Vyznavači rychlých německých vozů ještě ani nestačili vydechnout a je tu další novinka ze Stuttgartu! Z automobilky unikly informace o novém atmosférickém vrcholu řady 911.
Já snad dneska budu držet noční... konečně zas můžem psát o autech... Tohle GT3 sice bude bez turba, ale určitě na to budeš potřebovat turbopeněženku. A to je fajn. Přece bys nechtěl dostat za tu flákárnu, co předvádíš v práci tolik, abys moh´vejít na Plzeňský do prodejny, bouchnout jim tam do stolu a objednat si jedno Porsche s pěnou... Tak to prostě na světě nechodí. Tohle je určeno úspěšným. Co je úspěšný, to si rozhodni sám. Podle mě se budeš rozmejšlet i nad cenou od Buraga... a to už je na pováženou. P.S. bude to dokonalé. Porsche ani jiné být neumí. Znáš to sám, ne? Máš atmosférickou 1,2... no, takže tohle GT3 by vlastně mohlo bejt, jako kdybys za sebe přivázal ty tři svoje. Ale v tomhle tě zklamu. Bude to trochu jiný. To "trochu", ale je podstatný. Jinak, jestli nemáš na GT3, a chtěl bys zažít, jaký to je, pak zkus Lomnickej štít volným pádem bez padáku. Ty tři vteřiny za to budou stát. Dole tě sice seškrábnou, ale na náhrobku budeš mít epitaf - "zemřel skoro v GT3" - tak to uvaž... BRAVO PORSCHE :yes:
Ty jsi ale glosar! Po precteni Tveho prispevku jsem dnes v praci od 5h! :-( O Turbu se neda jednoznacne rici, ze je nekompromisni, GT3 je jasne ultimatum, tady se projevi rozdil mezi moznou frajerinou, nebo cistou laskou ke znacce, rizeni, zabave a umeni sladit to vse do pro vsechny ostatni ucastniky silnicniho provozu rychle se priblizujiciho a vzdalujiciho predmetu!
Porsche - nemecka znacka zalozena Ferdinandom Porsche. Asi najznamejsie Porsche je prave spominana 911-ka. ;-) Okruhle svetla, boxer motor...fakt ti to nic nehovori?
Tak tohle je jeste lepsi nez Turbo, necelych 1400 kg, pres 400 koni a boxer 3,6 co toci pres 8000 za minutu! Tohle je sportak jak se patri :-):yes: Turbo je uzasne, technicke, ale trpi to nadvahou - tohle je temer puristicky supersport... Jsem zvedav na cenu, snad to bude min nez tech 133 tis. EUR co chtej za Turbo.
Tohle je to pravý a jediný Porsche. Ostatní jsou jen naředěný koktejly. Tohle je ten pravej koncentrát, ze kterýho trnou zuby, bez kterýho nemůžeš žít. Interiér zbavenej všech výstelek pro měkký těla zavalitejch tatíků, který by bez klimatizace stejně nevydrželi dýl jak pár minut. Tohle auto je pro lidi se srdcem, kteří se soustředí jen na jednu mušlenku. Být rychlej. Žádný Porsche vám to neumožní líp. Nebude tak praktický, jak jen Porsche umí bejt. Parkovat se bude hůř přes tu klec vzadu a v létě se budete vařit ve vlastní šťávě. Ale to jsou jen zkoušky, jestli na to vůbec máte. Obstojíte a tohle auto vám snese modrý z nebe. Tak jako předchozí GT3. Surová a nekompromisní. Snová.
...na přídi vstupy chladicího vzduchu k hlavnímu chladiči motoru, na začátku kapoty výdech, kterým je ,,použitý" vzduch odváděn, mazání motoru s věčně suchou skříní a voda v motorovém oleji... To zní skoro jak popis závad, na které odpadaly v sedmdesátých letech ,,Š 120 S" z rallye. ;-)
Nic z toho jsem neřekl - jsem si dokonce jistý, že podobné závady skutečně vyřazovaly škodovky ze závodů. Podobnost s Porsche je však čistě náhodná a značně dokonstruovaná (protože v článku to opravdu nenajdeš - což jsem okomentoval) - přesto zábavná. Jirka tedy u mě není tlachal, ale člověk s fantazií, který dokáže pobavit. A to mám po ránu rád. :yes:
Tak po obeznim Turbu je tu sice porad jeste celkem plnostihle GT3, ale kdyz Porsche, tak tohle. Jecici atmosfera 8400 otacek, 410 koniku, mazec. 8400 otacek si davam kazdy den a i kdyz tech koni je min, ten rev je nakazlivej. Kdo chce machrovat s Porsche a pritom si vozit zadek v GT, vezme Turbo. Kdo si chce rizeni uzit az do morku kosti, bere GT3. Ja bych s vyberem problem nemel.
Vyjimecne porusim sve zasady: Ehm, GTI, opravdu nechapes nadsazku? Opravdu te mam taky zacit chytat za slovo? Opravdu mam byt takovy blbec, abych bral tve prispevky vazne v kazdem slovu? Ty uz sis vybral, ja vim. Ja koneckoncu taky. :-!
Tak pánové, k tomu není co dodat. Tady můžu jen smeknout a hluoce se uklonit frajerům ze Stuttgartu. Kdo umí, ten umí. Tahle bestie je po Carreře GT asi to nejlepší, co doposud Porsche vyprodukovalo. Tahle zatraceně vostrá pila to nandá i Turbu. O pocitech z jízdy ani nemluvím. Musí to být neskutečný sen... BRAVO PORSCHE, BRAVO GT3 :-):yes::yes::yes::yes: