Z lipského závodu firmy Dr. Ing. h. c. F. Porsche AG vyjel jedenáctistýjedenáctý kus supersportovního modelu Carrera GT. Jeden z mnoha zákazníků ze Spojených arabských emirátů tak dostal pěkný dárek ke konci minulého roku.
:no: tohle je vrchol. Porsche chtelo prodat tech aut 1500. nedavno priznali, ze v USA uz je nikdo moc nechce a tak jich mozna tolik nevyrobi. Ted to teda utnuli a jeste to vydavaji za uspech >:-[]
mrknete, kolik stoji na www.autotrader.com velmi zanovni Carrera GT a porovnejte to s cenama F430 >:-[] >:-[]
oni jich tolik nevyrobili, porsche je relativne mala automobilka a gt se vyrabi rucne, kdyby chteli vyrobit 1500 kusu museli by nechat auto natrhu dalsi rok, pocitam ze dokazou vyrobit tak 30kusu za mesic, pokud nechteji povestnou spageti kvalitu ferrari, lamba, atd..
Co to tady placate.. nikde neni napsano, ze s poctem 1111 se konci. V listopadu jsem byl v tovarne v Lipsku, kde se tento skovst tvori a na poradu byly cisla davno pres 1200. Vyrobi jich 2ks za den a prave v dubnu se pocita s dokoncenim tech planovanych 1500ks.
v us ebay je pouzity za 375tisic a uz dal nekdo nabidku. Porsche vyhlasilo ze gt byl jejich nejuspesnejsi a nejziskovejsi supersport vsech dob, je to auto kvalitou neporovnatelne z ferrari, pagani, ktere se rozpadnou po 2000km, jizdni vlastnosti mel na top gear lepsi jak enzo.
ze lepsie jazdne vlastnosti ako Enzo na top gear-y??? Pri prvych pokuusoch ten Stig nebol schopny prejst okruh bez smyku... Najdite si na nete tu relaciu a pozri te si to...
...nezmokli jsme máme zisk... Tak tohle auto mě za srdce nikdy nechytlo.. Na můj vkus vypadá moc fádně, určitě bych o něm v tomto segment neuvažoval. Pro fandy značky asi sen ale jinak moc lidí asi nebere (co tak nějak vím..). Jediné za co patří pochvala je, že dokázali takovýto projekt dotáhnout do ziskové fáze, o tom se spoustě výrobců ani nesní.
Vzdávám hold tomuto autu! Carrera GT je pro mě naprostou ikonou a snoubí v sobě téměř vše pozitivní, co si spojuji se značkou Porsche! :yes: Porsche vždy umělo dělat auta, kdy ze silničních aut se stávala auta závodní a naopak...Není to vůz pro pózéry a je mi úplně jedno, jestli se jich vyrobí 1250 nebo 1500 - to pro mě není měřítko kvality ani úspěchu auta...Je to porsche s fantastickým desetiválcem, který původně vznikal pro Le Mans - a ten zvuk, bože můj, ten zvuk...Jen si ho vybavím a třesou se mi kolena a mám chuť se smát...To auto kašle na pozlátka typu startovací tlačítko - přijdeš k němu, usedneš do fantastické sedačky a prostě otočíš klíčkem...Na dnešní dobu je lehké, podvozek je ostrej jako břitva, spojka možná ještě víc...Ach ano, manuální spojka - v době, kdy do každého sporťáku cpou výrobci všechny ty automaty a poloautomaty je skvělé vědět, že je tu ještě auto, které chce celého řidiče a které se mu dokonale odmění - pokud ho ovšem dokáže zkrotit...Ne, já bych to určitě nedokázal a ani většina majitelů to nedokáže a vše, co jsem zde napsal, mám pouze vyčtené z časopisů a vykoukané z videí - ale co na tom, málokomu se poštěstí takové auto řídit...Ale i to mi stačí na to, abych to auto obdivoval a říkám si - tohle je to pravé PORSCHE a vždycky jím bude! Dnes večer si videa s Carrerou GT pustím znovu a budu snít! Možná jsou auta, která jsou hezčí, auta, která jsou rychlejší, auta, která je jednodušší řídit - ale pro mě je král jenom jeden! :yes::yes::yes: