Nejprodávanější malé SUV v Evropě přijíždí na trh v modernizovaném provedení. Nabízí hlavně přepracovaný vzhled a nově i luxusní provedení Initiale Paris.
...a luxus tam nikde nevidim.
Resp. to, co luxusni neni se pro me luxusnim nestane tim, ze se to opatla nejakou umelou kuzi.
Ale jinak je to hodne hezke, libive, auto.
Nedivim se, ze se tak dobre prodava.
Renault do toho konecne zase slape a davkuje jedno povedene auto za druhym :yes:
Pěkné s jedním háčkem - vzadu nejsou okenní airbagy
Tohle auto jsem moc chtěl pro svou drahou polovičku, protože se v něm dobře sedí nejen vepředu, ale i vzadu, celkově opravdu povedené autíčko.... jenže občas vozíme dospělé i vzadu a Captur spolu s Cliem jsou jediná auta segmentu B, která nemají okenní airbagy i vzadu. Nu což snad jednou příjde facelift i s lepší bezpečností :-)
Re: Pěkné s jedním háčkem - vzadu nejsou okenní airbagy
Když tak mě někdo opravte, jsem si jistý na 90% - vtip je v tom že duo Clio/Captur nemá okenní airbagy ani vepředu. Mají pouze 4 airbagy - přední a zvětšené boční (to jest ty zabudované v bocích opěradel předních sedaček).
A ano, souhlasím s Tebou - je to p*asárna a pro mě osobně věc, která činí tato auta nekoupitelnými. A nechápu, že to Renaultu prošlo.
Ono vůbec to občas poslední dobou výrobci zkouší - viz. absence výškového nastavení bezpečnostních pásů u Seatu (nevím jak vy, já mám svůj krk docela rád), ale pouhé 4 bagy, to je bezprecedentní.