Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayenne Diesel: Motor 3.0 TDI (176 kW) bude od února 2009 dodávat Audi

Jeden z posledních automobilových mýtů dnes padl. Vedení firmy Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG dnes oznámilo, že od února 2009 bude výrobce sportovních vozů Porsche nabízet poloterénní model Cayenne se šestiválcovým turbodieselem.
Zpět na článek
20. 11. 2008 21:29
21. 11. 2008 07:44
21. 11. 2008 11:35
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 12:47
neregistrovaný "Icer"
21. 11. 2008 12:57
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 14:01
21. 11. 2008 11:27
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 21:37
20. 11. 2008 23:59
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 21:51
20. 11. 2008 22:07
20. 11. 2008 22:18
20. 11. 2008 22:45
20. 11. 2008 22:51
21. 11. 2008 00:47
21. 11. 2008 00:04
21. 11. 2008 00:51
21. 11. 2008 09:38
21. 11. 2008 09:57
21. 11. 2008 10:21
21. 11. 2008 12:34
21. 11. 2008 14:51
21. 11. 2008 16:25
21. 11. 2008 23:35
21. 11. 2008 08:01
21. 11. 2008 08:40
neregistrovaný "auto.678.cz"
21. 11. 2008 09:17
21. 11. 2008 10:04
neregistrovaný "auto.678.cz"
21. 11. 2008 13:59
21. 11. 2008 08:51
21. 11. 2008 09:00
21. 11. 2008 09:12
21. 11. 2008 09:27
21. 11. 2008 09:53
21. 11. 2008 09:59
21. 11. 2008 10:03
21. 11. 2008 10:27
21. 11. 2008 10:47
21. 11. 2008 11:16
21. 11. 2008 11:26
21. 11. 2008 11:47
21. 11. 2008 12:17
21. 11. 2008 12:45
21. 11. 2008 12:42
21. 11. 2008 12:46
21. 11. 2008 12:47
21. 11. 2008 12:54
21. 11. 2008 23:52
21. 11. 2008 11:10
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 11:44
21. 11. 2008 12:25
21. 11. 2008 12:41
21. 11. 2008 12:46
21. 11. 2008 13:42
21. 11. 2008 13:54
21. 11. 2008 15:42
21. 11. 2008 17:17
neregistrovaný "Donovan"
21. 11. 2008 14:14
neregistrovaný "507--"
21. 11. 2008 14:27
neregistrovaný "vrabcak1011"
20. 11. 2008 23:09
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:11
20. 11. 2008 23:14
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:17
20. 11. 2008 23:18
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:14
20. 11. 2008 23:16
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:15
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:25
20. 11. 2008 23:58
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 08:04
21. 11. 2008 10:45
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:21
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 00:10
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 13:17
neregistrovaný "MazdaCXdriver"
21. 11. 2008 14:35
neregistrovaný "507--"
21. 11. 2008 14:15
neregistrovaný "507--"
21. 11. 2008 07:47
21. 11. 2008 10:47
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 09:24
21. 11. 2008 09:35
neregistrovaný "MalejJarda"
21. 11. 2008 10:42
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 10:16
neregistrovaný "Tiburonek"
21. 11. 2008 11:15
21. 11. 2008 13:30
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 16:47
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 17:56
22. 11. 2008 07:55
neregistrovaný "kierke"
23. 11. 2008 12:39
20. 11. 2008 21:29
AJÁ... JAJ...
Tak milý Dinare, to je ten poslední "dýzl" na ústupu? ...jen jsem si tak ne tebe vzpomenul... >:-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 07:44
Re: AJÁ... JAJ...
Ale vždyť jsem o tom už několikrát psal. Nafta je na vrcholu, je třeba ji narvat, kam to jen půjde, peníze za vývoj z posledních dvaceti let je třeba vrátit a perspektiva dalšího rozvoje dýzlů není. Jsme na začátku konce.
U Cayenne se to nabízelo celou dobu, co se ten V6 tdi začal dávat do touaregu, prostě jen čekali až obecné přijetí cayenne dojde do takového stupně, že jim projde i dýzl v Porsche. Cayenne tdi už mi přijde jako ždímání vlhkého hadru, můžu to sice z hlediska byznysu chápat, ale přesto je to pro mě už za hranicí dobrého vkusu, kdyby se Porschi těžce nedařilo, ale v současné situaci, mohli dbát o image, cayenne jim pomohl i bez dýzlu. S těžkým srdcem, ale jednoznačně dávám tomuto počinu Porsche :no: :no: :no:
21. 11. 2008 08:58
Re: AJÁ... JAJ...
Já myslim, že na image tim nemaj co pos.at a prachy nikomu nesmrdí, mě teda ne a jim asi taky ne. :yes:
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 11:35
Re: AJÁ... JAJ...
oni zacinaju byt nenazrani mozno, to sa obcas nevyplaca... Jedine ze by riesenie kvoli finacnej krize (docasne), nech sa lepsie zarobi na vyvoj dostojnejsieho dieselu
neregistrovaný "Icer"
21. 11. 2008 12:47
Re: AJÁ... JAJ...
Co je to důstojnější diesel?? Na co by Porsche vyvíjelo nový a lepší diesel, na to tu jsou jiné automobilky (BMW, Audi ...). Ostatně udělali nejlepší krok, pokud použili existující a celkem slušný motor. Ušetřili tak spoustu peněz, protože diesel není jejich prioritou a zvýšili si tím evidentně prodeje.
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 12:57
Re: AJÁ... JAJ...
Ako pise Dinar, je to uz za hranicou dobreho vkusu a fakt sa tazko zdovodnuje cena proti Touareg.

Na co mal o Porsche ladit diesel? Lebo povodne spravy boli take, ze prave ho budu este ladit. Nieco ako do Panamera (a ked daju tam len 3.0 TDI, tak to fakt bude moc).

Proti 3.0 TDI CR ani slovo. V A6, TOUAREG atd... :-)
Avatar - iudex
21. 11. 2008 14:01
Re: AJÁ... JAJ...
Dostojnejsí dízel je mozno 3,0 twinturbo od BMW, s tým ale Porsche akosi nemá majetkovú previazanost. BMW i Mercedes sa uz vyjadrili, ze svoje V8 turbodízle stahujú a nahradia V6-kami. A Porsche AG je stále podnikatel, nie charita, teda "...za úcelom dosahovania zisku..." V SUV bolo naopak handicap nemat dízel.
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 11:27
Re: AJÁ... JAJ...
:yes: :yes: :yes:
20. 11. 2008 21:37
krok dalej...
nejak by som to neodsudzoval... je to dalsi krok na dlhej ceste... stale ostavaju benzinove motory a tento diesel bude lev v SUV-cku 911-tka ho nedostane tak nie je preco plakat >:D
skor je to koli ziskom... niekto chce diesel tak si kupi diesel...

zacina sa nam doba velkych zmien a nie to len dieslovych... ale zacnu pribudat hybridne pohony.. coskoro bude ferrary s hybridnym motorom.... :yes:
Rozbalit vlákno
2
20. 11. 2008 21:46
Re: krok dalej...
Hmmm... když to tak sleduju a vrátim se o těch 10 let zpátky, tak by mě chrochtl v 911 vůbec nepřekvapil, nebo v jinym modelu. Neni už náhodou v tom supersportu R8? Dneska už mě nic nepřekvapí a to to v podstatě nijak neodsuzuju.
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:59
Re: krok dalej...
R8 ale nejazdi s 3.0 TDI :-)
Avatar - LuckyTDi
20. 11. 2008 21:51
stavá se
Tak v dnešní době mě už snad nic nepřekvapí.Porsche a diesel, subaru a diesel (tady se to da jeste pochopit), mohli do Cayenna dat aspoň ten W12 6,0 TDi co je v Q7 .... když kdo by nechtel Porsche s relativne nizkou spotrebou na jeho poměry . A motor 3,0TDi je dost dobrej...jel jsem v nové Audi A6 3,0TDi a je to mazec , ale cayenne je zas o něco těžši , jsem zvedav na nějaké testy..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jurajos
20. 11. 2008 22:07
Tak je to tu.
Krčím čelo, škriabem sa za uchom a myslím si svoje, ale nakoniec som odklikol cestu za ďalším ziskom. A tak jediné čo mi vadí je trochu poddimenzovaný výkon vzhľadom na to že je to Porsche a aj na konkurenciu v X6 35d.
PS: Fakt neviem čo ma se.rie viac...že je to dízel, alebo ako výzerá.
Rozbalit vlákno
2
20. 11. 2008 22:18
Re: Tak je to tu.
Ser na to... >:D >:D
Avatar - jurajos
20. 11. 2008 22:46
Re: Tak je to tu.
Ďakujem Ti hviezda moja že mi ukazuješ cestu! >:-[] ;-)
20. 11. 2008 22:18
logický krok
Když už se Porsche pustilo do výroby těžkých aut jako je Cayenne tak mi použití dieselu přijde jako logické a spíš se divím tomu, že ho nabízí až tak pozdě. O nějaké ztrátě sportovní image nemá cenu psát, to mělo smysl leda tak před spuštěním projektu Cayenne. I když Porsche jasně dokázalo, že Cayenne bylo správné rozhodnutí a otevřelo značce i nové trhy. Noví zákazníci Porsche "mimo Evropu" (abych nikoho neurazil) nejezdí po hladkých asfaltkách a přitom znáček Porsche na volantu je evidentně dost láká.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
20. 11. 2008 22:37
Spravne!
Diesel patri do kazdeho auta!
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2008 22:45
ROPÁK ROKU
Popěvky typu "to bych si nikdy nekoupil, porsche mě zklamal" a podobně nemá cenu komentovat. Auta se vyrábí zásadně pro ty, co si auta kupují. A jdeme-li hlouběji, pak jednotliví reprezentanti jednotlivých tříd, segmentů, se vyrábí právě pro ty, co ten který segment jezdí. Z tohoto zorného úhlu nahlížejme na Cayenne v naftě. To není téma pro toho, kdo nad ránem zatíná v dlouhým táhlým tipec svému 599 GTB či quattroportu, Cayenne je auto pro kovboje, co sedlá esuvečka. A když už sedláš esuvéčko, pak máš volbu definovanou poměrně přehledně - Range, GL, Q7, Touareg, X5, XC90 a... Cayenne. Chceš ho v benzínu, ber benzín, chceš naftu, od zejtřka ti jí čepujou i do Porsche. Není problém.

Dokonce považuji za poměrně solidní životní autopostoj, mít v garážích vedle sebe jednu 911 Carrera a jednoho Cayenne, třeba v té naftě. Co by ti scházelo? Nic.

To je vše, opona padá, ráno se stavte do front. A nezapomeňte šekovky, sociální dávky se vyplácí jinde.
Rozbalit vlákno
46
20. 11. 2008 22:51
Re: ROPÁK ROKU
...a X6!!! >:-[]
21. 11. 2008 00:47
Re: ROPÁK ROKU
:*) ta paměť... :-)
21. 11. 2008 00:04
Re: IQ ROKU
"Auta se vyrábí zásadně pro ty, co si auta kupují." ... :yes: ... tak toto je hlaska roku, storocia. axiom axiomov. ake IQ treba mat, aby clovek objavil takuto genialnu vec?

"A jdeme-li hlouběji, pak jednotliví reprezentanti jednotlivých tříd, segmentů, se vyrábí právě pro ty, co ten který segment jezdí." ... to je objav! kam sa hrabe kvantova teoria! :yes:

"Cayenne je auto pro kovboje, co sedlá esuvečka." ... tak toto rychlo posli do porsche marketing dept. aby nahodou nezacali tlacit cayenna hanojskym bicyklistom. :yes:

GTI = FUBAR, BRAVO >:D
21. 11. 2008 00:51
Re: IQ ROKU
Uvidíš, Toko, že pokud budeš mít v životě alespoň trochu štěstí, a budeš přestupovat z kategorie "nekupovačů" do kategorie "kupovačů", pochopíš v jediném okamžiku, co vše jsem vlastně nahoře napsal. Zatím se v tom plácáš, jak nahej v kufru Cayenne :-)
21. 11. 2008 09:38
Re: IQ ROKU
no, nove auto (a nie prve) som kupoval pred par tyzdnami - takze so svojim typickym ponizovanim si, ako vzdy, vedla ako ta jedla.
btw, vies pre koho sa vyrabaju rohliky? pre tych co ich chcu zjest alebo pre tych, co sa na nich iba pozeraju resp. ich nezaujimaju? ;-\
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 09:57
Re: IQ ROKU
Jak tě tak čtu, s tím kupováním, musíš mít na poličce těch angličáků už pěknou řádku. Tak jen tak dál. ;-)
21. 11. 2008 10:21
Re: IQ ROKU
Káry se kupujou snadno, naopak s diakritikou už je to obtížnější.
21. 11. 2008 12:34
Re: IQ ROKU
A Ty si sa uz dostal z kategorie 'onanistov' do kategorie 'kupovacov', alebo tu iba rozdavas rozum... Ty, 'najvacsi kupovac'... :-!
21. 11. 2008 14:51
Re: IQ ROKU
No pravda je, že za velmi podobný výrok tu nedávno sklidil Wolff všeobecný posměch. ;-)
21. 11. 2008 16:25
Re: IQ ROKU
jsme si rovni, a někteří jsme si i rovnější :-!
21. 11. 2008 23:35
Re: IQ ROKU
Diskuse jsou obecne o nazorech a pocitech. Fakta si muzes precist v clanku o kterem se tady bavime. To, ze GTI napsal neco, co je docela samozrejme (aspon pro nektere jedince), jeste neznamena, ze to sem nemuze psat, ne? Jasne, GTI to mohl napsat i jednou vetou, treba "Porsche vyrabi co trh chce," ... ale to by zase nemeli lidi jako ty na co reagovat a my ostatni se nemeli na cem pousmat...
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 08:01
Re: IQ ROKU
A vidíš, mě Porsche tímto krokem zklamalo. Bez dýzlového cayenne by se obešlo, je to zbytečný ústup z pozic a ne proto, že jde a priori o dýzl, ale že jde o obyčejný dýzl. Pokud by tam dali třeba tu V12 tdi dalo by se mluvit o výkonech hodných Porsche a o akt. špičkové technologii atd., ale tenhle motor se dá koupit v dalších deseti modelech dalších dvou značek, jeho výkon neohromí, prostě motorizace nehodná image Porsche. Rozdíl mezi Touaregem a Cayenne byl právě v tom, že neexistoval žádný Touareg turbo nebo turbo S nebo GTS, už i ten V6 3,2 byl z hlediska image pro Porsche problém, ale dalo se to obhajovat právě tím, že je to benzín, prostě základ, Cayenne V6 tdi jde ale proti letitým kořenům image Porsche a neumí to ospravedlnit přínosem jiné výhody (z hlediska image), je to jen běžné dýzlové SUV, které navíc nemá čím obhájit svou cenu.
neregistrovaný "auto.678.cz"
21. 11. 2008 08:40
Re: IQ ROKU
Dinar v podstate s tebou súhlasím.
Ale nemyslím si že v dnešnej dobe by sa Porsche bez dieslového SUV zaobišlo! V SUV je podľa mňa diesel základ. Ale vzhľadom na image značky tam mali fuknúť niečo výkonnejšie. V koncerne majú z čoho vyberať.
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 09:17
Re: IQ ROKU
Ale jistě, souhlas, sám mám SUV konkrétně s tímto motorem a považuju ho za ideální motorizaci. Jde o to, že Porsche není výrobcem obyčejných aut, a jeho image je založená na sportovnosti, převedeno do možností SUV, výkonů a rychlosti. Tj., pohonné jednotky by měly zajišťovat pro značku důstojné výkonové parametry každému jejich vozu, tohle auto bude z tohoto pohledu průměrné, navíc je tu další aspekt, končí i to málo, čím se Cayenne odlišuje od svého bratra v triku, Touarega.
neregistrovaný "auto.678.cz"
21. 11. 2008 10:04
Re: IQ ROKU
Súhlasím. Na Porsche je to výkonovo slabý motor. O tom... bez debaty.
Ale celá diskusia sa stavia do roviny, že je zlé, že tam prdli diesel. Ale preco?
Preco by to malo byť proti tradícii, či koreňom automobilky. Myslim ak bude auto jazdiť na benzín, naftu, elektrinu, vodík, vodu či alkohol, ak bude výkonné, rýchle a krásne, potom to tradície vôbec nešliape a nemusí sa za to hanbiť! Darwin by to tom vedel porozprávať. ;-)
21. 11. 2008 13:59
Re: IQ ROKU
Že tam prdli diesel? Někde tady bylo jak vyhodili Poršáci Šviháka [odkaz] ze srazu na okruhu s tím, že jeho poladěný Cayenne není dost Porsche natož aby to bylo sportovní :-!
Řešilo se, že díky Pepříkovi je Porsche vlastně prosperující. Ale co s TDIčkem proboha? Točit se to nedá, výkonu to na zbyt nemá, zvuk to nemá.
Teď Cayenne určený pro US a Arábii = nikde do osobák naftu nelejou :-! Němci to zase neberou osobně ale ekonomicky, a nafta už se jim moc nerentuje.... takže tak...
21. 11. 2008 09:00
Re: IQ ROKU
Jasně, můžeme být absolutističtí a "nepromíjet" porschi tuhle úlitbu... no, vycházím z toho, že je to výsledek nikoliv zkoušky trhu, tedy zda to bude přijato kladně, nýbrž právě výsledek reakce na výzvy kupců, aby tam už konečně tu naftu dali taky, když tedy je to esuvečko. Píšeš o ceně, ale nejspíše máš nyní na mysli turbo. On se ale cayenne nabízí v základu za relativně nijak velký peníz... Tak trochu bychom potom mohli kritizovat Porsche i za to, že vyrábí Boxstera za milión a kousek, a že to není pravověrné dělo.

Nahoře jsem měl ještě větu - vidíš, vidíš, co dělá image. Ať tam daj co tam daj, jakékoliv zakolísání, odklon o tradic, vyváží právě to image. Ale nenapsal jsem to, ačkoliv to takhle dost cítím...
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 09:12
Re: IQ ROKU
Nejde mi o to, být absolutistický fanoušek, u kterého Porsche zavedením dýzlu prostě končí, a dost. Mě to pouze zklamalo, protože jsem přesvědčen o tom, že to nebylo třeba, viz. důvody už zmíněné. A, ano, Porsche dokáže vyvážit obyč. dýzl svou image, ta je neotřesitelná a i na tohle bude stačit, přesto si myslím, že to úkrok stranou mimo obsah image Porsche je, a problém vidím v tom, že nebyl nutný. Co se týká ceny, myslel jsem to opačně, Cayenne tdi je v porovnání se svými koncernovými bratranci drahý a nejsem si jist, jestli je to v intencích obhajitelných vyšší image oproti Q7 nebo Touaregu se stejným motorem.
21. 11. 2008 09:27
Re: IQ ROKU
Jo,jo, tomu rozumím. No, ta cena, koukal jsem na stránky Porsche, ten základ na 3,6 je za 1.4 miliónu (odtušuji, že někde kolem bude i tahle nafta) tedy je to v cenových hladinách koncernové konkurence.

Bude zajímavé, kolik z prodejů ukrojí právě ten dýzl.
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 09:53
Re: IQ ROKU
Cena tu zatím je jen německá, mrknul jsem, kolik chce za touragea s tímto motorem VW v Německu, a je tam rozdíl 7tis. EUR, nemyslím, že to u nás bude míň.
21. 11. 2008 09:59
Re: IQ ROKU
To si vem, že do tý Panamery s tim motorem taky počítaj...
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 10:03
Re: IQ ROKU
Tam má být nová inkarnace toho motoru se dvěma turby, zrychlení z nuly na sto pod šest, to je pro sportovní GT-sedan se znakem Porsche důstojné, Cayenne tdi neujede dvoulitrové oktávce.
Avatar - Pierro
21. 11. 2008 10:27
Re: IQ ROKU
ten neujede ani stodvaciáškovi!! ;-)
21. 11. 2008 10:47
Re: IQ ROKU
no jo, tady se baví o obyčejném SUV a ty to hned začneš porovnávat se supersportem >:D
Avatar - Pierro
21. 11. 2008 11:16
Re: IQ ROKU
hele jestlis nikdy v rukou nedržel chlupatej volant, tak radši ani nedutej... >:D
21. 11. 2008 11:26
Re: IQ ROKU
pardon pardon, mea culpa :*)

ach jo, chlupatej volant v supersportu bych chtěl držet v rukách každý den, ale ještě bych si k nim dokoupil interiérový tuning - chlapaté potahy, nejlíp bílé. V nejhorším můžou být i nechlupaté, ale pak alespoň tygrované :yes:
Avatar - Pierro
21. 11. 2008 11:47
Re: IQ ROKU
skutečnej fajnšmekr drzek dzků volí jediný vzor potahů - tygří. A nezapomeň taky na fofrklacek - ta hlavice s autíčkem zalitým v průhledném plastu, ta tam prostě patří! ;-)
21. 11. 2008 12:17
Re: IQ ROKU
No jo tygří je pro drzky, driftovače, vychutnávače ostrých jízd po klikatých okreskách. Ale takové bílé chlupaté potahy, to je pro nás co máme rádi luxus, luxus a ještě jednou luxus. Ono je to takové klamání tělem. Někdo se ti nalepí na zadek a vida ty potahy si pomyslí - zaprďěnej nudnej ňouma, co si stodvaciáškem honí ego protože mu absentují centimentry v kalhotech. Ale pozor! Pod těma potahama je to pravý, nefalšovaný, čistokrevný a nabroušený stodvaciášek. Takže jenom podřadíš, plný kotel a vrrrrrrrrrrr >:-[]

Autíčko zalité v šaltpáce jsem ještě neviděl. To musí být nějaká special výroční edice či co? Ale různé jiné nástavce velikosti skoro půllitru ano. Ale to je nutnost! Vždyť k..va nejedeš žádnou šunkou ale AUTEM!!! :-!
Avatar - Pierro
21. 11. 2008 12:45
Re: IQ ROKU
bravo bravo bravo stodvaciášek - vlk v rouše beránčím... ;-)
21. 11. 2008 12:42
Re: IQ ROKU
Tygří tanga, tygří potahy... to je snad jasný ;-)
Avatar - Pierro
21. 11. 2008 12:46
Re: IQ ROKU
jo jo brácho, já nosím leopardí a hlavně pořádně zařízlý... >:-[]
21. 11. 2008 12:47
Re: IQ ROKU
tygří jedině tygří! Leopard je pro socky >:D
Avatar - Pierro
21. 11. 2008 12:54
Re: IQ ROKU
plážovej inženýring se lépe praktikuje v těch leopardích. To pak po mě baby jedou jak slepice po flusu... >:-[]
21. 11. 2008 23:52
Re: IQ ROKU
911 nebo cayman je srcovka. Cayenne je srcovka asi jak pro koho. Ale stejne jako vsechny modely, tak i tenhle ma ruzne zakazniky - dite bohatych rodicu, N-kovej kovboj, manger nebo podnikatel nebo radobypodnikatel, nebo i maminka s detmi. A hodne z tech lidi chce SUVcko a idealne od porsche. A i clovek ktery ma na cayenne jeste muze uvazovat racionalne - nechce zavratni spotrebu, anebo nechce auto ktere je pro neho "moc silne"

Mimochodem, je to v porovnani s ostatnimi modelmi znacky fakt hodne auta za malo penez (nejlevnejsi boxster je jenom o 200 tis levnejsi nez zakladni cayenne)
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 11:10
Re: IQ ROKU
presne, tu sa zhodneme absolutne Dinare. Jedine pozitivum, co na tom vidim, ze ak s anajde dost ludi, co si to kupia a prsche to zaisti zisky a bude moct vyvijat ine zaujiamave veci, tak je to dobre.

Inak je ale proste V6 TDI pre Cayenne absolutne nedostojny (aj ked pre mna Cayenne nedostojny je pre Porsche, ale ja som fanusik a predaje su o inom).

Proste to auto neujde snad ani Octavii II 1.8 TSI (liftback) a na RS 2.0 TFSI zrejme nebude mat sancu
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 11:44
Re: IQ ROKU
Octavie 1,8tsi mu taky ukáže záda, nahánět se může max. s 2,0 tdi 103kW. ;-)
21. 11. 2008 12:25
Re: IQ ROKU
nechci se vám do toho míchat, ale Oktávka v TDI to prý nandá komukoliv. Takže nevidím důvod, proč by mělo být tohle Porše výjimkou! A ještě při tom bude mít 4.2l na sto ;-)
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 12:41
Re: IQ ROKU
I tak se to dá vidět, bohužel je to pravda, a pokud bude ta oktávka v obvyklé variantě tdi-hustočip, tak se porscheman bude jen chvíli dívat do obláčků kouře. Nevím, prostě mi to pro Porsche přijde nedůstojné. ;-)
21. 11. 2008 12:46
Re: IQ ROKU
zas na druhou stranu, když Poršáka taky načipujou, pak to bude hustý závod! :-!
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 13:42
Re: IQ ROKU
Vidíš, ani mě nenapadlo, že kupci cayenne by se mohli rekrutovat i z řad čipařů, faktem je, že Porsche cayenne tdi je taková masírka, mohla by tyhle předstírací typy přitahovat. :-!
Avatar - Pierro
21. 11. 2008 13:54
Re: IQ ROKU
dinare máš ode mne SZ
21. 11. 2008 15:42
Re: IQ ROKU
no a pro tuhle specifickou klientelu budou TDI-čka určitě i speciálně označena. Předpokládám, že tohle bude základní nafta, pak přijde i 8 a 12 válec.

6 válec T(černá)D(černá)I(černá)
8 válec T(černá)D(černá)I(červená)
12válec T(černá)D(červená)I(červená)

no a po čipu bude červené absolutně všechno! :-!
neregistrovaný "Donovan"
21. 11. 2008 17:17
Re: IQ ROKU
Jojo, předstírací typové už nebudou muset volit X6, přichází Cayenne TDi! 8-s
neregistrovaný "507--"
21. 11. 2008 14:14
Re: IQ ROKU
Z tohto vidím jedno. Fanúšik Porsche nie si. Jeho autá sa Ti iba páčia, rovnako ako VW, BMW a tak ďalej. Alebo že by si za každú cenu chcel povedať, že VW-PORSCHE to proste robí správne?
neregistrovaný "vrabcak1011"
21. 11. 2008 14:27
Re: IQ ROKU
Ludia, GTI ma celkom pravdu. Niektori tu lamete palicu nad Porsche. Ved koncern uz raz zariskoval, ked vstupil na trh s SUV-ckom, a vyplatilo sa mu to. Myslite si, ze oni to v hlavach nezvazili, co nato povie verejnost, ked sa objaví pod kapotou diesel??? Dalsi tu vravia, ze tam malo ist pod kapotu aspon 12valec TDi, mozno aj pribudne. Toto je zaklad ako bol zaklad 3.2 V6 benzin. Tiez som sa zasmial, ked som docital clanok. Porsche a diesel? No, po prvykrat v zivote sa mi zda byt to SUV-cko sympaticke >:D Laici co vas uvidia v Porsche s TDi tak, ci tak budu cumiet, lebo budete mat na kapote ten carovny znak, co koho po tom, co bude pod kapotou. Hlavne, ze mam Porsche.
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:09
April
pozeram do kalendara pozeram... April nie je... 3.0 TDI? V Cayenne? Teraz neriesme, ze je to ropak. Ropak v posrackom suv sa predsa len dal cakat... Ale 3.0 TDI a 240 konikov s inglostadtu? Ja to uplne vidim, ako spravny COWBOY osedlas rano svojho CAYENEE. Po dialnici Ta vyblika Q5 TDI, X5 3.0d Ti zvyajuc bude stacit, 3.0sd a 3.5d Ti ujdu ako keby si nebol a budes sa musiet klidit. Nehovoriac o sedanoch a mensich autach, plyastation COWBOY na lubovolnom HH. Ale aspon Navtech pojde v poklidu za Tebou a len Ti kyvat, ze ona ma nezmyselne riesenia tiez moc rad :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - jurajos
20. 11. 2008 23:11
Re: April
To "posracke suv" je náááádherný preklep. >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:14
Re: April
No stalcil som odoslat skorej, ako som chcel malo to mat pokracovanie. Samozrejme ani opravit chyby, lebo nejaky pan pridal prispevok a uz nemozem dat edit :-( ;-\ :-( :-O :-)
Ale ten preklep, to sama nahoda chcela, lebo porschacky posrane to fakt pojde.
Nebol by nejaky CAYMAN 2.0 TDI prosim? Ale CR iba? dakujem
Avatar - jurajos
20. 11. 2008 23:17
Re: April
Ja viem som hnidopich, ale sadlo tom tam jak oné na to oné. Tak prepáč. ;-)
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:18
Re: April
v pohode >:D nechcene to len pridalo na zabavnosti :-)
20. 11. 2008 23:14
Re: April
Ty by si ho vyblikal i s Hondou City, na to dám krk! >:D
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:16
Re: April
jo s tou hnusnou sucasnou (v take peknej, ako je novy model by to nebolo ono) 1.2 iDSI :-) :-)
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:15
Re: April
A z 0 na 100 to das pod 10 sekund, ked budes mat dobry den... Potom nejako pochopis, ze to je len April, avsak April, co trva cely rok :-) :-)
20. 11. 2008 23:25
Re: April
Já se tady s tebou vsadim a podepíšu ti, že ten "apríl" bude mít stejný, nebo +/- o desetinu dokonce lepší zrychlení na kilo, než ta tvoje Honda. ;-)
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:58
Re: April
Jasne, ze som to pritiahol za vlasy

Smrtelne vazne, ACCORD predbehne trebars R320 CDI 4matic, viackrat tom skusal. Chce to dobre kvaltovanie, ale poho... ACCO ma super Cx, fakt. Q7 3.0 TDI tiez nema sancu, s X5 3.0d je to horsie, tej asi neujdem :-) A to dialnicne preteky nie je moje hobby, to radsej skoro rano idem na okresku, kde nikto nie je a na zvlnenu cestu :-)

Jo, Caynne 3.0 TDI bude mat tych ja neviem, 8.5 alebo mozno aj 8 ak tam daju super automat, ale chapes co som chcel povedat, nie?

Dat len 3.0 TDI do Cayenne je asi rovnaka blbost ako 2.0 TDI 170ps do Caymanu. Porsche su SUPERSPORTY a toto sa tak moze skoro rovnat po priamke "pomaly" so supersportom Kuga ;-)
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 08:04
Re: April
Vidím to podobně. ;-)
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 10:45
Re: April
dik :-)
Avatar - JFK
20. 11. 2008 23:19
naftovej kačen není žádná novinka
Před pár lety se v Bratislavě, kde se dělal cayenne s touaregem, na lajně při spouštění výroby omylem vyrobili první naftovej cayenne s V10 TDI. >:-[] pak šel rovnou do šmelce :-O
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 23:21
Re: naftovej kačen není žádná novinka
:-) A teraz by ma ten V10 TDI az tak neprekavapil, aj ked nejake V8 biturbo ci twinturbo by stacili... Mozno aj 3.0 TDI biturbo 400ps by este slo... Ale Caynne a 240ps, tak to je mazec :-)
Avatar - skejpa
21. 11. 2008 00:07
a komu to prespěje ?
diesel v porsche ? tragedie. ale budiz. 240 koni ? to je snad legrace ne ? v koncernu maj V10 TDI, W12 TDI a oni pouzijou sestivalec !!! to snad ani neni porsche...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 00:10
Re: a komu to prespěje ?
jo a to bez srandy CX-7 ofukne ako nic :-) Diesel v Cayenne by som v podstate az tak neodsudzoval. Cayenne samo o sebe bola tragedia, ale automobilku to vyhrabalo s problemov, ludia to chcu, je to tu. Ako vravim, nemusi byt V10, ci W12, kludne dvakrat oturbeny V8, alebo mozno V6.
Ale nakoniec take setrenie a obyc V6 ako v spust koncernovych aut, to podla mna malinko prehnali :-)
Avatar - skejpa
21. 11. 2008 01:11
Re: a komu to prespěje ?
njn. CX-7ka si bude davat porsche :D:D
neregistrovaný "MazdaCXdriver"
21. 11. 2008 13:17
Re: a komu to prespěje ?
To je teda sakra pravda na CX-7 nestaci ani A6 3.0 TDI a nie to este v Cayenne... >:D >:D
Avatar - 12Eagle
21. 11. 2008 07:41
tomu nicku hore nerozumiem
kluci, nie som tu každý deň, ale GTI -> TOKOKEJITG (čítaj odzadu), je to ten istý človek, ktorý si píše sám so sebou, alebo je to antiGTI reakcia? čo Ty na to GTI?

Inak Porsche a ropák = pre peniaze to muselo prísť
Rozbalit vlákno
32
21. 11. 2008 08:56
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Čemu na tom nerozumíš? Když má někdo mindrák, pocit méněcenosti, komplex, nebo snahu na sebe upoutat pozornost... To pak můžeš číst ze všech stran a je ti to prd platný.
21. 11. 2008 09:58
Re: tomu nicku hore nerozumiem
to hovoris o svojich "basnickach" ?
21. 11. 2008 10:12
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Myslim, že na TV Nova by z tvojí mozkový kaše udělali slušnej sitcom.
21. 11. 2008 10:22
Re: tomu nicku hore nerozumiem
televizor som nevidel dobre 3 roky a TV Nova este ani raz v zivote. ale ty ocividne sledujes program, kde koncia tvoje scenare...
21. 11. 2008 10:27
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Lidi milujou ty jednoduchý seriály a slaboduchý dialogy bez myšlenky. Tebe by stačilo obtáhnout propiskou na papír a je to trhák.
21. 11. 2008 12:09
Re: tomu nicku hore nerozumiem
no to mas recht. bol by to trhak pre slaboduchych - lebo by si ho urobil (obtiahol) ty. ;-)
neregistrovaný "507--"
21. 11. 2008 14:35
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Takže si na Marse?
21. 11. 2008 09:06
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Je zde svoboda projevu, a tedy i tup kalibru Toka tu může psát. Zaujmout ovšem může leda tak obdobně intelektuálně nevybaveného jedince, jako je on sám. Je to mladej, zmindrákovanej hošík, možná z toho ještě vyroste. Ten nick je roztomilej :-)
21. 11. 2008 09:13
Re: tomu nicku hore nerozumiem
hmm, asi jsem intelektuální troska, jsem se snažil, neúspešně, přečíst ten jeho nick zepředu, vůbec mě nenapadlo to skusit po židovsku :-(

koukám, že ti tady vzniká nový fanklub ;-)
21. 11. 2008 09:29
Re: tomu nicku hore nerozumiem
:-) Je to milé minimálně z toho pohledu, že řada příspěvků, které zde píši účinně dopadá na velmi... neúrodnou půdu >:D ;-)
21. 11. 2008 09:49
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Tož máš jenom dvě možnosti - smířit se s tím, nebo omezit počet příspěvků.

Ber to tak, že jsi vlastně nepochopeným géniem ;-)
21. 11. 2008 11:31
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Tři možnosti, ještě - psát více příspěvků ;-) Hele, myslím, že s pochopením problém nemám, to spíše s tím geniem... >:D ;-)
21. 11. 2008 12:23
Re: tomu nicku hore nerozumiem
no jo, vy géniové jste byly vždy i tak trochu (hodně >:-[] ) šílenci >:D
21. 11. 2008 17:48
Re: tomu nicku hore nerozumiem
mile je aj to, ze existuje druha strana pohladu: ked nahadzes tupe kamene na najurodnejsiu cernozem, tiez z nich nic nevyrastie >:D najlepsie je vsak (v tvojom pripade absolutne objektivne) presvedcit sam seba, ze na vine je neurodna poda. ;-)
21. 11. 2008 13:08
Re: tomu nicku hore nerozumiem
tomu nicku si pri jeho prvom prispevku na teba dal :yes: stacilo posteklit tvoje ego. zhltol si to aj s navijakom. a este hodnu chvilu potom ti vobec nedoslo, co ten nick znamena, ty intelektualne vybaveny jedinec. :-)
neregistrovaný "507--"
21. 11. 2008 14:15
Re: tomu nicku hore nerozumiem
To je Seki. Miestne mentálne retardované, nedefinované teleso.
Avatar - 12Eagle
21. 11. 2008 15:04
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Díky kluci, už som doma >:D >:D >:D
21. 11. 2008 17:27
Re: tomu nicku hore nerozumiem
no jo, daniel, dedukcia hodna sherlocka holmesa. tvoje stastie, ze nemam zaujem dokazovat, kto som, zverejnenim svojej ip adresy na porovnanie so sekim. ale mysliet si mozes (ako ktokolvek), co chces.
21. 11. 2008 17:48
Re: tomu nicku hore nerozumiem
To podstatný už jsi všem dokázal svým nickem, takže to ostatní už je takovej bonus na víc.
21. 11. 2008 18:57
Re: tomu nicku hore nerozumiem
ze ja ta tak zaujimam. to mas nejaku obsesiu reagovat na kazdy moj prispevok?

aby bolo jasne, nick vznikol:
1. potom, ako som sa snazil (este ako neregistrovany) viest s GTIm serioznu debatu. byt oznacovany za * len kvoli inemu nazoru a nasledne ponizovanie vsetkych, co nesuhlasili s panom dokonalym, ma presvedcilo, ze GTI je to, co je. takze nick vyjadruje, co si o nom myslim. ked sa ti to nepaci, trhni si, a zmen si svoj nick trebars na LEDRPOHITGUJULIM.

2. ako recesia/vysmech s cielom ukazat, ze GTI je natolko zahladeny do seba a svojej dokonalosti, ze ho staci pohladit po jeho egu a hned rozdava :yes: a pritom ani nevidi, ze sa mu clovek vysmieva - to sa mi (davnejsie) podarilo neskutocne priehladnym sposobom (myslim, ze napr. gld by ti o tom vedel nieco povedat...). takze ked som podla GTIho tupec, tak on je este vacsi, ked sa nechal tupcom nachytat.

btw, ked uz na mna nemas nic ine, len ze ti prekaza absencia diakritiky, tak sa daj vypchat, nereaguj na mna, alebo si ma daj do hate listu. a nezabudni si dnes vecer zapnut novu a pozriet si svoj oblubeny slaboduchy serial. a obtiahni si perom GTIho a daj si ho do izby na stenu. a nezabudni na basnicku. :-!
21. 11. 2008 19:36
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Hele, ke kajenu si nenapsal ani Ň. Přestaň se tu navážet do kohokoli, protože jsi zatím předvedl jen svůj mindrák a ubohost. :no:

Tahle diskuze je o autech, nikoli o tvé zamindrákované osobnosti.
21. 11. 2008 21:37
Re: tomu nicku hore nerozumiem
v prvom rade: zasmial som sa na "premudrelych" GTIho axiomach ku cayennu.

nasledne sa do mna obuli miestni vseznalkovia a "psychologovia" typu Dinar, Navtech, 507-- a teraz ty. vobec ste na mna nemuseli reagovat. ked sa tu niekto zacal do niekoho vo velkom navazat, tak ste to boli vy do mna.

ak sa vam nieco nepacilo na mojom prispevku voci GTImu, mali ste ma nahlasit a viac neriesit, aky som tupec, intelektualne nevybaveny jedinec, zmindrakovanej hosik (GTI), clovek s mindrakmi, pocitom menejcennosti, komplexami, mozgova kasa (Navtech), zberatel anglicakov (Dinar), som z marsu, mentálne retardované, nedefinované teleso (507--), mindrák a ubohost, zamindrakovana osobnost (jossalito).

jossalito, zrovnaj si to v hlave. ja som reagoval IBA na GTIho. o vase reakcie som nestal, nijako som vas neurazal, prave naopak, s vysmechom a urazkami ste zacali VY. ked tu niekto urobil diskusiu o mne, tak ste to vy, nie ja.

nabuduce skus trochu porozmyslat skor, ako zacnes nad niekym vynasat diagnozu a kazat, co mam a neam robit. obvinujes ma z toho, co robis sam. :no:
Avatar - T613
21. 11. 2008 22:07
Re: tomu nicku hore nerozumiem
doporučuji se řídit vlastní radou a pro příště GTIho ignorovat nebo pokud máš argumentační schopnosti, tak s ním jít do přímého souboje. Takhle to je jen vyštěkávání hodné zamindrákovaného jedince.

Jedno arabské přísloví praví: "Psi štěkají, karavana jede dál"
21. 11. 2008 23:44
Re: tomu nicku hore nerozumiem
tatro, ako keby si nevedel, ze GTI a argumenty, to je olej a voda, to nezmiesas. nie som sam, kto s tym ma svoje bohate skusenosti.

btw, zasmial som sa na jeho "mudrostiach", nedalo sa inac (a nebolo to neopodstatnene, vid dalsie reakcie pod inkriminovanym prispevkom). to bolo vsetko z mojej strany. zvysok je robota inych (uz aj teba, sorry). ak to nevies pochopit, tak si urob vlastny sumar, kto komu nadaval, aby si mal jasno.

k tomu arabskemu prisloviu: ja som len raz brechol. s tym, ze na mna zacala brechat svorka besnych psov, uz nic neurobim. len sa nestacim cudovat, ze sa stale najde nejaky dalsi, co sa k tej svorke prida. takze jj, mali ste moj prvy prispevok odignorovat, nechat karavanu ist dalej a vobec nezacat stekat a nakoniec, dat vlastnu podrazdenost za vinu niekoho "mindrakom" (a liecit si tak svoje, vid Navtech - jasny priklad).

takze aj ja tebe odporucam riadit sa nabuduce tym arabskym prislovim, ale najprv sa zamysliet, kto je ten pes, co steka.

prajem dobru noc.
Avatar - T613
21. 11. 2008 23:53
Re: tomu nicku hore nerozumiem
kopeš kolem sebe hezky, ale nikdo tě vážně brát nebude. To by si totiž musel vstoupit s GTIm do ringu jako my ostatní, ale to ty asi nedokážeš. Mimochodem tebe jsem tou karavanou nemyslel. Tou je GTI, a nicků jako jsi ty tady bylo více než dost.
22. 11. 2008 02:05
Re: tomu nicku hore nerozumiem
v ringu s GTIm som uz zoparkrat bol, ale pod inym nickom, v casoch, ked nebola povinna registracia. keby si cital trosku pozornejsie...
viem, ze si tou karavanou nemyslel mna. neboj. ale takisto si nemyslel, ze by si ty mohol byt jednym z psov stekajucich na inu karavanu...

a ze ma tu nikto nebude brat vazne? je mi to tak srdecne jedno. ja si tu nemienim budovat "karieru" ako niekto.

na zaver, pozri sa na pocet mojich diskusnych prispevkov (+ cca 75 neregistrovanych) a porovnaj si s GTIm, Dinarom, Navtechom, Danielom a sebou. kludne mi tu hovorte o mojich mindrakoch, ale zamysli sa, o com tu vy tocite v tych niekolko tisicoch prispevkov. ak mi potom o mojej "nenormalnosti" hovoria ludia ako vy, majstri na teplu vodu... tak sa nad tym mozem iba >:D
22. 11. 2008 02:38
Re: tomu nicku hore nerozumiem
A já si říal, že těch hloupých Slováků nemůže být tolik. Takže se jedná o jednu osobu, která si svým mindrákem čas od času svými nadávkami, léčí svůj komplex z GTIho.
Gratuluji, hlouběji sio klesnout už nemohl. Svoji blbostí zde budeš vždy vynikat, ať se bude jendat o jakýkoli nick. Lehce identifikovatelné.
22. 11. 2008 03:24
Re: tomu nicku hore nerozumiem
dakujem za potvrdenie mojich predchadzajucich slov. plus:
1. takze tu mame xenofobnu narazku (jasny prejav inteligencie)
2. mindraky po n-ty krat (ocividne vies, co to slovo znamena)
3. komplex z GTIho? mozes blizsie definovat? lebo ja sa na jeho hlaskach od isteho casu uz iba bavim.
4. moje nadavky? spocitaj si moje v tejto diskusii a tie, ktore mi ustedrili miestni "normalni". v tom pripade je byt za blba v miestnej "normalnosti" poklonou.
5. lahko identifikovatelne? tak aky bol moj nick pred povinnymi registraciami?
6. to, ze si vobec zacal na mna reagovat a teraz mi nadavas je dokazom, ze brknam na citlivu strunu - ale tu ide o mindraky/komplexy niekoho ineho, nie mna.
22. 11. 2008 03:43
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Ty maďarská vopice, zalez tam, odkaď jsi přitáhnul. Pokud se neumíš chovat na ČESKÉM diskuzním fóru, zůstaň si u vás v Horních uhrách. Tady na TVÉ výkřiky není NIKDO zvědavý, piš o autech, ne o svých problémech, ty nikoho nezajímají. Jasné?!?
22. 11. 2008 04:10
Re: tomu nicku hore nerozumiem
>:D >:D >:D

no jo, nikto na mna nie je zvedavy, tak preco na mna tolki reaguju? :-)

o mojich udajnych problemoch tu zacali pisat ini (a ty), tak co sa stazujes?

z tvojich prispevkov som pochopil, co je na tomto fore "normalne" spravanie. vdaka za priklad, ale nemienim ho respektovat, sorry.

a ze kto tu ma mindraky a komplexy >:-[]

ok, stacilo. mam dost - snad nafurt. a pre vsetkych zucastnenych: jossalito tomu dal zlaty klinec. bravo ;-)
22. 11. 2008 12:26
Re: tomu nicku hore nerozumiem
Tak to si elegantne vyriesil. A ty mas akoze urcit, kto je normalny, ci urcovat uroven diskutujucich.
Najprv si precitaj svoje prispevky po sebe.
Avatar - T613
22. 11. 2008 12:41
Re: tomu nicku hore nerozumiem
chybí tady zívající smajlík. Není nic lepšího než vyprávění o normálnosti od člověka s nickem TOKOKEJITG >:-[] Už se přiznej, že GTI ti odmítl pozvání na rande >:D
Avatar - freeman
21. 11. 2008 07:47
Prachy
Čo aký mýtus ?! Riadny prežitok. V dnešnej dobe je všetko jedno. Podstatný je jedine zisk. A ruku na srdce pre normálneho vodiča (žienku domácu) je v tomto kolose TDI len výhoda. A ten kto má rád športovú jazdu si aj tak Cayenne nikdy nekúpi.
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2008 09:10
Berte to z té lepší stránky
Pánové pánové, klíííd. Berte to z té lepší stránky. Mohli tam přece dát i TDI PD, určitě jim ještě nějaká zbyly >:D

No jo, jasně, supersportové značky by měli papat benzin. Je to tradice. Tradice ale taky časem zanikají, mění se, vznikají nové. Já bych tomu dal šanci, ukážou až prodeje jestli to soudruzi dobře uvážili či nikoliv.

A hlavně si je potřeba uvědomit důležitý fakt - dilemu, tradice, věrnost značce a pod. by mělo řešit těch pár desítek kovbojů co si toho poršáka koupí a nám ostatním to může být putna. Já bych třeba Cayenna v dechtu klidně bral (i s PD >:D ), i když samozřejmě raději v benzinu :-!
Rozbalit vlákno
11
21. 11. 2008 09:17
Re: Berte to z té lepší stránky
Soudruzi to maj evidentně zmáknutý dobře a těch "pár" kovbojů, co si to koupí, to právě vůbec neřeší. Do R8, sedmý řady, nebo S-klády taky nafta nepatří a prodávaj se jich kvanta. To větší šok byla pro mě nafta v BMW635. To mi nejde přes pysky.
21. 11. 2008 09:45
Re: Berte to z té lepší stránky
Tvoje starosti na mou hlavu :-)
21. 11. 2008 09:57
Re: Berte to z té lepší stránky
Věřim, že by se ti to líbilo.
21. 11. 2008 10:22
Re: Berte to z té lepší stránky
no hlavně bych je rychle vyřešil - zapoměl bych na Bawo v dechtu a koupil si něco jiného. Že neuhádneš co? >:D
21. 11. 2008 10:29
Re: Berte to z té lepší stránky
Asi neuhádnu. Bavme se o autech.
21. 11. 2008 10:42
Re: Berte to z té lepší stránky
sorry, když mě to furt táhne k těm letadlům, takže zpátky na zem ;-\
Avatar - Pierro
21. 11. 2008 10:31
Re: Berte to z té lepší stránky
stodvaciášek??? ;-)
21. 11. 2008 10:40
Re: Berte to z té lepší stránky
přihořívá, jsi blízko >:D
Avatar - Pierro
21. 11. 2008 11:22
Re: Berte to z té lepší stránky
nebo že by Leninovy sáňky??? >:-[]
21. 11. 2008 12:05
Re: Berte to z té lepší stránky
ale Pierro no tak! nebuď megaloman, máme k dispozici jenom rozpočet na Bavo 6 v dehtu >:D
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 10:47
Re: Berte to z té lepší stránky
len stale sa nechces chytit nejako na to, ze by si Cayenne zasluzil trosku mimoriadnejsiu naftu, ako obyc 3.0 TDI :-) Inak ak mala byt nafta v nejakom porsche, tak Cayenne je samozrejme na to najlepsi adept.
Ale ako pise niekto dole, ak sa to bude predavat a vdaka tomu budu peniaze stalen a 911 TURBO a podobne, tak preco nie :-) Pri sucasnych ziskoch Porsche mi to pride ale ako nenazranost. Trebars je to ale rychle riesenie kvoli financnej krize :)
21. 11. 2008 09:24
Nic se nedeje
Porsche NEPRESTALO delat benziny. Jen zaradilo dalsi model !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MalejJarda"
21. 11. 2008 09:35
Neni Porsche jako Porsche
Ať si do Cayenne davaj motor, jakej se bude prodávat. Kdo chce sportovní auto, tak si Cayenne nikdy nekoupí. Hlavně když bude mít fabrika jako celek dost zisků na to, aby dál vyvíjela a prodávala 911 Turbo, který samo o sobě moc ziskový nebude a kdyby nebyly jiný modely, tak by taky mohlo skončit v propadlišti dějin. A to by byla škoda pro ty, co opravdu o sportvoní auto stojej :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 10:42
Re: Neni Porsche jako Porsche
cece, na to ze si MalejJarda, tak pises dost rozumne... Toto je fakt dobry napad. Nech si tam davaju hocico a nech im to robi zisky... Len nech neprestanu vyrabat 911, lebo nebude generovat ziadne zisky :-) :yes: :yes: Aj caymanu alebo boxtru by bola skoda, sice ich kopec ludi nepoklada za prve porsche, ale ja by som sa za Caymana S teda nehneval a trebars ani za Boxter S (no dobre, ani to S tam nemusi byt :-) ).
Caynne skutocne nie je sportove auto, aj ked teda v dlhych tiahlych sa kusne do asfaltu a drzi neskutocne
neregistrovaný "Tiburonek"
21. 11. 2008 10:16
dočasu
diesel v porsche je jen dočasu, nový model stojí za dveřmi a tam se tento, podle mě nedůstojný motor objemem a výkonem nedostane, ale nasadí tam pořádnou nálož co si image značky zaslouží.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
21. 11. 2008 11:15
Konečně!
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2008 12:59
Tak to mate problemy...
Cayenne 3,6 V6
0-100 : 8,1 s
max: 227 km/h
Toto je sportove auto? Je to dobre jazdiacie SUV, so slusnou dynamikou, na SUV o to slusnejsiou. Presne taketo udaje ma Accord 2,4. A co potom?
Typek co chce mat sportovne auto, a hlavne sportovne porsche, tak si kupi bocter, caymana, ci priamo 911-ku. Cayenne s tymto motorom podla mna nebude mat horsiu dynamiku, ako so zakladnym benzinom, ano ma o 50 koni menej, ale urcite par newtonmetrov naviac. 8,5 to kludne moze byt na stovku. a tych 220-225 je tiez realne. A to ze by ma predbehla neaka octavka... no fakt by mi to trhalo zily...:-D totiz, je to aj tak obycajna skodovka, ktoru typek, co si kupuje cayenne mohol kupid bar kedy, to sa vsak o majitelovi octavky az tak povedat neda. Na druhu stranu, typed v tom Cayenne ma aj urcite ine auto.
A to predbiehanie je uz fakt ten posledny argument, ktorym by som prichadzal, mne to pripada byt smiesne dokazovat si nieco tym, ze hociakym autom ujdes inym ludom, co sedia v aute vyssiej kategorie, ci v drahsom aute.
Rozbalit vlákno
8
21. 11. 2008 13:19
Re: Tak to mate problemy...
úbohé neúbohé, vieš aký by si bol King keby si dal Cayenna v Oktávke :-!
21. 11. 2008 14:33
Re: Tak to mate problemy...
King leda když bude Dčko a Ičko červený >:-[]
Ale vážně - je celkem zvláštní jak v provozu funguje "pouštění" myslím, že se to nedá lehce říct, kdy se řidič rozhodne "on je rychlejší tak ho pustím", nebo "ty deb.le co se na mě lepíš, stejně ti to nejede".
Zatím Cayenna pustí drtivá většina, postupem času, po získání páru Cayenních skalpů bude přibývat "no já bych tě i pustil, ale vono ti to moc nepojede, vidět přes tebe nebude, no zkusím ujet já a pak uvidíme" a tak nějak samo to přijde a Cayenny už nebudou mít volnou cestu.
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 13:30
Re: Tak to mate problemy...
Tu nejde len o debilne predbiehanie na dialnici, ja trebars po dialnici nad 140 idem malokedy, je to tam nuda tak ci onak.

Preco sa zaklad benzin Cayenne este dal a preco 3.0 TDI dost ubera Porsche punc je tu vysvetlene podla mna dostatocne. Ano, ludia si kupuu casto veci, lebo sa im proste pacia, iste zalezitosti by sa ale predsa len mali dodrziavat. Proste lepsie prirovnanie, ako dat 2.0 TDI do Caymana neviem :-) Je to presne tak iste.
Avatar - Dinar
21. 11. 2008 13:48
Re: Tak to mate problemy...
Tady narážíš na myšlenkové omezení, po lidech typu Beekey nemůžeš chtít, aby na příkladu, že cayenne tdi si dá na dálnici kdejaká oktávka k obědu, tedy aby na podobném příkladu pochopili, co je vlastně na tom dýzlovém porsche špatně. Tady prostě narážíš na mentální hráz, a zpět se ti vrací věty, "A to ze by ma predbehla neaka octavka... no fakt by mi to trhalo zily" nebo "typed v tom Cayenne ma aj urcite ine auto" apod., cokoliv vysvětlovat, zbytečné. :-( ;-)
21. 11. 2008 15:23
Re: Tak to mate problemy...
Takto to vidim ja.
1, 'Kdejaka' Octavka tazko, asi tak maximalne 5% z toho co sa predava v CR.
2, Problem vsak nevidis v tom, ale v tom, ze je to proste slaba nafta na take auto, lenze v tom pripade Cayenne so zakladnym benzinom da tiez 'kdejaka' Octavka, ten totiz tiez neni zidny sportovec.
No tak aky typ cloveka som, som zvedavy. Vidim, ze vsevedko ako ty zna iba jednu pravdu, a to moze byt maximalne ta tvoja pravda, ktora vsak existuje iba v umelo vytvorenom svete diskusii na auto.cz.
Problem je totiz v tom, ze okrem toho, ze titulujes clovaka za obmedzeneho, nicim nevyrukujes, iba tym, ze to ci dane auto da kdejaka octavka. Kdejaka octavka da aj MX-5ku, ale v proda, ze si chcem uzit sportovu jazdu, tak si nevyberiem t octavku, je iste tiez. To tvoja argumentovanie s dialnicnymi sprintmi je tak isto mimo aj v pripade Cayenne. Totiz, ak si chcem vozit svoj zadok v monstroznom SUV, tak sa vyseriem na kdejaku octavku.
AK si to nepochopil, tak som si isty ze Porsche tuto naftu tam dal drzgrosom, a nechcel hrat na sportovnost, na to tam daju neaku V8-ku v TDI.
21. 11. 2008 15:09
Re: Tak to mate problemy...
Cayenne - SUV
Cayman - Sportiak, aj ked nie supersport, ale proste sportiak. Rozdiel tam je znacny.
Das 2.0 TDI do Caymana, stratis vsetko co sa so sportovym autom da spajat.
Dat tuto naftu do Cayenne? Dostanes nizsiu sportebu, rozdiel v jazdnych vlastnostiach skoro nepoznas, a kedze ani zakladny benzin neni ziandy sportovec, okrem toho ze strati naftova panensto, nic ine sa nedeje. Ano vec je to velka, z pohladu tradicii, ale tuto im ide o ksefty, a kupec, ktory sa rozhodoval medzi obycajnym tuaregom 3.0 TDI, mozno ze by si dnes uz radsej kupil Cayenne, predsa sa jedna o Porsche...
neregistrovaný "babo"
21. 11. 2008 16:47
Re: Tak to mate problemy...
Cayanne - ja celemu tomu autu moc nerozumiem, ale budis, zaraba. Rozhodne je to stale supersportovne SUV (na pomery SUV, ano pre mna ma byt SUV pohoda a ked chcem sportove idem inam). Ale aj tak, medzi SUV to jazdilo proste suvernne najlepsie. V priblizne rovnakych objemoch motorovych nema konkurenciu. Aspon trochu sa to drzalo myslienky Prosche. Pri 3.0 TDI sa to straca, sucastou Porsche bol vzdy jedinecny motor. Toto by si take automobilky mali sakra strazit. Ked chcu velke predaje, nechcu zacat vyrabat aj nejaky HATCHBACK s cenou od 600k?
22. 11. 2008 01:02
Re: Tak to mate problemy...
Tak, ano jedinecny motor teda zrovna neni, to ano. Lenze, argumentom proti tu bolo prave to, ze nebude stacit ani na neaku octavku. A to ani benzinovy zaklad neni rychlejsi... Na SUV-cke pomery Cayenne jazdi dobre, ale o tom to je, ide predovsetkym o SUV, a o Porsche, takze problem nevidim v tom, ze to je iba 240 konova nafta, ale ze to je TDI, a hlavne take co najdes v inych koncernovych autach. Ked uz tak, by tam mali vyvynut ten neaky boxerdiesel..., no hej je to vela penazi, lenze tu sa pise o tom, ze to je nafta, o tom, ze to je iba 3.0 tdi, ale o tom, ze to auto asi bude mat vyzsie tazisko, nikto sa ani nezmienil zatial.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2008 15:18
Porsche Cayenne 1,2HTP Junior
Dokud to není takhle, tak je to v poho. >:D :-!
Rozbalit vlákno
2
21. 11. 2008 15:35
Re: Porsche Cayenne 1,2HTP Junior
už se taky chystá ;-)
21. 11. 2008 15:48
Re: Porsche Cayenne 1,2HTP Junior
Vsak sa uz vycvicene oddiely Cayman-killers Waffe PD, ani nemozu doskat, kazde rano si nasadaju do sluzobnych skodoviek a idu do prace s usmevom na tvari, ze mozno dnes, dnes pride ten den, co ziskaju prvy skalp Cayennu, v ktorom sedi 70 rocny dedko co akurat jednou rukou zerie, a druhou macka mobil a volantom manevruje manzelka... a pri tom spomaluje, lebo prichadza exit, kde chce opustit dialnihu...
Avatar - Dylan McKay
21. 11. 2008 17:19
Švihák říká: Proč ne. Ale sám by nechtěl
Možná bych tento tah pochopil v roce 2003 nebo 2004, ale teď ne.
Chápu názory všech, co tvrdí: Porsche? Nafta? Ne! Ale bude ještě hůř...
Podle mého nafta ubírá na komfortu. Říkejte si co chcete, ale nejdříve si zkuste obojí.
A samotný Cayenne? Je jediné Porsche Cayenne- Cayenne Turbo... :-!
Rozbalit vlákno
2
21. 11. 2008 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
21. 11. 2008 20:41
Re: Švihák říká: Proč ne. Ale sám by nechtěl
A jó vlastně! ;-) >:D
21. 11. 2008 17:56
Hnus na kolech
Porsche je určitá ikona na kolech,ale Cay je hnus a je jedno co má za motor.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dylan McKay
22. 11. 2008 16:30
Re: Hnus na kolech
Kobylo, a tímhle Porsche konečně můžeš jezdit i ty: [odkaz] ;-) >:D
21. 11. 2008 21:51
USA: 2009 VW Jetta TDI Gets Green Car of the Year
prave v usa vyznamenali deisel VW Jetta jako nejekologictejsi auto roku a to v LA kde jsou nejprisnejsi emisni kontroly na svete.

Z dieslem se bude cayenn podstatne lip prodavat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kierke"
22. 11. 2008 07:55
Porsche
Neviem aky zmysel ma porovnanie ci porsche bude schopne sa vzdialit oktavke, predovsetkym na dialniciach SK-Cz-Pl-Schweiz to ma velku vypovednu hodnotu s limitami 110-130-120. Ja mam problemy sa vzialit i 1,2 HTP napriek 180 Konom. Na okreskach nad 120 Kmh je este vetsie zverstvo, ale to asi na zaklade vysse uvedenej diskusie tu sotva niekdo pochopi. Ani Q7/X5 to na nemeckej dialanici oktavke nenanda a verte ze ich to netrapi.
Majitelou Cayenne pod 50 rokov som malokedy videl a ti si nemaju co dokazovat, pretoze uz doma anglicaky nemaju.
Prajem stastnu cestu.
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2008 15:05
Lide motoristický, jásejme....
... Porsche Diesel Super Tractor má po padesáti letech konečně přímého nástupce..... :-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2008 12:39
Cayenne D??
jak se asi bude menovat?? Cayenne D?? takova hanba.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
23. 11. 2008 19:45
Cayenne TDI
Diesel pro takove auto je samozrejme jedina spravna volba. designove je ovsem hezci bracha Touareg.
Rozbalit vlákno
0