Porsche 911 Turbo: nové fotografie

Porsche 911 Turbo: nové fotografie

 
 

Necelé dva roky od představení nové generace 911 uvedlo Porsche do funkce nového vládce celé modelového řady také nové 911 Turbo. Nyní je zde rozsáhlá fotodokumetace.

Necelé dva roky od představení nové generace 911 uvedlo Porsche do funkce nového vládce celé modelové řady - 911 Turbo. Slavnostní jmenování proběhlo na autosalonu v Ženevě za doprovodu fanfár a hlasitého potlesku obecenstva, neboť nová 911 Turbo řady 997 ve všech ohledech překonává řadu předchozí. Například motor, 3,6 litrový boxer poskytuje maximální výkon 353 kW při 6000 otáčkách, tedy o 44 kW více než předchůdce. Nyní je zde rozsáhlá fotodokumetace.

Točivý moment vzrostl z 560 Nm na úroveň modelu 911 Turbo S, tedy 620 Nm a je dostupný mezi 1950 – 5000 otáčkami, což znamená výrazné zlepšení. Podílí se na něm první sériová aplikace turbodmychadla s variabilním nastavením rozvaděcích lopatek u zážehového motoru. Výkon se standardně přenáší na vozovku skrze šestistupňovou manuální převodovku, za příplatek Porsche nabízí Tiptronic S. S manuální převodovkou zrychlí 911 Turbo na 100 km/h za 3,9 sekundy, s automatem to zvládne ještě o dvě desetiny sekundy rychleji. Zrychlení na 200 km/h potrvá s manuálem 12,8, s automatem potom 12,2 sekund.

Kombinovaná spotřeba má podle Porsche dosáhnout 12,8 litrů (model s manuální převodovkou). Speciální sportovní tlačítko promění novou 911 Turbo na chvíli v pojízdnou raketu, neboť na 10 sekund zvýší plnící tlak o 0,2 baru a vysouká točivý moment o 60 Nm na 680 Nm. Ten proudí pod neustálou kontrolou elektroniky na všechna čtyři kola, rozdělení točivého momentu závisí na aktuálních jízdních podmínkách.

Ve srovnání s řadou 996 se může 911 Turbo řady 997 pochlubit o 20 mm většími kotouči na přední i zadní nápravě, objednat bude samozřejmě možné také keramické brzdy PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Kromě dravějších nárazníků a spoilerů dostala 911 Turbo také směrové svítilny z LED diod zabudované do předního nárazníku. Cena novinky začíná na 115.000 Euro, v Německu přijde 911 Turbo včetně daně na 133.603 Euro.

Podrobný popis Porsche 911 Turbo naleznete v magazínu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Erdogan vyhrožuje Evropě. Chce přehodnocení vztahů od A do Z Erdogan vyhrožuje Evropě. Chce přehodnocení vztahů od A do Z

Turecko po dubnovém referendu o změnách ústavy přehodnotí…

Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace

Oborové svazy a asociace vítají nominaci Jiřího Havlíčka…

Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad

Bývalý velvyslanec v USA a Rusku Petr Kolář nebude…

Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM

Twitteru došla trpělivost. V boji proti fake news, hoaxům…

 
 

Tapety








Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 




McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911! McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina…

Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil! Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil!

Vzpomínáte ještě na Porsche 911 s mrkačkami, bez…

 



 
Gazela BMW B5 (BMW 2001): Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Gazela BMW B5: Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Dnes 18:59

V první polovině 70. let vznikl na severní Moravě velmi zajímavý závodní automobil pojmenovaný Gazela. Ač jeho tvůrci vycházeli z oblíbeného kupé 110 R, technicky i tvarově šlo o něco úplně jiného.




Blesk.cz

Retro je všechno! Recenze 5 Neo Geo klasik pro Nintendo Switch

Retro je všechno! Recenze 5 Neo Geo klasik pro…

S příchodem každé nové herní konzole se hráči těší nejvíce na nové a exkluzivní tituly. Jenže i na nové mašince…

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl zřejmě výplaty horníkům

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl…

V odlehlé části Čadu blízko hranice se súdánským Dárfúrem byl ve čtvrtek unesen francouzský občan. K činu se…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí na přesun do USA

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí…

Může se cítit jako poslední "starý" vlk mezi smečkou divochů. Tomáš Sivok zůstal v českém národním týmu i po…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…