Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 přijde o atmosférické šestiválce

Z nabídky kultovního sporťáku nadobro zmizí atmosférické ploché šestiválce. Nahrazeny budou turbomotory a genocida začne ještě letos.
Zpět na článek
28. 5. 2015 12:57
28. 5. 2015 13:23
28. 5. 2015 13:32
28. 5. 2015 13:41
28. 5. 2015 13:47
28. 5. 2015 15:30
28. 5. 2015 15:47
28. 5. 2015 18:20
28. 5. 2015 13:04
28. 5. 2015 13:31
28. 5. 2015 13:39
28. 5. 2015 14:59
28. 5. 2015 19:04
28. 5. 2015 13:42
28. 5. 2015 17:04
28. 5. 2015 14:03
28. 5. 2015 14:06
28. 5. 2015 14:11
28. 5. 2015 14:13
28. 5. 2015 14:20
28. 5. 2015 14:31
28. 5. 2015 15:01
28. 5. 2015 15:02
28. 5. 2015 15:15
28. 5. 2015 15:50
28. 5. 2015 16:16
28. 5. 2015 23:10
29. 5. 2015 01:14
29. 5. 2015 01:20
29. 5. 2015 09:50
29. 5. 2015 13:13
29. 5. 2015 14:14
29. 5. 2015 20:28
30. 5. 2015 13:14
29. 5. 2015 22:03
29. 5. 2015 22:05
30. 5. 2015 13:13
30. 5. 2015 15:15
30. 5. 2015 18:12
30. 5. 2015 19:15
30. 5. 2015 19:30
30. 5. 2015 19:33
31. 5. 2015 09:19
31. 5. 2015 12:50
31. 5. 2015 18:34
30. 5. 2015 13:13
29. 5. 2015 13:18
29. 5. 2015 14:12
29. 5. 2015 15:00
28. 5. 2015 15:13
28. 5. 2015 15:26
28. 5. 2015 15:58
28. 5. 2015 17:01
28. 5. 2015 22:48
29. 5. 2015 07:12
28. 5. 2015 22:49
28. 5. 2015 15:56
29. 5. 2015 05:16
29. 5. 2015 09:03
29. 5. 2015 09:45
29. 5. 2015 09:47
28. 5. 2015 15:57
28. 5. 2015 17:02
28. 5. 2015 18:56
29. 5. 2015 07:58
29. 5. 2015 10:10
29. 5. 2015 10:07
29. 5. 2015 10:23
29. 5. 2015 10:26
29. 5. 2015 10:31
29. 5. 2015 11:31
29. 5. 2015 11:43
29. 5. 2015 04:49
29. 5. 2015 07:16
29. 5. 2015 08:02
28. 5. 2015 18:50
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
28. 5. 2015 12:57
Hmmm :-(
A je to v háji, tak už ani Porsche tomu neuniklo. Snad by mohlo dostat alespoň elektrické turbodmychadlo...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 13:23
Re: Hmmm :-(
ufff...tak to by sice bolo pekne a kedze Audi sa s tym uz nejaky ten piatok pohrava, je realny predpoklad, ze Porsche by mohlo ist po tej istej - uz vydlazdenej ceste. Pomohlo by to vsetkemu: linearnosti a dostupnosti vykonu, nadimenzovaniu klasickeho turboduchadla na vacsiu priepustnost vyfukovych plynov a tym padom jeho mensie brzdenie pri rozlete do vyssich otacok, spotrebe / emisiam CO2... :-)
Lenze toto je teoria, prax sa ukaze neskor. To, co bude vo Frankfurte asi este s E-laderom nebude ( to by boli uplne prvi na svete a to ma byt Audi s V8 TDi...) takze este mame na E-lader nejaky rocik casu. Je teda otazka, ako sa tieto nove klasicke biturba budu spravat... :-!
28. 5. 2015 13:32
Re: Hmmm :-(
Četl jsem, že Audi zrušilo další vývoj V8 TDI...
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 13:41
Re: Hmmm :-(
kde ???? >:D >:D >:D >:D na autofore ? alebo na nejakom inom humoristickom serveri ? >:D
28. 5. 2015 13:42
Re: Hmmm :-(
Také jsem to četl, ale podle jiných informací je to nesmysl a přijde čtyřlitrový diesel s elektrickým dmychadlem. Tak uvidíme.
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 13:47
Re: Hmmm :-(
Ondro, hod mi odkaz, nemozem sa dockat ako sa popučím od smiechu ... ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 15:30
Re: Hmmm :-(
veru NZ >:-[] ak si pozries aj diskusiu pod tym... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
proste amaterizmus non plus ultra... :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2015 15:34
Re: Hmmm :-(
Aspoň napsali "prý" >:-[]

Je fakt že přesný prodejní čísla motorů by mě docela zajímaly. Nejen u Audi ale i RR. Myslim světový čísla ne český nebo slovenský :-)
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 15:47
Re: Hmmm :-(
tipujem ze aj to ale asi po tej kritike len doplnili, plus vsimni si tie bludy - vykon v Touaregu 380 PS... >:-[] :no:
keby taketo sustavne a pravidelne chyby robil moj zamestnanec, tak ma padaka na hodinu lebo svojou lajdackostou poskodzuje dobre meno webu ! :-!
tu to vcera o tej A8 tiez nebolo bohvieco... 8-s
Dufam ze Pavluska bude sef riesit ! :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2015 15:58
Re: Hmmm :-(
Spíš ne. Čet sem to hned ráno a bylo to takhle. První co mě při čtení napadlo že ti musim dát odkaz :-)
28. 5. 2015 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MadPete
28. 5. 2015 13:04
Ajajaj
Porsche tu skončí na hate listu.
Rozbalit vlákno
4
28. 5. 2015 13:31
Re: Ajajaj
Konečně,pryč se zastaralými atmosférami :yes: >:-[]
Avatar - MadPete
28. 5. 2015 13:39
Re: Ajajaj
Yes, konečně mám neprůstřelnou výmluvu proč jsem nešel do porsche.
28. 5. 2015 14:59
Re: Ajajaj
Presne tak. A s prichodem turba by to chtelo motor celkove zmodernizovat a predelat jej ze zastaraleho zazehoveho principu na moderni vznetovy!
Avatar - Pepa_007
28. 5. 2015 19:04
Re: Ajajaj
A dáme do 911ky nějakej pěknej 4válcovej diesel. Třeba 2.0 litru oturbený dvěma turby.
>:D >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2015 13:27
porsche v roku 2032
3 valce 4 turba a 700 koni.... zivotnost 130 000km..... spotreba na papieri 4,999 litra ...... a napiek tomu by som sa vsadil ze by taketo auto s logom porsche na kapote malo uspech .. ved je to predsa porsche ;-)
Rozbalit vlákno
7
28. 5. 2015 13:31
Re: porsche v roku 2032
Toppere, zkus si jednou zapredikovat u H/K a vynech ikony ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2015 13:35
Re: porsche v roku 2032
co vies..... mozno v r 2032 mi das za pravdu.... ;-)
28. 5. 2015 14:05
Re: porsche v roku 2032
Takže když budu neustále omílat třeba, že koncern H/K zkrachuje kvůli nekvalitním výrobkům v roce 2022 a napíšu k tomu, že mi "možno dáš za pravdu"... Je to normální? :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2015 14:16
Re: porsche v roku 2032
hyundai u vas ziskal narodnu cenu kvality... a ma celosvetovy uspech... bankrot by mal byt zazehnany na dalsich 30 rokov ;-) ... potom uz mozno dojde ropa a budeme riesit zase ine veci.... ;-)
28. 5. 2015 14:31
Re: porsche v roku 2032
Možno mi dáš za pravdu... O co jde, stejnej canc jako ten tvůj ;-)
Avatar - fOE
28. 5. 2015 14:52
Re: porsche v roku 2032
Joooo co na podobne dlouhodobe predikce rikaji v takove Nokii treba.
28. 5. 2015 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
28. 5. 2015 13:42
Nevím,
ale fokt je to taková novinka? Facelifty 911ky jezdí po světě nějakého půl roku, o tom, že mají pod kapotou jen turba se píše stejně dlouho.
Rozbalit vlákno
1
28. 5. 2015 17:04
Re: Nevím,
A vsim sis, jak veleopatrne je to napsane? Same asi, pravdepodobne, zdroj je celkem spolehlivy a bla bla... Aspon nejaka zmena. :-)
Avatar - Magister
28. 5. 2015 14:03
turba
Smutné. Evropa dělá stále méně CO2 auta, ale také méně zajímavé a méně kvalitní :-(
Rozbalit vlákno
59
28. 5. 2015 14:06
Re: turba
? nemáš nahodou foukaný auto a nevelebíš ho?
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 14:11
Re: turba
ved haaaaloooo, kde si to cital, chcem aj ja ! pleassssss :-|
28. 5. 2015 14:13
Re: turba
Včera někde na ACZ, ale nejen včera ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 14:20
Re: turba
idem to hladat, a ked to najdem tak autor sa ma popi(ka)či !!!!!!!!!! >:-[]
Ak mozes, picni mi na to link, lebo to fakt nemozem najst... ;-\
28. 5. 2015 14:31
Re: turba
Nebudu to hledat, snad někde pod testem Kie.

Edit: začátek od Magistra, ale následně už od Cherokee...omluva ;-\

P.S.: k daný hádce...o Q3 bych nikdy neuvažoval...daný motorizace jsou obecně OT, vyjma Macana a když už takovýhle prdítko, tak mezi GLA a Q3 by to byla hvězda ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 15:01
Re: turba
hladal som a zmienku o ruseni vyvoja V8 TDi som nenasiel... :-!
a to som precital cele vlakno a este skoro cely zvysok celej diskusie a cely test este raz...

Co sa vyberu medzi tymi prckami tyka - Macan uz nieje prcek a je pekny... ;-)
No a samozrejme ze motory ma "honosnejsie" :-)
28. 5. 2015 15:02
Re: turba
Nene, toho se to netýkalo. To byla separátní věta a četl jsem to ráno u konkurence. Zkoušel jsem se dívat na zahraniční weby, tam zatím nic.
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 15:15
Re: turba
len na autofore je zatial to, ze V8 TDi vypadla z ponuky pre Cayne a Touareg. V A8 ostava...
No a samozrejme ze ten zabednenec si z toho zacal vyvodzovat nezmyselne zavery... :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2015 15:50
Re: turba
Fór je že v Touaregu dělá její uložení menší bordel než v A8. Aspoň tak pravil Vaculík >:-[]
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 16:16
Re: turba
A vies preco ?????? ked sa tak vyskieras 8-s
Lebo tam je ulozeny tak, ako sa to na tehdajsej platforme LP xx( neviem kolko ) pri SUV riesilo: doslova NAD napravou a nie pred !!!
Vysvetlenie: Skoc si do nejakeho servisu ked tam bude Touareg, Cayen alebo 1.g. Q7 na zdvihaku. V smere jazdy vedla motora vpravo uvidis samostatny diferak - teda nie integrovany do skrine prevodovky tak, ako v A4/5/6/78, Q5 a novej Q7.
Pri V6-ach vychadza pomerne vpredu, pri V8 cca v strede motora.
Toto ti pan Vaculik nenapisal ? Alebo tam nebola fotka zo spodu ? ... >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2015 23:10
Re: turba
Jasně že vim proč. Vaculík je fakt borec a nestřílí od boku ale vysvětluje. A mívá pravdu ;-)
29. 5. 2015 01:14
Re: turba
PL71, pokud mi paměť slouží. Jen pro doplnění.
29. 5. 2015 01:20
Re: turba
Vypadla? Cayenne ho pořád v nabídce má. Touareg měl starší verzi toho motoru a kdybych si měl tipnout, tak ho nikdy nemodernizovali na Euro6 (od září 2015 povinné i pro vozy homologované v minulosti). Za jeho odstraněním z nabídky bych tedy viděl emise. Proč ho jednoduše nenahradili novější verzí, kterou mají, je otázka.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 09:50
Re: turba
Jj samozřejmě je to kvůli Euro6 je to v tom odkazu co sem včera dával. A je tam i důvod proč ho nenahradí novější verzí: Slabý prodeje [odkaz]
Paradoxem je že v Touaregu je líp uloženej a pasuje tam líp než do A8 kde možná zůstane :-|
29. 5. 2015 13:13
Re: turba
Což by stejně s další generací možná zmizelo, protože Touareg i Cayenne dostanou MLB evo, tedy další generaci MLB, na které stojí právě A8.

Prodejům se tolik nedivím. S V8 je to celkem drahé auto, byť zajímavé. V takové sféře je tvrdá konkurence zvučnějších značek. A další generace pomalu klepe na dveře, takže to není moc zajímavé. Pořád by se mohl vrátit v další generaci. Přeci jen je o něco prestižnější.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 14:14
Re: turba
Zatim to beru jak plácání a teoretizování. Jak to bude teprve uvidíme

V A8 je to zdá se opravdu trochu problematickej motor ale do Touaregu Cayennu Q7 a 8 by se jednoznačně hodil
29. 5. 2015 20:28
Re: turba
Problematický? Na to jsi přišel jak? Pokud bych chtěl znovu diesel, byla by horký kandidát.
Avatar - white label
29. 5. 2015 22:03
Re: turba
"Problematický" je ten motor především pro vás (Hammunasakra + Kylie) a ten váš problém s ním spočívá především v tom, že ten motor pořád žije a má i budoucnost, na rozdíl od vašich tradičně prezentovaných odhadů a předpokladů. ;-)
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 22:05
Re: turba
>:-[] :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2015 13:13
Re: turba
Abys ses neupalcoval nad takovou blbostí. Moc dobře víš vo co de tak nebuď trapnej :-!

Včera si mě s tim blábolem o Gilgitovi pěkně namích a tady si moc nezlepšil [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
30. 5. 2015 15:15
Re: turba
a vo co de ???? >:D
mas proste problem: V8 TDi nekonci, to, ze Porsche a VW sa z nejakeho dovodu odhodlalo ich vyradit z ponuky je ich vec, necudoval by som sa, keby si len Audi proste za neho pytalo viac grosov a im sa to proste menej oplatilo >:D
Bentley ten novy chce, Audi si ho tiez pouzije v buducnosti dokonca do viacerych modelov ( pravdepodobna je v tomto momente verzia S6 TDi - vdaka tomu vykonu ), A8, Q7 ( SQ7 ) su proste optimalny odberatelia V8 TDi a na tom ty nic nezmenis.
Takze nerob si vrasky >:-[]
Avatar - AUDIRS6
30. 5. 2015 19:15
Re: turba
>:D >:D >:D >:D ????
a za co ? Dnes uz som asi trosku prepracovany, nevies si predstavit, kolko roboty som tu mal...Takze uplne v pohode mi to prosim ta polopatisticky vysvetli, co som zase urobil zle. ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2015 19:30
Re: turba
Za ty včerejší i dnešní bláboly lži a výmysly :no: 8-s
Avatar - AUDIRS6
30. 5. 2015 19:33
Re: turba
preboha ta prosim za ake ? :-O
Ako fakt sorry, bol som si von oddychnut, povenovat sa hafanovi, vratim sa sem a zase nejaky problem... ;-\
Aspon mi daj link, alebo ma cituj, cim som ti nejako "ublizil" alebo co... :-O
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2015 09:19
Re: turba
Já sem tramvaj kdo seš ty je jasný žejo [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
31. 5. 2015 12:50
Re: turba
cital som >:D
ale ja do šaliny nezvyknem búrať >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2015 18:34
Re: turba
Jasně že ne schválně. Rozhodně si nemyslim že si nějakej bídák!
Jen to tak občas ne úplně vyjde no - jako na tom videu :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2015 13:13
Re: turba
Kravina. Ten motor je výbornej. V Touaregu. V A8 ale jeho uložení stojí za prd a má destruktivní vliv na jízdní vlastnosti i brzdnou dráhu. Trapný je že to moc dobře víš ale budeš tady hrát divadlo. Něco jako Gilgit s Ruskem :no:
Ser už na Kylii a s timhle nemám nic ani já. Tohle ti vzkazuje Vaculík >:-[]
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 13:18
Re: turba
Zase sa pleties kde ta nikto nevolal ???? >:-[]
Jake mozno, jake asi ????!!!! V A8-e ostava a basta !!!!
Skor je otazka, preco ti lenivci v Stutgarte a Wolfsburgu boli lenivi hodit na Audi-stol par grosov, ze dajte nam novu EU6 verziu, to je cele - ten motor novy/stary je mechanicky totozny, nieje problem s jeho umiestnenim do hocicoho, kde uz starsia verzia bola ! :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 14:12
Re: turba
No právě! V A8 zůstává a přitom tam je jeho uložení problematický! V Touaregu je to ok navíc do takovýho auta patří a tam končí! Aspoň prozatim ;-)

Na to asi odpovídal ten článek. Slabý prodeje!
Proto sem taky psal že by mě zajímaly přesný čísla prodeje motorů. Nebo aspoň % poměr
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 15:00
Re: turba
Jak problematicky ? Tak isto ako V8 TFSi, ktory je len o cca 20 kg lahsi... Ty si schopny rozoznat rozdiel 220 / 240 kg na vahe motoru ? Ak ano, urcite ta radi zamestnaju ako testovacieho jazdca. >:-[]
Avatar - white label
28. 5. 2015 15:13
Re: turba
DieSelový Macan je příjemný (kromě ceny), GLA/ Q3 ne, ale pokud by to muselo být něco z GLA/Q3, tak potom právě RS Q3.
28. 5. 2015 15:26
Re: turba
Ještě jsem ho (Macan) nevyzkoušel, ale toho bych rád. Zajímavej gazík ;-) . Další dva "konkurenti" mě nechávají chladným :-)
Avatar - CHerokee
28. 5. 2015 15:58
Re: turba
Jízdně je dle novinářů nejlepší GLA 45, pokud je ale jízda to, co tě zajímá.
28. 5. 2015 17:01
Re: turba
Ne nejlepsi, ale nejzabavnejsi, pricemz je dobre si uvedomit, jestli je pro tebe zabava to same, co pro pisalky.
28. 5. 2015 22:48
Re: turba
GLA/Q3 a Macan zas až takoví konkurenti nejsou ;-)

Zkoušel jsem GLA 250 4M a věřím, že 45 AMG bude fajnovější, ale macan turbo jede tak přesvědčivě, až bych se moc divil, kdyby oni novináři ohledně "jízdně nejlepšího 45 AMG" měli pravdu.
28. 5. 2015 22:49
Re: turba
No tak to se hodně okrádáš o zážitek ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2015 15:56
Re: turba
Jasná volba v naftě je tady [odkaz] ;-)
29. 5. 2015 05:16
Re: turba
V čem je to jasná volba?
29. 5. 2015 09:03
Re: turba
Prece: Chce ho kajli, ne?!
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 09:45
Re: turba
To si nemyslim. Ale třeba víš něco co já ne :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 09:47
Re: turba
V hledání nejlepší naftovýho možnosti v týhle kategorii. Co ti na tom neni jasný? ;-)
Avatar - CHerokee
28. 5. 2015 15:57
Re: turba
Zatímco v USA dělají u sportovních modelů velké atmosférické V8, u nejostřejších verzí pak zajímavá a působivá monstra alá Vette Z06, Shelby nebo rovnou Hellcat, tak v Evropě se dělají sportovní vozy stále s menšími a složitějšími motory.... smutné a hlavně zbytečné.
28. 5. 2015 17:02
Re: turba
Jeste smutnejsi je fakt, ze kdejaka pidipreplnovana evropa si ten hellcat namaze na chleba kdykoliv a kdekoliv. A abych ti cutnul jeste jednu (kdyz uz jsem v razi), tak kdejaka evropa to dokazala i doted i bez turba. ;-)
Avatar - CHerokee
28. 5. 2015 18:56
Re: turba
Tys už 10 let v žádné Americe nejel, co? Ale možná jako planá obhajoba evropského co2 turboterorismu to zní dobře....
29. 5. 2015 07:58
Re: turba
Ameriky se zlepsily, o tom zadna, ale jak auta z Evropy, tak z Asie (respektive pouze z Japonska) jsou porad o dost lepsi - pokud tedy hodnotis auto jako celek - a je celkem jedno, o jake kategorii aut se bavime, navrch muzou mit ameriky mozna tak v pickupech, po kterych ve zbytku sveta pes nestekne.
Avatar - MadPete
29. 5. 2015 10:10
Re: turba
Dávám ti :yes: Já miluju ameriky. Ale po tom co jsem 2 skutečně měl tak už jen platonicky. Krom topmodelů a halo aut jsou to podřadné primitivní šunty. Jako americké jídlo, kafe a zahraniční polita.
Hezky se na ně leda dívá. Dnes dopoledne proti mě jel nablýskaný Chevy Caprice z osmdesátých. Okukoval bych ho hodinu. A pak rád odjel seatem.
Avatar - MadPete
29. 5. 2015 10:07
Re: turba
Měl jsem 2 nové ameriky. To plýtvání výkonem a vnějším objemem mě totálně uráželo. U Evropského turbodieselu si chrochtám blahem. Jakože naprosto vážně.
Avatar - MadPete
29. 5. 2015 10:26
Re: turba
Odhalen. Proto už mi nechybí velká zadní sedadla amerik.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 10:31
Re: turba
:yes: >:D

Taky je nepoužívám [odkaz] :-)
Avatar - MadPete
29. 5. 2015 11:31
Re: turba
Perfektní, auto co má vzadu vestavěné dětské sedačky, to se bude manželce líbit. Snad nebude mít kydy, až vyhodím naše Kiddy.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:43
Re: turba
Jak vidim mám v autě o 3 problémy míň ;-)

Nebo eště vo víc? :-)
29. 5. 2015 04:49
Re: turba
v okamžiku, kdy se odzkouší a do výroby dostane elektrický turbokompresor, budou rázem těžké velké atmosféry naprosto out. krom toho, u Porsche byla verze Turbo vždy velmi exkluzivní a nikdo jim to nevyčítal:)
Avatar - Magister
29. 5. 2015 07:16
Re: turba
Kdyby tomu tak bylo, dávno by je závodní motory používaly. Tak jak mi říkal včera jeden z prodejců US aut....jo mustang ecoboost jezdí lépe než se čekalo, jen nikdo neví, kolik km vydrží ;-) .

K 911 turbo - jako auto na víkend, navíc 3,8 turbo a pro ty, co chtějí být rychlí v přímce a nebudou moc jezdit na dráhu. Jinak s tím bylo vždy problémů až až u starších.
29. 5. 2015 08:02
Re: turba
Jasne, 911 turbo jen pokud chces jezdit rovne >:D
A tys tu nedavno machroval, ze se vyznas v autech, no ja padnu >:D
Avatar - Well-being
28. 5. 2015 14:26
Jsem v klidu.
Je mi to úplně jedno ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 16:50
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
ale pal uz do pi(ka)če !!!!!!! >:-[] :no: :no: :no: :no:

admin, nespi a zabanuj ho !!!!!!!! :-!
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
28. 5. 2015 18:50
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
Dobrý den,

dostali jsme několik podnětů od čtenářů, uživatel campse již byl cenzorován. Nicméně díky za upozornění i vám.
Avatar - AUDIRS6
28. 5. 2015 19:29
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
Zdravím pána šéfa ;-)
...máte SZ asi 10 dní starú... ;-)
29. 5. 2015 07:15
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
A ne jednu...
Avatar - Pepa_007
28. 5. 2015 19:02
WOW: Máme tady Porsche...
Wow a bude se vyrábět Porsche 911 s přeplňovaným 3-válcem 1,6l. 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
14
Avatar - CHerokee
28. 5. 2015 20:03
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Otázka času...však Vaymany a Boxstery už od příštího roku s 4 válci ;-\ 8-s
29. 5. 2015 05:17
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Malý modely Porsche se nikdy čtyřválcům nevyhýbaly.
Avatar - Magister
29. 5. 2015 07:19
Re: WOW: Máme tady Porsche...
A to má být jako argument? Je to smutné...
29. 5. 2015 08:13
Re: WOW: Máme tady Porsche...
No a docela dobrý argument. 4válcových Porsche najdeš v historii automobilky spousty.
29. 5. 2015 08:26
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Myslim, ze jako argument do diskuse 6val vs 4val u sportovnich Porsche je to nepouzitelne. V dobach, kdy Porsche pouzivalo i u 911 ctyrvalcove motory, byl sestivalec naprosty vrchol luxusu i u sportovnich aut, osmivalce mely standartne jen ameriky, z EU aut jen rucne vyrabene kusovky. Takze ctyrvalec v lahkem Porsche 911, nebo pozdeji casem v "levnych" modelech 924/944/968 byl sice akceptovany, ale s tim, jak prestiz znacky stoupala, staval se sestivalec standartem a i pri nastupu "levneho'" Boxsteru byl pod kapotou jako zaklad sestivalec a ne ctyrvalec - byt by mi ctyrvalec prisel logictejsi.
Historie se tu sice pripomina, ale to je jen reklamni obezlicka, podle mne si Porsche moc dobre uvedomuje, do ceho jde a co riskuje a nova rada motoru boxer s turbem bude muset byt) ve vsech meritelnych parametrech o tolik lepsi, ze po zakladnich atmo sestivalcich ani pes nestekne. Navic ma boxer vyhodu - jeho zvuk je u ctyrvalce naladitelny do sportovna stejne snadno, jako u sestivalce, jsem si celkem jisty, ze pokud bych te postavil mezi boxer 4 a boxer 6, a oba turoval, nebyl by sis sam jisty, co je co.
Avatar - Dzakobo
29. 5. 2015 09:19
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Záleží, jestli má motor stejně a nebo nestejně dlouhé výfukové svody od každého válce. Viz Subaru, kde BRZ zní nic moc (stejná délka) oproti STi a dieselu, kde je délka rozdílná.

Zvuk, jaký dokáže vyloudit dobře naladěné nestejně dlouhé potrubí u 4 válcového boxeru je fantastický. 6-ti válec zní unyleji a vůbec by u lehkých Porsche neměl nikomu scházet. ;-)
29. 5. 2015 15:02
Re: WOW: Máme tady Porsche...
No, u 911 moc dlouhe to potrubi byt nemuze, u Boxster/Cayman je to trochu lepsi, ale ne o moc. Subaru ma motor pred predni napravou, tam se da na te delce se zvukem pracovat lepe.
29. 5. 2015 12:20
Re: WOW: Máme tady Porsche...
No ale doba, kdy se z 6válu stává naprosto luxusní zboží, je tady zas. Tudíž mne nijak nepřekvapuje, že začne Porsche vedle vícehrnků (>4) nabízet i 4hrkny.

Zvuk zase dokáže docela ovlivnit výfuková turbína, která ho poněkud učeše (u sportovního auta nemyšleno zas tak v dobrém), tak snad ten 4vál alespoň nebude foukaný řaďák :-)
29. 5. 2015 13:21
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Řadový by se jim tam snad ani nevešel.
29. 5. 2015 15:05
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Ano, ta doba se vraci, ale smer 4 -> 6 je urcite lidmi prijiman lepe, nez 6 -> 4. A argumentovat v tu chvili, ze u 4hrnku uz jsme prece byli drive a ted se jen vracime...No, kdo se chce ve vyvoji vracet nekam, kde uz byl, prece chces jit porad dal, ne? V lidske mysli to bude kazdopadne krok zpet, podivej se na ty reakce u BMW M3/4, kde 4,0V8 nahradil R6 3,0 turbo... A to si M3 k V8 jen odskocila v jedine generaci, pokud by mela mit ta pristi M3/4 motor R4 turbo, tezko by BMW uspelo s argumentaci, ze puvodni M3 E30 byla taky "jen" ctyrhrnek...
29. 5. 2015 13:20
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Problém je, že turbíny i kompresory představují prakticky tlumiče a samy produkují ne zrovna nejlíbeznější zvuk. A vem si 911 Turbo, což mají být vrcholné modely. Byl bych rád, kdyby ho dokázali odladit tak, abych si na atmosféru nevzdechl. Ale nedělám si velké naděje, když to nedokáží ani u dražšího Turba.
29. 5. 2015 14:58
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Mi to pripada, ze Porsche u boxeru na zvuk v podstate kasle a ten je pak spis vysledkem materialu, pouzitych na vyfuk, a konstrukce vyfuku - ktera je delana na efektivitu a ne na efekt. Ostatne radove motory v 924/944/968 na tom byly uplne stejne, znam par kluku, kteri je meli pred par lety a nahradili standartni vyfuky ladenymi a sice byli nadseni ze zvuku, ale charakter motoru sel do kytek (944 3,0 + 968 + 968 CS)... A jizda s Panamerou V8 v podstate to same, tam ten vyfuk ladili tak, aby z nej nebylo skoro nic slyset...
29. 5. 2015 20:47
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Nekašlou na něj, efektivita je však důležitá a to platí i pro sání. Jsou to celkem sofistikované komponenty, nelze je jen tak něčím nahradit. Měla ta Panamera sportovní výfuk?
1. 6. 2015 08:38
Re: WOW: Máme tady Porsche...
Urcite nemela, to bych vedel...