Až na malou výjimku (Boxter) Porsche pro normální smrtelníky nic jiného nedělá, než desítky let technicky překonané koncepce pohonu: buď motor za zadní nápravou, nebo před přední.
Tady by se ani nemělo dát říci: "Proti gustu, ...".
Tobě to asi neřekli = nebo ti to pro tvý stáři už nedošlo = ale 911 přes svou bez diskuzí genialitu a fantatickou evoluci = už nějakou chvíli naráží na svý limity = daný konstrukcí
Takže respekt k celý historii a respekt k současnejm modelum = ale ty limity daný konstrukcí tam prostě sou :-)
To víš. Jak ho při každým rozjezdu katapultuje těch 60 kW ze semaforu, tak se mu trochu odkrvuje mozek. Navíc to nízký těžiště v těch zatáčkách u toho SUV... >:D
No, tys tu zase objevil (dávno objevenou) Ameriku!
Tyhle teorie tu tradičně papouškuješ hlavně od Vaculíka, který si svého času např. nemohl vynachválit dieselovou Fabii, kterou měli údajně v rodině.
Když vidím časy třeba u nové GT2RS, tak pro Porsche musí dělat hotoví kouzelníci, kteří ty limity snad dokáží vymazat.
Troufám si tvrdit, že nejčastějším zásadním limitem 911ky je element mezi sedačkou a volantem.
No ono je mnohem lepší papouškovat s technikou Vaculíka = než číst tebe = počkej až to dojde i tobě ;-)
Jo jak sem napsal = Porsche dělaj trochu kouzelníky :yes:
Co tvrdíš ty = nemá z pohledu konstrukce auta = v podstatě žádnou hodnotu
Všechno vzadu = je prostě limitující. Má to jasnej plus při deceleraci i akceleraci, ale až brutálně nerovnoměrný rozložení hmotnosti = trápí dneska už i ty kouzelníky
Hele jen tak mezi náma = fakt si tvá hlava myslí = že autum, technice, motorum, konstrukci a tak = rozumí líp než ta Vaculíkova? >:D >:-[]
No to je právě to = ty tvrdíš že nemá = no a někdo kdo se vyzná nejspíš víc než ty = opak
A každej z oboru = že koncepce všechno vzadu neni optimální
Tak já nevim komu věřit = sem myslel že Vaculík apod. tomu rozumí tak nějak líp než třeba white nebo Karel = i když už u A8 ste mi vysvělovali = že se pletu ;-\
Aby nebylo pochyb = rozložení hmotnosti 2/3 vzadu = má na deceleraci = naprosto zásadní vliv! Proto taky 911 tak dobře brzdí! :-)
Prostě technika a konstrukce = se nedá vymejšlet = prostě dáš na Vaculíka nebo kohokoli kdo ví a zná, nebo vymejšlíš ;-)
A když vymejšlíš = tak často přesnej opak jako s tou decelerací. Když to nechceš studovat = a fakt tomu rozumět = stačí Vaculík nebo někdo podobnej = ne Dusil! >:-[] = který ti vysvětlej proč to tak je atd.
Tady to máš ne od Vaculíka = ale to je fuk = je to logicky furt to samý [odkaz]
Tak jak si nevěřil = proč A8 brzdí blbě tak teď nevěříš proč 911 brzdí dobře. V obou případech má technický vysvětlení samozřejmě pravdu
Az bude ten zlodejsky dobytek priste krast original americkeho clanku, tak musi zminit, ze konkretne 911 muze ve specifickych situacich brzdit diky koncepci lepe.
Ty mas ale vzory...uplatneho Vaculika a zlodeje cizich clanku. :-)
Jak Porsche u 911 naráží na limity jsem poprvé četl zhruba ve 12 letech, kdy to nějaký slovutný muž komentoval před představením 911 996. Pak se to v různých intervalech pravidelně opakovalo až do teď... Takový folklor...
Když si srovnám 911 996 a 911 991.2, je opravdu evidentní, že se ty limity vůbec neposunuly >:-[] >:D
Co tady zase meleš/trolluješ, tobě nestačí napsat, že tu znovu objevuješ (dávno objevenou) Ameriku, máš vážně problém pochopit už i tohle, když tu dál nekonečně omíláš "svůj objev"? Každý normální chlap, zajímající se aspoň trochu o auta, ví, že koncepce vše vzadu má své logické nevýhody, kvůli kterým se (už hezky dlouho) v běžné produkci prakticky nevyužívá.
Jen ty k tomu potřebuješ Vaculíka, nebo jiné "odborníky z oboru".
Pober se proboha, právě proto diskuse s tebou nemají žádný smysl.
Trapně se zde pokoušíš stále dokola exhibovat a přitom se "hrdinně" dobýváš do dávno otevřených dveří. Máš vůbec nějakou hranici, kdy už ti vlastní trapnost začne připadat nedůstojná? Podle toho jak tady obvykle vystupuješ zřejmě nikoli. :no:
Hele normální chlape = teda ty co se tak vidíš >:-[]
Proč teda furt toho Vaculíka a spol popíráš? Jedno jestli tady nebo kdysi u A8? :-)
Tuhle sem čet o nový = od jinýho autora! Že prej ten disharmonickej projev v zatáčkách kterej popisoval M.V. a kterej tvoje hlava nebrala, tak si ho popíral = už v týhle generaci nejni. No co ty na to? ;-)