Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Poprvé za volantem nového Renaultu Koleos: Jak dopadl reparát?

Po nevalném úspěchu prvního koleosu se Renault soustředil na menší SUV a s větším kalibrem to teď zkouší znovu a lépe připravený.
Zpět na článek
9. 7. 2017 08:21
9. 7. 2017 19:11
9. 7. 2017 19:22
9. 7. 2017 19:30
9. 7. 2017 19:47
9. 7. 2017 19:59
9. 7. 2017 21:45
10. 7. 2017 06:24
10. 7. 2017 11:42
10. 7. 2017 15:38
10. 7. 2017 16:38
11. 7. 2017 00:45
11. 7. 2017 07:01
10. 7. 2017 11:23
10. 7. 2017 14:41
10. 7. 2017 18:30
9. 7. 2017 19:36
9. 7. 2017 20:31
9. 7. 2017 20:35
10. 7. 2017 08:15
10. 7. 2017 08:28
10. 7. 2017 08:33
9. 7. 2017 08:36
9. 7. 2017 08:53
9. 7. 2017 17:20
9. 7. 2017 17:27
10. 7. 2017 07:21
9. 7. 2017 20:23
9. 7. 2017 08:21
50:50
citace: "...do rychlosti 40 km/h lze mezinápravovou spojku naplno sepnout a jezdit trvale v režimu 50:50...."

Tohle určitě ne, takhle dnešní elektronické mezinápravové spojky nefungují. Spojka ve skutečnosti ani nesepne naplno, ani neudrží trvale 50:50. Kromě faktu že jedno vylučuje druhé by oba stavy byly v praxi velmi nevýhodné a takhle nešikovně by to dnes žádný konstruktér neudělal.
Rozbalit vlákno
21
9. 7. 2017 19:11
Re: 50:50
A nenaučí se to a nenaučí.
9. 7. 2017 19:22
Re: 50:50
V tomto videu je jasně vidět, že rozložení 50:50 Koleos umí. I vyvěšené kolo se stále otáčí zároveň s ostatníma: [odkaz]
9. 7. 2017 19:30
Re: 50:50
Kulové...v takovém případě tam právě těch 50:50 není
kdyby tam bylo 50:50, auto by se s kolem v luftě hned zastavilo
9. 7. 2017 19:47
Re: 50:50
Je rozdíl, jestli se bavíme o situaci na nápravě, nebo mezi nápravami. S otevřenými nápravovými diferenciály, bez přibrzďování, můžeš mít uprostřed klidně uzávěrku a nikam nepojedeš, když visíš křížem na dvou kolech. Když vyřešíš tenhle problém, tak může mezi nápravami fungovat i 50:50. Nemá smysl se to snažit držet, ale s použitelnými nápravami to něco dělat bude.
9. 7. 2017 19:59
Re: 50:50
Ani se třemi 100% závěrkami nedosáhneš rozdělení mezi nápravami 50:50. Samozřejmě na prchavý okamžik tam půl na půl být může, ale je to spíše věcí náhody. Asi jako bys chtěl na skle postavit nůž na špičku a čekal že takhle vydrží stát furt
Avatar - Beefcake
9. 7. 2017 21:45
Re: 50:50
Tak tu asi nerozumiem, ako to myslis.
3 "tvrde" mechanicke uzavierky na 3 diferencialoch podla mna toto zabezpecia.
Napr. MB G.
10. 7. 2017 06:24
Re: 50:50
Zkus si najít článek s názvem
Systémy pohonů 4x4 pod lupou

vyšel loni na Autoforu

(pro redakci - rád bych dal odkaz na auto.cz ale na takové úrovni tady článek k tématu není)
10. 7. 2017 11:42
Re: 50:50
Jednoduše řečeno. 50:50 znamená, že jde na oba výstupy stejný moment. Vezmu to na nápravě, pro názornost a jednoduchost (jedno ve vzduchu, jedno na zemi). Kolo protáčející se ve vzduchu klade minimální odpor. Řekněme nula nula prd. Tudíž ti i na to druhé kolo, které stojí pevně na zemi, půjde nula nula prd. Nula nula prd nebude stačit na to, abys odjel.

Lidé si neuvědomují, že při dělení pevným poměrem to slabší kolo omezuje, kolik je možno dostat na to silnější. A 1:1 (50:50) je ten nejhorší poměr. Na kolo ve vzduchu dojede i Torsen, který může zvládat klidně 4:1 - na sněhu a ledu to stačí, ve vzduchu ne, aneb čtyřikrát nic je pořád nic.

Uzávěrka dělá opak. Zatímco otevřený diferenciál se snaží udržet stejný moment na obou výstupech, uzávěrka udržuje stejnou rychlost. Byť je jedno kolo ve vzduchu a neklade skoro žádný odpor, nebude se divoce točit. Prakticky veškerý moment půjde na to kolo na zemi. Budeš mít značný nepoměr mezi koly. A to je přesně to, co chceš.
Avatar - Beefcake
10. 7. 2017 15:38
Re: 50:50
Ja rozumiem tomu, co pises, len som chcel vediet o akom 50:50 sa tu bavime, asi treba vzdy presne povedat, ci moment/rychlost/vykon.

"Byť je jedno kolo ve vzduchu a neklade skoro žádný odpor, nebude se divoce točit. Prakticky veškerý moment půjde na to kolo na zemi. Budeš mít značný nepoměr mezi koly. A to je přesně to, co chceš."
Presne preto som spomenul ako etalon MB G (tvrdy lock), lebo je to idealne riesenie (co chceme) a mi neslo do hlavy, preco by to nemalo stacit.
Tu je to pekne ukazane bez technickych detailov: [odkaz]
Ja som vlastne cely cas mal na mysli rovnaku rychlost otacania kolies bez ohladu na prenasany vykon, ci ich trakciu.

kalousek: Ten clanok som cital uz viackrat.
10. 7. 2017 16:38
Re: 50:50
Tím poměrem se obvykle myslí rozdělení momentu a tedy i tažné síly.

u výkonu by to bylo dost irelevantní, protože žádný systém neumí nastavit ani udržet pevné rozdělení výkonu, ani to není potřeba
a rychlost to nemůže vyjadřovat vůbec, nepasovala by číselná hodnota
Avatar - Beefcake
11. 7. 2017 00:45
Re: 50:50
50:50 je len pomer bez jednotiek, ze ano, takze to moze pasovat na hocico :-)
11. 7. 2017 07:01
Re: 50:50
Ne, na poměr 50:50 u mezinápravové spojky hocico pasovat nemůže, moc toho na výběr není
A už vůbec ne v kontextu té věty v testu
10. 7. 2017 11:23
Re: 50:50
Samozřejmě, že ne. Ale otevřený mezinápravový by to zvládl. A pokud bys měl uzavřené nápravové (konfigurace, která se snad v praxi nepoužívá), tak by to něco dělalo, jak jsem napsal.

Pointa byla, že by 50:50 mohlo fungovat, pokud "fungují" samotné nápravy (pokud se ti protáčí kolo kvůli otevřenému nápravovému diferenciálu, tak jsi v háji). Ať už to zajistíš jakkoli. Byť to není nejlepší konfigurace. Ne, že by u tohoto konkrétního systému bylo skutečně 50:50.
10. 7. 2017 14:41
Re: 50:50
Pokud budou mít obě nápravy dobrou trakci, mezinápravová spojka by teoreticky rozdělení 50:50 mohla občas zvládat akorát myslím že k přesnému řízení nemá dostatek informací.
Systém může odhadovat správnou míru sevření lamel jen velmi hrubě. Zná přibližně aktuální točivý moment motoru, zná převodový stupeň a nějakou orientační závislost momentu spojky na míře sevření lamel. Pro přesné řízení by samozřejmě pomohly hřídelové tenzometry, ale ty myslím v autech nikdo nepoužívá
10. 7. 2017 18:30
Re: 50:50
Jak jsem napsal v jiném příspěvku, spojka se na to nehodí. Reagoval jsem ale na tohle: "kdyby tam bylo 50:50, auto by se s kolem v luftě hned zastavilo"
9. 7. 2017 19:36
Re: 50:50
Ach jo... To je jak házet hrách na stěnu. V téhle situaci je autu úplně jedno, jestli je to 30:70, nebo 52:48. Spojka se na držení 50:50 nehodí a v téhle situaci je ti to prd platné. S mizernou artikulací potřebuješ naopak uzávěrku.
Avatar - Beefcake
9. 7. 2017 20:31
Re: 50:50
Tester hlavne ani nepovedal, co tym 50:50 myslel.
9. 7. 2017 20:35
Re: 50:50
Možná to ani sám netuší, ale moc možností stejně není. Buď se dělí moment (resp. hnací síla) nebo výkon ale 50:50 není ani u jednoho
10. 7. 2017 08:15
Re: 50:50
No to je ale taky nesmysl, nemuze dojit k situaci, kdy se deli moment a ne vykon nebo vice versa, kdyz moment je v podstate to same, jako vykon, jen prohnane pres nejaky vzorecek jeste s otackami. Kdyz mam na nejakem kole moment x a otacky y, vzdy tam bude vykon prave roven z, ani vic, ani mene.
Avatar - Emel
10. 7. 2017 08:28
Re: 50:50
Za normálních okolností máš samozřejmě pravdu. Z fyzikálního hlediska je moment síla a výkon je práce za čas. Umím si představit situaci, že síla působí, ale práce se nekoná...
10. 7. 2017 08:33
Re: 50:50
GeekStar: Já to sice myslel jinak ale když už se ptáš, tak k situaci kdy se moment dělí jinak než výkon dochází zcela běžně. Například - pro dvě kola na nápravě může být že

- obě kola stojí ale přenášejí tažnou sílu (ve fázi před rozjezdem nebo ve stoupání). Nápravový diferenciál dělí moment 50:50 ale výkon je přitom nulový (kola se netočí), tj. výkon se nedělí

- jedno kolo prokluzuje, druhé stojí. Nápravový diferenciál dělí moment stále 50:50, výkon jde ale celými 100% na prokluzující kolo, tj výkon s dělí 100:0

- auto jede do zatáčky. Nápravový diferenciál dělí moment stále 50:50, na vnější kolo které se točí rychleji ale jde více výkonu než na kolo vnitřní

atd...
Avatar - 3_diamanty
9. 7. 2017 08:36
podarene
za mna asi najkrajsi renault sucasnosti spolu s cliom ... vidim tu podobnu situacu ako pri alfe so stelviom kde sa mi stelvio paci uz viac ako giulia a tu zase na koleose vidim ako daleko lepsie mu sedia tie predne partie ako povedzme na megane... aj tie svetelne kly zrazu maju lepsiu vizaz a pekne vyplnaju tu vyssiu kasnu... cely ten look mi tu na tuto kasnu pasuje viac ako na nizssi hatch.... je to presne ako u alfy.. kde tiez ten "masivny" zaobleny dizajn az prave na SUV kasni zacina krasne fungovat :yes: [odkaz] :yes:

ako hlavnu konkurenciu tu vidim outlander, x-trail a kodiaq... alebo mozno aj nejake to zakladnejsie santa fe .. kazdopadne sa nam to v stredne velkych nepremiovych SUV uz pekne rozrasta .... ;-)

PS: kufor podla mna ale mohol byt v takomto velkom a masivnom goliasovi aspon o 50-60L vacsi... tu predsalen outlander a kodiaq su uplne inde a pritom su dlzkou kasne defakto zhodne s koleosom .. kde tie litre koleos stratil netusim ... zvlast ked prave ten jeho zadny previs vyzera byt vcelku objemny
Rozbalit vlákno
0
9. 7. 2017 08:53
Bravo Renault
Skvelé rozhodnutie, ako vždy renault, automat len v najvyššej výbave s najsilnejším (diesel) motorom. Ďakujem. Ako fanúšik značky Renault aj v tomto prípade volím radšej Kodiaq 1.4 TSI s DSG. Na mojich 15tis. km ma nenúti voliť diesel a ešte je aj lacnejší.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - woody-alien
9. 7. 2017 09:06
Re: Bravo Renault
Jj, a pak se tady dočítáš o ovwcích, co bezmyšlenkovitě kupujou koncern. Hitlerovi fanoušci a podobný nesmysly. Že jim konkurence často vhání zákazníky přímo do náručí, to už se neřeší. Btw: do Espacu už Renault dal 1.8 TCe 225, a to i v nižších výbavách než je IP, ale v případě Koleosu bych si na to nevsadil ani pěťák.
Avatar - twistedTSD
9. 7. 2017 09:41
Re: Bravo Renault
:yes: Neodpustím si rýpnutí...Kodiaq byl mohutně kritizován za podměrečný benzínový základ, resp. nedostatečnou nabídku motorizací končící dvoulitrem 132/140 kW místo V6. Jsem zvědavý, zda si podobnou "s*itstorm" vyslouží i Koleos, který pro jistotu nenabízí benzín vůbec a výkonově začíná i končí níže.
Avatar - woody-alien
9. 7. 2017 10:00
Re: Bravo Renault
To si zase myslím, že se nemusíš bát. Renault to tady za svou motorovou politiku schytává pravidelně. Dodávám, že většinou oprávněně. Ledy se sice malinko pohnuly (1.6T 165 Kadjar, 1.8T 225 Espace, diesel 2.0), ale ještě je čeká spousta práce.

Každopádně nějakej rozdíl oproti Kodiaqu tady přece bude. Joky nám tady tu stránku zřejmě nepozvrací a holden nebude mít svůj pravidelnej sloupek o hnoji, dobytku a zmuchlaným vandrákovi. Ale zase čekám Ádu. >:-[]
Avatar - Dinar
9. 7. 2017 10:29
Re: Bravo Renault
Já jsem se přesně touto specifikací koleosu svezl, s testerem bych většinou souhlasil, je to velmi povedené auto, ale jako zásadní problém bych viděl právě dynamiku, v reálu to prostě nejede a jako128kW se nechová, jestli vinou převodovky nebo koně jsou jen papírové, nevím, ale jako motorový vrchol je to skutečně bída, vůbec si neumím představit tu slabší verzi. ;-)
Avatar - woody-alien
9. 7. 2017 19:33
Re: Bravo Renault
Ony ani papírové hodnoty nejsou na ten motor nijak valné...ale osobní zkušenost nemám. Nicméně se nám to v tom mainstreamu (kterej topper už ani na metr nerozezná od prémie :-) ) šíří jako nákaza. Koněma se to jen hemží, podle uváděných parametrů bys řekl, že už by se ten motor dal použít pro zaoceánský parník, a v reálu to jede tak tak. ;-)
Avatar - Ronault.
9. 7. 2017 21:35
Re: Bravo Renault
Někde v testu tohoto motoru v jiném voze, tuším X-Trailu, jsem i četl proč se těch 128 kW nejeví jako 128 kW, problém je v emisích... inu na ten objem už by to mělo mít močovinu...
9. 7. 2017 09:20
Re: Bravo Renault
Tak Koleos asi nikdo primárně neplánoval podle požadavků CZ nebo SK trhu, musí se dobře prodávat především ve Francii a to je země zaslíbená dieselu.
9. 7. 2017 09:43
Re: Bravo Renault
Bývávalo. Podíl dieselů u nově prodaných aut ve Francii klesl pod 50 %. Vždyť za pár let by měly mít diesely zakázán vjezd do Paříže.
Avatar - Dinar
9. 7. 2017 10:37
Re: Bravo Renault
No, to je sláva, pod 50% >:D zvlášť pokud vezmeme v úvahu, jaké třídy aut se ve Francii prodávají, v posl. pěti letech naprostý ústup vyšší střední a střední, převaha B a max. C segmentu roste, a přesto se nikde jinde než ve Francii neprodává v těchto nižších třídách tolik dýzlů. Jinými slovy, přestože prodejně převažují malá auta, pořád je půlka nových aut v dýzlu.
9. 7. 2017 11:10
Re: Bravo Renault
Nebývávalo. Klesl podíl nafty u malých aut typu 208/Clio (kde to bylo docela morbidní a kterých se prodává většina a to dělá těch tvých "pod 50%"), ale u větších aut jede Francie "plnou parou" v dieselu, stačí se podívat do statistik na podíl prodejů nafta/benal třeba u Espace nebo Talismanu, benzín je tam v těchto třídách prakticky neprodejný.
Avatar - Emel
9. 7. 2017 11:13
Re: Bravo Renault
On to taky Renault u Talismanu moc neusnadňuje... trošku slušný benzín (200k 1.6) ti prodá pouze v automatu a Initiale Paris...
Avatar - _Karel_
9. 7. 2017 12:12
Re: Bravo Renault
Teď už možnost 1,6 200k rozšířili i na o jedno nižší výbavu za necelých 800t. Nafta 160k je tedy za téměř totožnou cenu.
Avatar - Emel
9. 7. 2017 14:41
Re: Bravo Renault
Aha, tak to je fajn :yes:
Avatar - woody-alien
9. 7. 2017 17:56
Re: Bravo Renault
Vida, tak to je novinka zase pro mě. Tak uvidíme, jestli je to pro 1.6 TCe jen labutí píseň a s nasazením 1.8 TCe z ceníku zmizí jako u Espacu, nebo budou oba dva.....
9. 7. 2017 09:23
Re: Bravo Renault
Taky bych se rozhodl takhle.
Avatar - KANKUNEN
9. 7. 2017 10:36
Re: Bravo Renault
To je ono, do velkého gazika nacpat tsi, které se sype více než diesel a to ještě dojde k navýšení lihu v benzínu.
Avatar - Emel
9. 7. 2017 10:43
Re: Bravo Renault
Tady s tebou nesouhlasím. S ročním nájezdem 15t bych ani v téhle třídě neváhal a vzal benzín. Ideálně ten dvoulitr, ale i ta 1.4 pro klidného jezdce ok, s 2.0TDI to bude skoro srovnatelné. O sypání nic nevím, navíc jako bonus oproti ostatním modelům dostaneš i s 1.4 mokré DSG...
Avatar - 3_diamanty
9. 7. 2017 12:56
Re: Bravo Renault
tak tak... na taketo najazdy vzdy radsej benzin... a povedzme outlander ma solidny 2.0 mivec benzin aj v 4x4 ked uz clovek ozaj chce automobilovu nesmrtlenost ;-)

inak ale za mna ten koleos je vazne pekny.. a paci sa mi podstatne viac ako jeho bracek x-trail aj ked v kabine sa to uz otaca.. tam mi je blizsi predsa len ten japonsky styl pripadne styl noveho kodiaqa ;-)
9. 7. 2017 11:49
Re: Bravo Renault
Tahle 1,4 TSI je bezproblémová a hýbe s tím docela slušně, rozdíl od 190hp dieselu je relativně malý a ve spotřebě také. Ustálenou jízdou mimo město ukázala 1,4 v předokolce pod 6l, kombinace dálnice 150km/h a okresky, trochu města vyšla lehce přes 8. Město je bída.
2,0 TDI jezdí mezi 7-9l.
Zajímal by mě 2,0TSI..
Avatar - KANKUNEN
9. 7. 2017 15:08
Re: Bravo Renault
Na spritmonitoru to dela u tiguana 2 litry
Avatar - _Karel_
9. 7. 2017 15:15
Re: Bravo Renault
Mohl bys to upřesnit? Myslíš Tiguan 1,4tsi vs. 2,0tdi? Já tam vidím spíš jen litr.
Avatar - Ronault.
9. 7. 2017 21:41
Re: Bravo Renault
Ač jsem spíše turbobenzínový, tak bych si nekoupil Koleose 1,8 TCe, prostě při té čelní ploše, výšce, váze, tam při plné zátěži poletí spotřeba turbobenzínu hodně do nebes proti dCi...a nemluvě o tom, že dCi má hodně kultivovaný běh...no a při koupi auta na 5 let mě nějak netrápí, že jsem těch 5 let jezdil i o něco kratší trasy... a s benzínem to po mně nikdo nebude chtít koupit...
Do Superbu nebo Talismanu silný benzín ano, i když je prada, že i u nás v práci jsou 2 nové superby a oba v TDI, přestože jeden kolega od podzimu najel cca 3t km...takže se ani Renaultu té absenci dieselů nedivím.
9. 7. 2017 10:41
Na Evropské trhy jen diesel?
A redakce si myslí, že je to dobré rozhodnutí (nebo co tam píšou?)
Nic proti dieselu, ale při nešních trendech tohle není nejlepší marketingový tah. I v téhle třídě benzín mohutně posiluje a chtělo by to nabídnout. V Německu třeba se prodá víc Tiguanů v benzínu než v dieselu.
Tím neříkám, že jsem antinaftař, ale nepřipadá mi to prostě normální. Zrovna frantíci, kde jejich ministr vřeští, jako kdyby naftový auta žrala děti. Teda ten týpek si to myslí i o benzínu...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
9. 7. 2017 10:54
Re: Na Evropské trhy jen diesel?
Zaujalo mě totéž, ale beru to spíš jako důkaz, že politici si melou svoje kraviny, a automobilky si jedou svoje. Ono aby ministr, co tam je na 4 roky vykládal, že za několik desítek let zakážou spalovací motory, to je napůl k smíchu, napůl k pláči.
9. 7. 2017 11:04
Re: Na Evropské trhy jen diesel?
JJ, ale trh se pod tíhou těch žvástů fakt otáčí. Já to vidím, víš.
Navíc se doba trošken změnila, neb přeplňovaný benzíny jsou pro přeplňovaný diesely trošku žhavější konkurence,než kdysi (před 10 lety) byly atma. Spolehlivost dieselů se taky furt v mediích omílá, AdBlue atd.
jinak máš pravdu, politici si melou svoje...ale bohužel to oni rozhodujou. :-(
Avatar - twistedTSD
9. 7. 2017 13:23
Re: Na Evropské trhy jen diesel?
Souhlas. Vtipné je, že tenhle článek třeba na novinkách vyšel s bombastickým titulkem: FRANCIE ZAKÁŽE PRODEJE AUT SE SPALOVACÍM MOTOREM, čímž překonali i ACZ.

Pravdou je, že moderní diesel bych v autě nechtěl ani za trest. Aneb po záruce vyhodit.
Avatar - _Karel_
9. 7. 2017 14:07
Re: Na Evropské trhy jen diesel?
Nemám v úmyslu tě jakkoliv přesvědčovat o naftě, ale moderní benzíny jsou to samý. Pokud jsi to myslel v souvislostí se spolehlivostí. A za sebe můžu říct, že jsem s nafťáky žádné velké problémy neměl, na rozdíl od benzínu -výměna motoru (u Hondy!!!) , přeskočený řetěz (u Mondea, WTF?), překroužkování TSI atd. Nevyvozuju z toho automaticky, že je nafta spolehlivější, ale není to zdaleka tak černobílý. :-)
Avatar - twistedTSD
9. 7. 2017 20:11
Re: Na Evropské trhy jen diesel?
U benzínu je výhoda, že se zatím dají sehnat i některé nemoderní, nebo přiměřeně moderní. :-) ...Zkušenosti to tedy musely být nepříjemné.
Avatar - 3_diamanty
9. 7. 2017 18:11
Re: Na Evropské trhy jen diesel?
dizle su dnes uz hodne diskutabilne ale prave v SUV typu koleos by som ich nasadenie este chapal... aj ked primarna volba pre sukromnika aj tu bude zrejme nejaky solidny benzin ... s nim bude koleos dostojnym spolocnikom vlastne na akukolvek prilezitost.. a aj vstup do centra nejedneho velkomesta ti v nom v benzine stale nadalej nezakazu ;-)
Avatar - Blue Sun
10. 7. 2017 07:41
Re: Na Evropské trhy jen diesel?
Než ministr stihne zakázat diesely, bude dávno další generace Koleosu... takže mohou být v klidu.
9. 7. 2017 17:20
CVT
Nejlepší popis jak funguje CVT převodovka v novém Koleosu je zde: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
9. 7. 2017 17:27
Re: CVT
Hezkej test je i na Garaz.sk od Rasti... [odkaz] Tam je to taky vysvětlený
Avatar - rokyta.p
10. 7. 2017 07:21
Re: CVT
A kdyby tak Rasťo udělal srovnávací test Kodiaq a Koleos, to by mohlo být zajímavé :yes:
Avatar - Beefcake
9. 7. 2017 20:23
Rendlik
Neveril by som, ze to niekedy poviem, ale podla doterajsich info a testov vyzera toto Koleso konecne na slusne auto. CVT maju zvladnute (Nissan) a krizenie naprav tiez aj svetla vyska je konecne OK :-) Aj ked otazka je, preco nie X-Trail, ked je cenovo na rovnakej a nizsej urovni. Takze moja volba by bola X-Trail.
A este teda tie benzinove motory doladit treba.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
10. 7. 2017 08:24
Jak dopadl reparát?
Špatně, jak jinak. Prvním krokem ke zlepšení prodejů mělo být odstranění toho vaginálního znaku. Jinak stále stejné chyby:
- ruční brzda chybí
- zábradlí okolo šaltpáky, které tlačí řidiče do nohy přesně pod kolenem
- šílený vzhled sdruženého přístroje - televize namísto poctivého rychloměru a otáčkoměru
- celoskleněná střecha namísto klasického šíbru nad předními sedadly
- potřeštěný vzhled s jakýmisi podivnými přívěsky pod předními světlomety
- po položení zadních sedadel nevznikne zcela rovná ložná plocha

No a pokud k tomu přičteme pověstnou nespolehlivost francouzských komponentů... může to koupit jen člověk, který má vymydlenou hlavu, tedy rendlíkovec, na kterého je nutno dávat na silnici pozor, protože jeho akce jsou nevyzpytatelné :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
10. 7. 2017 08:41
Re: Jak dopadl reparát?
za to tvoje príspevky k Renaultu sú stále o tom istom.
celkom by ma zaujímalo,ktoré auto by ti vyhovovalo (kupil by si) zo súčastnej produkcie.dík