btw presne v 40 sekunde je videt, jak ridic radi manualni prevodovkou. ta ma ale jenom 6 stupnu, takze to bude asi zaber z Caymanu GT4...ale je to docela vtipne, ze to daji do oficialniho videa. No i mistr se nekdy utne :-)
určitě je to záběr z caymanu GT4, neboť následně po 40s(řazení) je záběr na přístrojovou desku, kde je GT4. :-) PS: Je vidět, že to dělali na poslední chvíli před premiérou.
Ad veta: Porsche se ani nechlubí rámem za předními sedadly a soudě podle fotek exteriéru ho vůz opravdu nemá"
Možno by sa mal autor bližšie pozrieť na titulnú fotku, ten rám by cez zadné okno jasne uvidel: [odkaz]
Jsou to snad jen vizualizace (ne fotky, jak píšete), nelze se na ně spolehnout. Jindy třeba chybí ráfku paprsek, nebo pedály. Jednou jsem myslím viděl výplň, na které bylo zároveň tlačítko pro elektrické stahování a klika pro manuální. :-)
Kec bude v základu, jako tomu bylo v předchozí generaci. Bude na výběr z více barev. Jinými slovy, balíček Clubsport je v základní výbavě. To hovoří oficiální materiál.
Už pôsobíš v tej snahe o obhajobu CTR trošku kŕčovito.
Btw. je fajn, že predohrab Civic má výhľad cez zadné okno rovnako dobrý/zlý, ako Porsche s motorom vzadu. ;-)
>:D
Ja nic neobajuju, sranda musi byt, kor kdyz mi argumentujes misto kridla(evidentne nizkeho, kor v te zlute) motorem vzadu. To je teprve krec. >:-[]
Ja nepotrebujem uhýbať a hlavne nepotrebujem lacno vyťahovať nesúvisiace témy, len aby som za každú cenu obhájil svoju adorovanú značku (aj v diskusiách, kde sa Honda nikde nespomína). ;-)
Řešení křídel a údajná schopnost či neschopnost automobilky to udělat bez nich (myslím dokonce přímo tvůj příspěvek) jsou tu nesouvisející témata? Jak to? GT3 RS je sportovní topmodel 911, laděný na okruh, CTR je tou samou variací na Civic, tedy CTR je pro Civic tím, čím je GT3 RS pro 911. Takže pokud je křídlo u CTR špatně, mělo by logicky být špatně i u Porsche. Ale vypadá to, že není. >:D Čímpak to jen je? ;-)
Tak víšco woe, když to navrhlo jako Porše, brácho, je to dokonale funkční, ale když to prožene aerodynamickým tunelem Honda, je tuzingový speciál. >:D:yes:
Hrozná sranda, že má Civic parohatej dvouplošník, tady zase stojí žehlící prkno na lešení - a nic, žádný všeobecný výtlem. >:-[]
Tys asi nepochopil, že podle Honfuns je CTR úplně stejně race car, jako GT3 RS. >:-[]
Možná dá CTR nakonec lepší čas, než GT3 RS..., u Honfuns nikdy nevíš, o čem všem se jim může zdát. ;-)
a ne zvuk motoru. ;-\ Musím ale říct,že se mi RS líbí daleko víc než minulá verze s kýčovými polepy a koly.Jsem velmi zvědavý na srovnávací test s Ferrari 458 Speciale.
Tak to je bez diskuze. McLaren se pořád ne a ne zbavit toho zbytečnýho faktoru auta pro denní použití. A doufám, že ty výfuky rozpoutají konečně pořádný řev, 650S zní dobře, ale tohle auto musí konečně pořádně navodit husinu :-)
Teď si to GT3 RS slízne. Takový tuzerský křídlo dostalo a co víc, dokonce je to dvouplošník. :-O Jooo, Porsche holt zjevně nepatří k těm automobilkám, které dovedou udělat sporťák bez obřích křídel, bad luck. :-!
Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Pokud u Porsche ani jako alternativu u své nejostřejší 911 nenabízejí manuální převodovku, je to neuvěřitelná blbost, kterou jenom nas..our spoustu svých příznivců. Ale kdo chce kam... 8-s:no::no::no:
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Nejlepší pro zákazníky je nabízet obojí, ale to taky něco stojí...
CTR stále nabízí pouze manuál, o dvojspojce se toho u CTR akorát hodně nakecalo. Jediný, kdo z mainstreamu nabízí u hh obě možnosti, je stále VW, a to už přes deset let.
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
V tom případě tvou reakci z 16:21 trošku nechápu. Tahat do té diskuze CTR, to už je trošku obsese, nemyslíš? Já bych se možnosti volby nebránil, byť bych preferoval manuál. Porsche opravdu má spousty fanoušků, odkojených desetiletími manuálních převodovek (i když ne moc povedených).
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Dlouhé dráhy a vakl - tedy s ohledem na to, jak dobře dokáží sportovní manuál udělat Japonci. Však to jistě dobře víš, vzhledem k tomu, že se tváříš, žes s nimi taky někdy jel. ;-)
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Co je vakl? Jinak s dlouhými drahami máš pravdu, ale nemůžu říct, že by mě to nějak uráželo. Ono se jinak řadí s vysokootáčkovou malorážkou a s masitým šestiválcem. To mě spíš štvou obecně dlouhé porschácké převody.
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Je to právě taky o tom, že GT3(RS) není hh typu GGTI/R ani CTR. Já do této diskuse CTR nedotáhl, osobně bych byl poslední, koho by to napadlo. To pro vás (Honfuns) je křídlo u CTR vlastně to samé, jako u GT3 RS. Jenže GT3 RS nemá ambice konkurovat časem MRS apod., k vůli tomu by podobné křídlo určitě nepotřebovalo, nehledě na to, že je to celkově úplně jiný svět, než CTR apod.
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Ty musíš být někým navedený. :-O Jistě že GT3 RS a CTR je jiný svět, ale v tom vlastním světě hrají podobnou hru. CTR křídlo má a je funkční. Jestli ho opravdu potřebuje nebo ho jen chce mít, to asi nezjistíme.
Ale GT3 RS je v podobné situaci - potřebuje ho nebo ho jen chce mít? 458 křídlo nemá, 650S křídlo nemá, Huracán křídlo nemá, R8 křídlo nemá, NSX křídlo nemá. Takže je 911 zamindrákovaný sporťák, co chce konkurovat superautům za každou cenu, tedy i za cenu "tuzingového" křídla, bez kterého by na to neměl nebo je to jen wow efekt? Nebo je to něco střední cesta, tedy že to lehce vylepší dostupný potenciál? ;-)
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Vzhledem ke tvaru karoserie ho pravděpodobně opravdu potřebuje (celá ta klesající linie střechy vytváří akorát vztlak - jak sis zajisté všiml, autům s motorem uprostřed ta linie tak neklesá a i tak u nich najdeš křídla). U základní Carrery se sice maskuje, ale ani ta se bez obdobného aerodynamického prvku neobejde. Určitě by šlo udělat i jinak, ale tohle provedení není nové. Hmotnost tady zajisté hraje roli.
McLaren má "křídlo". Lamborghini také používá aerodynamické prvky vzadu (ať už vysouvací spoilery, nebo pevné křídlo u SV/ SL). Končící R8 má spoiler. Atd. Můžeme diskutovat, co jsou křídla a co spoilery, cíl je však stejný.
Nemluvě o tom, že proti civilním autům stojí Turbo S. Takový McLaren strčil jejich GT3 dozadu tohle: [odkaz] :-)
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Ano, to máš pravdu, ale ten ducktail, tedy "spoiler", by měl "správně" stačit.
Nicméně sis asi nevšiml, že nenapadám existenci křídla na GT3, jen se pokouším dobrat toho, proč je všemi akceptované a obhajované a Type R křídla nikoli. ;-)
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
To je otázka, s čím by si vystačila. U 911 to není nic nového, netřeba tedy něco trávit. Diskutabilnější je "okřídlený ocas" na "obyčejné" Carreře. Nemluvě o tom, že je 911 plnokrevné sportovní auto, nějaké to křídlo spíš vizuálně unese.
HB nemají podobně se svažující střechu, netrpí problémy do takové míry. Pokud máš zadek tvarovaný jako měl Focus, tak to nějaké problémy bude dělat. Nicméně křídla jsou u HB extrémní záležitostí a nový CTR nenavazuje zrovna na předchozí generace s jejich decentními spoilery.
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Prosímtě, která decentní křídla u Type R jsi měl na mysli? Tohle [odkaz] , tohle [odkaz] nebo [odkaz] nebo [odkaz] ?
Co se hatchů týče, první CTR taky nebyl zrovna decentka [odkaz] , moje EP3 bylo, pravda, podle současných evropských zvyklostí, i když na svou doby taky lehce oversized. Názory na FN2 se různí ;-) [odkaz] . Takže k Type R prostě křídla patří.
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Píše o CTR!, pokud ti to náhodou uniklo, ne o Type R obecně, takže odkazy na Integru, nebo Accord jsou poměrně irelevantí. A jsme v Evropě a bavíme se o hh, takže by bylo dobré držet se i u CTR hb. A u těch dvou hb žádného parohatého dvouplošníka nevidím, stejně jako ho nevidím ani na těch ostatních odkazech. ;-)
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Nedělá mi to radost. Na druhou stranu, bavíme se tu o Porsche, všechno je možné za správnou částku. Otázka tedy je, jak moc tu manuální převodovku chceš. Nějaké důvody uvedli a pokud dokáží vyprodat produkci s PDK, těžko se s tím argumentuje.
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Nějací nas*aní příznivci na internetu jsou jim u zadku. To zaprvé. A za druhé, GT3 se časem vyprofilovala jako soupeř Ferrari, Lambo a dalších, a aby jim stačila, museli v Porsche přijít s něčím, co GT3 pomůže je minimálně dohonit. Takže proto (nejen) PDK.
A pro ty reálné kupce GT3,kteří se kvůli tomuhle s 991 GT3 (RS) nemohou ztotožnit, Porsche Motorsport stvořilo Cayman GT4.
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Chtěli mít v nabídce jen jednu převodovku, PDK manuální porazila (muly/ prototypy měli, co vím, s oběma převodovkami) a věřili, že bude mít potřebné prodeje. Někteří zákazníci budou zklamaní, ale pokud dokáží naplnit prodejní cíle na PDK, tak se těžko argumentuje, že udělali chybu. Určitě by mohli nabídnout dvě převodovky, kdyby se jim chtělo. Otázka je, jestli se najde dostatek zákazníků na to, aby to pro ně bylo zajímavé. Ferrari nabízelo manuální převodovky jakou dobu a neprodávalo se to.