Subjektivně podle fotek umí interiér lépe, exteriér je pěkný, akorát nerozumím tomu zásahu do znaku, to mi přijde zbytečné a osobně bych trval na použití origo loga.
Já jsem jednu dobu velmi vážně o první generaci 911ky uvažoval, několik kusů po Evropě i projel, nenašel jsem ale nic ve stavu 1 nebo naopak 4, takže to vyšumělo, ale jedno si budu pamatovat už napořád, a to, jak ta stará auta jezdí. Má to jedinečné kouzlo, ale i tak si po nějaké chvíli říkáš, fajn, ale mohlo by to přece jen líp brzdit, fajn, ale pár koní navíc by neškodilo, fajn, ale nemuselo by se to tolik naklánět atp. Já nejsem člověk posedlý patinou originálu, a chtěl bych si takové auto užívat s tím, že bych s ním pravidelně jezdil, tedy "bastly" typu Singer jsou v mých očích velmi zajímavou variantou, bohužel cenově nesmyslnou, i když chápu proč stojí, co stojí. ;-)
Není proto lepší si sehnat nějaký předrenovační kousek, pár stovek tisíc do toho vrazit a mít auto podle svých představ? Singer je pro mě top, ale cena je neskutečná a myslím si, že je i v čechách hromada firmiček, které restaurují veterány a něco podobného by taky dokázali.
Každý to má rozdané v hlavě jinak. Zcela chápu ty, kteří lehce a i rádi obětují originalitu za lepší vlastnosti (samozřejmě předpokládám i zde jakousi míru citu).
Já zase preferuji původnost nejen u veteránů a klasiků, ale i u youngtimerů. (Jsem blázen a vadí mi například i nepatřičná autorádia, antény nebo zpětná zrcátka případně KN filtry .)
A když se člověk chce doopravdy pořádně svézt, tak raději něco ze současnosti, max. něco z předposledních generací. Fungují, spotřební materiál je bez problémů a když se něco náhodou šustne, tak se to dá opravit a srdce tolik nekrvácí. Bohužel to znamená mít tak 3-4 auta a tu vanu s prachama plnou alespoň do půlky. :-)