Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Carrera GT bude představena v Ženevě

Přesně za měsíc představí Porsche na ženevském autosalonu sériovou verzi supersportovního modelu Porsche Carrera GT.
Zpět na článek
7. 2. 2003 13:30
neregistrovaný "skopi"
7. 2. 2003 15:55
neregistrovaný "merc"
7. 2. 2003 16:58
neregistrovaný "ace3"
7. 2. 2003 17:09
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2003 17:14
neregistrovaný "skopi"
7. 2. 2003 19:43
neregistrovaný "kastelan"
7. 2. 2003 22:45
neregistrovaný "ace3"
14. 2. 2003 12:43
neregistrovaný "berdic"
7. 2. 2003 23:37
neregistrovaný "Ron Jeremy"
9. 2. 2003 10:01
neregistrovaný "Mojma"
10. 2. 2003 11:32
neregistrovaný "HADiCE"
10. 2. 2003 08:06
neregistrovaný "Radko"
10. 2. 2003 17:32
neregistrovaný "kedak"
10. 2. 2003 21:15
neregistrovaný "jiFi"
12. 2. 2003 11:39
neregistrovaný "niemand"
12. 2. 2003 15:36
neregistrovaný "merc"
14. 2. 2003 08:03
neregistrovaný "Gee B"
14. 2. 2003 08:06
neregistrovaný "Gee Bee"
neregistrovaný "skopi"
7. 2. 2003 13:30
bez titulku
Tohle je opravdu moooc pekna a zajimava kara, ta se Porscheti fakt povedla!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
7. 2. 2003 15:55
bez titulku
Nato, ze GT2 s 460PS, 1440 kg a horsi aerodynamikou zrychli na 100 za 4,1 je to zrychleni dost slabe. Asi je to dost konzervativni udaj.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ace3"
7. 2. 2003 16:58
Re: bez titulku
* polibit! tomahawk je motorka, ma neco kolem 600koni a zrychleni asi 2,8s, nevim co chces, ale porsche podle me motorka neni! navic, kdyby to zprevodovali kratc, tak to budew mit tak ty 3s, ale zase to nepojede 330..
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2003 17:09
bez titulku
Ten design mi pripomina silne Ferrari
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "skopi"
7. 2. 2003 17:14
Re: bez titulku
Ze jo, Enzo??? Ale rekl bych, ze s designem prisli (Porsche) driv? Nebo to bylo Ferrari?
neregistrovaný "kastelan"
7. 2. 2003 19:43
Re: bez titulku
Myslim, ze studie tohoto vozu byla predstavena uz pred 2-3 lety, a to jsem o Enzu nic nevedel. Navic pochybuju, ze Porsche kopiruje Ferrari, to jsou konkurenti na tak vysoke urovni, ze to nemaji zapotrebi. To snad nejaky japonec, ale tihle dva hraci - pochybuju. Spis jde o to, ze kdyz chci udelat supersport nejmodernejsiho razeni, tak mi aerodynamika, mechanika a ostatní vlivy nedaji tak siroke moznosti se lisit a urcita podobnost se pak da nalezt. Ale mozna se uplne pletu.
neregistrovaný "ace3"
7. 2. 2003 22:45
Re: bez titulku
nahodou na lajka dobre
neregistrovaný "berdic"
14. 2. 2003 12:43
Re: bez titulku
Myslim, ze mas recht, dukazem je ta vyska 1,16 m. Ono v rychlostech nad 300 km/h asi nikdo moc nebude uvazovat o designu, ale spis o otom aby mu auto sedelo jak prisity na silnici a jak to pak ubrzdi. Ty brzdy jsou mimochodem taky parada, kotouc z keramiky a kompozitu to parada.
Jinak karka je to nadherna, asi si ji pojedu obhlidnout z blizka na podzim do Frankfurtu :-)
neregistrovaný "Ron Jeremy"
7. 2. 2003 23:37
Re: bez titulku
Jestli ten design připomíná Ferrari Enzo, tak nevím. Enzo vypadá spíš jako více okapotovaná formule, a nepřipadá mi příliš lahodící oku - řekl bych, že krásy tak obvyklé u ostatních modelů Ferrari příliš nepobralo. Zato GT se "formuli" příliš nepodobá, je to opravdový silniční supersport. Obvykle se mi design Porsche moc nelíbí a Ferrari ano, ale při srovnání Enzo a GT je to naopak. Pro mě je GT zatím nejkrásnější supersport, který jsem kdy viděl...
if(document.layers){document.captureEven…
neregistrovaný "Mojma"
9. 2. 2003 10:01
Ferrari Mythos
Kdyz sem puvodne psal, ze mi to pripomina Ferrari, myslel sem spis Mythos, ne Enzo, hlavne zadni partie a kridlo sou dost podobny
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HADiCE"
10. 2. 2003 11:32
Re: Ferrari Mythos
Ono s ohledem na aerodynamiku v těch vysokejch rychlostech si nemůžou konstruktéři dovolit moc výstřelků.
Potom se nesmíme divit, že všechny sporťáky maj stejnej profil
Auto je to moc pěkný.... fakt asi nejpohlednější z kár co jedou nad 300......
neregistrovaný "Radko"
10. 2. 2003 08:06
bez titulku
Možná se pletu, ale konečně první opravdový supersport od Porsche, co má motor uprostřet s víc jak šesti válci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kedak"
10. 2. 2003 17:32
bez titulku
To mu teda rikam par koni na vic, proste narez
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jiFi"
10. 2. 2003 21:15
jo Porsche opet dokazuje, ze umi
teda tomu rikam nadhera, pred rokem ci dvema lety kdy jsem spatril prvni fotky studie GTcka, mi srdce zaplesalo a rikal jsem si, ze tim by udelali dobry tah ... i kdyz uz to neni to "prave" porsche tj. boxer za * a krasne ladne krivky 911 a ono je to uz tady, co nevidet se zacne prodavat na ostro. Verim, ze timto si Porsche ziska jeste vetsi respekt a slavu a ze ubide skarohlidu, tohle auto opet dokazuje, ze v Zuffenhausenu umeli uz davno a at se na me "Enzo" a jini nezlobi, ale tohle je proste nadhera a ne nejaka hranata krabice, ktera se tvari jako F1 ... jeste pevne verim, ze to auto bude podobne citelne, jako stavajici modelova nabidka automobilky Porsche ... i kdyz se v nem asi v zivote nesvezu, presto si myslim, ze je to nadhera ... jen ta cena by mohla trosku niz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "niemand"
12. 2. 2003 11:39
Rychlost
Dobry den, krasny automobil. Skoda jen, ze nema par koni navic. Vzdyt Brabus E V12, ktery je predstaven na www.auto.cz je lepsi. A to jde o "obycejny" reprezentativni sedan pro usedle podnikatele. Az prijdou na trh Audi RSR (tusim dnes oznacovan jako projekt Rosemeyer), Mercedes-Benz SLR, Ferari Enzo, Bugatti EB Veyron a dalsi, nebude to mit toto vozitko lehke, ikdyz movitych priznivcu znacky je asi vice nez dost, kdyz tomuto vozu dalo marketingove oddeleni zlenou.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "merc"
12. 2. 2003 15:36
Re: Rychlost
Audi RSR bude neco jineho nez Rosemeyer. SLR bude mit proti vsem jednu vyhodu a to, ze to je jediny automobil s motorem v predu a bude daleko vice praktictejsi. Ty ostatni jsou na jedno brdo.
neregistrovaný "Gee B"
14. 2. 2003 08:03
Re: Rychlost
neregistrovaný "Gee Bee"
14. 2. 2003 08:06
Re: Rychlost
No na to jsem teda zvědavej, jak bude SLR-ko praktický .