Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 Carrera dostane motor 2.7 turbo

Podle serveru motoring.com.au je Porsche připraveno představit přeplňované varianty 911 Carrera a Carrera S. Premiéru budou vozy mít na frankfurtském autosalonu v září tohoto roku.
Zpět na článek
31. 3. 2015 18:49
31. 3. 2015 20:51
31. 3. 2015 21:02
31. 3. 2015 22:04
1. 4. 2015 09:35
31. 3. 2015 18:49
LOL
Nevěřím, že porsche je tak ikonické a má tak vytříbené jízdní vlastnosti, že ta vysoká cena spolu s down motorem furt půjde dobře na prodej. To si koupí opravdu jen někdo kdo chce prostě porsche a neřeší ostatní. Auto je to pěkný, ale beztak stejná cena a menší objem motoru? :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
31. 3. 2015 20:51
Re: LOL
no zacina to uz byt ozaj zaujimave mat 2,7micku v porsche carrera ked relativne nedavno 2 liter benzin mala aj fabia ... co uz spravis... ten downsizing nas raz znici... alebo teda ani nas ludi nie... ale skor krasne legendy a ikonicke auta.... bohuzial uz nic nie je ako kedysi... jak spieva bozsky Kaja... i reky byli cistsi a stromy rastli vis ..... ryby brali lip... .. jo kdyz jsem byl kluk .. a aj auta boli akesi krajsie.... bez milionov technickych somarin a miniaturnych preplnovanych motorov....
31. 3. 2015 20:56
Re: LOL
Máš pravdu, kam to jen spěje, když má Slovák průměrný plat vyšší než Čech. :-| ;-)
Avatar - 3_diamanty
31. 3. 2015 21:02
Re: LOL
tak sa pod pozriet na vychod slovenska.... kde je 400 eur priemerny plat a 20 percentna nezamestnanost [odkaz] ... a prejde ta smutok.... este budes rad ze sa mas ako sa mas .. ver mi ze som sa pohraval aj ja s myslienkou zit v CZ a ist tam po skole ... ale ked som spoznal priatelku pred par rokmi tak som si povedal ze prachy nie su vsetko... dolezitejsia je rodina priatelia ... priatelka... a celkovo sa mi doma paci.... mam rad hory a prirodu .. ale inak verim tomu ze keby som zil v CZ tak zarobim viac ako tu na na slovensku ... ale zase je pravda ze na ukrajine zarobia este menej ako u nas .... a v kambodzi este menej ako na ukrajine .... takze sa zase az tak nestazujem .. kazdy nemozeme byt milionarom....... ale to uz je na inu debatu

problem vidim v tom ze ikonicke auta tymto downsizingom dost trpia.... ja neviem ale ak to takto pojde dalej tak v porsche skonci o 15 rokov nejaka preplnovana 1,8micka s 4 valcami a dvojitym start stop systemom ... a 3 turbami... a budme uprimni.... to uz snad nebude ani porsche ... kde su tie casy ked v porsche bol 3,6 litrovy 300 konovy jednoduchy motor.... ktory verim tomu funguje v starsich carrerach dodnes.... sice stare carrery nezrychlovali pod 5s na stovku ale aj tak sa mi motoricky viac pacili.... boli zivocisnejsie.... jendoduchsie... jazdecky ked si na nich pritlacil zrejme aj viac vydrzali tie motory.... ono vobec.... tato nova doba uz sportiakom moc nepraje.... vobec nezavidim do buducna znackam ako su porsche a ferrari ci lambo ako sa popasuju s touto nie moc ruzovou buducnostou co sa tyka motorov... lebo ja elektromobil od lamba rozhodne nechcem ani vidiet... a aj keby som mal 100 milionov tak by ma nelakal.... rip sportove vozy....
31. 3. 2015 21:53
Re: LOL
Máš pravdu, ale ono je to těžké s těmi atmosférickými motory. Vem si Camaro, člověk si řekne dobré prachy za 8mi válec. Ale potom se podívá na zrychlení a maximálku a porovná to třeba s Golfem R nebo Civicem a uvědomí si, že i strejda s Golfem, který veze vánoční stromek je rychlejší na stovce. Lidi dnes chtějí co možná nejvíc a třeba ty atmo. šestiválce je sotva uspokojí.
Avatar - 3_diamanty
31. 3. 2015 22:04
Re: LOL
ano povedzme taky golf R je mozno rovnako rychly alebo rychlejsi ale auru a jedinecnost camara a to caro sportoveho auta ti nedokaze dat.... nema na to spravne DNA ... ja sportovost zase neskatulkujem len na maximalku a zrychlenie.... samozrejme su to dolezite parametre ale v prvom rade sportove auto musi mat DNA sportoveho auta.... to znamena od zakladu sportovy podvozok... auto musi byt od zakladu robene za ucelom sportoveho vyuzitia...... ja tieto Rkove golfiky a 400 konove hatche moc neuznavam.... alebo lepsie povedane aby si to niekto zle nevysvetlil.... nechavaju ma chladnym.... mna ovela viac uputa stary mustang alebo camaro pripadne nejaky p406 coupe.... alebo barchetta..... a zase sportovost nie je len o maximalke.... je to aj o istej vynimocnosti... vizazi... imidzi... aure osobitosti.... a elegancii.... takze v tomto smere by som vyberal sportove auto ... mne sa viac paci a viac ma emociami nadchne starsi fiat coupe s 2.0 kou od pininfariny ako novy golf R .... DNA je to co u aut ocenujem.... bez spravnej DNA je pre mna aj 1000 koni k nicomu.... o tejto teme sa da pisat dlho dlho a vela.... takze len v kratkosti.... ano mas pravdu..... ludia chcu vykon... aj v beznych autach... tak im ho vyrobcovia ponukaju.... aj ked do istej miery takto nicia tie prave sportove ikony.... bohuzial taka je doba... ze uz aj miniauta sa hraju na sportiaky .... treba zmenit pohlad a vnimanie aut... a hlavne zamerat sa vykonmi na to ake je urcenie auta.... hatch by mal ostat hatchom.. terenak terenakom....miniauto miniautom...... lebo inak to lepsie nebude a zacnu nam pribudat 400 konove terenaky s 17cm svetlou vyskou ktore idu 230..... ci 100kw miniauta s difuzormi a nechutnymi 17tkami ....
Avatar - fOE
1. 4. 2015 09:35
Re: LOL
Jedna technicka => nema. Clanky z poslednich dnu jsou o nakladech na praci, ne o tom kolik z toho vidi zamestnanec. Mzda v CR 26600Kc je furt vic nez prepocteny slovensky prumer, 23500Kc. A to je jeste Kc drzena na umelem kurzu vuci euru, prirozene by byla silnejsi (a tim se ten rozdil jeste zvetsil).

Ale souhlas s tim ze trend je jasny a to pro CR nevyzniva dobre.
31. 3. 2015 23:16
Spotřeba skutečně...
Myslím, že jako u nových BMW, v akčním režimu žerou jak zjednané. Jinak ale v klidném opravdu spotřeba extrémně dobrá. Mluvím teď zejména o komparaci nového V6 Turbo a staršího atmosférického V8 - např. okruhový nebo velmi sportovní režim... Takže těch 8 je tak sranda na testovací režim měření v laboratoři ;-).
Myslím, že atmosférická Porsche budou mít vždy trochu navrch emotivně a doufejme, že budou k dostání dobré vozy na trhu použitých... Osobně se mi to samo nelíbí a zážitkový důvod pro tuto volbu není, jen EMISE dle mého. Samotní konstrukteri Porsche nebo i Ferrari, jak se koketuje vice a vice s Turbo aplikacemi trpi (až na tradiční využití u 911 TURBO), jen navenek samo celkem drží oficialni linii, ze je to OK a tak. Ale prokecnou se občas dost - mne např osobně i Ferrari šéf v Německu říkal, jaká je nálada a co se říká navenek >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AUDIRS6
1. 4. 2015 00:23
Re: Spotřeba skutečně...
Len by si este mohol nas nevzdelanych poucit, aku "V6 Turbo" od BMW mas na mysli... >:-[]
1. 4. 2015 00:59
Re: Spotřeba skutečně...
Mozna myslel V6 turbo od Porsche:)))
15. 4. 2015 22:29
Re: Spotřeba skutečně...
Myslím samo nejnovější, nejvýkonější twinturbo v M3-M4... Tedy 3.0L V6 Twin-turbo ;-) porovnání s minulou M3 V8... Sorry za zjednodušení, ale jinak přeci je to přesné a mluvím o konkrétní zkušenosti a porovnání 2 generací vozů M3 (vs navá M4 tedy)
1. 4. 2015 07:16
Debata na "úrovni"
Tak tu máme hošíky porovnávající Golf R s foukanou R4 oproti Vette s V8, pak klasika kterej našel pod kapotou BMW V6 turbo.
Sakra kde se to bere? I kdyby Golf R v přímce zrychloval jako Vette (což nezrychluje ani náhodou), pak faktor zábavy za volantem bude pořád golfoidní, oproti zadokolce s motorem za přední nápravou. Zkusili to ti pisálci vůbec někdy? Vědí o čem píší?
Atmosféry v 911 je samozřejmě škoda. Přes zkušenosti Porche s přeplňováním to byl jeden z posledních mohykánů, kterej odolával nástupu foukaných jednotek.
Ale dovolit si vynášet jakýkoliv soudy do přímýho osobního srovnání nemíním. Od toho jsou tu jiní experti >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Re: Debata na "úrovni"
Špatně jsi to pochopil, chtěl jsem jen ukázat, jak turbomotory mají navrch, jak z malého objemu dokáží vydolovat i to, o čem se atmosférám může zdát. Když se koukneš na to Camaro, tak si řekneš 5.2s, to není zas tak omračující hodnota, přitom to není chyba toho auta (možná vyšší hmotnost), ale prostě je to atmosférický motor. A za další o Vette jsem nemluvil, jde vidět, že spíš ty jsi expert na překrucování faktů a Machbuster se jednoduše přepsal. Takže nebuď jako Gligit. :-!
1. 4. 2015 08:26
Re: Debata na "úrovni"
Velká omluva...nevšiml jsem si Camaro vs mnou psaná Vette. Velkej omyl a sypu si popel na hlavu. Camaro jsem nikdy nejel, byť věřím, že by mi bylo jízdně víc k potěše než právě Golf R.

To nic nemění na faktu, že jsem se přehlídnul. :-|
Avatar - Emel
1. 4. 2015 22:24
Re: Debata na "úrovni"
Camaro měl nedávno půjčené kamarád a nazval to zklamáním roku... je fakt že to byl automat.
Avatar - iudex
1. 4. 2015 09:43
Re: Debata na "úrovni"
Z tohto hľadiska máš iste pravdu. Ono dnešné hotheče, t.j. v podstate bežné autá už majú takú dynamiku, že mnohí majitelia športových áut (a ani nemusia byť staršieho dáta) sa môžu cítiť nepríjemne a možno pri nejakom semaforovom šprinte im klesne sebavedomie. Samozrejme športiak nie je len o zrýchlení z nuly na sto a inde sa ten univerzálny charakter hothečov nevyhnutne prejaví a športiak získa navrch. Ale zase aj na tých okruhoch dnes vidíš kopec všelijakých Meganov RS a Leonov Cupra, ako stíhajú omnoho výkonnejšie športiaky, takže dnes chtiac-nechtiac i tie športiaky musia posúvať hranice, inak skončia ako Toyobaru (ideál všetkých virtuálnych petrolheadov, ktorí ale - keď príde na reálnu kúpu - uprednostnia ten podstatne výkonnejší fúkaný hotheč).
1. 4. 2015 11:29
Re: Debata na "úrovni"
"ale prostě je to atmosférický motor" - v první řadě je to zadokolka, ty v odpichu typicky ztrácí. Problém není v tom, že je to atmosféra. Vždyť má skoro 600 Nm a zase tolik točivý moment atmosférám nepadá. S hmotností jsi to trefil lépe, rozdíl je tam zhruba 300 kilo (manuál-manuál), ale není jisté, kolik výbavy v těch hmotnostech je. C2GTS má také atmosférický motor, ale je lehčí, za dobrých podmínek výkon zvládne přenést efektivně i jako zadokolka a stovku dá za 4,4 s manuálem a 4,0 s PDK. Což jsou pěkná čísla.
15. 4. 2015 22:30
Re: Debata na "úrovni"
Hele neštvi - OK tak twin turbo no, ale co prostě máš - nová M auta mají 6ti válec s turbo aplikací sakra 8-s No jasně a ne do V no... a jak jako mám psát řadový šestiválec - Ř6 nebo jak, prostě chytání za slovo :-(