlučnění, tak by to u mne i vyvážilo horší interiér (pokud se na to dívám jako na náhradu Golfu). Výbava by neměla být takový problém.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 05.09.  11:43

          « Re: Re: Re: Malý Golf?

          Tak on i Golf končí na 1.5TSI, ne?
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 05.09.  21:20

            « Re: Re: Re: Re: Malý Golf?

            A do Golfa už nejde okdem GTI dať aj niečo viac ako 1,5 TSI? To mi nejako uniklo, to sa priznám.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 06.09.  09:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Malý Golf?

              Je tu ještě R. ;-) Ale jinak ano, Golf končí na 1,4/ 1,5. Na rozdíl od Leonu, Octavie a A3 nikdy neměl 1,8 T(F)SI. G5 měl verzi GT, kde by tenhle motor byl (a ani G5 neměl 1,8, místo ní měl jako jediný 1,4 TC), ale od G5 GT není. A3 pro změnu neměla 162-169 kW dvoulitr, po 1,8 (dnes už je to 2,0) byla až S3. Leon na tom byl podobně, po 1,8 byla až Cupra.

              Jen pro ujasnění, mluvím jen o klasickém hatchbacku.
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 06.09.  12:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malý Golf?

                :-) :yes: :yes: :yes: no žijem potom dlhý čas v blude, teda že do Golfa šlo objednať aj 2,0 TSI >:D aj mimo vrcholných verzií.
  • 12 Reagovat !

    foto frite

    frite 04.09.  14:52

    Zajímalo by mě

    kdy konečně to nové Polo uvidím? Nebo to na videu už je nové?! Nebo ještě to staré?! Prostě asi nejsem takový znalec abych je rozeznal..
    Jako říká se že zákazníci VW jsou konzervativní a žádné změny nechtějí, ale pak nechápu proč ty "nové " generace vůbec přicházejí..
    • 50 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 04.09.  14:56

      « Re: Zajímalo by mě

      Tentokrát plačeš na nesprávnom hrobe, nové Polo je skutočne nové, a to nielen konštrukčne/technicky, ale aj na pohľad. Kým dizajnové črty môžu (a musia) byť povedomé, samotné proporcie a podstatne väčšie rozmery robia viditeľný rozdiel.
  • 40 Reagovat !

    foto fOE

    fOE 04.09.  14:54

    Bude pristi rok na naplavce?

    :-)
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 04.09.  15:02

      « Re: Bude pristi rok na naplavce?

      Daj s tým pokoj, nestačilo 35 článkov na tú tému? >:-[]
      Mňa by zaujímala verzia GTI, cena sa už na ACZ spomínala, paradoxne na webových stránkach (CZ, SK, DE) cenník ešte nie je. Vtipný je konfigurátor na českých stránkach, ktorý spustí konfiguráciu GTI, ale na obrázkoch je len holá karoséria bez kolies a interiéru. [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 04.09.  15:39

        « Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

        Ta hola karoseria bez kolies a interieru bude to co za tu zakladni cenu dostanes. :-)
        Si pamatuju jednu akci co mel sveho casu na SVK peugeot. "Cena od" na peugeot 206 vtedy po akcni sleve bombastickych 250k SK, ale v cene nebyla sada kol, kterou jsi se za tu akcni cenu zavazal koupit. A najednou to bylo 270k. Nechci slevu zadarmo. >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 04.09.  15:44

          « Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

          Ještě budeme s láskou vzpomínat na Fabii Junior na třináctkách a s nelakovanými nárazníky. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 04.09.  15:51

          « Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

          >:-[]
          Ale zase tá výbava GTI nie je až taká holota, máš tam v sérii autoklímu Climatronic, tempomat, predné LED (statické), rádio s 8" displejom, 17ky alu, nepriplácaš za zadné dvere ako doteraz, skrátka na danú triedu fajn. Jasné, ak ho chceš tak, ako na fotkách, tak si zacvakáš (digi prístroje, 18ky, full LED), ale to máš všade (vedel si napríklad, že BMW M140i v základnej cene 43t eur má halogény a manuálnu klímu?).
          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 04.09.  15:59

            « Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

            Halogen a manual klimu jak kde. Ted jak obcas brouzdam po nemeckych konfiguracich tak si vsimam kolik toho maji oni v zakladu za co se u nas tezce priplaci. Plati i u premie, u ktere se obycejne krute priplaci vsude.

            Btw. dobre zes to spomenul, poslu ti sz.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 04.09.  16:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

              Jj, v DE je tá výbava bohatšia, ale u nás je to, ako som písal: autoklíma či LED až za príplatok. Človek by čakal, že sa tá horšia základná výbava premietne do nižšej ceny, ale figu. 8-s
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 04.09.  18:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                Ale tento stav nie je ziadna novinka. Uz aj prva Fabia mala v DE vo vybave veci, ktore si si u nas nevedel vobec priplatit a navyse za lepsiu cenu.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 04.09.  18:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                  Viz 18:03.
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 05.09.  21:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                    nehádam sa, konštatujem stav ktorý bol a častokrát stále je. To že u VW to je momentálne tak ako píšeš je plus pre zákazníka. No na druhej strane, majú čo žehliť, žeby preto? :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 04.09.  18:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

              U VW teď toho bývá často v základu více u nás, než v Německu. Typicky třeba Climatronic.
              • 00 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 04.09.  19:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                Tak najdou se vyjimky a treba jich nebude ani malo, obecne to ale myslim neplati. Konkretne tu 1er co spominal iudex mas v DE v zakladu s automatickou klimou, LED i navigaci. Stoji teda o 1500E vic nez na SVK, ale dorovnat si tu vybavu (jen tuhle, vic do hloubky jsem ty rozdily nestudoval) na SVK je otazka 1100E za LED, 570E za klimu a 1000E za navigaci. A jsme razem o 1000E nad DE cenou.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 04.09.  23:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                  Psal jsem o VW (viz má reakce), ne o BMW, nebo obecně.
                  Obecně je u nás "dražší" nové auto bez automatické klimy skoro neprodejné, pokud na takové narazíš, obvykle nepochází z českém trhu, ale třeba právě z Německa.
                  Mimochodem zrovna pár dní zpět jsem konfiguroval nový Crafter a pro zajímavost mrkl i na německé stránky. U nás manuální klima a slušné rádio v základu, v Německu v základu bez klimy a bez rádia. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 05.09.  11:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                    Jsou i výjimky... Insi nemá autoklimu ani v top výbavě například.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 05.09.  08:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                Ano, třeba u Golfu byla automatická klimatizace už v Trendline, ale zase jiné věci chyběly. Třeba Highline neměl xenony. Ani GTI. Na druhou stranu tu byl značný rozdíl v cenách. U některých modelů pak v ČR Trendline vůbec nenabídli (mám takový pocit, že zrovna u Pola).
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 05.09.  08:52

            « Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

            To tvé "nepriplácaš za zadné dvere" jen znamená, že žádná třídveřová karoserie ani nebude, že. Ne, že by obě stály stejně.

            Ano. Na druhou stranu v ČR i na obyčejné 1er dávali výbavu za myslím cca. 160 tisíc "zdarma" prakticky od začátku, aby to trochu vypadalo (joy paket, nebo jak se to jmenovalo).
      • 01 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 04.09.  15:44

        « Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

        Mrkl sem se tam a vidím, že GTI nemá převodovku, ale jen automat..... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 04.09.  15:52

          « Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

          Spočiatku, manuál príde, to je isté, akurát trochu neskôr.
        • 00 Reagovat !

          foto Dixik2

          Dixik2 04.09.  16:38

          « Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

          Manuál bude dostupný v druhé polovině roku 2018.
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 04.09.  19:53

            « Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

            Vzhledem ke tvé informovanosti si dovolím malou odbočku - nevíš jak to vypadá s 2,0TSI 140kw 4x4 DSG v Karoqu? Předem dík!
            • 00 Reagovat !

              foto Dixik2

              Dixik2 05.09.  14:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

              Bohužel ne.Pokud nebude v Kodiaqu silnější benzín,tak v Karoqu určitě ne.
        • 00 Reagovat !

          foto Delfin2

          Delfin2 04.09.  17:58

          « Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

          Bude Polo aj v 3dv. verzii?
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 04.09.  18:00

            « Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

            Ne.
            • 00 Reagovat !

              foto Delfin2

              Delfin2 04.09.  18:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

              Dik za info.
            • 11 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 04.09.  18:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

              No, z marketingového hlediska by 3dr byla hotová podpásovka vůči Golfu. Ono je to už tak podpásovka s tím 2.0l motorem... ;-) A co teď dají do Golfa? Pětihrnek?...
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 04.09.  18:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                3dr by hotová podpásovka nebyla, dají tam taky čtyřhrnek (stejně jako třeba ve FoRS), ale podstatně výkonnější, 147 kW měl G5 GTI, takže G8 GTI už by měl být výkonově jinde.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 05.09.  09:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                Tak ono Golf GTI má aktuálne 169 a 180 kW, R má 228 kW. Takže Polo GTI so 147 kW si stále drží odstup. Ale inak rozumiem, ako to myslíš a tiež sa na to pozerám obdobne, teda pozerať po základnom Golfe GTI, tak by som tých 22 kW naviac nepovažoval za relevantných (pri predface verzii len 15 kW). PGTI výkonový deficit vyváži podstatne nižšou hmotnosťou (neviem, 150 kíl, viac?), takže tá dynamika bude zrejme dosť blízka, naviac furt to bude dvojliter R4 vs. dvojliter R4, takže subjektívny dojem obdobný (na rozdiel od novej FieSTy, kde ten charakter motora bude úplne iný). Výraznejší rozdiel bude zrejme až vo verzii Performance, kde je nielen ďalšia porcia koní, ale hlavne samosvor, ktorý spraví pri jazde na limite rozdiel. Takže ako alternatívu k základnému GGTI by som kľudne Polo GTI pozeral a viem si predstaviť, že možno aj uprednostnil.
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 05.09.  12:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude pristi rok na naplavce?

                  Ano, asi tak. Chtěl bych taky dodat, že Golfů jsou všude mraky a Polo povyrostlo, zkrásnělo... ;-) a je svojím způsobem vyjímečné... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 04.09.  15:02

    motor 1,5 TSi

    1,5Tsi zatím není v nabídce, víte od kdy by mohl být k dispozici? Jaký je celkový dojem z interiéru? Plasty, zpracování, použité materiály kvalita sedadel, pocit řidiče za volantem, komfort jízdy.
  • 20 Reagovat !

    foto Rejdis

    Rejdis 04.09.  15:19

    Srovnani s Ibizou

    Zdravím, nejvíce by mě zajímalo porovnání s Ibizou co se týká použitých materiálů v interiéru apod. Dále také jízdní vlastnosti a také kdy se představí další motorizace 1.0 tsi 85 kw a 1.5 tsi 110 kw ?
    Dále jestli je k dispozici už na testování beats edice tak jaké sou výhody beats audia v tomto voze...
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 04.09.  18:04

      « Re: Srovnani s Ibizou

      Jizdni projev včetně řizeni byl pro mě u předchozi generace asi největšim zklamanim, takova "ženska" a ani bych se nedivil, kdyby tomu tak bylo nadale a to nejen ve srovnani s Ibizou.
    • 00 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 04.09.  19:22

      « Re: Srovnani s Ibizou

      1.0 TSI 85 KW od 45KT/17 a AID také od 45KT/17.

      1.5 TSI 110 KW od 36KT/18

      • 00 Reagovat !

        foto Rejdis

        Rejdis 04.09.  19:45

        « Re: Re: Srovnani s Ibizou

        děkuji za informace :-) a bude lepší koupě pro "řidiče" ,který potřebuje trochu místa a nemá rozpočet na o třídu vyšší auto, nová ibiza nebo nové polo?
        • 00 Reagovat !

          foto Dixik2

          Dixik2 04.09.  19:50

          « Re: Re: Re: Srovnani s Ibizou

          Polo.Ibiza dostane nové asistenční systémy až za 3 roky.
  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 04.09.  15:27

    presahuje do C?

    B je už v garáži, tak neriešim, ale aj tak by sa mohla redakcia pri tomto teste pozrieť na auto aj optikou plnohodnotného auta. Viem, že na prvom teste si nemôžete vyskakovať, ale obyčajne sa to zhodnotí fakof systémom motor a auto do mesta stačí a to mi vždy vadilo. Polo narástlo a mnohí ho vezmú ako hlavné auto, veď rozmermi aj technikou je tam, kde C pred pár rokmi.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 04.09.  15:42

      « Re: presahuje do C?

      Jj, minimálne rázvor a šírka presahujú Golf 4 a neviem presne, či nie aj G5.
  • 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 04.09.  16:04

    1.0 TSI 95PS

    První jízdní dojmy od kolegů z Polska

    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 04.09.  17:05

      « Re: 1.0 TSI 95PS

      Tých jazdných dojmov na YT z tejto prezentácie je už kopec (a v pre väčšinu zrozumiteľnejších cudzích jazykoch, anglicky či nemecky).
      P.S. Už aj v slovenčine: [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 04.09.  19:45

        « Re: Re: 1.0 TSI 95PS

        Jj, teď jsem ho dokoukal, po obědě ještě od kluků z Autožurnálu nebyl
        :yes:
        Pro Tebe je blíž němčina? Každému podle gusta. Já, po pravdě, tíhnu k polštině, hranice kousek a jejich testy nejsou rovněž špatné.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 05.09.  09:44

          « Re: Re: Re: 1.0 TSI 95PS

          Polština je pre mňa cudzí jazyk ako každý iný, z tej žvatlaniny nerozumiem ani slovo (teda okrem nadávok >:D ). Ale chápem, že ak žiješ v pohraničí, úplne cudzí jazyk to pre teba nebude.
          Ja som z generácie, kde ako prvý cudzí jazyk bola nemčina a ako mladý som pravidelne sledoval nemecké programy, napr. Motorvision na stanici DSF, takže aj tá auto hantýrka mi bola zrozumiteľná. Dnes už je to podstatne horšie.
          • 00 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 05.09.  13:11

            « Re: Re: Re: Re: 1.0 TSI 95PS

            DSF motorvision... Kdeze uz tie casy su...? :-(
            btw., u mna bol prvy cudzi jazyk este Ruština - na chvíľu ma aj to "postihlo" >:-[]
            ...no a teraz, ako by som to našiel - občas sa tu hodí ;-) ( aj keď na záapade UA je "lepšie" hovoriť v UA jazyku >:-[] bandérovci nemajú moc ruštinu radi >:D )
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 05.09.  14:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.0 TSI 95PS

              No aby som bol presný, ruštinu som mal tiež, našťastie len 2 roky, takže dnes viem iba detské riekanky. >:D Ad Ukrajina: snáď tam nerobíš biznis ako vo filme Čiara. >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 05.09.  14:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.0 TSI 95PS

                ruština je vcelku ľahká aj keď učiť sa mi ju nechcelo. Keď som ale prišiel do Sojuzu tak sa celkom hodila a bol som prekvapený koľko mi toho ešte ostalo v hlave. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Jopino

            Jopino 05.09.  19:30

            « Re: Re: Re: Re: 1.0 TSI 95PS

            V pohodě, tohle chápu. Jsem sedmdesátkový ročník, navíc z MS kraje, takže tady německé programy nebyly, alternativa jen ty polské programy (třeba na kino nocne rád vzpomínam) :-)
            No a co se týče testů na youtube, ač se Polština může jevit hatmatilkou, až takové drama to není >:D Mají třeba něco jako HondaPro Jasona (ano, hlavně pro inklinujici k Hondám) ;-) , a vcelku slušného testera na kanále autocentrum.pl, marek.drives.pl, apod. Taky pár slov nepochytím, ale důležité je, že se mnohdy poláci k těm autům dokopou dříve, než u nás nebo na Slovensku. V německých testech plavu úplně, tam mnohdy nepochytím ani ta sprostá slova >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto zdeneko

    zdeneko 04.09.  16:46

    Otáčky

    Ahoj, u motoru 1.0 TSI PS by mě zjímalo, kolik motor točí při 50 Km/h na čtyřku a při 90 a 130 Km/h na pětku. A taky spotřeba v uvedených rychlostech. Díky
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 04.09.  22:35

      « Re: Otáčky

      tak to neviem ... ale ja pri 1,2 tsi 90k s predoslym polom tocim pri 130 na 5tke nejakych 3200-3300 ot... viac nie.... co je celkom pohoda na male auto...

      pri 50tke na styrke je to u mna snad len okolo 1400-1500 ot... uz ani uplne presne to nemam v hlave ale nejak tak zhruba.... takze to sotva sa este len turbo chyta... takze je lepsie na styrke uz ist potom kusok rychlejsie :-) .. aspon tych 60 tachometrovych aby si to zase nejako nepodtacal... ale je mozne ze 1.0 tsi to ma kusok inak.. akurat ze tam zase turbo chyta neskor.... takze to nieje ziadna vyhra.. uz mne tych 1400 ot obcas robi problem aby som neklesol pod ne a motor nepodtacal... u 1.0 tsi je ale zaber turba posadeny zase o nejakych 100 ot vyssie oproti 1,2 tsi .. neviem ale zrovna litrove turbo by som ja uz osobne v ziadnom pole ani fieste nechcel... snad sa vrati upsizing a polo aj fiesta casom dostanu nieco ozaj normalne a uzivatelsky prijemne ... verim ze ano ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 05.09.  08:45

        « Re: Re: Otáčky

        a ako si na tom so spotrebou? Bol si už aj nejakú diaľkovú cestu?
  • 00 Reagovat !

    foto Rox

    Rox 04.09.  18:54

    rozměry pneu

    Jaké jsou rozměry pneumatik na novou Ibizu/Polo ve velikosti R15? Kdybych teď kupoval nové zimní pneu. Jestli budou mít stejnou velikost, jako starší generace.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 05.09.  00:17

      « Re: rozměry pneu

      U 15" přesně nevím , ale u 17" se zvětšil obvod pneu z 215/40 na 215/45, takže ze starší generace to úplně sedět taky nebude.
  • 10 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 04.09.  21:58

    Barevná palubka

    1) je to opravdu taková hrůza, jak to vypadá na fotkách? Barevný = úleťácký a to i vzhledem/nejen k usedlosti VW
    2) lze tu palubku nakonfigurovat nějak tak, aby vypadala normálně?

    Polo minulý generace bylo normální auto, který jsem obdivoval za to, že VW ani v týhle třídě nedělá v interiéru výstřelky a pokusy na lidech a udělal zase aspoň normální auto. Narozdíl od jiných, kteří v mrňavý třídě experimentujou a dělaj hnusy.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 04.09.  22:52

      « Re: Barevná palubka

      Já ještě v konfigurátoru nenašel způsob, jak vůbec zvolit jiný než šedočerný interiér.
  • 02 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 04.09.  22:17

    Bude v tom 1,6 TDI?

    To by byl pro tento vůz adekvátní motor!
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 04.09.  22:25

    pecka ako vzdy

    celok ako taky je moc pekny ale ten predok je kusok za mna taky tupy a la tigi... akoby tapali kusok s tou maskou .... pritom T-roc je spredu perfektny... neviem asi je to len vec zvyku... tesim sa nazivo kedy ho uvidim... skoda len tych trojvalcov... nejaky stvorvalec na bezze pouzitie si tak relativne velke male auto uz doslova pyta... ale inak polo ako vidime je nadalej polo ... zase to bude v danej generacii jedno z top aut v triede ... a rovnako zase bude supersellerom to je uz vopred jasne.... sice nie som fanda troch valcov ani nejakeho zvacsovania rozmerov v malej triede ( lebo uz posobi na mna obrovsky ako nejaky baby golf ) ale aj tak mu moc drzim palce... u vw som vzdy zrovna polo mal moc rad a vzdy nejake aj bolo v moje blizkosti ... takze tu sa nadej nic nemeni a polu fandim nadalej ... inak vw to ma s t-rocm arteonom aj novym polom zda sa moc pekne naslapnute :yes: co auto to slusny narez v segmente :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Delfin2

      Delfin2 04.09.  22:50

      « Re: pecka ako vzdy

      Nad Polom budem uvažovať, verzia GTI 2,0TSI. Som zvedavý na cenu.
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 04.09.  22:56

        « Re: Re: pecka ako vzdy

        tak tato verzia uz bude mat 4 valec ... to ano... to by uz slo ;-) :yes:

        mna zamrzi ze prave tie bezne predavane verzie uz 4 valce nemaju... pritom ono to uz nie je ziadny uzky a lahucky malicky prcek.. mat tam pod kapotou nejake tri valce a pneu nejake tucne 16tky-
        alebo nedajboze aj 17tky... ved je to smiesne... to ozaj neprekusne podla mna kazdy.... upsizing je neodvratny... tento trend kosackovych par valcovych motorov je podla mna uz na konci... tadial cesta nepojde nastastie..
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 05.09.  08:43

        « Re: Re: pecka ako vzdy

        to musí byť pecka Polo GTI ,palec hore pre VW za tento počin.
        palec dolu ale ak nebude 3dv
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 05.09.  09:46

          « Re: Re: Re: pecka ako vzdy

          Jj, ako som písal vyššie, vzhľadom na tie rozmery a najmä ten dvojliter si viem reálne predstaviť Polo GTI ako alternatívu k základnému Golfu GTI. Toto sa pri Fieste ST rozhodne povedať nedá (teda že by s 1,5 R3 mohla byť čo i len teoretickou alternatívou k Focusu ST).
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 05.09.  10:27

            « Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

            asi tak,pri úmysle kúpiť G GTI by som asi pozeral aj na P GTI ,nižšia váha,výbava viac-menej to isté a cenovo by som slušne ušetril a technika na úrovni.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 05.09.  12:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

              Jednu chvíli jsem Golf GTI také zvažoval. Myslím, že to byla GTI G5 jakou má white label (ale samozřejmě s převodovkou... ;-) ) líbila se mě hlavně kvůli masce chladiče, která se audinovsky linula od shora dolů. Ale než jsem se nadál, přišla GTI G6 a bylo po ptákách. Audi "vyhnalo" Golf ze svého dvorečku a maska chladiče se vrátila do nudného teritoria. Právě teď, když se v GTI objevily solidní motory, by se ta audinovská maska chladiče šikla, protože alespoň předek by se odlišil od cooking verze... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto AUDIRS6

                AUDIRS6 05.09.  13:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

                teda Dedo, taketo kacirske myslienky tu rozvijas, lol... 8-s
                Bolo treba kupit original - teda A3 / S3 / RS3 a nespekulovat ako Beta s pikatchu >:-[]
                ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 05.09.  13:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

                  Nejsem pokrytec a zastánce politické korektnosti.......upřednostňuji říkat věci tak, jak je vidím. Já si to možu dovolit, mám na to roky... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 05.09.  14:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

                  To má dedo odvtedy, ako sa posadil do môjho auta a skonštatoval, že je tam miesta ako v dodávke (teda aspoň v porovnaní s jeho prémiovkou). >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 05.09.  15:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

                    Tak tak, moje prémiovka.......jestli někdo z vás mladých plánujete zemřít mladý a krásný, tak si kupte M140i a hledejte na okreskách šasi limit... :-!
                    • 10 Reagovat !

                      foto speedfred

                      speedfred 05.09.  15:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

                      >:D >:D ,radšej ísť na NS a keď to rozsekáš tak bude z teba YT hviezda
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 05.09.  16:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

                        >:D >:D >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto woody-alien

                        woody-alien 06.09.  08:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

                        >:D >:D >:D :yes: Ta představa, jak je "moje" video z YT předmětem komentářů na ACZ je snad ještě horší než smrt. Ačkoliv epitaf od toppera by byl jistě procítěný.... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 05.09.  14:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

                  A3...ano, svezl jsem se, než jsem koupil v roce 2008 M3 MPS. A3 na mě neudělala po tom, co jsem chvíli před tím v Austrálii sedlal upravenou Integru Type R, vůbec žádný dojem. Za to MPS byla opravdu raketa. O S3 jsem tenkrát ani nevěděl. Škoda. Měla podobné parametry. ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 06.09.  08:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: pecka ako vzdy

              Já bych to nadšení mírně krotil. Aspoň prozatím. Mám v dobré paměti potlesk pro VW, když Polo GTI upsizoval na 1.8 TSI a znovu nasadil i manuál. To byly dobré předpoklady pro zajímavé svezení. Možná Polu malinko křivdím, ale mé tehdejší výsledné dojmy byly dva. Za prvé že Polo prostě není Golf, nebo ještě spíš že P-GTI není GTI-P. >:D Bonus v podobě větší zábavy s menším autem se nedostavil. Takže zbyl jen pocit, že mi někdo podstrčil ne tak úplně povedenou zmenšeninu. A za druhé, že ani mezi sobě rovnými (subkompakty) bych si Polo GTI nevybral za svého favorita. A to proto, že v této třídě o univerzála nestojím. Klidně méně "dokonalé" ale vyhraněnější auto. U mě by se Polo GTI v té době zkrátka nedostalo ani na bednu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Unikátní muzeum v Čechách pod Kosířem: Poseďte v lavici z Obecné školy!

Unikátní muzeum v Čechách pod Kosířem: Poseďte v…

Kukyho auto, vlk ze Tří bratří či lavice jako v Obecné škole. A také psací stroj, na kterém tvořil Zdeněk…

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Rozhodli jste se pořídit si koťátko? Na jeho příchod do rodiny se musíte řádně připravit. Poradíme, jak se o…

 

iSport.cz

Jako první vychytal Piráty. V defenzivě jsme jedni z nejlepších, věří Bartošák

Jako první vychytal Piráty. V defenzivě jsme jedni z…

Vítkovice chtějí dát zapomenout na nevydařenou uplynulou sezonu a zejména v úvodu té aktuální se jim to daří…

SESTŘIHY: Pardubice zdolaly Jihlavu 7:5. Chomutov prohrál s Vítkovicemi

SESTŘIHY: Pardubice zdolaly Jihlavu 7:5. Chomutov…

SESTŘIHY | První porážku museli v 6. kole Tipsport extraligy skousnout hokejisté Chomutova, kteří padli doma s…

 

Reflex.cz

Jsme tak civilizovaní, až z toho vymřeme. V ulicích chybí děti

Jsme tak civilizovaní, až z toho vymřeme. V ulicích…

Při pohybu Prahou, na který nemám mimo období dovolené čas, jsem zaznamenal zajímavý úkaz. Nejsou děti. Ulice…

Imaginárium bratří Formanů a jejich přátel: Hra, k níž není zapotřebí návod

Imaginárium bratří Formanů a jejich přátel: Hra, k…

V Roztokách u Prahy v neděli 17. září ožil tajuplný divadelní a výtvarný svět. Návštěvníky všeho věku láká na…