Podla čoho Porsche označuje interne modely ? 991,991.2,teraz 992 ale v minulosti mám pocit boli tie čísla tak všelijako rozhádzané. Je v tom nejaká postupnosť či to je iba náhodne ?
Ten tvar “chrobáka” je proste úžasný a nestarnúci.
F model, G model, 964, 993, 996, 997, 991, 992...
Až do řady 997 alespoň drželi číselnou posloupnost.
Jinak co se platforem týče, tak 991 má teprve 3. platformou v celé historii 911, ta druhá přišla až s řadou 996!
Proč zmizí atmosférická varianta, tomu fakt nerozumím. Současná GT3 se výborně prodává, jde na odbyt a nestíhají je ani vyrábět. Zjevně je o ni mezi zákazníky zájem.
Informativnost článku bohužel velmi omezená, přitom net se hemží zajimavými údaji ohledně 992 - i běžné varianty poprvé 21" zadní kola, 3.0 F6 biturbo 385 a 450 koní (tj. S model na úrovni 991 gts) a v obou případech částicový filtr, 8st PDK místo 7st PDK v rámci mezigenerační obměny, aktivní aero/lamely v přední části atd. atd. Trochu více námahy příště pls.