Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 GT3 RS: 4,0 l, 500 koní a pouze PDK

Unikl dokument s technickými specifikacemi Porsche 911 GT3 RS 991. Z něj se dozvídáme, že automobil bude mít nový atmosférický čtyřlitrový plochý šestiválec a výkon 500 koní.
Zpět na článek
23. 2. 2015 13:30
23. 2. 2015 13:30
Atmosféra...
...pak že to nejde :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 2. 2015 13:46
Re: Atmosféra...
Ještě aby do RS cpali turbo když standard GT3 má atmosféru...
23. 2. 2015 16:20
Re: Atmosféra...
Ja to myslel obecne, Porsche je ted celkem vyspa atmosferickych motoru (a to jak proto, ze nejsou (ne vsechny) s turbem, tak proto, ze dokazou udelat tu spravnou atmosferu), byt to bylo prave Porsche, ktere do seriovych sportaku zaclo davat turba ve velkem a Porsche Turbo je dlouha leta pojem. Zrovna jim by instalaci preplnovani nikdo moc nemohl vycitat...
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 2. 2015 17:05
Re: Atmosféra...
No tak právě, jak sám píšeš, přeplňovaných modelů mají a měli hafo, když je na trhu 911 Turbo, tak cpát foukačku do puristické GT3 by byla naprostá zhovadilost, za to by je měli pověsit za kule do průvanu. A Porsche jako výspa atmosfér? Tak s tím teda rozhodně nesouhlasím. Turbo produkci má obsáhlejší než jiné automobilky a brzo to bude foukáno 100% portfolia.
23. 2. 2015 18:11
Re: Atmosféra...
Kdo nesouhlasí s mariáčim a jeho oblíbeným konfidentem STB Burešem,tak prej nemá nárok mít volební právo,tak si dej bacha,aby ti ho neodebral. >:D
23. 2. 2015 21:14
Re: Atmosféra...
Kdyz se tak rano kouknes do zrcadla, nepripada ti, ze koukas na dementa?
Avatar - boost.
23. 2. 2015 21:27
Re: Atmosféra...
Zabil. >:-[] :yes:
23. 2. 2015 21:20
Re: Atmosféra...
Jak vidis, tak tam, kde to dava smysl, maji turba, tam, kde to dava smysl maji hybridy, tam, kde to dava smysl, maji diesel a tam, kde to ma smysl maji atmosfery, to je proste motorove portfolio, ktere ocenuju.
Mozna, ze prijde Boxter s oturbenym ctyrvalcem, ale porad tu bude i pro fajnsmekry sestihrnek bez nej.
Jsou vyrobci, jejichz produkty byly pro charakter atmosferickych motoru uctivani, ale dnes uz si u nich nic takoveho vybrat nemuzes ani ve snu.
Souhlasit se mnou nemusis, ale spolu s Ferrari a Lamborghini dela Porsche ty nejlepsi atmosfery na svete - a na rozdil od tech dalsich dvou je nedava jen do aut snu, zakladni Boxster je koupitelny uz lehce nad jedno mio.
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 2. 2015 22:39
Re: Atmosféra...
Pokud to formuluješ takhle, tak s tim rozhodně souhlasim. Ferrari, Lamborghini, Porsche a ještě Aston Martin dělají ty nejlepší atmosféry, to zcela bez diskuze.

Pokud vim, tak do budoucna mají atmo šestiválce u Porsche zmizet a nahradit je přeplňované šestivály a čtyřvály.

A že si u značek nemůžu vybrat modely s atmosférama, díky kterým jsou uctívány? A co takhle 458ičky, jak Italia tak zejména Speciale, jejíž motor spolu s dvanáctiválcem z LaFerrari a F12 představuje naprostý vrchol atmosféricky plněných jednotek? Co V12 z Aventadoru a V10 z Huracánu? Dvanáctivály Aston Martinu jsou taky naprosto famózní (Vanquish, V12 Vantage S, Vantage GT3) . A pak je tu to Porsche - 911 GT3, Cayman GT4, Cayman GTS,...velká škoda, že Pagani nedal do Huayry atmošku, ten V12 od AMG v Zondě taky patřil k naprosté špici.

Myslim, že jsi to asi formuloval s ohledem na značky, které atmosféry dělaly dříve a a teď už nedělají, ale nikdy neškodí si připomenout, že jsou atmosférický motory právě teď na samotném vrcholu.
24. 2. 2015 07:57
Re: Atmosféra...
Jeste jednou - muzes si vybrat, ale vsechna ta Ferrari, Lamba, Astony a Pagani jsou auta snu, ani hodne bohati lide si je obvykle nekupuji.
Boxtera s sestivalcovou atmosferou muzes mit za nizsi cenu, nez je ta Z4 z predvcerejsiho testu a ta ma jen trapasnickej foukanej ctyrhrnek, kterej bych prohlasil za ideal do trojky sedanu, ale ne do roadsteru.
A pokud hledam dal, tak od Porsche jsou to i dalsi modely - treba Panamera se nabizi hned se dvema NA motory, v nejvykonnejsi verzi dava V8 440 koni a porad bez turba, kde je BMW se svymi R6 a V8 atmo, kde je MB s maniakalnim AMG 6,3 V8? Uz i Audi jde do V6 turbo, kdo vi, co bude v dalsich S a RS modelech Audi, takova S8 s V6 TTTFSI, to bude delo, kam se hrabe V10 5,2 z Gallarda...
Ale na konci mas recht, v nejvykonnejsich autech jsou atmosfery na vrcholu - takovy Aventador ze me nedavno v Londyne malem vyrval streva, to si budu dloooouho pamatovat :yes:
24. 2. 2015 07:29
Re: Atmosféra...
Vyjma vrcholných modelů to bylo vždy o atmosférickým plnění...s čím nesouhlasíš? Ferrari 458 nebylo puristický?
24. 2. 2015 00:09
Re: Atmosféra...
Pekny vykon z atmosferi...inak stale to iste VW Porsche stavebnica (okrem 918/Lambo)
24. 2. 2015 08:00
Re: Atmosféra...
Muzes se trochu rozepsat o tom, co vsechno na tom aute je VW?
24. 2. 2015 10:56
Re: Atmosféra...
JapanPower v tom má jásno...co je na boxeru Porsche od VW? :-) Myslíš základní koncepci á la Brouk?