Včera jsem seděl v rudé 911 targa 4S, v techničáku měla 250kW v 6000ot. Takové nic za 3miliony, ty prodeje jsou neuvěřitelný, přičemž to rs stojí ještě 2x tolik. Respektuju to jako čistokrevný sporťák, nízký, lehký velmi výkonný a tak to má být :yes:
Tak 1370 kg je v dnesni dobe naprosto super hodnota. V tomhle smeru jsem Porsche vzdycky obdivoval... Obcas me prekvapuje, kolik zbytecnosti do radoby sportovnich aut dokazou automobilky nacpat a presto se ohanet sportovnim charakterem auta.
Jedne pribeh za vsechny. Kdyz kdysi davno prisel zakaznik do salonu Ferrari, ze chce F40, ale pouze pokud mu do ni namontuji radio, vyrazili s nim dvere. Dyt to auto nemelo ani sklo ve dverich, tak jak si mohl myslet, ze mu tam daji kilogram vazici radio. :-)
911 4S? hmm., z toho by me jen tak nekdo nedostal... :-)
Já jsem to auto chtěl vidět, tak se s tím u mě zastavila známá, byl to zásnubní dar, výkon neznala, proto jsem koukal do TP ale prej to jezdí rychle :-) . půlku kufru zabírá klimatizace, takže se tam vejdou tak 2 kartony šampusu.
A to tahle RS2 stojí/stála dokonce ještě o trochu víc než 2x tolik... ;-)
Osobně bych se určitě "spokojil" i s poněkud civilnějším Turbem S (s PDK)... :-)
Taky si myslím, že je to špatně formulováno, i když v případě GT1 Straßenversion šlo vyloženě o splnění podmínky minimálně 25 homologovaných kusů...
To dnešní GT2 RS má k sériovým 911 nesrovnatelně blíže..., takže bych se nebál formulovat to spíš tak, že GT2 RS je nejrychlejší "sériové" Porsche v historii automobilky...
Nevím, jak v reálu, ale čistě papírově mají pravdu a GT1 je pomalejší. Výkon má cca 400kW, krouťák 600Nm, zrychlení 0-100km/h za 3,7s a maximálku 310km/h (údaje na netu se mírně různí). GT2RS pak 456kW, 700Nm, 3,5s a 330km/h.