Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 GT3 RS má 500 koní na 1420 kg

Tak jsme se konečně dočkali té vůbec nejostřejší devětsetjedenáctky. GT3 RS posílila, zhubla a je k mání už pouze s dvouspojkovou převodovkou.
Zpět na článek
3. 3. 2015 12:59
3. 3. 2015 13:19
3. 3. 2015 13:56
3. 3. 2015 17:28
3. 3. 2015 17:32
3. 3. 2015 17:36
3. 3. 2015 13:01
3. 3. 2015 13:27
3. 3. 2015 14:05
3. 3. 2015 15:05
3. 3. 2015 15:40
3. 3. 2015 15:33
3. 3. 2015 15:34
3. 3. 2015 15:41
3. 3. 2015 16:27
3. 3. 2015 16:33
3. 3. 2015 17:12
3. 3. 2015 13:37
3. 3. 2015 13:47
3. 3. 2015 15:04
3. 3. 2015 13:57
3. 3. 2015 14:10
3. 3. 2015 15:01
3. 3. 2015 15:00
Avatar - xavier911
3. 3. 2015 12:23
Manual v oficalnim videu?
btw presne v 40 sekunde je videt, jak ridic radi manualni prevodovkou. ta ma ale jenom 6 stupnu, takze to bude asi zaber z Caymanu GT4...ale je to docela vtipne, ze to daji do oficialniho videa. No i mistr se nekdy utne :-)
Rozbalit vlákno
2
3. 3. 2015 13:14
Re: Manual v oficalnim videu?
Ty máš teda dobrý postřeh,já to přehlídnul a pak zastavil ve 40 s a ten šestikvalt manuál tam fakt je. >:D
3. 3. 2015 14:58
Re: Manual v oficalnim videu?
určitě je to záběr z caymanu GT4, neboť následně po 40s(řazení) je záběr na přístrojovou desku, kde je GT4. :-) PS: Je vidět, že to dělali na poslední chvíli před premiérou.
Avatar - iudex
3. 3. 2015 12:59
Chybička
Ad veta: Porsche se ani nechlubí rámem za předními sedadly a soudě podle fotek exteriéru ho vůz opravdu nemá"
Možno by sa mal autor bližšie pozrieť na titulnú fotku, ten rám by cez zadné okno jasne uvidel: [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
3. 3. 2015 13:19
Re: Chybička
Rám, skořepiny a šestibodové pásy si můžeš objednat i do GT3. Bylo by zvláštní, kdyby nebyly v GT3 RS - těžko by to byl závodní stroj.
Avatar - boost.
3. 3. 2015 13:56
Re: Chybička
V Clubsport dostaneš i hasičák myslím, ne? Cayman GT4 ho myslím má taky, co jsem si ho naposledy konfiguroval.
3. 3. 2015 17:28
Re: Chybička
Ano, hasičák a přípravu pro vypínač na odpojení baterie.
Avatar - Michal Fokt
3. 3. 2015 14:58
Re: Chybička
Pravda, já se díval sem [odkaz] a tam zase pro změnu není. :-O
3. 3. 2015 17:32
Re: Chybička
Jsou to snad jen vizualizace (ne fotky, jak píšete), nelze se na ně spolehnout. Jindy třeba chybí ráfku paprsek, nebo pedály. Jednou jsem myslím viděl výplň, na které bylo zároveň tlačítko pro elektrické stahování a klika pro manuální. :-)

Kec bude v základu, jako tomu bylo v předchozí generaci. Bude na výběr z více barev. Jinými slovy, balíček Clubsport je v základní výbavě. To hovoří oficiální materiál.
Avatar - white label
3. 3. 2015 17:36
Re: Chybička
"Kec" je hlavně v základu každého druhého článku tady... ;-) :-)
3. 3. 2015 13:01
Křídlo
To kridlo je hrozne tuzersky a jeste k tomu musi vadit ve vyhledu.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - iudex
3. 3. 2015 13:27
Re: Křídlo
Už pôsobíš v tej snahe o obhajobu CTR trošku kŕčovito.
Btw. je fajn, že predohrab Civic má výhľad cez zadné okno rovnako dobrý/zlý, ako Porsche s motorom vzadu. ;-)
3. 3. 2015 14:05
Re: Křídlo
>:D
Ja nic neobajuju, sranda musi byt, kor kdyz mi argumentujes misto kridla(evidentne nizkeho, kor v te zlute) motorem vzadu. To je teprve krec. >:-[]
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 15:05
Re: Křídlo
Ta šla na komoru. >:D >:D >:D :yes:
Avatar - iudex
3. 3. 2015 15:40
Re: Křídlo
Tak aby si nevykrvácal, keď Ťa trafil priamo. ;-)
Avatar - iudex
3. 3. 2015 15:33
Re: Křídlo
Jasne hoši, Civic má krídlo, GT3 má krídlo, pre vás je to v podstate jedna liga, že. >:D
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 15:34
Re: Křídlo
Dost chabý pokus o úhybný manévr, ale toho si seš dozajista vědom. ;-)
Avatar - iudex
3. 3. 2015 15:41
Re: Křídlo
Ja nepotrebujem uhýbať a hlavne nepotrebujem lacno vyťahovať nesúvisiace témy, len aby som za každú cenu obhájil svoju adorovanú značku (aj v diskusiách, kde sa Honda nikde nespomína). ;-)
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 16:27
Re: Křídlo
Řešení křídel a údajná schopnost či neschopnost automobilky to udělat bez nich (myslím dokonce přímo tvůj příspěvek) jsou tu nesouvisející témata? Jak to? GT3 RS je sportovní topmodel 911, laděný na okruh, CTR je tou samou variací na Civic, tedy CTR je pro Civic tím, čím je GT3 RS pro 911. Takže pokud je křídlo u CTR špatně, mělo by logicky být špatně i u Porsche. Ale vypadá to, že není. >:D Čímpak to jen je? ;-)
Avatar - white label
3. 3. 2015 16:29
Re: Křídlo
Viz 16:24 ;-)
Problém je v tom, že to křídlo je jediná věc, kterou má CTR částečně společnou s GT3 RS. >:-[]
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 16:33
Re: Křídlo
Jako vždy, když dojde na argumentaci, zvedáš kotvy. :-O
Avatar - white label
3. 3. 2015 16:40
Re: Křídlo
Ty zvedáš kotvy, klidně se rozepiš na téma, co mají společného CTR a GT3 RS, kromě křídla.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 17:12
Re: Křídlo
Viz 16:27. Mám se opakovat? Obě auta vznikla podle stejné filozofie. Obě mají mj. křídla. Tak proč to u jednoho z nich je v nepořádku?
Avatar - white label
3. 3. 2015 17:26
Re: Křídlo
Mám se opakovat? Viz 16:43, 16.29, 16:24.
Avatar - white label
3. 3. 2015 16:43
Re: Křídlo
Jenže GT3 RS nejede bez omezovače max 267 km/h, ale chápu, že takové "detaily" Honfuns nejsou schopni vůbec pochopit.
Avatar - white label
3. 3. 2015 16:06
Re: Křídlo
Kdyby jedna liga, je to přesně naopak, kam se hrabe GT3 RS na 5dv. fwd hh se čtyřmi rourami o průměru hasičské hadice.... >:-[]
3. 3. 2015 13:37
Re: Křídlo
Ale na rozdíl od tuzingových speciálů je dokonale funkční.
3. 3. 2015 13:47
Re: Křídlo
Je videt zes ho navrhoval, ze o tom vis vse >:D
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 15:04
Re: Křídlo
Tak víšco woe, když to navrhlo jako Porše, brácho, je to dokonale funkční, ale když to prožene aerodynamickým tunelem Honda, je tuzingový speciál. >:D :yes:

Hrozná sranda, že má Civic parohatej dvouplošník, tady zase stojí žehlící prkno na lešení - a nic, žádný všeobecný výtlem. >:-[]
Avatar - white label
3. 3. 2015 16:24
Re: Křídlo
Oni si asi inženýři od Hondy neuvědomili, že CTR letí "třista z místa" jen v tom aero tunelu, na rozdíl od GT3 RS. >:D ;-)
3. 3. 2015 14:10
Re: Křídlo
Tak to je jina, to tedy u o TypeRu stacilo nekterym slepcum pripomenout slova Hondy "race car for the road"
Avatar - white label
3. 3. 2015 16:17
Re: Křídlo
Tys asi nepochopil, že podle Honfuns je CTR úplně stejně race car, jako GT3 RS. >:-[]
Možná dá CTR nakonec lepší čas, než GT3 RS..., u Honfuns nikdy nevíš, o čem všem se jim může zdát. ;-)
3. 3. 2015 13:20
Jako obvykle je v hlavní roli hudba
a ne zvuk motoru. ;-\ Musím ale říct,že se mi RS líbí daleko víc než minulá verze s kýčovými polepy a koly.Jsem velmi zvědavý na srovnávací test s Ferrari 458 Speciale.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 3. 2015 13:22
Re: Jako obvykle je v hlavní roli hudba
A McLarenem 675 LT, který vypadá taky skvěle :-)
3. 3. 2015 13:34
Re: Jako obvykle je v hlavní roli hudba
Vypadá,ale něco mi říká,že o vítězi se zase rozhodne mezi P a F.
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 3. 2015 13:41
Re: Jako obvykle je v hlavní roli hudba
Tak to je bez diskuze. McLaren se pořád ne a ne zbavit toho zbytečnýho faktoru auta pro denní použití. A doufám, že ty výfuky rozpoutají konečně pořádný řev, 650S zní dobře, ale tohle auto musí konečně pořádně navodit husinu :-)
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 15:00
Ajajajajaj
Teď si to GT3 RS slízne. Takový tuzerský křídlo dostalo a co víc, dokonce je to dvouplošník. :-O Jooo, Porsche holt zjevně nepatří k těm automobilkám, které dovedou udělat sporťák bez obřích křídel, bad luck. :-!
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2015 16:04
Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Pokud u Porsche ani jako alternativu u své nejostřejší 911 nenabízejí manuální převodovku, je to neuvěřitelná blbost, kterou jenom nas..our spoustu svých příznivců. Ale kdo chce kam... 8-s :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - white label
3. 3. 2015 16:21
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Jo, prakticky už to můžou pomalu začít balit... ;-)
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 16:30
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Jinými slovy je to naprosto v pořádku. Ba co víc, je to vlastně dobře. ;-)
Avatar - white label
3. 3. 2015 16:38
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Nejlepší pro zákazníky je nabízet obojí, ale to taky něco stojí...
CTR stále nabízí pouze manuál, o dvojspojce se toho u CTR akorát hodně nakecalo. Jediný, kdo z mainstreamu nabízí u hh obě možnosti, je stále VW, a to už přes deset let.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 17:15
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
V tom případě tvou reakci z 16:21 trošku nechápu. Tahat do té diskuze CTR, to už je trošku obsese, nemyslíš? Já bych se možnosti volby nebránil, byť bych preferoval manuál. Porsche opravdu má spousty fanoušků, odkojených desetiletími manuálních převodovek (i když ne moc povedených).
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 17:28
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Tak sa nam tu nevzdelanym kludne rozpis o "nepovedenych" Porsche manualnych prevodovkach... 8-s
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 18:07
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Dlouhé dráhy a vakl - tedy s ohledem na to, jak dobře dokáží sportovní manuál udělat Japonci. Však to jistě dobře víš, vzhledem k tomu, že se tváříš, žes s nimi taky někdy jel. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 3. 2015 19:31
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Co je vakl? Jinak s dlouhými drahami máš pravdu, ale nemůžu říct, že by mě to nějak uráželo. Ono se jinak řadí s vysokootáčkovou malorážkou a s masitým šestiválcem. To mě spíš štvou obecně dlouhé porschácké převody.
3. 3. 2015 19:36
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Dříve nabízeli tovární sadu na zkrácení drah.
Avatar - white label
3. 3. 2015 17:33
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Je to právě taky o tom, že GT3(RS) není hh typu GGTI/R ani CTR. Já do této diskuse CTR nedotáhl, osobně bych byl poslední, koho by to napadlo. To pro vás (Honfuns) je křídlo u CTR vlastně to samé, jako u GT3 RS. Jenže GT3 RS nemá ambice konkurovat časem MRS apod., k vůli tomu by podobné křídlo určitě nepotřebovalo, nehledě na to, že je to celkově úplně jiný svět, než CTR apod.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 18:22
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Ty musíš být někým navedený. :-O Jistě že GT3 RS a CTR je jiný svět, ale v tom vlastním světě hrají podobnou hru. CTR křídlo má a je funkční. Jestli ho opravdu potřebuje nebo ho jen chce mít, to asi nezjistíme.

Ale GT3 RS je v podobné situaci - potřebuje ho nebo ho jen chce mít? 458 křídlo nemá, 650S křídlo nemá, Huracán křídlo nemá, R8 křídlo nemá, NSX křídlo nemá. Takže je 911 zamindrákovaný sporťák, co chce konkurovat superautům za každou cenu, tedy i za cenu "tuzingového" křídla, bez kterého by na to neměl nebo je to jen wow efekt? Nebo je to něco střední cesta, tedy že to lehce vylepší dostupný potenciál? ;-)
3. 3. 2015 19:21
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Vzhledem ke tvaru karoserie ho pravděpodobně opravdu potřebuje (celá ta klesající linie střechy vytváří akorát vztlak - jak sis zajisté všiml, autům s motorem uprostřed ta linie tak neklesá a i tak u nich najdeš křídla). U základní Carrery se sice maskuje, ale ani ta se bez obdobného aerodynamického prvku neobejde. Určitě by šlo udělat i jinak, ale tohle provedení není nové. Hmotnost tady zajisté hraje roli.

McLaren má "křídlo". Lamborghini také používá aerodynamické prvky vzadu (ať už vysouvací spoilery, nebo pevné křídlo u SV/ SL). Končící R8 má spoiler. Atd. Můžeme diskutovat, co jsou křídla a co spoilery, cíl je však stejný.

Nemluvě o tom, že proti civilním autům stojí Turbo S. Takový McLaren strčil jejich GT3 dozadu tohle: [odkaz] :-)
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 19:46
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Ano, to máš pravdu, ale ten ducktail, tedy "spoiler", by měl "správně" stačit.

Nicméně sis asi nevšiml, že nenapadám existenci křídla na GT3, jen se pokouším dobrat toho, proč je všemi akceptované a obhajované a Type R křídla nikoli. ;-)
3. 3. 2015 20:32
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
To je otázka, s čím by si vystačila. U 911 to není nic nového, netřeba tedy něco trávit. Diskutabilnější je "okřídlený ocas" na "obyčejné" Carreře. Nemluvě o tom, že je 911 plnokrevné sportovní auto, nějaké to křídlo spíš vizuálně unese.

HB nemají podobně se svažující střechu, netrpí problémy do takové míry. Pokud máš zadek tvarovaný jako měl Focus, tak to nějaké problémy bude dělat. Nicméně křídla jsou u HB extrémní záležitostí a nový CTR nenavazuje zrovna na předchozí generace s jejich decentními spoilery.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 21:52
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Prosímtě, která decentní křídla u Type R jsi měl na mysli? Tohle [odkaz] , tohle [odkaz] nebo [odkaz] nebo [odkaz] ?

Co se hatchů týče, první CTR taky nebyl zrovna decentka [odkaz] , moje EP3 bylo, pravda, podle současných evropských zvyklostí, i když na svou doby taky lehce oversized. Názory na FN2 se různí ;-) [odkaz] . Takže k Type R prostě křídla patří.
Avatar - white label
3. 3. 2015 22:24
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Píše o CTR!, pokud ti to náhodou uniklo, ne o Type R obecně, takže odkazy na Integru, nebo Accord jsou poměrně irelevantí. A jsme v Evropě a bavíme se o hh, takže by bylo dobré držet se i u CTR hb. A u těch dvou hb žádného parohatého dvouplošníka nevidím, stejně jako ho nevidím ani na těch ostatních odkazech. ;-)
3. 3. 2015 17:47
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Nedělá mi to radost. Na druhou stranu, bavíme se tu o Porsche, všechno je možné za správnou částku. Otázka tedy je, jak moc tu manuální převodovku chceš. Nějaké důvody uvedli a pokud dokáží vyprodat produkci s PDK, těžko se s tím argumentuje.
Avatar - boost.
3. 3. 2015 17:09
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Nějací nas*aní příznivci na internetu jsou jim u zadku. To zaprvé. A za druhé, GT3 se časem vyprofilovala jako soupeř Ferrari, Lambo a dalších, a aby jim stačila, museli v Porsche přijít s něčím, co GT3 pomůže je minimálně dohonit. Takže proto (nejen) PDK.

A pro ty reálné kupce GT3,kteří se kvůli tomuhle s 991 GT3 (RS) nemohou ztotožnit, Porsche Motorsport stvořilo Cayman GT4.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 18:10
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Však nic proti PDK, jen píšu, že manuál měl zůstat v nabídce. Porsche ho má, tak proč ne?
3. 3. 2015 20:21
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Chtěli mít v nabídce jen jednu převodovku, PDK manuální porazila (muly/ prototypy měli, co vím, s oběma převodovkami) a věřili, že bude mít potřebné prodeje. Někteří zákazníci budou zklamaní, ale pokud dokáží naplnit prodejní cíle na PDK, tak se těžko argumentuje, že udělali chybu. Určitě by mohli nabídnout dvě převodovky, kdyby se jim chtělo. Otázka je, jestli se najde dostatek zákazníků na to, aby to pro ně bylo zajímavé. Ferrari nabízelo manuální převodovky jakou dobu a neprodávalo se to.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 21:36
Re: Proč u Porsche začali nenávidět manuální převodovky?
Souhlasím, ale Ferrari bohužel nekupují (zas až tak moc) petrolheadi, ti koupí právě to 911.