Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 Turbo facelift: Po 35 letech zcela nový motor

Porsche přiveze na frankfurtský autosalon faceliftované 911 Turbo, které dostane poprvé od představení této modelové řady zcela nový motor.
Zpět na článek
10. 8. 2009 09:01
10. 8. 2009 09:07
10. 8. 2009 09:30
10. 8. 2009 09:44
10. 8. 2009 09:48
10. 8. 2009 10:00
10. 8. 2009 09:12
10. 8. 2009 16:08
Avatar - iudex
10. 8. 2009 08:48
Nárast výkonu vs. zrýchlenie
Az sa mi nechce verit, ze pri náraste výkonu iba o 15 kW sa zlepsila akcelerácia o 5 desatín sekundy. Pri týchto casoch (pod 4 sekundy) je bezne kazdá desatina vykúpená mnozstvom kilowattov navyse. Ak Porsche dokáze takéto skokové zlepsenie, klobúk dolu. A zrýchlenie samo osebe vyráza dych: 3,4 sekundy je nieco neuveritelné (najrýchlejsie Ferarri v histórii Enzo to dokáze o 3 desatiny slabsie). :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
10. 8. 2009 11:34
Re: Nárast výkonu vs. zrýchlenie
akcelerace se zlepší launch control - podobně startovalo GT-Rko, potom to radši vyndali a ejhle, hnedle je kolem 4s.
Ale je jasný že papír snese hodně a něčím se nový model prodávat musí. Já bych chtěl spíš vidět tu spotřebu pod 12 litrů >:-[]
Avatar - iudex
10. 8. 2009 11:58
Re: Nárast výkonu vs. zrýchlenie
Tiez som to zlepsenie pripisoval skor launch controlu nez 15 kW navyse. A ako vravís, u Nissana zistili, ze z toho dost horeli súcasi prevodového ústrojenstva, tak to dali radsej prec. >:-[] U BMW neviem, ako drzí tento systém. 8-s
Avatar - Pierro
10. 8. 2009 09:01
turbodrzek
Ver tomu, že tento turbodrzek by ti vytiahol aj sopel z nosa, keď by si riadne zadupol plynový pedál. Ale zků si ho vyzkůšať nie len v dlhom tiahlom ale aj na okruhu. A ver že tam ti budú treba najprv suché plienky a keď ťa vyškolím na stodvaciášku, tak aj mokré handry. Ale nič si z toho nerob, na severnej slučke sa rozhodne. Budem ti držať palce a nechám ti aj nejaký ten náskok. Inak ako je kámo??
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
10. 8. 2009 09:07
Re: turbodrzek
No u nás na dedine nie je síce dlhý tiahly, ale prudký tocivý stúpak, kde sa ukáze tá pravá povaha kazdého rádobysportovca. A Skoda 105 L (L ako luxus), na ktorej som sa ucil jazdit, ho zvládala so ctou a hromovým zvukom za mojím chrbtom. To len tak hocikto nedokáze, ledaze by mal podobnú koncepciu "vsetko vzadu" ako 105ka, napríklad i tento Porschák. >:D BTW ak posledná veta bola urcená mne, dík, fajn, po case som sa i vyspal, ked moj potomok usúdil, ze som toho hodný. >:-[]
Avatar - Pierro
10. 8. 2009 09:30
Re: turbodrzek
Bola určená presne tebe, ako aj môj celý príspevok... ;-) Kolko je malému (malej)???
Avatar - iudex
10. 8. 2009 09:44
Re: turbodrzek
Myslel som si napriek chýbajúcemu vláknu. Malá bude mat budúci týzden rok. Mnozstvo mojich vypadaných vlasov za ten cas by vypovedalo o dlhsej dobe >:-[]
Avatar - Pierro
10. 8. 2009 09:48
Re: turbodrzek
Tak to gratulujem... ;-) Bude malá oslava??
Avatar - iudex
10. 8. 2009 10:00
Re: turbodrzek
No u mna je dovod na oslavu, ked sa mozem v klude najest a precítat si pri tom noviny. Ale samozrejme party bude.
Avatar - KANKUNEN
10. 8. 2009 09:12
Na okruhy
Ta půlsekunda by se jim hodila i na okruhy, aby nemuseli čumět na koníka zezadu.
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2009 16:08
video
nooo zaujimava diskusia tu je, ale ja musim pochvalit aj to video.. je asi najlepsie ake som kedy videl... klobud dole porsche zaplatilo aj grafikom :DDDDD

a co sa auta tyka tak nie je o com... ale pri tej cene a drahej priplatkovej vybave suma bez problemov ide nad 150 tis € tak tam je uz vacsia konkurencia ... ferrari znie lepsie ako porsche.. :-) ale ja by som kupil 911 turbo >:D
Rozbalit vlákno
0