Diskuse

Porsche 911 je po precizní úpravě lehčí a výkonnější. Podílely se na tom absolutní špičky v oboru

15.11.2017

Společnosti Singer Vehicle Design a Williams Advanced Engineering spolupracovaly na úpravě legendárního modelu stuttgartské automobilky. Výsledkem je skutečný unikát.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 15.11.2017  12:14

    velká paráda

    vytknul bych akorát tuzingově působící zadní světla a na můj vkus teda až příliš ulítlý interier - ono méně je někdy více...

    Cena je taky mimořádná...
    • 00 Reagovat !

      foto scadar

      scadar 15.11.2017  13:02

      « Re: velká paráda

      S interiérem souhlasím, ale jinak je to teda dobrý Porn-sche... ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto gil54

    gil54 15.11.2017  14:09

    Před týdnem, ...

    ...kdy se tento vůz objevil v mnoha jiných médiích, jsem si říkal, proč se tvůrci uchýlili k chlazení vzduchem. Není to originál a nevýhody, přinášející chlazení vzduchem, zvlášť u tak vysokého výkonu, bylo možné odstranit.

    Až zde mi to autor vysvětlil. "Srdcem ... je ... plochý šestiválec ... dostal však ... čtyři ventilové hlavy ... či karbonové chlazení." Na plochém šestiválci se čtyři hlavy jen tak nevidí, a matematicky mi to nějak ne a ne vyjít. A karbonové chlazení ? >:D To je úplně jiná káva, než známá chlazení vzduchem, kapalinou, olejem nebo kombinovaná.

    "Ještě stále nemáte dost? " Nemám, proto ještě přidám, že "Motor je chlazen dvěma nasávacími otvory..." >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 15.11.2017  14:16

      « Re: Před týdnem, ...

      nemam slov. :-! 8-s
      Zaraza ma fakt, ze niekto je schopny za podobne dristy brat vyplatu.
      Vypada to na tyzden bohatej urody - 400 Nm-ova V8 5,7-icka, teraz B6 motor so 4 hlavami a karbonovym chladenim... >:D >:-[]
      Na konci tyzdna by to chcelo urobit rekapitulaciu, nech ti, co nemaju cez tyzden cas, sa maju moznost schuti zasmiat na takomto vybere "best of ACZ" >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 15.11.2017  15:02

      « Re: Před týdnem, ...

      To víš, "karbonem" kde kdo topí, ale chladit s ním, to je velká machrovina.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto eLzyx

      eLzyx 15.11.2017  15:21

      « Re: Před týdnem, ...

      už to upravili, ale stejně jsou v článku blbosti ... "Srdcem speciální úpravy je 3,6litrový plochý šestiválec z roku 1990, dostal však vačkové hřídele, ventilové hlavy či oddělený olejový okruh. Nechybí ani karbonové chlazení brzd."
      bych vážně nečekal, že spalovací motor dostal vačkové hřídele a hlavy s ventily. A kde se vycucalo to karbonové chlazení brzd ... raději nedomýšlet. Autor by měl přestat používat google translator a více studovat jak angličtinu, tak konstrukci aut, pokud o nich hodlá nadále psát.

      Pro ty co zajímá, jak to tedy je, přikládám link na stránky výrobce [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto kozakm

    kozakm 15.11.2017  15:07

    fotky?

    Všimli jste si, že to nejsou žádné fotky, ale počítačové rendery?
  • 00 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 15.11.2017  16:22

    Bylo by dobré a zajímavé

    Bylo by dobré, aby se tito fajnůstkářští konstruktéři zamysleli nad řešením částečného ejektorového chlazení, když už se vrátili k chlazení vzduchem - částečného(!), celé u civilního vozu nejde. Od tatrováckého už uplynulo víc jak půl století.

    Aerodynamika:
    Bylo by dobré řešit "sání" chladicího vzduchu motoru v zádi karoserie před počátkem kudrnacení proudnic a řešit úplav vozu pomocí vyfukování chladicího vzduchu za zádí.
    Řešení kompenzace vlivu bočmího větru tady taky chybí.
    To vše alias páni Ledwinka a Uberlacker v Tatře ve 30.-ých letech min. století.
    V přídi pod nárazníkem je vidět splitter, ve středové díře nad ním pak bude určitě chladič oleje (který Tatry také měly - vzduchem chlazený motor!), pod chladičem bude muset být škvíra vodorovného difuzoru (přítlak lehké přídě) a po stranách nárazníku jsou visět svislé deflektory k ofukování kol.

    Jinak motor za zadní nápravou, tak pokrokový v těch 30.-ých letech, je již dnes nadmíru zastaralý a překonaný.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Děti začínají znovu bavit knihy. Ve třetí třídě jich čtvrtina čte denně

Děti začínají znovu bavit knihy. Ve třetí třídě jich…

V Česku po pěti letech přibylo mladých čtenářů. Zjistila to Národní knihovna s agenturou Nielsen Admosphere svým…

Zavřený Libeňský most: Čeká Prahu dopravní kolaps? Podívejte se, kudy povede objížďka pro řidiče a MHD

Zavřený Libeňský most: Čeká Prahu dopravní kolaps?…

V noci na 19. ledna Praha uzavře Libeňský most, který je v havarijním stavu. Řidiči a MHD na něj nebudou moci…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Dusno u Slováků! Hudáček nejede na ZOH a ostře kritizoval trenéry

Dusno u Slováků! Hudáček nejede na ZOH a ostře…

Nominace hokejistů na ZOH v Jižní Koreji je na Slovensku ožehavým tématem. Mezi její kritiky se zařadil také…

 

Reflex.cz

Ekonom Vladimír Pikora: Macron s Merkelovou už brousí nože

Ekonom Vladimír Pikora: Macron s Merkelovou už brousí nože

Myslím, že politika potřebuje ženy. Vidíme to na té naší slavné prezidentské volbě, kde není ani jedna — a podle…

Brexit: Odpůrci i stoupenci si pohrávají s možností opakování referenda o odchodu z EU

Brexit: Odpůrci i stoupenci si pohrávají s možností…

Jeden z hlasatelů brexitu, europoslanec Nigel Farage se obává, že hlasování pro brexit by mohlo být zrušeno,…