Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autocar: Míří Porsche do Alfy Romeo?

Volkswagen stále touží po značce Alfa Romeo, hodlá jí nabídnout motory Porsche.
Zpět na článek
16. 3. 2011 07:51
16. 3. 2011 08:07
16. 3. 2011 08:18
16. 3. 2011 08:27
16. 3. 2011 08:31
16. 3. 2011 08:42
16. 3. 2011 09:06
16. 3. 2011 09:10
16. 3. 2011 14:36
16. 3. 2011 11:10
16. 3. 2011 08:30
16. 3. 2011 09:00
16. 3. 2011 09:27
16. 3. 2011 09:31
16. 3. 2011 11:43
16. 3. 2011 09:32
16. 3. 2011 13:40
16. 3. 2011 14:37
16. 3. 2011 14:59
16. 3. 2011 08:10
16. 3. 2011 08:14
16. 3. 2011 08:29
16. 3. 2011 11:46
16. 3. 2011 08:29
16. 3. 2011 08:31
17. 3. 2011 12:44
17. 3. 2011 12:53
16. 3. 2011 08:34
16. 3. 2011 08:12
18. 3. 2011 09:05
16. 3. 2011 09:28
16. 3. 2011 09:34
16. 3. 2011 11:28
16. 3. 2011 12:45
17. 3. 2011 12:57
16. 3. 2011 12:53
16. 3. 2011 12:58
16. 3. 2011 13:05
16. 3. 2011 19:58
16. 3. 2011 18:22
17. 3. 2011 13:00
16. 3. 2011 07:51
...
Vzhledem k tomu, jakými čtyřválci v současné době FIAT respektive Alfa disponuje, si Porsche může boxery nabouchat.
1.4T, 1.75TBi, obojí je špička, nevidím důvod, proč měnit. Sice zrovna ten větší má technický základ někdy na přelomu osmdesátých a devadesátých let, ale jede dobře.

Spíš kdyby třeba Alfě půjčili na pár let marketingové oddělení... :-!
Rozbalit vlákno
28
Avatar - T613
16. 3. 2011 08:07
Re: ...
ono to spíš ukazuje na to pod kým by případně Alfa mohla skončit.. Alfa co by "lidové a rodinné" Porsche nezní špatně :-)
Avatar - white label
16. 3. 2011 08:18
Re: ...
Přesně tak, pořád lepší "lidové Porsche", než jednou skončit třeba jako Lancia... 8-s ;-)
16. 3. 2011 08:27
Re: ...
To je možný, ale nějaký prodej by se odehrál až ve chvíli, kdy by se ukázalo, že 4C a Giulii nikdo nechce. A to je horizont takových pěti, šesti let. Za tu dobu už bude technika o velký kus dál.
Já osobně si prodej Alfy přeju. A pokud by to mělo být přímo pod patronát Porsche, bylo by to zcela ideální. :yes:

EDIT: ups, o příspěvek výše...
Avatar - T613
16. 3. 2011 08:42
Re: ...
tak osobně nevěřím, že si Fiat bude moct dovolit udržet Lancii i Alfu. Na to nemá ekonomicky a ani marketingově. A pro Lancii je poslední záchranou právě ten marketing.
Prodej Alfy bude dost záležet na tom jak si povede spojení Fiat-Chrysler. Stačí horší ekonomika tohoto projektu než s jakou Fiat počítal a Alfa půjde přes palubu. De facto je jediné co může prodat, a tím získat peníze (za Lancii by novému vlastníkovi museli asi i platit).
16. 3. 2011 09:06
Re: ...
Pořád přemýšlím, jestli chce VW Alfu kvůli imagi jakožto náhradu SEATu anebo proto, aby získal přístup k technologiím...
Avatar - T613
16. 3. 2011 09:10
Re: ...
řekl bych, že jen kvůli zaplnění mezery v trhu.
16. 3. 2011 14:36
Re: ...
VW chce alfu lebo ma potencial do buducnosti a s VW technikou ju budu ludia kupovat viac => iac predanych aut=> najvacsi vyrobca na svete.
16. 3. 2011 11:10
Re: ...
No tak největší hodnotu celého koncernu Fiat má Ferrari. Ferrari samotné má větší cenu než zbytek automobilové divize. Takže Alfa určitě není to jediné co může Fiat prodat. ;-)
16. 3. 2011 08:30
Re: ...
Lancia je luxusní značka, ne?
Avatar - Emel
16. 3. 2011 09:00
Re: ...
Momentálně to vypadá, že Lancia je rebrandovaný Chrysler.
16. 3. 2011 09:27
Re: ...
Což se navzájem nevylučuje...
16. 3. 2011 09:31
Re: ...
Ale v tomhle případě pohříchu jo.
U luxusního auta čekám i jiné atributy než kožená sedadla a tříapůllitr... :'-(
16. 3. 2011 11:43
Re: ...
ano, čekáš taky pohodlí a prostor.... To asi Thema nabídne.... Určitě nebude mít tolik elektronických serepetiček jako prémie, ale to neznamená, že to nebude dobrý auto.... S hodnocením bych počkal alespoň na výsledky testů....
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 09:32
Re: ...
luxusní značka z neluxusnního Chrisleru >:D
16. 3. 2011 13:40
Re: ...
Zkus začít pravopisem a pak pokračovat něčím z historie Chrysleru, můžeš klidně už z doby před WWII.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 14:37
Re: ...
ted jsi mi to nandal. Jsi spokojený?
16. 3. 2011 14:59
Re: ...
Je mi to fuk. Ale měl bys vědět, že Chrysler byla (kromě předválečného Imperialu) vždycky špičková značka koncernu Chrysler, zatímco levnější byly Dodge a nedávno zrušený Plymouth. Takže ano, Chrysler je minimálně z pohledu US trhu chápán jako "lepší" značka, byť ne na úrovni Cadillacu nebo Lexusu.
16. 3. 2011 08:10
Re: ...
VW prostě není zvyklý prohrávat (abychom byli fér, on taky moc často neprohrává). Ale tohle už je trochu trapné.

Viva Alfa Italiana! :-)
16. 3. 2011 08:14
Re: ...
:yes: :yes:
A já jen připomínám včerejší Bayern... Přesně tohle se vlastně stalo VW te´d s Alfou... >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - white label
16. 3. 2011 08:29
Re: ...
Aspoň, že ještě občas v tom fotbalu vyhraje italský klub nad německým, v automobilovém průmyslu totiž "hrají" taliani (dlouhodobě) o pár tříd nižší soutěž... :-O >:D
16. 3. 2011 11:46
Re: ...
mňo tak včerejší fotbálek mě potěšil, ale je to spíš výstřel do tmy.... Výsledky AC Milan a AS Řím mnohem věrněji odrážejí, jak na tom taliáni jsou i v tom fotbalu.... (vypadnout z ukrajinským klubem, to je debakl....).

každopádně včera jsem se u TV náramně pobavil :yes:
16. 3. 2011 08:29
Re: ...
To vis, jeto klasicka choroba kdyz mas velky uspech ... stat se nejziskovejsim - nejvetsim - nejvlivnejsim - nejmocnejsim automobilovym podnikem sveta ... ... ...

Trochu pokory by jim neuskodilo...

Pritom pote uz je cesta jen dolu ....
16. 3. 2011 08:31
Re: ...
Ono je ze statistického hlediska prostě nemožné, aby jim vše donekonečna vycházelo. Podobní giganti už tu párkrát byli a dopadlo to bledě... ;-\
17. 3. 2011 12:44
Re: ...
No, když jsme u VW - já vidím i neúspěchy, nezdá se mi, že by to byl nepřetržitý sled bez problémů. Myslíš, že třeba takový SEAT je úspěch? A co s tím? Před rokem nebo kdy bylo ve Španělsku slavnsotně otevřeno vývojové centrum za přítomnosti potentátů VW a především španělského krále a ze strany VW bylo konstatováno, že VW SEAT nezlikviduje....SEAT vidím jako velký potenciální problém a v jisté rovině i jako problém politický a to i ve vazbě na nevylnou situaci španělské ekonomiky. Co třeba problémy s fabrikou v Portugalsku (ne příliš známé, kdy se rozhořel boj o výrobu zde a v samotném Německu), nebo situace s vlastním Porsche? Porsche zkoupilo volné akcie VW a dost se zadlužilo a ten dluh (jestli se nepletu 3,5 mld EUR) bude muset splatit....

Na druhou stranu Toyota je gigant pořád (č.1) a nezdá se, že by svoji pozici pustila a že by jí její postavení jedničky uškodilo....
17. 3. 2011 12:53
Re: ...
Jasne, SEAT je prusvih...
Nejake boty maji i ve financnim sektoru, ale zatim maji v poslednich letech jednoznacne pozitivni progres...oproti Italum to je parada. ;-\

Toyotu se snazi slozit ostatni, trapne situace okolo "zaseklych" pedalu a kdoviceho se na jejich povesti dost podepsaly. Ale v Japonsku jsou stale na koni. :-)
Avatar - white label
16. 3. 2011 08:34
Re: ...
Copak ty (nebo někdo tady) víš, jak to doopravdy bylo a kdo, co, kdy, kde a jak skutečně řekl? Tohle jsou především "bulvární kecy" s marketingem v pozadí... ;-)
16. 3. 2011 08:48
Re: Z vlciho hradu
VW zoufale potrebuje AR aby mohl rozstipit naklady u prichozich levnejsich Porshe modelu... coz je jen logicke a vsem jasne.

Narazim jen nato, ze stat se No.1 konglomeratem v automobilovem prumyslu v roce 2018 uz vice mene hranici jakoby si nekdo z rodu chtel jeste pred hrobem splnit sen o nadvlade.

Je to uz trapne...
16. 3. 2011 07:52
řekl bych....
.... že fandové AR i VW jsou už těma spekulacema dokonale unaveni.... Buď to prodejte nebo nechte být, ale tyhle bulvární zkazky jsou fakt o ničem....
Sergio řekl tohle, Ferdinand tohle.... bla bla bla...
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2011 08:12
no hlavně
Mám pocit (při vší úctě), že Obersturmführer Ferdinand toho času zase až tak moc nemá, vzhledem ke svému věku... Takže sem klidný...

Jejich snaha a útoky na Fiat jsou fakt dojemný... Kdo umí počítat do deseti, tak ví o čem to je... >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
16. 3. 2011 08:21
Re: no hlavně
Kdo umí počítat do deseti, tak je mu hlavně hned jasné, jak si (nejen vzhledem ke svému věku) dopadl ty... :*) >:D
16. 3. 2011 14:39
Re: no hlavně
co to ma s temou clanku?
Avatar - white label
16. 3. 2011 15:56
Re: no hlavně
To je reakce na "inteligentní" příspěvek, nikoli na článek, To ti vážně nedošlo? ;-)
16. 3. 2011 18:19
Re: no hlavně
jeho prispevok sa tyka clanku, tvoj nie. Neosocoval nijako teba ani nikoho, bol to jeho nazor, zasluzi si respektu ako tvoje nazory
Avatar - white label
16. 3. 2011 18:51
Re: no hlavně
Jeho příspěvek je nesoudný, primitivní a zbytečně osobní ("Obersturmführer Ferdinand toho času zase až tak moc nemá, vzhledem ke svému věku..."), stará se tu snad někdo o to, kolik toho času zbývá např. wolffovi, vzhleden k jeho věku?
To není názor, ale primitivní "drzost" schovávaná za anonymitu netu, ale hlavně, že tu sám voláš po respektu...
16. 3. 2011 20:12
Re: no hlavně
aj to je nazor, za anonymitu netu sa to schovavas aj ty aj ja , mozno keby sme boli pri rovnej diskusii padali by ine slova, hlavne slusnejsie. takze len tolko. A zbytocne osobne a primitivne prispevky to pozorovat u viacerych clenov a na nich nereagujes podobne ;)
Avatar - white label
16. 3. 2011 20:18
Re: no hlavně
Možná si zrovna přehlídl třeba mou reakci z 19:38...
18. 3. 2011 09:05
Re: no hlavně
White labele, tvoje snaha ochránit Ferdinanda je dojemná.
Úctu ke stáří mám pravděpodobně o hodně větší než ty (tak jak tě znám) nicméně, objektivní fakt je ten, že Ferdinandovi je 74 let.

Bavit se o tom, že má čas (a jsou to jeho slova, nikoho jiného) v tomto věku mi přijde min. úsměvné, v horším případě svědčící o nedostatečné objektivitě a soudnosti, případně duševního zdraví toho, kdo to řekl.

Ad další bod.
O.K. Na konci války bylo Ferdovi 11 let, což od této funkce nejspíš zachránilo.. >:-[]
16. 3. 2011 08:45
Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
ten ví, že za zájmen o Alfu je naprosto chybějící kreativita, tvůrčí neschopnost (a to nejen designová, ale i technická). Důkazem je šedá stereotypní modelová paleta, vždyť také proto se i neustále rozšiřuje MB vývoj (Česana), pracující pro celý koncern. Možná jsou pracovití, pořádkumilovní, ale je to podmíněné rozkazy. Obávají se, že zákazníky nakonec otráví ty jejich Golfy, Passaty jakoby next generation. (Mě teda toho jejich Passata (nebo Jettu?), Polo (nebo Golfa?) dokonale znechutili :no: )
Rozbalit vlákno
37
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 08:57
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Jo, kreativita jim rozhodně chybí. Vždyť mají v koncernu nudný Bugatti, Lamborghini a Bentley. A co tekový nudný Golf, kterého se prodá sotva kolem 900 000 kusů za rok. O passatu se slabým milionem kusů ročně se ani zmiňovat nebudu. Hned je z toho vidět, jak se lidem znechutili >:D
16. 3. 2011 09:08
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Však taky Lambo dělají stále v Itálii, Bently, tuším, stále v GB, a Bugatti je krám, který horko těžko nakonec zprovoznili. A originál VW si kupují obyčejní lidé, kterých je logicky nejvíc. Taky se prodává nejvíc rohlíků s gothajem.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 09:38
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
A Porsche se dělá na Slovensku. Nevím, jakou to má souvislost, kde se co dělá. Je to jejich koncern. Bugatti je jasný krám, který si lidi koupí za mirezných 40 000 000. Takový krám za pár šušňů.
A chceš říct, že všichni dělají auta pro vyjímečné lidi, jenom VW dělá auta pro obyčejné lidi?
16. 3. 2011 11:30
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Dělají ve smyslu vymýšlejí, konstruují. A že si někdo za 40 mio koupí Bugatti, nevylučuje, že je to krám.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 11:47
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Co konkrétně je na Veyronu tak šmejdského. Třeba těch 1200Hp a 1500Nm?
16. 3. 2011 13:54
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
A co je na tom tak úchvatného? Jsou vozy s daleko nižšími výkony a na okruhu veyrona dají. Veyron je sporťák na sprint a tim to končí, je to stylovka s brutálním výkonem. Co mě na tom má ohromit? ;-)
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 14:41
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Veyron není sporťák, ale spíše GT, ve kterém můžeš jet 500 km a budeš naprosto v pohodě. Nevím, kde jsi sebral, že je veyron sporťák. Luxusní, extremně výkonné a extremně rychlé GT, co ti nezničí zadek po 100 Km. To auto nebylo stavěno na okruhy.
16. 3. 2011 17:37
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Oooo omlouvám se za slovo sporťák, je to tedy extremní GT. Každopádně ty hodnoty co tu sypeš.. Určitě to jsou zkušenosti viď ;-) Jel si někdy v Astonu? Ani ten není stavěn na dlouhé trasy, někdy si to zkus a pak si povíme ;-) Chtěl bych vidět tohle...
16. 3. 2011 14:52
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Pointa Veyronu je v tom, jak jednoduše lze to auto ovládat, jak je user friendly a řidič nemusí být pilot formule 1, aby to auto zvládl. Jsou auta, která na okruhu Veyron "dají", ale zkus čimkoliv jet "proti" Veyronu na neznáme silnici rychle.
16. 3. 2011 15:14
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
karilaz: predajnost nehovori nic o tom ake je co kvalitne.. Ked bude ceed najpredavanejsi v cechach, znamena to ze je najkvalitnejsi? nie, len sa trafil do stada ktore nakupuje. je to normalka.. Ono na kazdej strane je pravda, aj to ze nemci sa snazia aj to ze taliani maju naozaj ducha v autach a robia ich proste pekne. Na kazdej strane su aj nevyhody aj vyhody..

peace
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 18:25
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Já nikde nepíšu o kvalitě, jen jsem vyzdvihl prodeje VW a to, že se lidem líbí, protože jinak by prodeje nebyly takový jaký jsou
Avatar - white label
16. 3. 2011 11:00
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Toho "gothaje" se rozhodně neprodá nejvíc. Nesmíš soudit všechno jen podle sebe ... :*) >:D

P.S. Podívej se na skutečná čísla, ten gothaj se dnes prodává relativně stejně "dobře", jako tvé cuoresportivo....
16. 3. 2011 09:10
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Jak se dívám, pohádka o 1 mil Passatů se ujala >:D
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 09:35
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
máš pocit že nějakých 970000 (+-) není blízko milionu?
Avatar - deliqent4
16. 3. 2011 11:31
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
passat je ohraná písnička a prodalo se ho tolik jen proto že je pod stejným názvem ve výrobě už hezkou řádku let o kvalitě se bavit nebudu ta byla bezkonkurenční možná ještě před deseti lety dneska to není pravda a minulá generace měla tolik defektů že se ho automagazíny rozhodli raději netestovat. Tak či onak Fiat dělá jenom dobře že si Alfu drží. Mimochodem kvalita Alfi Romeo je už dneska srovnatelná s VW takže je logicky žádný zájem z německa nemůže zajímat. Krom toho mají trumf v podobě vzhledu a to je věc o které si VW může nechat jenom zdát. Například Golf když vyjede nová řada s továrny tak už mě příjde vzhledově zastaralý po měsíci to se u italů moc často nestává Němci sou prostě moc kategoričtí a uhlazení někomu to inponuje ale někdo nechce slepě následovat masy lidí a rozhodne se pro italské auto které má dalo by se říct svoji duši a proto si i mě Alfa získala a nedám na ni dopustit navíc po zkušenostech s VW.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 11:51
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
A co je na to, že se Passat jmenuje stejně. Dělají to všichni. Je to prostě úspěšný model. Písničky o poruchovosti jsou taky ohraný. Když se jich prodá desetkrát víc než nějakého konkurenčního auta, tak se dá předpokládat, že bude desetkrát víc aut s nějakou závadou.
A že má Alfa design? Možná tak v minulosti a jako vyjímka je 8C. Jinak to vykulený punto a zvětšený vykulený punto jsou vyloženě hnusný, kýčovitý.
A to že je kvalitně srovnatelná s VW není ukazatel toho, jestli jí prodají nebo ne. Když se nebude prodávat a bude ztrátová, tak nemají důvod si jí držet.
16. 3. 2011 12:22
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Ty máš vystudovanej design? Jestli ne, tak si nech kecy od cesty.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 12:48
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
A ty ho vystudovaný máš? Jestli ne, tak tak zalez zpátky do díry a šoupej nohama, když se lidi baví.
16. 3. 2011 18:13
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Nehraj si tu na něco, co nejsi.
Jestli mezi "zvětšený vykulený punto jsou vyloženě hnusný, kýčovitý" a "dvě součastné Alfy jsou pro mě vyloženě ošklivé" nespatřuješ rozdíl, nech se vyšetřit. Nemám problém s tím, že se ti nelíbí, vadí mi, jak to prezentuješ.

A ano, mám. Sice na ČVUT, ale de facto mám.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 18:28
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Hlavně že ty jsi designový genius a mág. Použil by jsem na tebe známé rčení"víš hov..no, co je v pred..e.li měkkýho, hlavně že se do všeho se..re..š" Rozumíš tomu stejně jako všichni tady, ale když někdo napíše svůj názor a tobě se to zrovna nelíbí, tak hned začneš dělat vlny.
16. 3. 2011 18:38
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Tyhle dementní kecy si příště nech do PM. Zrovna ty, kterej máš neustále plnou hubu řečí o Italech, Korejcích a všeobecně vůbec chytrej jak rádio, mě budeš poučovat?
Hraješ si na GTIho a Labela a nejde ti to. Buď sám za sebe.
Avatar - ethicon
16. 3. 2011 19:00
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
:yes: :yes: strapňuje sa tu pod každým článkom o alfe romeo...
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 05:59
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Když řeknu svůj názor k něčemu, co se mi nelíbí, tak se ztrapňuju? Tak to jsem trapný, až to není hezký ty génie.
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 05:58
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Rozumím. Ty poučovat můžeš a tvůj názor je svatý. Každý ostatní je špatný.
Možná se to nechá léčit. Vidím, že u tebe je to opravdu nemoc.
17. 3. 2011 07:23
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Cha, teď jsi mě natřel. Fakt borec, získáváš zlatého bludišťáka.
16. 3. 2011 13:58
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Jste jak dva kohouti ...

to ze nekdo neco vystudoval, jeste neznamena, ze je spickou ci elitou ve svem oboru... :-!
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 14:43
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Tak na svou obranu jen podotknu, že jsem si s tím, že ten kdo nestudoval design nesmí napsat nic proti Alfě, nezačal. Jen jsem reagoval na to, že dvě součastné Alfy jsou pro mě vyloženě ošklivé. Asi se ho to dotklo.
Avatar - deliqent4
16. 3. 2011 17:13
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Já říkám že Alfiny vypadají líp než cokoliv od VW krome sciroka jinak na nich nevidím nic tak zázračnýho. A hodně lidí mi dá za pravdu když řeknu že například Alfa 156 vypadá líp než passat s té doby. Je pravda že v té době byly italské auta kvalitou v prd... ale dneska když bych se měl rozhodovat mezi Alfou a VW tak jednoznačně beru Alfu u VW mě prostě neoslovuje zhola nic nemají prostě nic co nemá konkurence a nemusí to být Alfa. Opel má teď taky zdařilé auta a Ford se konečně chytl za palici a začíná se taky rozjíždět viz nové Mondeo. A to nemluvím o konkurenci s Koreje která se zdatně dotahuje na vše z evropy a není to jen takovej kec. O Kiu by ještě nedávno nikdo ani pohledem nezavadil a dneska je v Evropě prodejně daleko před Škodovkou. Někdo namítne že to je cenou ale na co hrála škodovka hlavně ? Na cenu! Počkejme 10 let a Korejci budou tam kde značky z evropy protože s rychlostí jakou se dotahují to ani jinak dopadnout nemůže.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 18:33
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
156 byla na svou dobu hodně povedený auto a 159 bylo jedno z nejhezčích aut v segmentu a určitě hezčí než passat. Ale nynější zprasený vykulený myši jsou děsný. mířili asi na pubertální blondýnky, čtyřprocentní menšinu a metrosexuální jedince.
16. 3. 2011 18:42
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
To jsou komplexy, co?
Avatar - white label
16. 3. 2011 19:38
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Zase ty zobecňující výlevy o čtyřprocentní menšině, metrosexuálech, blondýnách apod. Ty jsou stejně ubohé v souvislosti s jakoukoli automobilkou... :no:
Kolikrát to tu ještě mám napsat...?
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2011 00:28
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
:yes:
Avatar - kari.laz
17. 3. 2011 06:00
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
3457x
16. 3. 2011 12:51
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
>:D >:D To, že ti design Golfu přijde zastaralý téměř hned, když vyjede z výroby může být fakt, ale nemá to nic co do činění se schopností nebo neschopností VW. Vyrábějí taková auta o kterých si myslí, že je prodají. A VW je schopno prodat své produkty. Alfa může mít trumf v podobě vzhledu, ale k čemu jim to je, když nejsou schopni své produkty prodat. A je to škoda. Já si jen říkám, aby se všichni skalní nedivili, až se spojení Fiat - Chrysler ukáže, jako ne zcela ideální a hlavně ekonomicky přínosné. V ten moment se mohou dít zajímavé věci a sám za sebe bych Alfě přál spojení s VW, protože by to znamenalo, že by o Alfě bylo více slyšet, věděla by, kde se chce pohybovat a jak.
Avatar - Krispos
16. 3. 2011 13:52
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Takový Scirocco R, to je taková nuda až je to vlastně úžasné auto :-) Nebo Audi A5, v tom bych se klidně nudil do konce života :)
16. 3. 2011 15:10
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
>:D :yes:
17. 3. 2011 12:48
Re: Kdo jednou měl tu čest pracovat s Němci
Ty jsi s Němci přišel do styku tak leda před tím supermarketem, kde jsi rovnal vozíky, co? Neustále se opakující bláboly o nekrerativitě a tvůrčí neschopnostiNěmců jsou daleko nudnější, než cokoliv jiného o jakýchkoliv jejich autech či jiných výrobcích anu Nemluvě. Ale možná jsem tě přecenil - ty jsi asi v tom Německu asi dodnes nebyl, co?
Avatar - gld
16. 3. 2011 09:17
Kto dnes nechce alfu
folksvágen, porsche, to už začína vyzerať ako na tureckom bazári >:D

Ako už bolo spomenuté vyššie, alfa má teraz rozpracované "veci" a skôr než sa tie ukážu ako omyl a katastrofa, fiat nič nikomu nepredá. Prečo by mal? Aby náhodou niekto žal potenciálny úspech nových a plánovaných modelov? Teda, čisto v teoretickej rovine..

Ale páčia sa mi pytačky VW...otvoríme nové továrne (nezavrieme tie staré), spravíme z alfy najväčšie toto a hento, podpis na zmluve ešte ani nezaschne a giulietta bude mať základný motor z 911 turbo..
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2011 09:28
Bolo by to fajn!
Ak by Alfa bola varianta lacnejšieho Porsche, prečo nie? Ja by som si prial aby ju VW kúpil. Konečne by tu bola Alfa Romeo úspešná kvôli aktuálnym reálnym modelom a nie kvôli vysnívanému úspechu zanietených fanúšikov, ktorý dlhodobo nemá a nemala! A to je škoda...
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2011 09:34
VW a Porsche
Neměl by VW nejdřív dokončit převzetí Porsche, než začne nabízet jeho motory Alfě? :-) Za sebe musím říct, že doufám, že Alfa zůstane pod Fiatem.
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2011 11:28
Alfa Romeo
Keby VOLKSWAGEN kupil Alfu,tak by sa stala nepredajna.Radšej nech ostane pod kridlami Fiatu,aj kvôli dizajnu.Dnesne Alfy Romeo su ohladom dizajnu uzasne a predajne.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 12:17
Re: Alfa Romeo
O té prodejnosti nemůže být pochyb, když i proklínaný Seat prodá víc aut.
16. 3. 2011 12:45
Re: Alfa Romeo
dej cisla, pac jinak jsou to prazdny kecy. Navic, kolik stoji nejmensi seat, a kolik nejmensi alfa?
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 12:51
Re: Alfa Romeo
Tak si je najdi zde na auto.cz není to takový problém.
A co je komu do toho kolik, stojí nejmenší Seat, nebo Alfa. On tu psal, jak moc dobře se Alfa prodává, tak jsem mu jen jeho tvrzení vyvrátil.
17. 3. 2011 12:57
Re: Alfa Romeo
Alfa Romeo cca 160 tisíc aut v roce 2010, SEAT cca 350 tisíc - psalo se tady o tom minulý a předminulý týden. Najdi si články ke koncernu, v jednom nedávném je rozbor celého koncernu VW (všechny značky a po typech), o Alfě je to uvede no třeba v článku o testu Giulietty (či jak se to píše). Takže to jsou holá fakta, když umíš psát na internet, měl by sis to umět taky vyhledat, nesouhlasíš-li s tvrzením někoho jiného, tak je na tobě, abys dokázal, že nemá pravdu - což ovšem není tento případ.
16. 3. 2011 12:53
Re: Alfa Romeo
Podívej se na své auto snů. Jsou také neprodejná ? (a to y je na * )
16. 3. 2011 12:58
ALVWA ROMEO
Jede to dobře, co dobře, výborně - dnes se vymění motory, zítra znáček na kapotě, přece bychom nechtěli vidět alfu doslova na kolenou, jak ji na nějakém trhu fiat nabízí s ubrečenejma vočima, navíc pod plachtou. Takhle to má logickej vývoj, Fiat, koneckonců Alfa, a o tu jde především z obou stran, si udrží tvář, obchod století bude být moci uzavřen za důstojných podmínek a legendární sportovní značka bude opět zářit na nebi hvězd. Máš snad problém s tím, jak si na tom nebi stojí Porsche, případně AUDI?

V Autotipu psali, že prý už se v Drážďanském designovém studiu VW zpracovávají první designová cvičení na bazi nových modelů ALVWA ROMEO.

Osobně přeji Fiatu, aby se obchod zdařil, získá potřebné finance jak na evropskou, tak na americkou cestu. Co chce sám ze sebe udělat naznačuje právě v posledních modelech Lancie. Již to nebude ten pravý italský fiat s auty pro méně majetné vrstvy, avšak i přesto s auty přitažlivými, žádanými, budoucnost je vtělená do americké transfúze - pětistovky přibalované jako bonus k dětskému menu u MacDonalda, reciprocně pak designoví bizoni na evropských silnicích... Jak na tohle nahlíží motoristická veřejnost, zejména tedy fiatisté, to se ukáže v čase.

Prodat Alfu, to je nepochybně jediná naděje pro ni samotnou a samozřejmě i pro alfisty, pro ty desetiletí těžce ve věrnosti zkoušené, pro ty, kdož v zájmu zachování jakés takés garážové důstojnosti jsou dnes ochotni přesvědčovat okolí, že minihatchback je tím pravým ostrým nářadím evropského alfadrzka... No, mám dojem, že svět v autech je dnes jinde, a kdo stojí chvíli opodál, zůstává osamocen v prachu cest a v slzách fandů...

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - gld
16. 3. 2011 13:05
Re: ALVWA ROMEO
Obsah tvojho príspevku teraz nekomentujem, ale preboha "alvwa romeo? 8-s Foneticky to pripomína larvu romeo, aspoň neprzni krásne meno automobilky
16. 3. 2011 13:09
Re: ALVWA ROMEO
krásně to naznačuje, co by s Alfou udělalo VW ;-)
Jinak samé plky, Alfa v lednu a únoru zvýšila svoje prodeje meziročně skoro o 50% takže je vidět, že má dobře našlápnuto a u Fiatu by byli opravdu padlí na hlavu, kdyby se jí vzdali.... (samozřejmě odráží se ode dna, ale prostě trend je pozitivní :yes: )
16. 3. 2011 13:24
Re: ALVWA ROMEO
Hm, někdo zde něco napíše a hned to naznačuje plány nějaké automobilky. Vlastně, zde by to tak být mohlo, protože dle mnohých je GTI placeným zaměstanancem VW, takže nějaké to zákulisí znát může.... 8-s
Nemyslím si, že by si VW neuvědomovalo sílu jména a image jednotlivých značek na trhu a to se vlastně ukazuje i v jejich portfoliu. Tohle se ukazuje třeba u Lamborghini, ale i u Bentley a Bugatti.
16. 3. 2011 13:29
Re: ALVWA ROMEO
všiml sis toho smajlíka? říká se mu ironický smajlík ;-)
Jinak VW si samozřejmě tu sílu značky AR uvědomuje, proto ji chce, že....
16. 3. 2011 13:50
Re: ALVWA ROMEO
Pardon, ta ironie mi nedošla...
Líbí se mi, jak na diskuzi, při zmínce o VW některým jedincům okamžitě naskočí klapky a vidí z celého koncernu jen "nudný" Golf, ale neuvědomují si to přesné zakotvení jednotlivých značek na trhu, jejich postavení a rozsah pokrytí trhu. To, že si více méně značky koncernu "nelezou do zelí" ukazuje právě to uvědomění si možností těch značek. Z toho důvodu také nemám obavu o Alfu v případě začlenění do koncernu VW. Naopak. Byla by jasná myšlenka a "tah na trhovou branku".
16. 3. 2011 14:16
Re: ALVWA ROMEO
no... nelezou do zelí.... o tom se dá polemizovat.... Třeba zrovna Škodovka do toho zelí VW leze poměrně dost....

Ale to je jedno, všechno jen povídačky, Alfa se neprodává (zatím). Tečka ;-)
Jinak souhlasím s tím, že třeba Golf není "nudný" proto, že by VW nic jiného neumělo, ale prostě proto, že zákazníci to tak chtějí :yes:
16. 3. 2011 14:45
Re: ALVWA ROMEO
Samozřejmě. Stejně jako Škoda ukrajuje VW (v celkovém měřítku zatím nikterak dramaticky), tak se zvládnutím managementu značky nemůže být VW spokojeno u Seatu.
16. 3. 2011 15:36
Re: ALVWA ROMEO
Tak už si tu Alfu kup, a na to, že tě budou pomlouvat sousedi, nebo tady diskutující, se vy...
16. 3. 2011 19:58
Re: ALVWA ROMEO
A jaký model té alfy bys mi doporučil?
16. 3. 2011 22:07
Re: ALVWA ROMEO
To co pisou v Autotipu bych nebral vazne, nemecti pisalkove nadrzujici vsem nemeckym znackam nenapisou nic nezaujateho a realneho. Osobne jsem to prestal cist, neustale plky o tom zda si mam koupit 1,4tsi s 66 ci 66,1 kW mi nic nedavaji a jsou tezce nudne!
Jinak doufam ze Alfa zustane pod Fiatem, koncern uz tech znacek ma dost, nechci jednou bejt jak cvicena opice volici v ramci jedne znacky. Jeste ze existuje Toyota a GM!
16. 3. 2011 18:11
díky bohu za tu Alfu
Myslím, že by byla velká škoda kdyby FIAT Alfu prodal. Jednak kvůli tomu že ji mám a vím čím je jiná a specifická oproti všem oktávkám a golfům (nic proti nim). Ale hlavně kdyby ji získalo VW tak se tady všichni nudíme, nemáme se o čem hádat, kdo komu posmívat, atd... ;-) Prostě evropská bi-polarita automobilek by ztratila na kráse...
Rozbalit vlákno
4
16. 3. 2011 19:57
Re: díky bohu za tu Alfu
Nikdo tu přece nesrovnává Octavii s Giuliettou či Fabii s MiTem. Co je proboha tohle za argument? Je to to samé, jako bys napsal, že Alfa strádá u fiatu pod Cromou a pod Bravem... Diskuze je přece nikoli o Golfu či o bravu, ale o sportovní automobilce Alfa Romeo. Píšeme o aktuálním a možném budoucím postavení Alfy. Ty se opravdu domníváš, že Fiat je schopen zajistit alfě lepší podmínky, než Volkswagen? Pokud ano, prosím, mohl bys precizovat ta pozitiva pod Fiatem a negativa pod Volkswagenem? Jistě by to zde zajímalo nejenom mne.
16. 3. 2011 22:15
Re: díky bohu za tu Alfu
Představ si situaci, že všechen automobilový průmysl světa patří pod VW, který vyrábí skvělá auta. Řekni upřímě, bavilo by tě to? Mě ne a přesně o tohle mi jde třeba i s tou Alfou, která je zatím opravdovou italskou alternativou. Sice není zdaleka dokonalá, ale je svá. To máš jako s ženskýma. Můžeš mít doma supermodelku, ale stejně budeš čumět na mnohem míň atraktivní sousedku prostě proto, protože je cizí.
16. 3. 2011 22:19
Re: díky bohu za tu Alfu
Mě se strašně líbí, jak chceš jako že stále diskutovat, ale přitom všichni vědí, že se s tebou diskutovat nedá a mimoto ani ty sám nechceš. Připouštíš max. potvrzení svých dogmat.

Takže co má Alfa u Fiatu a co by u VW neměla:

Skutečně fungující technologie (nikoliv jen nefunkční elektronická hejblata, vždyť ani ten hill holder tam nefunguje jak má)
Kvalitu (poruchová koncernová auta stačí)
Vývoj (VW žádný kloudný vývoj nemá, je to jen montovna vykoupených dílů ne moc dobře, ale levně poskládaných..., pokud chteji s necim prijit, tak jim to trva tak dlouho az...)
Svoji jediněčnoist

Co by mohla od VW získat?

V tuto chvíli jedině snad nižší provozní náklady, tím i větší provozní zisk a větší prodejní a servisní zázemí. Takže... Z pohledu obchodu firmy by pro značku AR jistě byl přechod k VW v tuto chvíli pozitivním krokem (o tom nikdo na světě nepochybuje), z pohledu zákazníka a budoucího rozvoje značky jako samostatné, kvalitní a svým způsobem jedinečně by to byl ovšem krok velmi špatným směrem, nehledě na to, že by se Fiat vzdal v Evropě teď asi jediné značky, který při rozumných investicích jakž takž může konkurovat i něměeckým značkám ve střední a vyšší střední třídě. Němci neumí konstruovat. VW nemá kloudný vývoj, neumí technologicky konkurovat světu. Umí v lepíšm případě jen dobře nakupovat. Nechtěl bych mít z Alfy další škodovku a popravdě ani to audi, které ty nejspíš považuješ za špičkový produkt, s čímž já s ohledem na jízdní schopnosti nemohu souhlasit.
17. 3. 2011 23:06
Re: díky bohu za tu Alfu
Já jsem prostě přesvědčenej o tom, že kdyby Alfa byla pod křídly Volkswagenu, tak si při výrobě třeba konkrétně mýho auta někdo všimne, že mu prostě zapoměli udělat nějaký madýlko na otevření dveří kufru. A to by mě právě mrzelo, tyhle detaily který tě najednu stranu serou, ale na druhou stranu je miluješ by byly pryč ;)
Všechno richtig, a to neni italiano :-)
16. 3. 2011 18:22
alfa romeo
Alfa Romeo bude tak dlouho pod křídly fiatu, až uplně vyčichne a ztratí veškerou auru z minulosti, pak ji vw dají, aby ty italský odboráře vubec někdo zaměstnal. Už se těším na 80. tou reinkarnaci 8C.
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2011 13:00
Re: alfa romeo
A nebo její výrobu přesunou do USA či Kanady a uzpůsobí jí tamějším potřebám.....což je možná ještě horší.