Diskuse

Poprvé za volantem Peugeotu 5008. Už není MPV, čtyřkolku prý ale nepotřebuje

16.2.2017

Peugeot 5008 se v druhé generaci proměnil z velkoprostorového vozu v SUV. Charakter MPV si ale v lecčems zachovává.

 

  • 43 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 16.02.  10:16

    Jasně že

    nepotřebuje, hlavně že je z něj "dobrý výhled", dobře se nastupuje, a je pseudobezpečný. :-!
    • 60 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 16.02.  10:25

      « Re: Jasně že

      Předem chci říct, že se mi to auto moc nelíbí a proč nemá 4x4 taky nechápu. Ale:

      dobrý výhled - dejme tomu, třeba ve městě mi to nepřijde špatné

      dobře se nastupuje - jistě, že ano, zeptej se někoho staršího, proč preferují takové auta, sám to vidím v rodině

      Je pseudobezpečný - nechceš mi snad říct, že sedět výše, než většina nízkých aut je spíš nevýhoda, než výhoda ne? Samozřejmě pokud je auto stejně dobře a pevně postaveno a není to jen krabička z papíru.
      • 51 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 16.02.  10:30

        « Re: Re: Jasně že

        Protože 4x4 tak 90 a víc procent lidí nikdy nevyužije. Zvyšuje to náklady, cenu, poruchovost a reálný plus je asi procento z toho co si lidi představujou

        Výhled snad

        Nastupování = to asi určitě jo

        Bezpečnost = to je spíš jako to 4x4 = lidi maj lepší pocit ale realita..
        • 50 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.02.  10:39

          « Re: Re: Re: Jasně že

          Realita ? Právěže to není jen pocit. Mám v okolí dost známých ( i v nastávající rodině) hasiče či záchranáře, co jezdí k nehodám a tohle všichni potvrzují. Pokud bourá SUV, či Offroad v nějakém klasickém případě do menšího a nízkého vozidla, tak posádka vyššího auta to odnese většinou jen na nohy. Samozřejmě to nikdy neplatí stoprocentně...a vždy záleží na konkrétním střetu.
          • 12 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 16.02.  10:53

            « Re: Re: Re: Jasně že

            Tak tohle je přesně ta představa, fáma = tohle si lidi fakt myslí a jak řikáš: i mezi sebou vypráví ;-)

            Ale pravda to neni = SUV nejsou bezpečnější, i když si to hodně lidí myslí :-)
            • 40 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 16.02.  10:56

              « Re: Re: Re: Re: Jasně že

              Popieras fyziku ?
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.02.  10:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Nejen fyziku... nech se překvapit s čím příjde >:D
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 16.02.  11:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  S veřejně známejma dostupnejma crash-testama? Článkama věnujícíma se přesně týhle problematice? To bys nedal co? >:-[]
                  • 11 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.02.  11:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    Jo, takže sis to přečetl ve dvou článcích, kde byly nějaké testy trochu tendenčně postavené, aby rozdíl nebyl a realitu a fyziku popřeš >:D Tvá klasika >:D Mistr světa z googlu >:D

                    Já neříkám, že to platí vždy a ve všech případech, ale rozhodně nejsou SUV horší a v některých případech naopak i lepší...
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 16.02.  11:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                      Nojo číst umíš tak = tak to někdy taky zkus = budeš čumět :-)

                      Změna na: Někdy může bejt SUV lepší? No to jo o tom žádná ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.02.  11:23

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                        Tak si přečti, co píšu od začátku >:D Že to neplatí ve všech situacích, ale že neni horší a spíš naopak v některé situaci je výhoda posazu výše nad úrovní jiných aut ! ! Proto né pseudobezpečnost !
                      • 10 Reagovat !

                        foto wakantanka

                        wakantanka 16.02.  12:12

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                        Pozri si už toľkokrát omieľaný crash-test kde vtedy 4* Q7 poslali proti 5* Fiatu 500. To je presne ten prípad o ktorom Ozzman píše. Veľké, ťažké SUV, MPV sa trafí s niečím menším a ľahším. Dodávky, kamióny a autobusy sem ani neťahám. Proste fyzika je fyzika, tú neoblbneš.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Lojza11

                    Lojza11 16.02.  11:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    Z fyziky jsi asi propadal.
                    [odkaz]
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 16.02.  11:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                      Jj = SUV narazí předkem do boku vozu nižší střední a řidič SUV dopadne líp než ten v Astře = no kdo by to čekal žejo? >:D >:-[]

                      • 11 Reagovat !

                        foto Lojza11

                        Lojza11 16.02.  12:16

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                        vsadime se vem si auto stredni tridy ja posadim manzelku do Q7 a nechame obe auta rozjet na 60km a celni stret a uvidime kdo ma pravdu. Sazka o 500 000kc at to stoji za to. :-) kdo nevyleze z auta , bere tech 500 000kc druheho >:D
                        • 11 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 16.02.  12:21

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                          >:-[] >:-[]
                        • 10 Reagovat !

                          foto sir

                          sir 16.02.  12:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                          A kdo zaplati ty rozbite auta? :D:D
                          • 20 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 16.02.  12:45

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                            ACZ >:-[] Nebo jim je poskytne auto ESA jako reklamu >:D >:D I když, za to, že se zbavíme Sakry, by se možná vybralo i dost ve veřejné sbírce >:D
                          • 01 Reagovat !

                            foto Lojza11

                            Lojza11 16.02.  12:55

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                            havarijni pojistka a dobra zivotni pojistka manzelky no a kdyz to nevyjde, tak za jednu zmuchlanou 10vyzehlenych >:D
                            • 11 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 16.02.  13:01

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                              Za půl míče půjčim Sakrovi svoje Mondeo >:-[]
                        • 21 Reagovat !

                          foto topten

                          topten 16.02.  13:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                          o co to otocit?
                          velkou klasiku proti malymu SUV??
                          třeba A8 vs Q2
                          jen lojza postavi velky SUV proti maly klasice a povazuje to za dukaz, ze SUV je bezpecnejsi
                          • 01 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 16.02.  13:15

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                            Lojzla mluví o autě střední třídy ;)
                            • 31 Reagovat !

                              foto topten

                              topten 16.02.  13:20

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                              2+ tunovou Q7 vs 1.5tunovy stredni tride
                              to je jako postavit proti sobe skoro 2tunovou A8 vs. tomuhle P5008
                              cemu budes verit vic??
                              ja kazdopadne A8

                              ale je to podobna demagogie jako stavet proti sobe Q7 a stredni tridu (nebo fiat 500 ve zminenym testu) a vydavat to obecne za vetsi bezpečnost SUV
                              • 12 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 16.02.  13:31

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                Moje původní poznámka byla, že ve stejné třídě radši budu bourat v SUV, než v obyčejném autě. Logicky tady - 508 vs 5008, Golf vs Tiguan a tak podobně... Pokud tedy zvolím Tiguan místo Golfu, tak v Golfu či každém menším od golfu směrem k minivozům, dopadnu buď stejně, nebo hůře, než v tom Tiguanu, nebo se mýlím?
                                • 21 Reagovat !

                                  foto topten

                                  topten 16.02.  13:53

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                  jenze když porovnam stejnou motorizace u gofu a tiguanu, tak ty auta porovnat takhle nejdou
                                  třeba 1.4tsi/110kW
                                  golf 505tis kc / 1258kg
                                  tiguan 686tis / 1490kg

                                  to uz ti podobne jako tiguan vychazi
                                  passat 710tis/1387kg

                                  a v cem radsi sedet při celni srazce - v tiguanu nebo v passatu, i když passat je o 100kg lehci?
                                  za me passat
                                  • 11 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 16.02.  14:01

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                    Tady se o ceně ale nebavíme, celé je to postavené na tom, že SUV bude v určitých situací při nárazu bezpečnější, než auto od kterého je odvozeno... To je celé.

                                    A kde bych radši seděl? V tom naftovém >:-[] >:D
                                    • 20 Reagovat !

                                      foto topten

                                      topten 16.02.  14:15

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                      tak v tomhle pripade ja taky
                                      naftak je tezsi ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto -MT-

                                        _MT_ 16.02.  18:00

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                        Karoserie by však měla být stejná. Záleželo by, jak pracují s motorem jako deformační zónou a jak se ten konkrétní chová, ale samotná hmotnost motoru by měla podle mne celkem malý přínos, pokud by naopak nebyla přítěží.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto topten

                                          topten 16.02.  18:54

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                          když to trosku prezenu, tak si predstav, ze ten motor v passatu vazi 10 tun a srazis se s Q7.
                                          jak dopadne Q7 a jak to pocejtis ty??
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto -MT-

                                            _MT_ 17.02.  10:58

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                            Nebavím se o hypotetických příkladech dovedených ad absurdum, ale o realistickém rozdílu. A realita je, že tě chrání v první řadě karoserie, která bude stejná a dimenzovaná na vyšší hmotnost. Takže jak říkám, záleží, jak s tím motorem pracují. Nebo třeba na materiálu bloku (chceš, aby pohltil co nejvíc energie, ne aby snadno praskl nebo se utrhl - to by pak byla sranda, kdyby se ten těžký motor podíval do kabiny, viď). Na motoru může být rozdíl řekněme 50 kg, což je prd. Podle mne to má podobný dopad jako jakákoli jiná hmota připevněná k autu, tedy schopná při nárazu přenést energii skrz konstrukci auta (hlavní rozdíl je v umístění).

                                            Kdybychom žili ve světě, kde je vznětový motor pro Passat tak těžký jako cca. 7 Passatů se zážehovým (ne motorů, ale celých aut), tak by má reakce zněla jinak.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 16.02.  19:11

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                          S motorem jako deformační zónou moc nenapracuješ = to je filozofie Volvo a proto taky radši ukládaj motor blbě = aby měli lepší deformační zónu
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto -MT-

                                            _MT_ 17.02.  11:01

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                            Motor tam však je a je hodně blízko "akci", takže nějaký vliv mít bude (minimálně musí zajistit, aby nezbořil přepážku a nezlikvidoval kabinu).

                                            To jsem uvažoval čelní náraz. Z boku do kabiny by to bylo o něčem jiném.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Beefcake

                                    Beefcake 16.02.  17:31

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                    Si daj na naraznik dopredu mrezu a dve betonove kocky.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto -MT-

                                  _MT_ 16.02.  14:38

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                  Drobný problémek je, že je Tiguan o více než tři metráky těžší než Golf. Tiguan je těžší než Passat Variant se stejným motorem (i s 4Motion). Hmotností jsou to jablka a hrušky. Cenou také.
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 16.02.  14:45

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                    Ale o to nejde >:D za SUV připlácíš, právě ta bezpečnost, ať už je to vyšší posaz, nebo tedy hmotnost, je jeden z důvodů, který by se pro tu vyšší cenu dal použít. Nic jiného jsem ani nenapsal :-)

                                    Tak třeba Fokus/Kuga - tam takový rozdíl není.
                                    • 11 Reagovat !

                                      foto -MT-

                                      _MT_ 16.02.  14:51

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                      Jasně, ale pokud ty peníze máš, tak proč porovnávat s Golfem a ne Passatem? Cena není irelevantní. Máš nějaký rozpočet a otázka by měla znít, co za ně můžeš dostat.

                                      Realita testů je, že lehčí auto "bourá" do lehčího, těžší do těžšího. Těžší auta tedy mají laťku nastavenou výš a musí to zvládnout. To tu nikdo nepopírá.

                                      Jen dodám, že ty tři metráky platily pro Tiguan s 4M a Golf bez.
                                      • 11 Reagovat !

                                        foto Ozzman

                                        Ozzman 16.02.  14:57

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                        S tím nesouhlasím, pokud mám na pěkného Golfa, dejme tomu 500-600 tisíc, tak mohu koupit SUV, když oželim výbavu a motorizace, nýbrž na Passata to už bude hraniční minimum.

                                        U Tigiho a Passata to nemam nastudované, ale třeba u toho Fordu to tak je. Za 500 máš základní Kugu, nebo hezkýho Fokuse, ale na Mondeo nesáhneš :-)
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto -MT-

                                          _MT_ 16.02.  17:57

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                                          U VW Passat prohraje hlavně proto, že odpovídající holátko v ČR nenabízí (Passat na rozdíl od Tiguanu začíná na Comfortline). I když by ho asi zvládli objednat, kdybys chtěl. Jinak stojí Tiguan skoro to samé. Bylo by zajímavé porovnat výbavy, protože bych si normálně myslel, že ji bude mít Passat na daném stupni lepší.
                        • 20 Reagovat !

                          foto RADEK1

                          RADEK1 16.02.  19:29

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                          Zajímavý pokus, jak se zbavit manželky :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 16.02.  17:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                        Si to cital aj dalej, ci si videl len jedno video ?
            • 13 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.02.  10:58

              « Re: Re: Re: Re: Jasně že

              Takže mi chceš tvrdit, že při nárazu SUV vs nízké stejně velké auto, na tom budou obě posádky stejně v každém případě? A že řidič SUV má nohy ve výšce střechy klasického osobáku, také nehraje roli?
              • 01 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 16.02.  11:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Gratuluju k objevení Ameriky :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 16.02.  11:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  Gratuluji k popření fyziky >:D
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 16.02.  11:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    Jo? A k čemu přesně >:-[]

                    MT ti to snad vysvětlil. Nebo? :-)
              • 40 Reagovat !

                foto xpaja

                xpaja 16.02.  11:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Tak ta výška sice hraje roli, ale nejduležitější je vyšší hmotnost většiny SUV. Aby totiž deformační zóny SUV pohlitily kynetickou energii nárazu do pevné překážky musí být tužší než u lehčího auta. No a když se pak na cestě potká těžký s lehkým, tak se větší část té energie nárazu pohltí v měkčích deformačních zónách lehčího auta.
                Samozřejmě lze udělat i lehčí auto s tužšími deformačními zónami. Dělal to tak Mercedes a BMW v devadesátych letech, ale s příchodem EuroNCAP a po tlaku EU od toho upustili.
                Navíc s tužšíma deformačníma zónama je potřeba brát ohled na to, aby při nárazu do pevné překážky nedocházelo k překročení rizikového přetížení (cca 40g).
                • 21 Reagovat !

                  foto topten

                  topten 16.02.  11:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  prave proto se musí porovnávat porovnavatelny auta
                  a ne Q7 vs fiat 500 jak tady nejakej lojza dal odkaz a byl z toho uvarenej
                  • 02 Reagovat !

                    foto Lojza11

                    Lojza11 16.02.  12:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    reknu ti to tak, boural jsi nekdy s SUV proti zhruba stejne tezkemu autu tot byl Superb combi apod.? Ja jo v SUV, ja dopadl v pohode ti lide moc v pohode nebyli. V tom aute lidi byli i bez nohy,jeden zarval ale to je zbytecne tobe vysvetlovat, mas svou pravdu. Jeste dodam , ze ma vina to nebyla. Zdravi Lojza
                    • 21 Reagovat !

                      foto topten

                      topten 16.02.  13:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                      takovejhle osobních srdcervoucích pribehu vygeneruju 5 za minutu.
                      ty ses fakt lojza
                      • 02 Reagovat !

                        foto Lojza11

                        Lojza11 16.02.  13:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                        lojza mozna,ale par aut uz jsem mel a parkrat boural. Nekdo je ekofasista nekdo Lojza s tim nic neudelas.
                    • 40 Reagovat !

                      foto Niemand

                      Niemand 16.02.  13:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                      Lenže generalizovať sa to ne nedá. Väčšina SUV je len 10-20cm vyššia ako kombi. A časť z toho padne na vzpriamenejší posed. Takže reči o tom, že máš nohy tam kde on hlavu platia možno keď sedíš v G classe.
                      Ďalšia vec je aj presný uhoľ nárazu veľa značiek stava auta na crash test a náraz pod mierne zmeneným uhlom spôsobí, že deformačné zóny sa úplne zboria.
                      Štatistiky na túto tému žiaľ nie sú príliš vypovedajúce, lebo v USA sú za SUV považované 2,5 tonové auta s rámom. V EU jazdia aj SUV hmotnosti Superbu, ale tie väčšie majú stále o 50% vyššiu hmotnosť ako tebou spomínaný Superb.
                      No a hlavne bezpečnosť je dobý predajný artikel. Keby si automobilky boli tak iste prevahou SUV, tak by ich nechali na reklamné účeli búrať s klasickými autami pomerne často, lebo na SUV trhnú viac, ale to sa nedeje. Občas sa objaví test kde SUV zošrotuje auto s polovičnou hmotnosťou, ale tak nejak neviem nájsť test kde búra Audi Q3 proti A4. Alebo niečo iné od jednej značky s podobnou hmotnosťou.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 16.02.  14:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    Bohužel si při nehodě nemůžeš moc vybírat. Byl bych naopak rád, kdyby to víc míchali. Automobilky by to snad víc motivovalo brát ohled na jiná auta.
                • 10 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 16.02.  12:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  Oprav ma ak som tvoje vyjadrenie zle pochopil, ale čo ja si pamätám tak práve MB u E, S triedy išiel opačným smerom, teda že väčšie a ťažšie auto malo deformačné zóny navrhnuté tak, aby pohltilo viac energie toho druhého menšieho auta. Rovnaký princíp sa aplikuje aj pri kamiónoch, autobusoch atď.
                  • 10 Reagovat !

                    foto xpaja

                    xpaja 16.02.  12:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    Do první poloviny 90. let to bylo, jak jsem psal (dělali je tužší). Vyráběli tak bezpečnější auta než konkurence.
              • 20 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 16.02.  13:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Nohy ve výšce střechy? >:D U slušného SUV bude podlaha tak +10 cm. U crossoverů to může být tak 5. Kyčle můžeš mít ještě o něco výš, to záleží na posedu (ne každý sedí u země). Běžné SUV skutečně nevypadá jako monster truck.

                Pokud jsou ta auta podobně těžká, tak by měla dopadnout podobně. Velkým faktorem tu bude nekompatibilita. Když zvedneš s karoserií i výztuhy bez ohledu na to, že po silnicích jezdí i jinak vysoká auta (respektive s jinak umístěnými výztuhami), tak se při nehodě můžou minout a náraz půjde do měkkého. Při nárazu do bariéry to nevadí, při nehodě je to špatně. Pro obě strany.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 16.02.  14:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  Tak to ber s trochou nadsázky, je s podivem, že sis tyhle blbosti, co jsem napsal všiml jen ty >:D Určitě to je taky typem SUV, má myšlenka pouze ze začátku byla taková, že to není jen pseudobezepčnost, ale oproti sníženým variantám si lidi připlácí právě za tu bezpečnost ( horší nebude, spíše lepší) než u běžného auta + další plusy, které J@W zpochybnil :-)

                  Prostě a jednoduše jak jsem psal výše - než bourat v Golfu, radši si někdo připlatí na Tiguan, který bude v určitém případě stejný, nebo bezpečnější než Golf :-)
            • 10 Reagovat !

              foto mrazik

              mrazik 16.02.  11:10

              « Re: Re: Re: Re: Jasně že

              tady to mas detailne :

              Volvo XC90 against VW Golf V
              Kia Sorento against VW Golf V

              [odkaz]

              V tom Golfu bych sedět nechtěl.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 16.02.  11:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Vtip? >:D

                Možná bych dal XC90 vs Fiat Punto = to by mohlo bejt eště lepší >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto mrazik

                  mrazik 16.02.  11:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  To by me zajimalo, co na tom bylo vtipneho. Golf na strane ridice velmi poskozeny, nejdou otevrit dvere atd. Volvo resp. Kia ,,pouze" zmackany predek
                  • 10 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 16.02.  11:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    Fakt nevíš?

                    No tak další srovnání tam je Audi Q7 vs Fiat 500 = no a SUV vyšlo bezpečnější? Furt nic? :-)
              • 20 Reagovat !

                foto Niemand

                Niemand 16.02.  13:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Lenže to tam je veľky váhový rozdiel. Prečo nebúralo XC90 aspoň s S60? Výrobcovia, zámerne nespravia/nezasponzorujú zrážku SUV s podobne ťažkým autom, aby ľudia neprišli o ilúziu bezpečnosti SUV. Okrem toho Volvo je v bezpečnosti elita, ktorá prekonáva aj podobne ťažkú Q7, takže test vyložene účeloví.
                • 10 Reagovat !

                  foto topten

                  topten 16.02.  14:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  to je zajimava úvaha
                  proc nam predhazujou vzajemny strety velkych SUV proti maly klasice a to třeba ještě tak, ze SUV narazi do klasiky z boku?
      • 81 Reagovat !

        foto topten

        topten 16.02.  10:34

        « Re: Re: Jasně že

        v cem je vyhoda sedet vyse z hlediska bezpecnosti (pominu-li lepsi vyhled) ?
        ze mas vyssi teziste?
        tedy horsi jizdni vlastnosti?
        tedy ze se hur vyhnes tatre co ti vjela do protismeru?
        nebo ze se spis převrátíš?

        SUV je o peudobezpecnosti.
        samozrejme nemuzes porovnávat Q7 s fabii, ale srovnatelny auta
        • 11 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.02.  10:41

          « Re: Re: Re: Jasně že

          Že se spíš převrátíš? Ale notak, tohle je SUV, ne nějakej Gazik >:D Ze se vyhneš Tatře o tak moc lépe v třeba 508, než 5008? To běžný řidič ani nezvládne poznat a zareagovat, v jak malém řádu bude rozdíl. Limity jízdních vlastností taky nepoznáš v 99% případů i když ty a tvé podjíždění nafťáků >:-[] >:D

          • 31 Reagovat !

            foto Krabatt

            Krabatt 16.02.  11:01

            « Re: Re: Re: Jasně že

            To, že se SUV mnohem snáze převrátí, je pravda. Nedávno jsem o tom četl i nějaký článek, ale nevzpomenu si kde. Dobře je také vidět chování SUV při relativně banální nehodě, jak ji zachytil řidič Tesly.

            [odkaz]

            Každopádně, to není nějaká antireklama proti SUV. Jen jsou to fakta, která by si řidiči SUV měli uvědomit. A většina si jich snad uvědomuje, že mají vyšší těžiště, tedy nemohou zatáčky řezat tak moc, jako majitelé nižších aut.
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 16.02.  11:06

              « Re: Re: Re: Re: Jasně že

              Jj vyšší těžiště je svině >:-[]

              A nižší těžiště je vysmívanej nedůležitej parametr :yes: >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Krabatt

                Krabatt 16.02.  11:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Těch nehod, kdy SUV končí na střeše nebo na boku, je strašně moc. Trochu se divím, že se o tom moc nemluví. Nechci sem dávat další odkazy, ale jsou jich mraky. Na Youtube jsou celkem dost šílená videa. Já osobně proti SUV nic nemám, sám jedno kupuji pro manželku. Ale o tomhle nepředvidatelném chování a nestabilitě v kritických situacích vím. Zkrátka doufám, že žena jezdí opatrně a do takové situace se nedostane. :-)
                • 11 Reagovat !

                  foto mrazik

                  mrazik 16.02.  12:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  Muzes prosim uvest konkretni cisla, protoze ,,strasne moc" je silne zavadejici a dle meho strasne prehanis.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Niemand

                    Niemand 16.02.  14:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    V USA to patrilo k najčastejším príčinám smrti. Predošle Volvo XC90 si na tom postavilo kampaň, že aj keď sa prevráti, tak sa nezbori strecha ako to bolo v tom čase bežné.
                    Štatistiky sa hľadajú, zle ale v 2004 bolo v USA 23% nehôd SUV prevrátenie a pri passenger car to bolo len 10%. takže pravdepdobnosť prevrátenia je bezpochyby vyššia. Tam kde sa SUV výškou priblíži klasickému osobáku ako je dnešný trend jazdné vlastnosti ešte moc neutrpia, ale ani sa príliš neprejaví výhoda vyššieho auta. A až v 35% je príčina prevrátenia SUV rýchlosť, takže veľa ľudí je zrejme nepoučiteľných.
                    [odkaz]
                  • 10 Reagovat !

                    foto Krabatt

                    Krabatt 16.02.  17:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    No tak Niemand už mě předběhl, takže po jeho příspěvku už není potřeba něco dodávat. Ta studie to říká jasně. Navíc je tu další faktor. Fakt Ti není divné z těch videí, jak legračně snadno jde SUV přes střechu? Těch videí je strašně moc. Ano, opakuji a zdůrazňuji - STRAŠNĚ moc. Stačí Google a třeba spojení suv roll over. A vypadne Ti tolik článků a videí, že se nebudeš stačit divit. A ta videa mají jedno společné - stačí do SUV trochu brnknout a už jde nekontrolovatelně přes bok na střechu. Použij stejná slova při vyhledávání na Youtube a budeš nepříjemně překvapený, co najdeš. Některé nehody jsou hodně drsné. Fakt nevím, proč před tím tolik lidí strká hlavu do písku? SUV mají své výhody, ale tohle je jejich zásadní problém.Věřím ale tomu, že kdo jezdí s rozumem, ten dokáže těmto situacím předcházet.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.02.  11:09

              « Re: Re: Re: Re: Jasně že

              Tak o řezání zatáček se vůbec nebavím, to je snad jasné, že SUV má vyšší těžiště, mluvím čistě o nárazu, kdy k převrácení dojít nemusí a někdy i to převrácení může mít menší dopad na posádku, než špatně mířený náraz :-)
              • 30 Reagovat !

                foto Krabatt

                Krabatt 16.02.  11:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Viz můj příspěvek z 11:14. Převrácení SUV je strašně snadné. Tyto nehody jsou poměrně běžné. Na D1 nedávno na boku Audi Q7, ostatní sražená auta normálně na kolech. Těžko říct, v čem bych raději seděl při nehodě. >:D

                tady jedno z mnoha videích, jak snadno lze rozhodit SUV:

                www.youtube.com/watch?v=ohNqVGrQCTc
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 16.02.  11:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  Taky záleží, jak se ta nehoda stala a jestli Q7 nejel jak bezhlavý i***t >:D Já nepopírám, že převrácení je pravděpodobnější, s tím musíš ale počítat, když s takovým autem jezdíš a nepouštět se do situace, kterou si dovolí někdo s placatým sporťákem :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 16.02.  11:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    To s tim sporťákem a SUV je správná úvaha! A je to tak protože..? :-)

                    Viz ty 10:41 ´= protože SUV fakt snáz převrátiš = úplně vážně! ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 16.02.  11:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                      Ale já mluvím o nehodách, přesně o srážkách s menším autem. Protože v takové srážce, pokud budu sedet také v malém autě, tak to odnesu hůře, než v tom SUV... od začátku to tady takhle podávám, ale ty se musíš hádat >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 16.02.  11:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                        Mrazík dal odkaz na čelní střet Q7 vs Fiat 500 = no fakt neni o čem :-)

                        Ale víceméně stejně by to dopadlo v případě A8 nebo S klády vs malej Fiat
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 16.02.  11:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                          To je hodně extrém, ale Golf vs 5008, nebo Golf vs 308/508 už je docela relevantní...
                        • 00 Reagovat !

                          foto mrazik

                          mrazik 16.02.  12:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                          Kecas, opet kecas. Ja daval odkaz na crash test :

                          Volvo XC90 against VW Golf V
                          Kia Sorento against VW Golf V

                          Golf dopadl v obou pripadech hure.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 16.02.  14:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                            Což je naprosto logický nebo? ;-)

                            Jo ten druhej odkaz dal Lojza sorry :-)

                            Ale je to stejný = když nabouráš velkým těžkým SUV typu do Smartu fakt to není důkaz že SUV sou bezpečnější >:D
                  • 20 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 16.02.  15:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    Nejde jen o nepřiměřenou rychlost nebo manévrování. Pokud při nehodě dojde k rotaci, auto s vyšším těžištěm se spíš převrátí. Nad tím nemáš kontrolu.
              • 00 Reagovat !

                foto Niemand

                Niemand 16.02.  14:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Opäť sa obrátim na dostupné trochu staršie štatistiky podľa ktorých je SUV prevrátene pri 23% nehôd, ale zo smrteľných nehôd SUV je to 35% prevrátenie. Takže prevrátenia patria k fatálnejším nehodám
                No a zle mierený náraz môže byť aj na predmet mimo cesty, ktorý sa odmietne uhnúť a potom rozhoduje aj samotná hmotnosť auta.
          • 00 Reagovat !

            foto mrazik

            mrazik 16.02.  11:19

            « Re: Re: Re: Re: Jasně že

            Tak podle teto tabulky - [odkaz] zvladaji SUV losi test mnohdy ve vyssi rychlosti nez nektere auta napr. stredni tridy.
            VW Passat 2.0 TDI 2017 - 68
            VW Tiguan 2.0 TDi 2017 - 77
            BMW X3 2016 - 71
            Ford Edge 2.0 TDCi 2017 - 76
            Hyundai ix35 2014 - 69
            Hyundai i30 2017 - 65

            atd.

            Tak co ty na to odborniku ?
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 16.02.  11:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

              Dobrej odkaz :yes: :yes: :-)

              Tak nejlepší je stoletá Xantia Activa V6 :yes: >:-[]
              Pak nastejno McLaren 675 a R8 V10 plus = na Citroen nemaj ale taky slušný :yes:

              Pak hora modelů Porsche a MB AMG a Corvette taky neni špatná ;-)

              Peugeot 308 kombi je na tom stejně jako Cayman? Zajímavý

              Opel Corsa z roku 2005 stejně jako A6 model 2013? To sou věci

              X3 a Edge sou lepší než pašík? No jo no

              Tak já teda odborník nejsem = ale dík za zajímavý čtení :yes: :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.02.  11:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                Radši se mi odborníku vyjádři, kde jsem se s tebou hádal o přenosu výkonu RWD vs FWD >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 16.02.  11:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                  Na konci příspěvku je: Tak já teda odborník nejsem = co? ;-)

                  To už je dááávno :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.02.  11:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                    ?? Dávno? >:D Asi tak dávno, že se ti zateměl mozek a s někým si mne pleteš ;) Ale líbí se mi, že když uděláš chybu, tak buď mlčíš, nebo to zametáš pod koberec... to se pozná charakter, všechna čest >:-[] :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 16.02.  11:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                      Hele bacha abych to nezačal hledat! :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.02.  11:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                        Prosím, hledej, já bych to docela rád viděl a ještě by mne zajímalo, co jsem tedy podle tebe tvrdil o tom výkonu? >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 16.02.  22:50

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                          Přesně to cos napsal :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 17.02.  07:43

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                            Jo, takže kupa keců bez odpovědi >:D Tak hledej šmudlo...
              • 01 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 16.02.  12:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

                ty si iný tragéd :no:
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 16.02.  17:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jasně že

              Pri tomto teste ale nie je az tak problem tazisko, ale vacsiu ulohu hra konstrukcia podvozka a ako je spraveny system stability kontroly.
              Preto je tam Xantia, lebo hydropneumaticky podvozok a toto je uloha, kde zaziari.

              Ale tato Toyota je naozaj vyborna :-)
              [odkaz]

              Ale stale je to len jedno cislo. Az tak to o spravani nepovie.
          • 10 Reagovat !

            foto topten

            topten 16.02.  11:33

            « Re: Re: Re: Re: Jasně že

            nemusíš se vyhnout "o tak moc"
            ale třeba jen "o malicko vic" a to ti muze zachranit život.
            když se dostanes do rizikovy situace, tak ti ten limit posazeny treba jen malicko vic muze život zachranit.
            anebo třeba nekomu jinymu...
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 16.02.  12:17

            « Re: Re: Re: Re: Jasně že

            Aj keby to bol Gazík, tak to má ESP a hromadu ďalších asistentov, ktorí spravia kopu roboty za teba, takže vyvrátiť to je docela umenie. >:D
      • 11 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 16.02.  11:39

        « Re: Re: Jasně že

        4*4 tam mělo být !!
        Takové auto jen jako crossover je jen oplastované MPV.
        Osobně bych ho bral jen jako čtyřkolku...vždyt ' 23 cm světlá výška je paráda.
        Design je takový trošku obludný..nic moc.
        Interier vypadá zajímavě , řešení s tlačítky lepší než TABLET u Rencků...
        Jenže kaplička a i kokpit za mne tedy nikdy 8-s to nedám.
        Mini volnat patří do malého auta..to už je moc.
        Líbí se mi zadní 3 sedadla ..paráda ..a výtečný zavazadelník.
        :yes:
        Rezerva pod autem je nepraktická..časem to zarezne a nejde sundat.
        Znám kdysi z našeho Citroena. Ale lepší než žádná !
  • 40 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 16.02.  10:26

    4X4

    Auto je vzhledově povedené, řešení variability interieru parádní, motory dostačující, světlá výška v segmentu SUV naprosto úžasná, tak proč to nemá 4x4!!! Emise? to si neumí poradit jinak?
    • 31 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 16.02.  10:32

      « Re: 4X4

      Protože 4x4 chybí spíš pocitově, u prodeje spíš marketingově = než reálně v provozu
      • 03 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 16.02.  10:48

        « Re: Re: 4X4

        Jsi přesně ten týpek, který by se oháněl 4x4, kdyby to ovšem 4x4 mělo.
        • 11 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 16.02.  10:51

          « Re: Re: Re: 4X4

          My se známe? >:D

          Hlava nebere že 4x4 prostě v realitě fakt neni moc potřeba? No tak jí zapoj = to dáš tak složitý to neni >:-[]
          • 12 Reagovat !

            foto sir

            sir 16.02.  12:50

            « Re: Re: Re: 4X4

            Staci par dnu v roce..par vyuzitych momentu v ramci presunu z jednani na jednani, kdy se 4x4 vyplati a vyuzije..a jak je clovek rad, ze ho tam ma..

            Sam jsem ho tuto zimu vyuzil tolikrat a byl rad, ze se nemusim hrabat jak ostatni v kopci, tak ve meste pri rozjezdech...proste dynamika..bezpecnost provozu je neocenitelna..

            Samozrejme je alternativa..parkrat do roka nevyjet na silnice..celou zimu byt pomalejsi nez ostatni...bat se , ze nekde zustanu viset...ze se nerozjedu v cas a porad cekat na velkou mezeru ..atd...
            Tuto zimu opravdu 4x4 si uzilo :))

            A pak jsou placalove...co na 4kolku nemaji...a nechapou, ze nekteri jini oceni..i pres vyssi cenu, hmotnost, spotrebu..atd..

            Chapu ty, kteri pres den nikam nespechaji a nestaraji se o svuj byznys :-)
            • 21 Reagovat !

              foto mrazik

              mrazik 16.02.  13:12

              « Re: Re: Re: Re: 4X4

              To jsou strasny kecy. Drtiva vetsina jezdi mimo horske oblasti, takze aby nastala situace, ze s nahonem na jednu napravu nevyjede kopec je nula.
            • 21 Reagovat !

              foto Jaros71

              Jaros71 16.02.  15:06

              « Re: Re: Re: Re: 4X4

              Hmmm...toto není SUV !!! ;-\
              Crossover dobře , ale absence pohonu 4x4 je fatální omyl.
              S takovou světlou výškou..škoda.
              Velký kufr , 3 sedadla vzadu to jsou plusy..i ta rezerva tam je i když jen vespod.
              Hloupý malý volant a i-kokpit... taky omyl.
              Auto vypadá zepředu divně , jako by dostalo na čumák a ty oči... >:D
              ROZPORUPLNÉ POCITY..něco super , něco fatální omyl..škoda.
        • 11 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.02.  10:54

          « Re: Re: Re: 4X4

          Ono záleží, která značka by ho měla/neměla. Kdyby chybělo u Audi, tak je oheň na střeše, ale u PSA či Lexusu by to ani tak nevadilo ;) Názor je ohebný jako proutek >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 16.02.  11:10

            « Re: Re: Re: Re: 4X4

            Podle sebe soudim tebe? >:D

            Na značku ti se.ru = no Lexus mám fakt rád >:-[]

            Názor na 4x4 nebo jinou technickou realitu = mám narozdíl od tebe reálnej: 4x4 je spíš móda a představa o vyšší bezpečnosti. Naprostá většina lidí si ho koupí z neznalosti a z důvodu představy = tý větší bezpečnosti atd.
            Zrovnatak SUV = při objektivních srovnáních a měřeních většinově blbější než kombi. Ale je víc šik = tak radši to dražší a horší ;-)

            To ty ses hádal že přední a zadní pohon přenesou stejnej výkon = a argumentoval stejně jako teď: Že já to hodnotim jen podle značky = a tvrdim to protože Audi >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.02.  11:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

              Já souhlasím, že 4x4 90% lidí nepotřebuje a o bezpečnosti už vůbec nemluvím, protože málokdo s ním umí zacházet tak ,aby mu v klíčové situaci zachránilo zadek. Problém máš spíš v tom, že někde hledáš něco, co ten druhý neřekl >:D

              Já se někdy hádal, že přední i zadní náhon přenesou stejne výkon? >:D Tak to by mě zajímalo, kde >:D To mi sem prosím pošli odkaz >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 16.02.  11:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                Fajn že souhlasíš = tak to vidíme stejně :yes: :-)

                Jo ale kde v který diskuzi sem něco před půl rokem řek fakt nevim = natož kde ty >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 16.02.  11:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                  Tak proč mne tu z toho obvinuješ? Já jsem si celkem jistý, že jsem se s tebou ani s nikým jiným o ničem takovém nehádal..... :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 16.02.  11:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                    Ok = dem radši na oběd ne? :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 16.02.  11:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                      Uznáváš chybu?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 16.02.  19:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                        Nepřeháněj to >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 16.02.  20:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                          Notak, buď uznej chybu, nebo sem hoď důkaz, na křivé obvinění jsem alergický ještě více než na to, když mi někdo převrací něco, co jsem řekl a tvrdí mi pak nesmysly :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 16.02.  20:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                            Sorry to fakt nemám šanci dohledat = takže sorry :-|
          • 01 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 16.02.  11:55

            « Re: Re: Re: Re: 4X4

            Tohle je přesně vzor Sakrovy mysli. Dokonce, protože to má Audi, tak je to nepotřebné.
            Já bych teda raději prodával lidem co chtěji, než je přesvědčoval , že to nepotřebují.
      • 20 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 16.02.  10:59

        « Re: Re: 4X4

        i kdyby bylo 4x4 úplně k prdu, tak se podívej, kolik lidí to prostě chce. A´t jezdí jen po městě, nebo ne, tak se 4x4 prodá velké procento mezi SUV a ne jen mezi SUV. Takže bud budu lidi přesvědčovat, že to nechtějí a dost z nich půjde jinam, kde to dostanou a nebo se pokusím jim to nabídnout. Obzvláště u automobilu, co chce být SUV a má světlou výšku 23cm.
        • 21 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 16.02.  11:41

          « Re: Re: Re: 4X4

          4*4 tam být mělo...takhle lidi vezmou X-Trail nebo Kodiaq. :-!
          • 10 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 16.02.  11:47

            « Re: Re: Re: Re: 4X4

            Tady vezmou tak jako tak Kodiq = už ho pochválila i vepřová hlava >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 16.02.  11:42

          « Re: Re: Re: 4X4

          O tom žádná = marketingově to prostě chybí :-!
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 16.02.  12:26

          « Re: Re: Re: 4X4

          no s tými štatistikami by som bol opatrný. Veď už prvý QQ ukázal, že tuším 80 % ľudí si ho kúpilo bez 4x4. Ale je možné, že sa medzičasom niečo zmenilo a nepostrehol som.
          • 11 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.02.  12:35

            « Re: Re: Re: Re: 4X4

            QQ se svezl na vlně, kterou vlastně dost pomohl vygradovat. Přesně to bylo auto, které nabídlo něco navíc v podobě vyšší karoserie, posazu a 4x4 s celkem rozumným minimálním rozdílem jízdních vlastností oproti klasickému kombíku.
            • 10 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 16.02.  21:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

              No neviem či zviezol, podľa mňa sa absolútne trafil do trendu, ktorý sám zčasti zadefinoval. >:D
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 16.02.  15:47

            « Re: Re: Re: Re: 4X4

            Také je to relativně levné auto, kde je ten příplatek víc znát, navíc s relativně slabými motory. A nabídku QQ neznám, takže nevím, jestli tam nebyl nějaký háček.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 16.02.  15:42

        « Re: Re: 4X4

        Jen to vysílá protichůdné signály - na jednu stranu ta slušná světlá výška, na druhou stranu absence pohonu všech kol.
    • 55 Reagovat !

      foto del42sa

      del42sa 16.02.  10:38

      « Re: 4X4

      emise jsou jen výmluva za jejich nechopnost. Na emise svalují to že nemůžou mít šetiválce, ale přitom jiné automobilky mají i osmiválce s Euro 6. Na emise svalují neschopnost navrhnout si vlastní 4x4 pohon, protože to prý stojí moc peněz >:D Ale Opel asi chtějí koupit zadarmo :yes: >:-[]
      Jasně na emise svalíme úplně všechno, kvůli emisím museli přestat vyrábět i hydropneumatické odpružení. Je to banda neskutečných vyčuránků 8-s
      • 34 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 16.02.  10:45

        « Re: Re: 4X4

        Opel už je na prodej delší dobu [odkaz] = možná by to bylo pro všechny rozumný řešení :-|

        Koupit Haldex nebo udělat další V6 asi neni problém. Problém je že novej šestiválec už neudělá ani Volvo = je to nerentabilní = potřebnej výkon dneska hravě pokreješ R4

        S potřebou pohonu 4x4 je to tak jak píšu = víc je potřeba marketingově než funkčně
        • 22 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 16.02.  10:52

          « Re: Re: Re: 4X4

          S tím 4x4 od středně velkého suv nahoru je to přesně naopak, funkčně je třeba, marketingově se dá jeho absence okecat třeba zaměřením se na variabilitu prostoru apod.
          • 12 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 16.02.  10:54

            « Re: Re: Re: 4X4

            Funkčně je třeba 4x4? Tak povídej.. :-)
            • 02 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 16.02.  12:14

              « Re: Re: Re: Re: 4X4

              A co, truhlíku, že podle mého ano, podle tvého, ne. K čemu taková "diskuse". ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 16.02.  19:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                Neumíš odpověd = tak se drzej? >:D

                Tak to neprošlo = nevokecávej a povídej.. :-)
            • 21 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 16.02.  14:07

              « Re: Re: Re: Re: 4X4

              Todle je stejně prča, většina lidí, kteří v životě s nějakou normální čtyřkolkou nejeli, řikaj přesně to samý. Využitelný jednou za rok v zimě.. blabla.. težší a nemotornější.. blabla.. no a pak se jednou tou čtyřkolkou projedou a hle! Tyvoe to je pecka:)
              Hammuno, doporučuju, od někoho si to puč.
          • 24 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.02.  10:56

            « Re: Re: Re: Re: 4X4

            Hammunasakrové, kteří reálně těmi auty moc nejezdí, možná nějaké dostali od rodičů, poskakují s ním pouze po městě, tohle moc nepochopí. Kdo využívá SUV, třeba tahá příves, tak 4x4 a naftový motor dost ocení a to nemluvím o dalších a dalších využití SUV 4x4 :-)
            • 21 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 16.02.  11:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

              Jj kecálkové co tu sou narozdíl ode mě od rána do večera den co den maj určitě naježděno o statisíce víc než já ;-)

              Kdo tahá přívěs a najezdí statisíce a jezdí v zimě pravidelně do hor atd. = tak si asi koupí 4x4 a naftu žejo :-)

              Těch ostatních 90 a víc procent 4x4 nepotřebuje. Tvuj názor na tom nic nemění ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.02.  11:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                Jsem tu jen některé dny, když mě nudí porady >:-[] Já alespoň v těch autech jel, o kterých se vyjadřuji fundovaně. Ty si Audi viděl z rychlíku a přeš se tu o jeho spolehlivosti s majitelama >:D To je taky masakr, teda spíš hammumasakr >:D

                Nepotřebuješ 4x4, ani SUV..... ale zpříjemní ti život, když na to máš a o to tady jde ! Proč si tedy kupovat Peugeot, když mužu mít třeba Kodiaqa, co mi tohle nabídne a mě se bude ten přívěs tahat lépe, lépe dojedu na chatu či na hory, kde neni zpěvněná cesta a tak....
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 16.02.  12:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                  Člověče to ti fakt nevim jestli sem Audi viděl z rychlíku >:-[]

                  Ale k tomu masakru = tys to doteď nepochopil? >:D

                  Pokud prokazatelně sto tisíc aut má poruchu = tak je argument 1 majitele nebo klidně dvou že jejich ne = zkus si to dát do čísel >:-[]

                  Protože naprostá většina ty přívěsy netahá? :-)

                  K tématu hory atd. sem se vyjádřil = to malý procento který 4x4 potřebuje si ho snad koupí ne? Jinak je to jako kupovat kombík protože možná jednou něco budu chtít převést = no tak si objednám přepravní službu = stejně vyjde levnějš než příplatek za kombi nebo SUV ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.02.  12:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                    Čteš vůbec co ti píšu? Já říkam, že nepotřebuješ.... achjo. A stěhuj si co chces, já kombik využívám skoro pořád, takže za mne je to skoro jediná volba.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 16.02.  19:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                      Ty sis začal = se nediv že sklízíš cos zasel ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.02.  20:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                        No zasel sem tak maximálně to, že tu ze sebe děláš vocase >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 16.02.  20:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                          Ty si nepamatuješ ani neumíš dohledat že si začal? Tak už víme kdo je vocas >:-[]

                          Ty 10:56 = nediv se že sklízíš a buď rád že jen slovně >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 16.02.  20:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                            Tak jako ty mi tu pořád vyvracíš a vsouváš něco, co jsem ani neřekl >:D Btw: Už si někde našel ten náš údajný dialog o FWD vs RWD ? >:D Možná by ses měl naučit lépe číst ;)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 16.02.  20:42

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                              Ale tady brzdi = v 10:56 sis mě vzal do huby = takže uznej chybu a hlavně to už nedělej ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 16.02.  21:47

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                                Ano, vzal a právem a pořád píšu o tom stejném. Nechápeš, že si někdo to 4x4 prostě koupí, protože ho využije k zlepšení jeho života. Já tu nepsal nic o tom, že se bez toho nedá žít ;) Přečti si to ještě naposledy, třeba to tentokrátě pochopíš :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 16.02.  22:55

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                                  Tak sem mrk cos tu napsal = až neuvěřitelný :yes: >:-[]

                                  Už víš co si myslel 11:08?

                                  Už víš jak je to s tim těžištěm?

                                  Co ta vyšší bezpečnost = už víš? Nebo furt předpokládáš "horší nebude spíš lepší" ;-)

                                  Furt budeš radši bourat v SUV?

                                  A převrácení SUV = tady už jasno máš? Nebo furt "Že se spíš převrátí? Ale no tak, tohle je SUV ne nějakej Gázik" >:D

                                  Zkus míň trollovat a víc chytat znalosti, třeba od MT

                                  Jo a tu A4 hned tak nezapomenu :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 17.02.  07:47

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                                    Těžiště netěžiště, ano v běžné situaci bych radši boural v SUV, než ve spřízněném třeba hatcbhacku... nebudem sem tahat auta rozdílných velikostí...., nejezdím s ním jak se sporťákem, tak mne těžiště netrápí tolik.

                                    Ty vylez někdy mezi lidi od internetu ;)

                                    A co s A4? Že se tu hádáš jak troll s někým, kdo ta auta měl a tvrdil ti, že ty jeho kusy sloužily a né, že celá A4 je dokonalý stroj bez chyb, což ty si nepochopil? >:D No to doufám, že nezapomeneš, protože tam ses dokonale odrovnal >:D
        • 12 Reagovat !

          foto del42sa

          del42sa 16.02.  11:31

          « Re: Re: 4X4

          Jenže to je všechno takové bla bla bla, tohle totiž říkali i v dobách kdy na tom byli finančně podstaně lépe než posledních pár let a stejně to neudělali, vždycky hledali akorát způsob jak co nejlevněji přijít k novým technologiím, které vyvinul a zaplatil někdo jiný. Nikdy nepřiznali, že usnuli na vavřínech a zatímco jiní investovali do nových motorů a technologii, francouzi hledali jen výmluvy proč to nejde aby si rodinka Peugeotů mohla vypláce vysoké dividendy.

          A neumí nic jiného než demagogicky okecávat nepřítomnost 4x4 či lepšího benzínového motoru emisema nebo v podstatě čímkoliv co se jim zrovna hodí do krámu.
          Já souhlasím s tím, že třeba zrovna u těch městských crossoverů 4x4 většina lidí nevyužije, ale beru jako naprostý flop to, že jiní za stejné ceny ten pohon prostě v nabídce mají a PSA ne. Kdyby to obhájila alespoň levnější cena, ale ti drzouni si napálili za 3008/5008 takové pálky, jako by měla 4x4 a V6 motor. Pche... :no:

          V mých očích naprosto ztratili kredit a myslím že i zdravý rozum. [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 16.02.  12:27

            « Re: Re: Re: 4X4

            Jistě, důvody pořízení malého suv/crossoveru místo kompaktu například, nejsou nutně v pohonu 4x4, pár plastů a větší světlá výška se hodí i ve městě, u středně velkého a velkého suv, což jsou auta rodinná a používaná k cestování, nejen na poskakování kolem komína, je situace jiná, tady je jakékoliv zdůvodňování absence awd jen okecáváním vlastní nedostatečnosti, jestli konstrukční nebo finanční, je v podstatě jedno.
      • 61 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 16.02.  10:50

        « Re: 4X4

        Vidím to stejně, SUV principielně bez 4x4 (nejde o to, že si ho někdo neobjedná) je prostě šméčko, ta ostatní zdůvodnění dtto.
        • 23 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 16.02.  10:57

          « Re: Re: 4X4

          Vidíš to blbě = už to že naprosto stejnou techniku a konstrukci má dneska MPV, SUV i kombík je výmluvný = pro to MPV a kombík považuješ 4x4 taky za nutnost? ;-)

          Je to hlavně o oblbování zákazníka = rozměry i technika sou často velmi podobný, to jak to auto vnímáš dělaj drobný rozdíly ve tvarování :-)

          Eště smutnějš dopadaj opakovaný testy srovnávající kombi a SUV = lidi víc chtěj SUV = který většinově dopadaj skoro ve všem hůř. S bonusem vyšší ceny :yes: >:-[]

          • 32 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.02.  11:00

            « Re: Re: Re: 4X4

            Nemožnost koupit 4x4 u SUV střední třídy je fail.... a že je ve všem horší? Není a to bych si taky vždy koupil radši kombik...
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 16.02.  11:12

              « Re: Re: Re: Re: 4X4

              No já nechci ani kombíka ani SUV

              I když takovej RRS SVR ;-)
              • 21 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.02.  11:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                Tak hlavně že do toho všem kecáš >:D Mohl by ses konečně pochlubit, čím tedy jezdíš? Co? >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 16.02.  12:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                  Benzín V6
                  • 02 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.02.  12:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                    To si toho prozradil, co to je za auto? Notak :-) Sám tu ostatní soudíš, tak pojď s kůží na trh.
                    • 00 Reagovat !

                      foto mariachi

                      mariachi 16.02.  12:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                      Ty neznas legendarni C5 V6..? S nejlepsi trakci predni napravy? >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.02.  12:55

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                        Jo, lichoběžníky, dvojitá skla... no jasně, ještě občas se mi o tom zdá >:D Já jsem ale nabyl dojmu, že tu mu tetička nesvěřila, onehdá to tu snad i povídal >:D V té smí sedět jen jako spolujezdec a když zlobí, tak ho prý dávají do kufru v přepravce >:-[] >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 16.02.  19:32

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                          Hele já si ty dvojitý skla pamatuju = dneska je má z dostupnejch aut i pašík = to je náhodou skvělá vychytávka :yes: >:-[]

                          No a lichoběžníky tam neni co řešit = teď zrovna sem čet o novym [odkaz] a ten je bude samozřejmě mít taky :yes:

                          Co ti na tom vadí = že to za tu cenu měl jen Citroen nebo co? >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 16.02.  19:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                        Hele tos mě dostal = ona tu trakci snad nemá? >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Lojza11

                      Lojza11 16.02.  12:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                      to si se toho dozvedel-)profesionalni mlzic :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.02.  13:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                        Jo, je to ryzí charakter ! >:D To už vím dlouho >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 16.02.  19:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                        Myslim že podstatnou většinu ;-)

                        Čim ty? :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 16.02.  19:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                      Čim ty? :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.02.  20:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                        Já to tu psal mockrát a mám to i v recenzích na MACZ :-) Takže Mondeo vlastní, Superb služební a ještě občas Kuga. Teď ty :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 16.02.  20:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                          Já mám jen jedno = benzín V6. Tak do roka a do dne plánuju nový. Tu a tam jedu kolegovou C5 2.2 HDI = to je asi jako tvoje služební s tim že tu a tam znamená tak 2x do roka :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 16.02.  22:44

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                            A proč nenapíšeš, co je to tvé auto a to kolegy zmíníš? >:D Tak už přestaň mlžit ;)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 16.02.  22:58

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                              To je služební a kolega je docela veřejně známá osoba ;-)

                              • 00 Reagovat !

                                foto Lojza11

                                Lojza11 17.02.  05:07

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                                porad si nenapsal, s cim jezdis kdyz se te Ozzman ptal? to ze mas benzin V6 je jiste chvalihodne, mas nizsi emise NO x ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 17.02.  07:49

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                                Mne je jedno, čím jezdí kolega a kdo to je i kdyby to byl Zeman, já se ptám, jakým autem jezdíš ty, respektive, které ti říká pane? Tak se přestaň konečně kroutit jak had a odpověz. Do jiných se navážíš za jejich vozidla či jejich fanouškovství, ale sám radši mlžíš, proč? Buď chlap a jdi s kůží na trh :-)
          • 12 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 16.02.  12:22

            « Re: Re: Re: 4X4

            No vidíš, zrovna na tom srovnání kombík/SUV, bys to mohl pochopit. Je jistě čistě otázkou preferencí jednotlivce, jestli upřednostní prostor na menším nebo větším půdorysu, vyšší posaz před nižším. Pokud v tomto kontextu mluvíme o absenci pohonu 4x4 v nabídce modelu SUV, pak právě fakt, že ho u dané značky nenabízí kombík, není důvod proto, aby ho nenabízelo také SUV, právě naopak, možnost awd má být u SUV jednou z výhod oproti kombíku.
            Tohle je prostě od Peugeotu fail, a jen se pak nediv, až uvidíš jak se prodává ve srovnání s 5008 třeba kodiaq, právě díky awd.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.02.  12:31

              « Re: Re: Re: Re: 4X4

              A pak tu bude zase nabrečeno, že Kodiaq je jen masírka a ti co ho kupují jsou ovwce... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 16.02.  19:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: 4X4

                Jo tak tady neproběhla Kodiaq masírka? :yes: >:-[]

                Tos fakt přehlíd? To je výkon :yes: :yes: >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 16.02.  19:42

              « Re: Re: Re: Re: 4X4

              Eště jednodušší je pochopit kterej typ karoserie v obou testech docela drtivě vyhrál žejo ;-)

              Argument prodejností mě nebere = sám sem už u těch kombíků vs SUV napsal že lidi kupujou to dražší horší auto >:-[]

              A prognóza je že lepší to nebude, spíš naopak :-)

              Fail je něco jinýho = tady platí to co sem napsal hned v úvodu diskuze vlákno Jasně že 10:30 a o 2 minuty pozdějš na vláknu 4x4 :-!
      • 02 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 16.02.  12:51

        « Re: Re: 4X4

        To vysvětlení s emisemi a "natuňeným" ASR je u automobilky, která v první řadě posledních minimálně 20 let žádný (klasický) pohon 4x4 nemá, vyloženě vtipné. Možná by to chtělo méně kecat a více investovat.
    • 21 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 16.02.  11:39

      « Re: 4X4

      Tobě se to fakt líbí? Mně to teda přijde jako jedno z nejošklivějších. Jsem si myslel, že aktuální prvenství drží Kodiaq, ale tohle to strčí hravě do kapsy. :no:
      • 00 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 16.02.  11:56

        « Re: Re: 4X4

        Znám hezčí auta, ale obecně mě to nijak neuráží a opravdu se mi to i líbí.
    • 21 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 16.02.  12:24

      « Re: 4X4

      ja tento Peugeotovský počin vidím skôr ako Crossover, než ako SUV, aj keď hlavne vzhľadom by ním chcel byť. Niečo na spôsob najnovších Espace či Scénic. Ak sa človek na to auto pozerá ako náhradu za povedzme dosluhujúcu súčasnú 5008 v módnejšom šate, tak 4x4 nie je nutnosťou ani povinnosťou.
      • 20 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 16.02.  15:11

        « Re: Re: 4X4

        Hraje si to na SUV..to má mít možnost objednat si ve 4*4 ! :-!
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 16.02.  21:11

          « Re: Re: Re: 4X4

          Na druhej strane, ak si v súčasnej dobe majiteľom dosluhujúcej 5008, máš dobrú skúsenosť a hľadáš náhradu, prípadne sa ti SUV páčia ? Vtedy dostaneš dva v jednom, variabilitu a priestornosť MPV spolu lookom SUV . >:D Ak trváš na 4x4 máš kopu iných možností kde svoje peniaze utratiť. >:D
  • 52 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 16.02.  10:40

    Děs a hrůza

    Neskutečně hnusné auto, příšera. To se na mě nezlobte, to je ještě o řád horší než otřesná 500L Living. Když si vzpomenu na P405, 406, a pak se podívám na tenhle hnus [odkaz] ....
  • 00 Reagovat !

    foto Pepek

    Pepek 16.02.  10:43

    Mě by zajímalo,

    zda je to auto čtyřoké nebo ne ? ;-)

    Jinak záď (černá linie) je za mě divná a neladí s přídí.
    • 10 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 16.02.  10:56

      « Re: Mě by zajímalo,

      Nikoliv, je dvooké....pouze má v každém oku pořádnej trn. ;-)
  • 02 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 16.02.  10:51

    Ten interiér fotil někdo

    od břicha nebo ten volant je přímo přes střed budíků
    • 42 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 16.02.  11:06

      « Re: Ten interiér fotil někdo

      Si ještě neviděl i-cockpit ? ;-) Někdo to označuje za předsudky, konzervatismus atd. ale mně tahle pežotí "vychytávka" vůbec nevyhovuje. Ve snaze seštelovat si sezení podle mé libosti v kombinaci s výhledem na budíky si připadám doslova jako..."cock.v.pitu"
      • 02 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 16.02.  12:40

        « Re: Re: Ten interiér fotil někdo

        Jo, další klasická francouzská manýra, musíme nutně udělat něco jinak, výjimečně, že je to řešení k ničemu, nevadí. Kolik takových pitomin už bylo, co se volantů týká, podle PSA už dnes měla všechna auta mít pevný střed volantu, je to přece výborná věc. A jak to dopadlo víme, nejen že se nikdo nechytnul, ale i samo PSA už od toho v tichosti odešlo, no, tak teď zkouší chytrou horákyni, HUD bez HUD, přístroje pod oknem, volantek na koulích. Dávám tomu max. jednu generaci. ;-)

        Za "Cock.v.pitu" :yes: :yes: >:D
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.02.  13:02

          « Re: Re: Re: Ten interiér fotil někdo

          Hehe, já si té geniální přesmyčky vůbec nevšiml!!!

          Woody je kouzelník!!! >:D :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto Martin7799

        Martin7799 16.02.  13:58

        « Re: Re: Ten interiér fotil někdo

        Chlapi, sedeli ste v novej 3008, kt. má taký istý interiér ako 5008? Oproti 308čke je to rozdiel "nebe a dudy". Je to omnoho lepšie vyriešené, kde sa absolútne bez problémov nájde ideálna poloha.
        Presne tieto výčitky som mal aj ja a zrazu som si do toho sadol a mám vybraté budúce auto - 5008.
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 16.02.  17:24

          « Re: Re: Re: Ten interiér fotil někdo

          Přiznám se neseděl, ale seděl jsem v 208, 2008, 308 a do dalšího Pažouta se slavným i-kočkopitem si už nikdy nesednu. Je to ztráta času. Ta značka tímto nesmyslem je pro mě mrtvá. U 5008 je to ještě umocněno nevhodným uspořádáním 3 samostatných neplnohodnotných sedaček. V nich se totiž pohodlně nesvezou ani 1, natožpak 3 dospělé osoby. Je to maximálně pro děti. Ale asi to mají spočítané že pro muslimskou komunitu "francouzů" se třemi až pěti dětmi bude toto řešení to pravé ořechové.
          • 00 Reagovat !

            foto Martin7799

            Martin7799 16.02.  20:31

            « Re: Re: Re: Re: Ten interiér fotil někdo

            To je celý zmysel auto.cz, usmerniť ľudí smerom k grupe, bez toho, aby si sadli do niečoho iného.
            Poviem to takto - bol som vychovaný na grupe - golf, 2 octávie a teraz služobný passata. Môj názor na francúzske autá si asi vieš domyslieť. Potom som sa nútene - kvôli pokazenému golfu - musel asi týždeň voziť na Peugeote. Zistil som, že motor nemusí chrochtať ako traktor, že podvozok môže byť aj komfortný a nemusím sa báť, že zajtra ráno nájdem auto bez predných svetiel.
            Preto som sa prekonal odpor voči francúzom a kúpil som 5008 - tú aktuálnu, nie tú v článku. S tým súvisí to sedenie vzadu. Keďže som sa trochu posnažil, mám doma troch adolescentov a svetu div sa, lepšie sa im vzadu sedelo len v C4 Grand Picasso a v osobných dodávkach typu Multivan.
            Vo všetkých ostatných je problém buď stredový tunel vzadu, nesamostatné sedačky, alebo tvrdé stredné sedadlo vzadu kvôli lakťovej opierke. Apropo - to je hlavný účel MPV - voziť vzadu 3+ detí, nie dospelých.
            PS. skús si do toho najprv sadnúť, v kľude si nájdeš ideálnu polohu a zmeníš názor.
            • 00 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 16.02.  20:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ten interiér fotil někdo

              Proti francouzům nic nemám, ale alergii na I-kokpit ano. Kdyby s tím přišel místo Pegueotu VW měl bych ji úplně stejnou. A co se týká koncernu, tak jednoho mám doma. A světe div se nechrochtá, je komfortní, ergonomicky bez chyby, úsporný a při tom i svižný pokud se chci svézt. Mám ho už 2 roky a přední světla mám ještě původní. A krom benzínu, kapaliny do ostřikovačů a servisní prohlídky nic jiného auto nežádá.
              • 00 Reagovat !

                foto Martin7799

                Martin7799 16.02.  21:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten interiér fotil někdo

                Narážal som na povestné tdi, ale veď to isto vieš. Benzín je lahodný asi všade.
                Uzavriem to - chcel som Ti povedať, že sa máš prekonať a na autosalóne si do toho sadnúť. I-cockpit by už mal byť v pohode. Vzadu sa podľa mňa sedí minimálne deťom veľmi dobre. Plus asi by som chcel elektrickú kolobežku do kufra. That´s all.
  • 10 Reagovat !

    foto AutoKaCer

    AutoKaCer 16.02.  10:51

    Lepší by byl článek "Poprvé za volantem 308R"

    Ale o tom se nějak poslední dobou mlčí, takže je otázka, jestli ho (koncept) Peugeot neudělal jen za účelem testování hybridního pohonu, který by měl přijít třeba do 3008 ;-\
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 16.02.  10:54

    PR kategorie

    "že je 5008 tvarovým řešením (slušná světlá výška, vysoko umístěná kapota, takřka vertikální příď) typickým SUV", tak uz konecne vieme, co je to SUV kategoria.
    • 20 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 16.02.  11:45

      « Re: PR kategorie

      Bez 4*4 nejde o SUV..PR kecy si mohou strčit.. >:D
  • 33 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 16.02.  11:06

    brrr, nelíbí

    to i ta naše čtyřoká ošklivka vypadá líp
  • 21 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 16.02.  11:31

    O kolik...

    ...mohlo to auto byt hezci, kdyby tak nezprznili ta predni svetla... 8-s :no:
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 16.02.  11:54

    Přestože mi P3008 II...

    ...naživo přijde jako normální SUV (byť nemá čtyřkolku a systém z P508 byl na nic), tak tahle variace mě naprosto obchází.
    Nechci píchat do vosího hnízda, ale před chvílí jsem prolezl syna medvědice a nakonec to ani zvenku není taková hrůza (jistě, že šlo o top specifikaci).

    Tady mi předek přijde hrozně překombinovaný a prolámaný.
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 16.02.  12:08

      « Re: Přestože mi P3008 II...

      Není to tak špatné a uvnitř ještě lepší, než z venku, prostorné. Takhle velké auto koncernu chybělo. Předek se mi taky nelíbí, ale doma to nemam :-) Nám už jeden parkuje v ulici, bílý :-) Tak si zvykám :-)
    • 01 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 16.02.  12:20

      « Re: Přestože mi P3008 II...

      Sice jsem se dnes pod Hondou dozvěděl, že "tvůj luxusními auty rozmlsaný názor bohužel nemá žádnou váhu", ale klidně si píchni. >:-[]

      PS: Nebyl náhodou synem medvědice Gojko Mitič ? Ten Kodiaq je vážně bohapustá kopie všeho možného... >:D ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.02.  12:40

        « Re: Re: Přestože mi P3008 II...

        To je irelevantní, všichni jsme tu přece masírováni tím, že rozdíl mezi prémií a mainstreamem už prakticky není ;-)

        U kaďáka překvapí velmi lehké (až nebytelně) dveře a nijak pěkně zpracovaný a očalouněný kufr. Není třeba za co pořádně chytnout podlážku. Palubka je na živo plastičtější a sedačky velké. Podélně místa hodně, příčně je to slabší. Kufr delší, hluboký, ale úzký. Nicméně v rámci třídy jsou vnitřní rozměry asi ok.
        • 01 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 16.02.  12:43

          « Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

          Už tě pustili do salůnu, šerife? >:D
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.02.  13:00

            « Re: Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

            JJ, včera tam byl nějaký zástupce a když se před šéfikem pochlubil jak odehnal potenciálního zákazníka, byl hned hot call kolegyni, co se s majitelem zná >:D

            Ale auta zabalená, takže jezdit se dá až příští týden, jinak do mega by to nemuselo být špatné ;-)
            Interior by chtěl nějakou drobnou finesu na zlepšení útulnosti (ne, volant na koulích nebo budíky na zrcátku nemyslím) :-)
            • 01 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 16.02.  13:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

              Jo, musí to být nutně našlápnutá verze, sicny v alcantaře atp., pak to nepůsobí tolik stroze, jsem zvědav co řekneš o jízdě, znova, chce to adaptiv podvozek a vrcholný motor, ale já jsem v takovém autě neviděl nic, co by umělo nebo dělalo hůř než XC90 za 2,5 míče. Pokud někomu v autě této velikosti nevadí čtyřhrnek, není důvod kodiaqa obejít. ;-)
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.02.  13:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

                Překvapil mě i s briskním dodatkem, že i u novinky cenu umí. Na alcantaru jsem myslel ;-)

                Uvidím jaká dokáže být XC90 v D5, ne že by to nějak změnilo názor na T8.
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.02.  12:48

          « Re: Re: Přestože mi P3008 II...

          Uplně stejný dojem ! Tenké dveře, jinak dobré, já koukal na LaK a čalounění v kufru bylo takové klasické, jako u Oktávek, asi by mi to extra nevadilo. Místa je hodně, jen co je pravda. Zkoušel si i položi sedačky, myslím obě sady? Ja se k tomu nedostal a zajímalo by mne, jak moc rovná/nerovná plocha vznikne.
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.02.  13:01

            « Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

            Bylo to ještě neodbalené, takže jsem jen poseděl a za nic moc netahal. Sedačka se nechá spustit příjemně nízko. Když stojíš u auta překvapí kraťoučká kapota a velká kabina, nezvyk.
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.02.  13:03

              « Re: Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

              Já až na ten předek mám na to auto spíše pozitivní názor :-) I tu "kozí" siluetu bych zkousl, s většími koly :)
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.02.  13:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

                19" je nezbytné minimum! ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 16.02.  13:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

                Barvy nemá, to je bída, přitom škodovka většinou nabízí dost širokou paletu, u kodiaqa je to o ničem, možná až bude ta sport verze v červené, ale kde je nějaká světle modrá metla, červená metla, prostě něco výraznějšího? Ani designy kol se mi nelíbí. ;-\
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 16.02.  13:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

                  Já viděl naživo 3x bílá (jeden je tu v ulici jak jsem psal, zapadne) a pak takovou zelenošedou, mívaly podobnou barvu Oktávky II po fl dost často (taková ošklivá >:D Jednu měla i moje ex :D).

                  Rendery sport verze v červené vypadaly o dost lépe a překousl bych i tmavá kola, jak je jinak moc nemusím. Neříkám, že je to krasavec, ale objektivně to špatné auto není. Chtít SUV s trochu větším prostorem a nemít přes Milion na Touarega, GCH a podobně, bude to asi důvod o něm uvažovat :-) Pak snad brzy přijde ještě Tigi XL

                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 16.02.  13:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

                    "takovou zelenošedou, mívaly podobnou barvu Oktávky II po fl dost často (taková ošklivá Jednu měla i moje ex :D)."

                    Ty jsi svou bývalku nutil chodit v kostýmu E.T. Mimozemšťana?
                    >:D >:D >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 16.02.  13:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestože mi P3008 II...

                      >:-[] K tomu se nebudu vyjadřovat, ještě není 22 hodin >:D

                      Ještě byla TurbonaSrávacÍ :D
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.02.  19:29

        « Re: Re: Přestože mi P3008 II...

        Já si toho marxisty všiml až teď. Jak se dá projevit lidská malost... ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 16.02.  12:06

    7 sedadel...

    ...jen zírám, jak automobilky propadly sedmisedadlové mánii a právě v době, kdy rodiny mají v průměru 1.4 dítěte. Dává to smysl? Jasně že nedává. Je to jen marketingový trik. Že tím MPV, SUV i kombínky jezevčíkovatí je další věc. I taková X5, svého času pohledné SUV, na těch 7 sedadel doplatila... ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 16.02.  12:08

      « Re: 7 sedadel...

      smysl to dává, protože "na kroužky" se vozí i cizí děti....
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 16.02.  12:11

        « Re: Re: 7 sedadel...

        No a co? 4 děti odvezeš v čemkoliv...
        • 10 Reagovat !

          foto topten

          topten 16.02.  12:13

          « Re: Re: Re: 7 sedadel...

          von mozna vozi pulku matersky skolky.
          pak ale pochybujum ze ma pro každý dite detskou sedacku ...
          • 10 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 16.02.  12:20

            « Re: Re: Re: Re: 7 sedadel...

            Když provozuji mateřskou školku, tak si koupím minibus, ne? ;-)
  • 30 Reagovat !

    foto topten

    topten 16.02.  12:12

    se divim, ze tady jeste nikdo nekomentoval trihrnek

    když na o 3 metraky lechci oktafce nezustala nit sucha..
    • 00 Reagovat !

      foto sargis

      sargis 16.02.  12:27

      « Re: se divim, ze tady jeste nikdo nekomentoval trihrnek

      no ano, PSA a Renault maju pekny trend ponukat siroku skalu motorov a pouzitelne su mozno 2-3 vrcholove verzie.
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.02.  13:27

      « Re: se divim, ze tady jeste nikdo nekomentoval trihrnek

      :yes: Klasika...On Peugeot se celkově se základními motorizacemi příliš nemastí, 308 začíná na tříválcové atmosféře (!).
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 16.02.  14:26

      « Re: se divim, ze tady jeste nikdo nekomentoval trihrnek

      Toto nie je ta spravna kombinacia ako 1L+koncern, tam uz to je cez limit. Critical mass ...
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 16.02.  19:30

        « Re: Re: se divim, ze tady jeste nikdo nekomentoval trihrnek

        jo je jasný, hlavním motorem pro novou 5008 je 2.0HDi v obou verzích a pak pár nadšenců si vezme 1.6THP, kterou bohužel dali jen s automatem...
  • 00 Reagovat !

    foto Jimbo

    Jimbo 16.02.  12:29

    nepotřebuje

    ono jde spíš o to, že Peugeot nikdy žádnou čtyřkolku neměl, takže akorát přestaly lhát kupujcím >:-[]

    jinak k autu - exteriér pro oko pěkný ale interiér? Libí se mi ten středový tunel to je docela dobře udělaný (soudě podle fotek) ale ten volant??? ty budíky?? tohle by mě teda dokázalo odradit od koupě + ten tablet (to je hrozná móda)
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 16.02.  14:27

      « Re: nepotřebuje

      Jasne, nemali. A co takto seria Aircross.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 16.02.  14:33

        « Re: Re: nepotřebuje

        To byl outlander ne ?
        • 10 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 16.02.  15:11

          « Re: Re: Re: nepotřebuje

          Nieco ASX, nieco Outlander.
          Pointa je, ze realnu 4x4 ponukali, aj ked tusim nie vsade.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.02.  15:24

            « Re: Re: Re: Re: nepotřebuje

            Tak asi už nespolupracují :-)
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 16.02.  16:16

        « Re: Re: nepotřebuje

        Aircross nicméně z větší části není produktem vlastního vývoje. A pro úplnost, ve spolupráci s Dangelem nabízeli 4x4 do Partneru.
        • 00 Reagovat !

          foto Jimbo

          Jimbo 16.02.  17:34

          « Re: Re: Re: nepotřebuje

          to je fakt vlastně, na to sem úplně zapoměl. V tom sem jednou i jel. Po poli >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 16.02.  19:15

          « Re: Re: nepotřebuje

        • 10 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 16.02.  19:28

          « Re: Re: Re: nepotřebuje

          Dokonce i 405 měla 2 verze s pohonem 4x4 - klasický kombík i sedan s motorem 1.9l SRi a pak samozřejmě Mi16 4x4. A od tý doby jen zástavba Dangel do užitkových modelů ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto VV008

    VV008 16.02.  16:12

    2 verze?

    Zajímavé je, že při představení měl tento peugeot jiná světla i nárazníky ([odkaz] vs. [odkaz] Vlastně nyní vypadá 5008 shodně jako 3008 ([odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.02.  16:20

      « Re: 2 verze?

      V Paříži z nějakého důvodu vystavovali (i) verzi s halogeny. Ty mají stejně jako u 3008 jiný tvar než LED, aby se do nich vešly paraboly.
  • 02 Reagovat !

    foto JirkaX

    JirkaX 16.02.  19:01

    4x4

    Nechápu, proč pořád některým chybí možnost 4x4. Dnešní SUV zpravidla není teréňák, ani si na to nehraje. Jenom tak díky větší světlé výšce a lepším nájezdovým úhlům vypadá, díky čemuž trochu lépe zvládne polní cestu. SUV je pouze po několika desítkách let jakýsi návrat k normální velikosti automobilu. Se všema výhodama i nevýhodama, které nyní po x placatých autech objevuji. A v letošní zimě velká výhoda - na křižovatkách jsem viděl přes mantinely.
    • 02 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.02.  19:30

      « Re: 4x4

      Někteří třeba nejezdí jen kolem komína...

      Takže těžko porozumnět, jestli to bereš jen přes svou kapotu ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 16.02.  20:41

        « Re: Re: 4x4

        Kolem toho komínu najezdím cca 40 tis. ročně, v Krkonoších.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 16.02.  22:54

          « Re: Re: Re: 4x4

          A to chceš říct, že jsi při letošní zimě a 40 tis. km v Krkonoších nenarazil na situaci, kdy by ti přišlo 4x4 vhod?
          • 00 Reagovat !

            foto JirkaX

            JirkaX 17.02.  06:39

            « Re: Re: Re: Re: 4x4

            Ale jo, určitě. Ale nebylo to nutné.
    • 02 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 16.02.  19:31

      « Re: 4x4

      Protože to má být SUV..!
      U něj možnost volby 4*4 by měla být vždy..
      Kecy , že to lid nepotřebují ? Neberu..na chatu se bez 4*4 nevyhrabu..
      A spousta lidí je na tom podobně , je to i bezpečnější..a kdo na to má tak těch pár desítek tisíc rád připlatí.
      Někdo ctyřkolku nepotřebuje? Ok..volba by být měla.
      U malých crossoverů jako Captur atd. je to jiné..ženy do města honí image , 4*4 fakt většinou mít nemusí.
      Tohle je ale velké auto..a není už MPV !
      FATÁLNÍ CHYBA. :no:
      • 10 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 16.02.  21:08

        « Re: Re: 4x4

        SUV neznamená 4x4. Jo, uznávám, že jsou lidi kteří se bez čtyřkolky nikam nevyhrabou. Za život jsem jich u nás poznal dost. Protože se to s dvoukolkou např. na sněhu nejsou schopni naučit.
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 19.02.  00:17

    fwd

    Pezot FWD Allgrip ? [odkaz]
    Dakujem, neprosim.
    A to ovladanie zakladnych veci cez tablet zarazeny do palubovky ???
  • 00 Reagovat !

    foto martinmai

    martinmai 15.03.  19:58

    5008 II

    Jsem majitel současné zdařilé generace a musím říct, že ze předu nová verze vypadá fakt zajímavě. Ale nerad vozím co nepotřebuji a tak s touto obludou již jezdit nebudu. Co to je za módu velké svislé masky, odpor vzduchu měří asi v řídkým vzduchu? Vždyť jim tam musí skákat jinak hrozný numera. A co ten dlouhej rozvor, deset - dvacet čísel můžou být nápravy zastrčený klidně zpátky do auta. Vedení Peugeotu prostě vysypalo z pytle to co je prý trendy - no hlavně ať jsou prodeje. Ulice budou brzy plný takových strašidel a Kodiaq bude hlavní masér. icokpit je jinak super alternativa. Nu což, ale počkám si na nějaké nové elegantní MPV, možná bude Zafira, jestli bude a bude větší.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dívka (18) zabila sestru (†14) v živém přenosu: Rodiče promluvili

Dívka (18) zabila sestru (†14) v živém přenosu:…

Opilá usedla za volant a zabila svou mladší sestřičku (†14). Američanka Obdulia Sanchez (18) navíc celou děsivou…

Ze spárů sekty zachráněný Tomáš Krejčíř: Prozradil pohádkové detaily svatby s lékařkou Petrou!

Ze spárů sekty zachráněný Tomáš Krejčíř: Prozradil…

Podruhé do toho praštil. Herec a moderátor Tomáš Krejčíř (46) se podruhé oženil. Vzal si svoji přítelkyni Petru…

 

iSport.cz

Trio talentů opouští Spartu, do Salcburku míří i Hadamczikovi vnuci

Trio talentů opouští Spartu, do Salcburku míří i…

Tři z největších českých talentů ročníku 2000 a 2001 odcházejí ze Sparty do rakouského Salcburku, který bude od…

Šilhavý po BATE: Měli jsme přidat góly. Kabina byla z vývoje zaražená

Šilhavý po BATE: Měli jsme přidat góly. Kabina byla…

Být po výhře zklamaný? Někdy to tak prostě je. Trenér Slavie Jaroslav Šilhavý po utkání 3. předkola Ligy mistrů…

 

Reflex.cz

Příběh drsných fotografií: Odvážný lékař uvízl na Antarktidě a musel operovat sám sebe

Příběh drsných fotografií: Odvážný lékař uvízl na…

Leonid Rogozov. Jméno, které v dějinách lékařství vzbuzuje obdiv i respekt. Lékař, který zemřel teprve před…

Udělali jste z Beyoncé bělošku, stěžují si rozezlení fanoušci na Muzeum madame Tussauds

Udělali jste z Beyoncé bělošku, stěžují si rozezlení…

Pobočka Muzea vozkových figurín madame Tussauds ve městě New York se po kritice fanoušků zpěvačky Beyoncé…