Nejnovější generace Porsche 911 se v Ženevě představuje v ostrém provedení GT3 pro běžný provoz, jímž automobilka navazuje na již dříve odhalenou závodní verzi GT3 Cup.
ne ze bych chtel hledat mouchy na necem co je temer dokonale, ale urcite nejednoho ze stavajicich majitelu gt3 zamrzi padla pod volantem...
Nastesti GT3 nikdy nebyla auto pro pozery, tak snad ani ted se to nezmeni.
Nuda za volantem urcite nebude, casy na kolo i akcelerace budou naopak jeste lepsi, ale...
...ale stejne je manualu skoda. Do takoveho auta patri stejne jako PDK takze me mrzi ze ikdyz Porsche manual ktery zvladne tento vykon (kroutak) ma, ze ho nenabidne :-O
Ále, na dvouspojku se vykašli, hlavní je, že ten "krám" nemá mechanickou ručku!
Co když dostanu nedotáčivej smyk? Jak uhnu jelenovi? Vlevo, vpravo? Je to v háji. :-(
Ale jen pokud nemáš klasickou ručku, s ní je to naopak brnkačka i s jelenem před kapotou. Zatáhneš brutálně za ručku a bokem podrazíš jelenovi nohy tak šikovně, že přeletí čistě přes pr.del vozu. Ideálně to chce někde párkrát natrénovat >:-[]
Když to nevyjde, aspoň bude matroš na nejdražší zvěřinovej guláš ve střední Evropě. >:-[]
Ale s tím už zkušenosti nemám, rady hledejte u kapitána M. :-!
Ač jsem měl v úmyslu opominutí manuálu vyčítat, pak po shlédnutí tohoto videa musím říci, že pan Preuninger dokáže být v obhajobě PDK velmi, velmi přesvědčivý... ;-)
[odkaz]
Jinak drobné doplňující info, abychom se trochu více těšili - motor bude dosahovat 9 tis otáček (to uspokojí i leckteré hondaře ;-) ) a pro mě osobně největší překvapení je, že GT3 bude disponovat řiditelnou zadní nápravou...
Ač sám staromilec, musím přiznat, že v boji proti high-tech konkurenci v podobě 458 či GT-R se dalo očekávat, že Porsche vsadí na PDK... Tudíž nezbývá než doufat, že auto bude stejně přesvědčivé (o čemž nepochybuji) jako pan Preuninger ve zmíněném videu...
Takže čerstvá novinka i GT3 RS,která bude v příštím roce,bude mít PDK.To jsem teda opravdu zvědavej,Porsche si musí hodně věřit že nasadí dvouspojku i do Rs-ka.Jinak výkon něco lehce přes 500koní,váha samozřejmě dolů a ještě rychlejší software u řazení.Nakonec bude jediná možnost jak dostat 911 s manuálem základní Carrera zadohrab se 7kvaltem.:)Určitě bude RS maso stejně jako základní GT3ka,žádnej průšvih ani s PDK,ale nad manuálama se opravdu smráká.:(