Porsche zveřejnilo předběžné výsledky za obchodní rok 2008/2009, který skončil 31. července. Počet prodaných aut klesl o 24 % na 75.200 kusů, příjmy za stejnou dobu klesly o 12 %.
...je nejspíš hlavně v tom, že spousta lidí chce mít něco (před ním) "nesplnitelného"..., tedy (relativně praktické) SUV a PORSCHE "v jednom"..., dostávají však spíš "jen" SUV se "značkou" PORSCHE..., než auto, jehož "slovo" PORSCHE obecně symbolizuje...
Cayenne je tak pro PORSCHE (paradoxně) určitým "prokletím", ale zároveň vlastně i "spasením" v jedné podobě...
P.S. Jako obvykle nečekám, že se mnou budou "všichni" souhlasit...
a nemyslím tím teď pouze jejich majitele...
Vůbec nevím s čím by se nedalo souhlasit. Značka je důležitější než samotný stroj. Pan doktor od vedle si "určitě" vybral BMW pro nejlepší jízdní vlastnosti, protože objet auto na ulici mu zjevně dělá problém.