Diskuse

Porsche 911 je po precizní úpravě lehčí a výkonnější. Podílely se na tom absolutní špičky v oboru

15.11.2017

Společnosti Singer Vehicle Design a Williams Advanced Engineering spolupracovaly na úpravě legendárního modelu stuttgartské automobilky. Výsledkem je skutečný unikát.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 15.11.2017  12:14

    velká paráda

    vytknul bych akorát tuzingově působící zadní světla a na můj vkus teda až příliš ulítlý interier - ono méně je někdy více...

    Cena je taky mimořádná...
    • 00 Reagovat !

      foto scadar

      scadar 15.11.2017  13:02

      « Re: velká paráda

      S interiérem souhlasím, ale jinak je to teda dobrý Porn-sche... ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto gil54

    gil54 15.11.2017  14:09

    Před týdnem, ...

    ...kdy se tento vůz objevil v mnoha jiných médiích, jsem si říkal, proč se tvůrci uchýlili k chlazení vzduchem. Není to originál a nevýhody, přinášející chlazení vzduchem, zvlášť u tak vysokého výkonu, bylo možné odstranit.

    Až zde mi to autor vysvětlil. "Srdcem ... je ... plochý šestiválec ... dostal však ... čtyři ventilové hlavy ... či karbonové chlazení." Na plochém šestiválci se čtyři hlavy jen tak nevidí, a matematicky mi to nějak ne a ne vyjít. A karbonové chlazení ? >:D To je úplně jiná káva, než známá chlazení vzduchem, kapalinou, olejem nebo kombinovaná.

    "Ještě stále nemáte dost? " Nemám, proto ještě přidám, že "Motor je chlazen dvěma nasávacími otvory..." >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 15.11.2017  14:16

      « Re: Před týdnem, ...

      nemam slov. :-! 8-s
      Zaraza ma fakt, ze niekto je schopny za podobne dristy brat vyplatu.
      Vypada to na tyzden bohatej urody - 400 Nm-ova V8 5,7-icka, teraz B6 motor so 4 hlavami a karbonovym chladenim... >:D >:-[]
      Na konci tyzdna by to chcelo urobit rekapitulaciu, nech ti, co nemaju cez tyzden cas, sa maju moznost schuti zasmiat na takomto vybere "best of ACZ" >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 15.11.2017  15:02

      « Re: Před týdnem, ...

      To víš, "karbonem" kde kdo topí, ale chladit s ním, to je velká machrovina.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto eLzyx

      eLzyx 15.11.2017  15:21

      « Re: Před týdnem, ...

      už to upravili, ale stejně jsou v článku blbosti ... "Srdcem speciální úpravy je 3,6litrový plochý šestiválec z roku 1990, dostal však vačkové hřídele, ventilové hlavy či oddělený olejový okruh. Nechybí ani karbonové chlazení brzd."
      bych vážně nečekal, že spalovací motor dostal vačkové hřídele a hlavy s ventily. A kde se vycucalo to karbonové chlazení brzd ... raději nedomýšlet. Autor by měl přestat používat google translator a více studovat jak angličtinu, tak konstrukci aut, pokud o nich hodlá nadále psát.

      Pro ty co zajímá, jak to tedy je, přikládám link na stránky výrobce [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto kozakm

    kozakm 15.11.2017  15:07

    fotky?

    Všimli jste si, že to nejsou žádné fotky, ale počítačové rendery?
  • 00 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 15.11.2017  16:22

    Bylo by dobré a zajímavé

    Bylo by dobré, aby se tito fajnůstkářští konstruktéři zamysleli nad řešením částečného ejektorového chlazení, když už se vrátili k chlazení vzduchem - částečného(!), celé u civilního vozu nejde. Od tatrováckého už uplynulo víc jak půl století.

    Aerodynamika:
    Bylo by dobré řešit "sání" chladicího vzduchu motoru v zádi karoserie před počátkem kudrnacení proudnic a řešit úplav vozu pomocí vyfukování chladicího vzduchu za zádí.
    Řešení kompenzace vlivu bočmího větru tady taky chybí.
    To vše alias páni Ledwinka a Uberlacker v Tatře ve 30.-ých letech min. století.
    V přídi pod nárazníkem je vidět splitter, ve středové díře nad ním pak bude určitě chladič oleje (který Tatry také měly - vzduchem chlazený motor!), pod chladičem bude muset být škvíra vodorovného difuzoru (přítlak lehké přídě) a po stranách nárazníku jsou visět svislé deflektory k ofukování kol.

    Jinak motor za zadní nápravou, tak pokrokový v těch 30.-ých letech, je již dnes nadmíru zastaralý a překonaný.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Třetí betaverze Androidu P přináší tmavý motiv a spoustu drobných oprav

Třetí betaverze Androidu P přináší tmavý motiv a…

Google uvolnil třetí betu Androidu P, záhy následují také jednotliví výrobci. My jsme aktualizaci nainstalovali…

Babiš kvůli migrantům mluví o „cestě do pekel“. Rozohnil ho dopis z Itálie

Babiš kvůli migrantům mluví o „cestě do pekel“.…

Česká republika dostala žádost italského premiéra, aby země Evropské unie pomohly se 450 migranty, kteří jsou na…

 

iSport.cz

U Chorvatů při finále! Reportérka na ramenou, pak zklamání i hrdost

U Chorvatů při finále! Reportérka na ramenou, pak…

PŘÍMO ZE ZÁHŘEBU | Nevyhráli, přesto jsou naši hrdinové. Zaplněné centrum Záhřebu věřilo, že se dočká…

Experti Vízek a Podaný o finále: Titul zasloužený, ale gólman se bude stydět

Experti Vízek a Podaný o finále: Titul zasloužený,…

Francie to zvládla! Po dvaceti letech „Les Bleus“ znovu ovládli mistrovství světa ve fotbale, ve finále porazili…

 

Reflex.cz

Trumpova statistika: Nejčastěji volal Macronovi, nejvíc tweetuje o Rusku a v schůzkách vede premiér Japonska

Trumpova statistika: Nejčastěji volal Macronovi,…

Svět je fascinován neustálým tweetováním amerického prezidenta Donalda Trumpa, který si přes Twitter vyřizuje…

Skvosty brutalistické Jugoslávie: unikátní výstava připomíná časy maršála Tita

Skvosty brutalistické Jugoslávie: unikátní výstava…

Zlatá éra brutalistické architektury. I tak lze pojmenovat období od jugoslávsko-sovětské roztržky v roce 1948…