* polibit! tomahawk je motorka, ma neco kolem 600koni a zrychleni asi 2,8s, nevim co chces, ale porsche podle me motorka neni! navic, kdyby to zprevodovali kratc, tak to budew mit tak ty 3s, ale zase to nepojede 330..
Myslim, ze studie tohoto vozu byla predstavena uz pred 2-3 lety, a to jsem o Enzu nic nevedel. Navic pochybuju, ze Porsche kopiruje Ferrari, to jsou konkurenti na tak vysoke urovni, ze to nemaji zapotrebi. To snad nejaky japonec, ale tihle dva hraci - pochybuju. Spis jde o to, ze kdyz chci udelat supersport nejmodernejsiho razeni, tak mi aerodynamika, mechanika a ostatní vlivy nedaji tak siroke moznosti se lisit a urcita podobnost se pak da nalezt. Ale mozna se uplne pletu.
Myslim, ze mas recht, dukazem je ta vyska 1,16 m. Ono v rychlostech nad 300 km/h asi nikdo moc nebude uvazovat o designu, ale spis o otom aby mu auto sedelo jak prisity na silnici a jak to pak ubrzdi. Ty brzdy jsou mimochodem taky parada, kotouc z keramiky a kompozitu to parada.
Jinak karka je to nadherna, asi si ji pojedu obhlidnout z blizka na podzim do Frankfurtu :-)
Jestli ten design připomíná Ferrari Enzo, tak nevím. Enzo vypadá spíš jako více okapotovaná formule, a nepřipadá mi příliš lahodící oku - řekl bych, že krásy tak obvyklé u ostatních modelů Ferrari příliš nepobralo. Zato GT se "formuli" příliš nepodobá, je to opravdový silniční supersport. Obvykle se mi design Porsche moc nelíbí a Ferrari ano, ale při srovnání Enzo a GT je to naopak. Pro mě je GT zatím nejkrásnější supersport, který jsem kdy viděl...
if(document.layers){document.captureEven…
Ono s ohledem na aerodynamiku v těch vysokejch rychlostech si nemůžou konstruktéři dovolit moc výstřelků.
Potom se nesmíme divit, že všechny sporťáky maj stejnej profil
Auto je to moc pěkný.... fakt asi nejpohlednější z kár co jedou nad 300......
teda tomu rikam nadhera, pred rokem ci dvema lety kdy jsem spatril prvni fotky studie GTcka, mi srdce zaplesalo a rikal jsem si, ze tim by udelali dobry tah ... i kdyz uz to neni to "prave" porsche tj. boxer za * a krasne ladne krivky 911 a ono je to uz tady, co nevidet se zacne prodavat na ostro. Verim, ze timto si Porsche ziska jeste vetsi respekt a slavu a ze ubide skarohlidu, tohle auto opet dokazuje, ze v Zuffenhausenu umeli uz davno a at se na me "Enzo" a jini nezlobi, ale tohle je proste nadhera a ne nejaka hranata krabice, ktera se tvari jako F1 ... jeste pevne verim, ze to auto bude podobne citelne, jako stavajici modelova nabidka automobilky Porsche ... i kdyz se v nem asi v zivote nesvezu, presto si myslim, ze je to nadhera ... jen ta cena by mohla trosku niz
Dobry den, krasny automobil. Skoda jen, ze nema par koni navic. Vzdyt Brabus E V12, ktery je predstaven na www.auto.cz je lepsi. A to jde o "obycejny" reprezentativni sedan pro usedle podnikatele. Az prijdou na trh Audi RSR (tusim dnes oznacovan jako projekt Rosemeyer), Mercedes-Benz SLR, Ferari Enzo, Bugatti EB Veyron a dalsi, nebude to mit toto vozitko lehke, ikdyz movitych priznivcu znacky je asi vice nez dost, kdyz tomuto vozu dalo marketingove oddeleni zlenou.
Audi RSR bude neco jineho nez Rosemeyer. SLR bude mit proti vsem jednu vyhodu a to, ze to je jediny automobil s motorem v predu a bude daleko vice praktictejsi. Ty ostatni jsou na jedno brdo.