Na ženevském autosalonu se představí nové Porsche 911 Turbo S. Jeho motor proti Turbu posílí o 22 kW na 390 kW, dostane dvouspojkovou převodovku a z 0 na 100 km/h zrychlí za 3,3 sekundy.
>:D Relativně novodobá legenda.
Četl jsem srovnávačku aktuální GT2 a GT-R od Nissanu na Ringu. Za mokra. Novináři předem čekali jednoznačný výsledek ve prospěch GT-R. GT2 ho dost zásadně porazila. Nejen časem, ale také ovladatelností. Díky mokru a hlavně hmotnosti se Attesa u Nissanu nechytala a auto údajně pořád prapodivně klouzalo bokem. GT2 paradoxně díky mokru nebyla "tak kousavá" a čitelněji přecházela do smyku než na suchu. Zmíněno bylo i velmi citelné zasahování stabilizace, která hodně pomáhala, ale ne na úkor rychlosti.
Nevěřím, všichni jsme přece viděli to video, kde nissaní dvorní pilot zajel s GT-R 7:28 či kolik, a to měl v jedné ruce jabko a z druhé přikusoval štrůdl... nějaké porše, pche.
Existuje vôbec sériové auto so zrýchlením 3,3 s? (Nerátam rôzne špeciály, ktorých sa vyrobí pár kusov) Myslím, že asi len Bugatti Veyron.
Prekvapilo ma že na také zrýchlenie má relatívne malý výkon - Bugatti potrebuje tých koníkov dvakrát viac.
že by díky 4x4. Údaj 0-100 u výkonných aut pouze napoví o schopnostech přenést výkon na silnici. Vayeron ten výkon "prodá" při zrychlování dále.
McLaren F1 měl tušim 3.1s - zadokolka. Murcielago LP670-4 SV 3.3s - 4x4
Srovnej i pohotovostní hmotnosti*..., navíc nárůst výkonu motoru je od určité hodnoty (za určitých podmínek) téměř "nepřenesitelný", co se týče hodnoty 0-100km/h....