hodnota tohto kusku bude padat rychle ... obzvlast ked za par rokov dizle u beznych aut uplne zmiznu... to aj 3 valcova octavka bude za 10 rokov "drahsia"
Pezot skokan roka o 70%, kedze plosne vsetko zacali oznacovat SUV.
Renault podobne, tych trochu zachranuje Duster a mozno aj Koleso.
Pri Subaru zase naopak do kategorie SUV rataju za celu automobilku (z cisiel to jasne vyplyva) iba Forester ?!?
Pricom Crosstrek/XV je v US velmi oblubeny a je viac "SUV" nez lubovolny Pezot/Renolt.
s peugeotom suhlas.... pritom 4kolku nema levik fakticky ziadnu.. .. inak 2008 je za mna crossover ziadne SUV... rovnako 3008 aj 5008 su defakto MPV-crossovery nieco na styl espace a scenicu ... proste opat ziadne SUVecka .... bez 4x4 to stejne nejde... ale papier znesie vsetko... takze suma sumarum peugeot tu nadalej v triede SUV nic nema ....
V reálu znám 2008 a 3008.
Jsou to strašný kýble.
Zlatý škodovky..a abych nebyl napaden za koncernofila, tak jako známý antikorejec (v autech) napíšu i: Zlatý korejci SUV v porovnání s pažoutíma SUV. Jsou to křapky, i když 3008 je hezká...křapka.
Jo jo, já to právě posuzuju. :-) sám :-)
Jinak ty pažoutí SUV nemůžou bejt ani 4x4, to je zlý.
Ale škodovka asi zabalí Fabku kombi a udělá "Fabiaqa" nebo jak se to bude jmenovat.
SUV je prostě módní vlna.
A navíc...strašně širokej pojem. Od Arony po Bentaygu. Bere se jako jeden segment...často. A to je divný.
je to divne suhlas... pojem SUV sa proste uz akosi zmutoval na takmer vsetko co ma zvysenu svetlost a par nelakovanych polepenych plastov po kasni .... dnes je proste vsetko SUVecko...
Proč ne SUV. Když majitelé každý den vyrážejí na nezpevněné cesty. Využijí pohonu 4x4 a zvýšeného podvozku.
Ale to vše je na plnotučný teréňák typu Land Cruiser ještě málo náročné a nevyužili by jej naplno.
4x4 jak kdy....viz pažouti ani omylem.
Zůstane ti horší ovladatelnost při krizových manévrech pramenící z vyššího těžiště a hmotnosti.
Ale zase se můžou krůty vypumpovat až na strop a čumět decimetr před auto. :-)
Pokud chcete své rozhodování o koupi řídit tímto žebříčkem, varuji vás. Počet prodaných kusů neznamená, že onen typ je absolutně nejlepší v nabídce. Počet prodaných kusů a zvyšování tendencí zde určuje jeden důležitý faktor a tím je cena. Pokud máte vynikající vůz, s kterým je radost jezdit, ale automobilka na něm chce horentně vydělávat a nabízí ho za zhovadilou cenu, nemůže se takto skvělé auto vůbec do žebříčku na první místa dostat a vy příjdete o radost z jízdy a nebudete hýčkaní pobytem v něm. Můžete si nevědomky koupit vůz z první linie, kam ho poslali Kurdové či Syřané, kteří jinou značku než Nissan neznají. Příkladem chtíče vydělat i za cenu středního umístění v žebříčku je VW. Nemůže se pak divit, že nemá na rozšíření svých výrobních kapacit a např. na Karoq se dnes čeká jeden celý rok. Při tom rozšířit své montovny může kdekoliv. V Čechách má nekonečné kapacity dělníků, co za malý bakšiš stávajíc se proněmeckou ovcí a nejlevnější pracovní silou na světě. :-)
jsem zvědavý, jak s velkými SUV typu Tuareg, Q7, možná i Tiguan a jemu podobní zahýbá prodeji vyřazení nafty z nabídky motorů. To budou zákazníci mile překvapeni, až budou s těmi krabicemi lítat po dálnici za 12 a více litrů... >:D
No já teda nevím, taky jsem našinec a v té tabulce mě překvapil tak jedině ten Tiguan, jinak vše ostatní se tam dalo čekat, takže opět titulek jak z bulváru :-(:no::no::no: