Porsche vyrábí sportovní vozy více než šedesát let, ale historie slavné značky se začala psát již v roce 1931, když Ferdinand Porsche založil vlastní konstrukční kancelář.
Motor Revolution který porsche vyvinulo pro Harley je skutečně famózní a nastartoval nový vývoj značky HD. :yes: Jen už těch cca 125 koní začíná být trochu málo. Doufám že kluci z Porsche něco chystají a líbil by se mi motor kolem 200 koní.
Stačí 125 koní. Jízda na Harleyi není o papírovým výkonu, ale o pohodové a svobodné jízdě. Kdo chce machrovat s vysokým výkonem a pořádně tomu nakládat, tomu se doporučuje nějaký plasťák, neboli supersport :-)
Asi neznáš současnou produkci HD. Píšeš o klasických motorech. Zatímco motor revolution na motocyklu Night Rod special ( nebo V rod - ten je jinak naladěn ) je zaměřen zcela jinak. Žádný jiný HD se nedá točit na 9000 otáček a jeho výkon se neprobouzí po překročení 6000 otáček. Žádný jiný HD nejede 250km/hod. Jeden mám doma vím o čem mluvím. Doba se změnila a výroba HD taky.
Ale, ale ...víš o tom hov** HD dělá i silnější varianty, ale ty nejsou hlavní produkcí! Harley to je Electra Glide, Dyna, Sportster .... pohoda, radost z jízdy a ne rakev na rychlost.
Proč ty vulgarity. Není nic špatného na tom se zmýlit. Mám night Rod Special a Elektru a vím o tom *? Mám už několik let hlavní zastoupení v ČR pro úpravy výfuků HD a vím o tom *? Kolik km si na HD najezdil ty že na to máš patent? Krom toho článek je o porsche které upravovalo právě motor Revolution na kterém jsem najezdil přes 50tis km. A o kterém je právě řeč.
Já jen doufám že tou úpravou není myšleno vykuchání katalyzátoru a všech tlumících příček, což je sice u majitelů Harleyů běžný postup, ale jinak je to sobecké a nezákonné. Není nad to, když potom takto upravení Harleyáři projíždí městem kolem 3. hodiny ráno a vzbudí všechny v okruhu 5 km... ;-\
Myslíš že bych mohl napsat že mám na takovou úpravu zastoupení? Co s váma dneska je? Na vše mhledáte jen to špatný. Jedná se o kompletní jiné výfuky s elektro mechanickou modifikací zvuku. Jinak pokud vykucháš katalizátor a tlumící příčky tak ti poteče krev z uší.
Screaming Eagle je závodní stáj HD. Není to žádná motorka. Nazývají se tak jen limitované edice které se většinou lyší jen barevným provedením a drobnostmi. Dále se Screaming Eagle nazývá řada doplňků a např. vzduchových filtrů. Žádný z nich ale opět nemá nic společného s nějakým výrazným zvýšením výkonu. ;-)
Dneska tě asi někdo rozčílil. Ale já jsem to nebyl. Tak si to vyřiď s tím dotyčným. Lidi co sedlají podobné motorky by se měli přátelsky bavit a ne se hádat. Jinak za předchozím příspěvkem si stále stojím.
To je fakt sry. Screaming Eagle je jako AMG u Mercedesu. Btw. koukal jsme na tvoje auta - to CLS je moc pěkné. Sice bych šel do jiné barvy, ale líbí se mi. Není takový mastodont jako S Klasse, ale vypadá uhlazeněji než Éčko. A interiér tež supr - mám stejný volant v SLK. :-)
Není. Nemůžeš přijít a říct chci touhle motorku v úpravě screaming eagle. Prostě čekáš až vydaj limitovanou sérii která se lyší barvou, nějakými doplňky a někdy mírným zvýšením výkonu. A spojení edice prototypy je zcela vedle. Ale nechcme to být. Nemá smysl se o tom dohadovat.
Jo ale ty se celou dobu bavíš o cesťákách. Článek a celá diskuze je přece o motoru Revolution na kterém se podílelo Porsche. Nemůžeš míchat jabka z hruškama. Neexistuje nic rychlejšího v paletě HD než tento motor. Ale myslím že když jsme se posledně rozcházeli s tím že tvoje céčko v dieselu je sportovnější než X6 s 4.4 tak se těžko rozumně dohodnem dnes.
V-Rod je za očekáváním. V USA 5% z prodeje HD, v Evropě 10%. Proto ze 4 typů jsou už jen dva. Céčko jsme prodal, mám SLK 350 a určitě je sportovnější. Doufám, žes viděl před 14 dny Top Gear o X6...myslím si totéž.
Takže nejdřív je Revolution moc slabej a když to nevyjde tak je špatnej proto že se málo prodává. Nějak se nemohu zbavit dojmu že seš příliš zahleděn o sebe. A nepřijdeš mi jako majitel HD. Pořád stáčíš řeč k nepodstatným věcem. Vyvrací snad prodeje to že ve spolupráci s Porsche vyvinuli geniální motor? Nikoliv. Nezáleží na tom. O tom že si céčko prodal jsem tu již četl stokrát, takže to vím. Osobně mi záleží na tom, jak se v autě cítím já. Jak se v něm cítí novinář je lhostejné. Když někdo napíše že je SLK krám tak se zastydíš a prodáš ho? Asi ne viď? Jinak top gear miluju a často ho sleduju. Pokud od něj očekáváš jen a pouze zábavu ( o tu jde především ) je to super pořad. Jinak v oponování se rychle blížíš uživateli GTI.
No oni uživatelé GTI a Cherokee jsou tady asi nejvyhlášenější a mentalitou jsou si velmi podobní a nebál bych se říct klidně stejní. Najdeš tu málo lidí tak sebestředných jako oni. Jeden je pyšný na svůj věk díky kterému dosáhl nirvany a stal se nadčlověkem a ten druhý zase na to že jezdí těmi nejlepšími auty na světě ať už jsou jakákoliv :no: