Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayenne S Diesel dostane osmiválcové biturbo

Porsche rozšiřuje svou řadu SUV o model Cayenne S Diesel poháněný turbodieselem 4,2 V8.
Zpět na článek
12. 9. 2012 10:50
12. 9. 2012 11:01
12. 9. 2012 13:52
12. 9. 2012 15:40
12. 9. 2012 21:26
12. 9. 2012 21:36
12. 9. 2012 21:40
12. 9. 2012 21:44
12. 9. 2012 21:45
12. 9. 2012 21:50
12. 9. 2012 21:53
12. 9. 2012 21:55
12. 9. 2012 22:02
12. 9. 2012 22:03
13. 9. 2012 08:08
13. 9. 2012 09:16
13. 9. 2012 15:24
13. 9. 2012 21:04
13. 9. 2012 08:59
12. 9. 2012 22:12
12. 9. 2012 22:20
13. 9. 2012 08:10
13. 9. 2012 09:20
13. 9. 2012 15:25
13. 9. 2012 21:02
12. 9. 2012 22:25
12. 9. 2012 22:32
12. 9. 2012 23:04
13. 9. 2012 00:38
13. 9. 2012 09:31
13. 9. 2012 07:35
13. 9. 2012 09:34
13. 9. 2012 11:15
13. 9. 2012 11:19
13. 9. 2012 11:27
13. 9. 2012 11:59
13. 9. 2012 12:10
13. 9. 2012 15:26
14. 9. 2012 00:37
13. 9. 2012 18:43
13. 9. 2012 22:52
13. 9. 2012 23:01
14. 9. 2012 08:59
14. 9. 2012 08:58
13. 9. 2012 11:53
13. 9. 2012 12:03
13. 9. 2012 12:10
13. 9. 2012 13:32
13. 9. 2012 15:16
13. 9. 2012 15:45
13. 9. 2012 18:44
14. 9. 2012 01:27
Avatar - Johny.Rico
12. 9. 2012 10:40
Ahooooj! osmiválcový benzin...
...co jiného k tomu říct. Pozor - myslím to pozitivně :-!

Za mě jednoznačně palec :yes: , smysl benzinu jsem v SUV vždy nějak nechápal (teda chápe to dicky v té "jeho " Americe >:D ), kromě teda AMG verzí od MB, že. Tam je to o něčem jiném.

Takže super zpráva poránu :yes: :-!
Rozbalit vlákno
48
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 11:01
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Dáma co používá citronkové kuličky z toho bude na nervy. Jasná věc, do GAZíku patří diesel.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 12:27
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Myslíte ta co si NEmůže vynachválit TDV8 4.4 v Range Rover(u)? ;-)
Ta co říká že do OSOBNÍCH vozů je V8 v naftě (narozdíl od BENZÍNu!) "o ničem"? Obzvláště když stejný (rsp. větší) výkon dnes má již "obyčejný" R6 3.0? :-)
Ta co říkala že budoucí "krabice" od Bentley, Porsche, VW, Lamborghini alias nový audibus Q7 budou technicky STEJNÉ se STEJNÝMI mimotory (a ty motory VČETNĚ TOHOTO vyjmenovala?
PS: Tak ta z toho "na nervy" myslím určitě NEbude ;-)
PPS: Neb před Porsche na NAFTU dá(vá) přednost MERCEDESu s POŘÁDNÝM velkoobjemovým BENZÍNovým motorem :-)
PPPS: Ale "tuctoVWé" 2.0 Tdi v menší "krabici" Porsche Q5 Macan se jí OPRAVDU NE"líbí" :-|
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 12:44
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ta co mlela, že V8 TDI skončí.
12. 9. 2012 12:52
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
>:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:01
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ach to "zpracování" psaného textu... ;-)
PS: Jinak NIC? ŽÁDNÁ ("další") reakce (na text? :-)
PPS: Já si "tipla" že poslední V8 nafta bude ta v Range Rover (ostatně je nejNOVĚJŠí a je to konstrukční "mňamka" - není divu NIKDY NEprodává tolik V8 jako ... Tata ;-)
PPPS: Nicméně to že výrobci 8mi válců s LETITOU praxí (porovnejte si kolik modelů a jaké V8 za ... tu dobu co jste naživu nabídli/vyrobili u BMW Mercedes ... a kolik u audi :-) ) se od zcelaokrajového naftového V8 "odklonili" není "neschopností", že? ;-)
Nicméně tahle "reinkarnace" starého 4.0 TDi do modelů Touareg, Cayenne, Q7, Urus a EXP 9 F samozřejmě smysl dává - a jeho životnost to jistě "prodlouží" - ten 1 kW "naVWrch" od 3litrového 6tiválce bude pro mnOOOOhé jistě "motiVWací" :yes: :-)
12. 9. 2012 13:09
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Jo a SAAB už nefunguje. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:30
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Tohle asi (nějak víc) NErozVWedete, že...? ;-)
PS: KDO by to byl řekl že postarší nafta V8 modernizovaná na úroveň výkonu konkurenčního 3litru bude tak "obhajoVWána"... :-)
12. 9. 2012 13:33
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Kdo by řekl, že tu budeš mekotat něco ve smyslu šest lepší osmi. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:58
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Zajímavé - TOLIK pokusů a stále NIC (to chápání psaného textu je pro někoho asi OPRAVDU "pVWoblém" ;-)
12. 9. 2012 13:59
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Jakého textu? Toho tvého textu, který postrádá náznak správné stylistiky? >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:11
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ok - tak DOUFÁM že nad "naprosto důslednou" stylistiku budete STEJNĚ dbát i vy a budete jI STEJNĚ nekompromisně VYŽADOVAT i po VŠECH ostatních.. ;-)
..PAKzkusím (stejně "ploše") psát i já :-)
PS: Změnit styl psaní JDE - změnit názory na auta a motory - to asi spíš NEeee ;-)
12. 9. 2012 14:13
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Jako čuně tady moc lidí (nikdo) nepíše. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:39
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
CHápu - "vyčíta"t budete JEN mně.. ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 13:20
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Celé to je jednoduché. MB a BMW mají málo modelů, kde se dá V8 strčit. Koncern to má kde strkat a proto ujíždí.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:28
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
:yes: :yes: :yes: :-) :yes: :yes: :yes:
"UJÍŽDÍ" tím že u motoru V8 4.2 zvládl zvýšit výkon na úroveň 3litru s 6ti válci? >:D
PS: A to "koncern VW má kde strkat" (a BMW a Mercedes ne) myslíte JAK? ;-)
12. 9. 2012 13:34
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Škoda, že ono BMW nemá V12 TDI a musí ladit ten šestiválec, že? A co Mercedes? Ten je zaostalý úplně. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:56
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
No to TAKÉ "není náhoda" že NIKDO jiný ani nezkusil nabízet do osobních vozů V12 v naftě :-)
Ale jinak :yes: :yes: :yes: >:D :yes: :yes: :yes: - za to "zaostalý Mercedes" - který právě ve "velkoobjemových" víceválcových motorech je KRÁL (tam se na něj ani BMW "nechytá" ;-)
PS: Jojo - auto-moto "znaVWosti" :yes: :-)
12. 9. 2012 14:02
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Jaký, že má Mercedes velký naftový motor?

Myslíš asi ten osmiválec v Actrosu, co? >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:14
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ano - psaná text je pro některé (evidentně) ZCELA "mimo" možnosti... ;-)
PS: Tak "prosťoučce" jak to jen jde: "V nabídce víceválcových velkoobjemových motorů se Mercedesu AMG nikdo nevyrovná. Byli a jsou jednička" :yes: :-)
PPS: (už) Pochopil? ;-)
12. 9. 2012 14:17
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Od kdy se tady bavíme o benzínech? >:D

Takže opět mimo, opět útěk mimo téma, článek a realitu. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:40
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
(takže) NEpochopil... :-)
Avatar - white label
12. 9. 2012 13:38
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Tobě hlavně ujizdi diskusní vlak. Podle tebe mrtvy motor, ktery jde už i do Porsche a s upgradem. Který R6 diesel třeba s pěti turby má takovou kultivovanost a 850 Nm?
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 13:47
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Pro diskuzi používá 3 buňky, 1. nejlepší je ovoce, 2. nejhorší je koncern, 3. klávesa vlevo, třetí od spodu. Pak jenom plno lidí kroutí hlavou co jde vyplodit.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:53
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
No budiž - tohle alespoň "má vtip" ;-)
PS: Škoda že alespoň na téhle úrovni NErozumíte autům a moptorům :-)
12. 9. 2012 14:03
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Když ty nemusíš, ani my nemusíme! >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:16
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
??? :-|
PS: A tohle (když už jste NEvysvětlil ten Saab) UMÍTE "vysvětlit" - jakco tím "myslíte"? ;-)
12. 9. 2012 14:18
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ten Saab jsi očividně nepochopila, kdo by to čekal od okartičkované! >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:41
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Takže "vysvětlit" NEumíte... ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:58
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Možná vám to "uniklo" ale do PoVWsche dnes půjdou i MNOHEM horší motory než je postarší naftové V8 ;-)
13. 9. 2012 06:22
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ten motor je stejně často modernizovanej jako konkurence, píšeš opět hlouposti. Kdyby jsi rozdělovala auta na dobrý a špatný, bez zaslepený a dětinský nenávisti k některým značkám s nepochopitelnou urputností, podpíranou účelovou a vědomou lží, dalo by se s tebou i diskutovat, takto jsi klesla do bahna...
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:28
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Porsche Panamera je VELMI dobré auto se sobě NEodpovídajícím dieslem V6 3.0 Tdi ;-)
NErozděluji "zaslepeně" - jen jsem NAROZDÍL OD VÁS - trochu "náročná" - pro Porsche jsou motory jako 2.0 Tdi či běžné (ne bi- a už vůbec ne tri-turbo) V6 3.0 TDi prostě "MÁLO" - je to STEJNÉ jako byste tam dal 2.0; 2.2 a V6 3.0 HDi - to by ale JISTĚ už přišlo "špatně" i dalším diskutujícím... včetně vás? :-)
13. 9. 2012 11:11
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Já zase vím, co je základní nabídka...proto mě neuráží ani Panamera TDI stejně jako RR s tříllitrovým podladěným V6.

Nevím nic o 2,0TDI v Panameře.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 14:05
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
2.0 Tdi v Porsche Panamera to by asi ne"zVWládli" ani fandové koncernu..
..ale prý už se "těší" na tento "MOTOROVÝ skVWost" v Porsche Q5 Macan :-)
PS: Díky za připomínku - i V6 3.0 HDi v Range Rover má vyšší výkon(190 kW) než ve "sportovním" Porsche Cayenne..
..(a teď BEZ jakékoli ironie a zcela vážně) - mne asi nejspíš "uráží" že na 3.0 HDi 177 kW pořiditelným "za pár peněz" každý málem "ohrne nos" a nad "jen a POUZE" ca stejným motorem v prestižních prémiových vozech LUXUSních značek "málem šílí" ;-)
...já bych v kdybych takové (o mibl mibl a půl, dva) dražší auto si kupovala tak (bych si asi GS 450h koupila - ale "pokračujme") bych prostě (výrazně) LEPŠÍ i motor než jsem z "běžného" vozu střední třídy zvyklá CHTĚLA :-)
Přidat tolik peněz (násobek ceny C5 V6 3.0 HDi Bi-turbo Exclusive) a mít ca STEJNÝ motor - to mi příjde docela "tristní" :-|
..i když zcelaprůměrnýnaftový 2.0 Tdi v Porsche - to asi NE"trumfne" (alespoň v mých očích - hned tak) NIC ;-)
Avatar - guze
13. 9. 2012 19:50
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Pokud se nepletu tak do RR Sport se montuje podladěný 3.0 V6 o výkonu 155kW....
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 21:01
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Já jsem u Range ROVERu - končící nižší model RR Sport asi ano (uvidíme jaký bude a jaké motoru v nabídce mít bude příští (?) rok představená nová generace..
..jinak tahle "dostPODladěná" verze v JAGUARech již skončila - možná/asi skončí i tady..?
Avatar - guze
13. 9. 2012 21:10
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Dobře, myslel jsem že řešíte širší portfolio Ladn Roveru.....ale jen tak by mě docela zajímalo, jestli si jí někdo pořídil, na tak velké auto si myslím že to je dost málo, stejně jako tehdá 2.7 TDV6
:-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 22:58
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Já tedy s V6 2.7 HDi Bi-turbo (nebo-li TDV6) kdysi (když se ten docela HODNĚ povedený motor ještě vyráběl) jezdila v CITROËNu C6 a byl "víc než postačující" ;-)
..je fakt že (velké těžké) "krabice" typu Range Rover(u) potřebují spíš něco jako TDV8 4.4 (i když aktuální "mutace" onoho starého V6 2.7 - TDV6 3.0 190 kW asi/snad zvládne "rozhýbat" i tu "krabici" :-)
PS: Já na to "výraznější" POD"laďování" nějak NEjsem - je to taková "uměle" vytvořená cenově dostupnější varianta.. což z jedné strany snad "chápu", ale... :-|
Avatar - guze
13. 9. 2012 23:36
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Hmm tak to se omlouvam s tim 2.7 TDV6, měl jsem na mysli toto [odkaz] , takze trilitrovy sestivalec od BMW, nejak jsem si vsugeroval ze mel objem 2.7..... :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2012 00:30
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ach - tak to už je přece jen "trochu dávno" :-)
...tou dobou "pořádné" diesly spíš teprve "začínaly" :-)
PS: Nicméně JAGuar i Land Rover motor V6 (o objemu) 2.7 HDi Bi-turbo (současný 3.0 je jen jeho "převrtaný" bráška) používaly..
13. 9. 2012 13:50
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
A jseš stejně tak náročná i u ostatních značek, třeba BMW? Tam ti základní V6 3,0d 180kW u 7 series nevadí?
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 14:06
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
ŽÁDNÝ zázrak - jen s tím rozdílem že BMW 7 řadím POD Porsche Panamera a zatímco BMW tím motorem "začíná", Porsche "končí" ;-)
Avatar - white label
13. 9. 2012 14:27
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Souhlas, jen 30d je R6, ne V6.
12. 9. 2012 15:53
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Kylie, problém je, že ani nevíš jakej rozdíl je v kultivovanosti naftovýho šesti nebo osmiválce. Tento jsi nikdy nejela a budeš neustále mlít dokola. Pakliže to bereš takhle, srovnej jak starej blok a základ motoru je stávající R6 BMW nebo V6 M-B...

P.S.: Lepší naftovej motor jsem nikdy nejel. Se vší vážností.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:49
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
:yes: :yes: :yes: :-)
Nu myslím že o kultivovanosti 6tiválce něco málo maličko VÍM.. - to za (váš) OMYL č 1
Nu a famózně kultivovaný TDV8 v Range ROVERu jsem tu (snad při VŠECH diskuzích na toto a "příbuzná" témata) zmiňovala již "1000-krát" plus naprosto SOUHLASila (a VELMI ho ocenila) s místním testem právě TDV8 4.4 ;-)
PS: Lepší naftový motor jsem nikdy NEjela - se vší vážností!
PPS: Jen(že) ten benzín 6.3 při cestě domů byl tak nějak STEJNĚ DALEKO LEPŠÍ :-)
PPPS: Což ale NIC NEmění na tom že do vozů jako je Range Rover apod. se naftový V8 docela "hodí", tam MÁ "smysl"
PPPPS: Prostě dle MÉHO názoru (když chce Volkswagen tento motor dávat do TOLIKA "variant" audi Q7, navíc do některých až VELMI "prestižních" - a drahých - tak KDYŽ už, tak možná mohli nejen "vydolovat pár kW navíc - na srovnání se s tím 3litrem", ale mohli motor "důkladněji" přepracovat ... jako když "se měnil" z 4.0 Tdi na 4.2 Tdi..
..jsem si myslela (ten 1 kW nad BMW 3litr je takový... Porsche/Bentey NE"důstojný"
13. 9. 2012 06:20
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Do SUV je vhodnej velkej benzín (co tě většinou sežere-čest vyjímkám) nebo velká nafta. Jak jsem už několikrát psal, nový triturbo R6 jsem nejel, ale pokud by BMW nabízelo V8 s podobným výkonem, věřím, že by ukradlo hitech R6 nemálo klientů.
Osmiválce M-B, BMW, Audi (i "jejich" V10) jsou úžasný, pár lidí co je má/mělo znám a spousta z nich přesedlává na kombinaci auta pro radost s benzínem a běžným pracovním autem s naftou... SUV si většinou pro radost z řízení kupuje jen...Kylie?
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:18
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Myslíte tu Kylie, co si NEmůže vynachválit Range Rover TDV8? :-)
13. 9. 2012 11:13
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Myslím tu, která až se projede v novým, opravdu dobrým a neporovnatelně lepším RR bude mluvit o přílišným kompromisu, protože to napíše nějakej novinářskej patla ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 23:05
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Co (že) to?? ;-\
PS: Tohle vám trochu "ujelo", neee? :-|
Avatar - Sosa
12. 9. 2012 10:50
správny krok,
Porsche silnejší diesel potrebovalo, pokiaľ teda necháme stranou to, či Porsche vôbec potrebuje diesel >:D

Som zvedavy čo dajú do Panamery, tam to skôr asi vidím na ten 3.0 BiTDI, čo myslíte?
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 12:28
Re: správny krok,
To (rozhodně) ANO - naftové V6 3.0 Porsche ca o výkonu HDi v C5 byla (docela) OSTUDA ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 12:48
Re: správny krok,
Ostuda je, že i ta nejslabší verze V6 TDI je pořád rychlejší než citronkové HDI.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:23
Re: správny krok,
No, tak to ANI OMYLEM ;-)
PS: Ty "předstaVWy"... :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 13:31
Re: správny krok,
Kvůli tebe jsem to hledal Audi A6 150 kW je na 100ce dřív než ovocných 180 kW.
12. 9. 2012 13:35
Re: správny krok,
>:D

Ale Cé pět zase líp projíždí kaluže!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:51
Re: správny krok,
I když někteří mají (evidentně) PROBLÉM se s tím "sroVWnat", tak vynikající trakce je holt ("k nezaplacení") VYNIKAJÍCÍ trakce :yes: ;-)
12. 9. 2012 13:56
Re: správny krok,
Vynikají trakce je, když auto o 177 kW není schopno být na stovce rychlej, než 150 kW oukropek. >:D :yes:

Zas tu pleteš z guvna bič... a začíná to pěkně smrdět! >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:04
Re: správny krok,
To je převodovka, rsp. nastavení převodovky - my co autem jezdíme VÍME že 0-100 km/h (na které tak koukají VŠICHNI "amatéři") je hodnota vlastně "naprosto o ničem" = (vpodstatě) NIKDY jí NEvyužijete..
..naopak elasticitu/pružnost motoru používáte při KAŽDÉ jízdě ;-)
PS: Ale to že srovnáváte levný Citroën s "prémiovým" vozem za násobek ceny je (pro ten Citroën) asi docela LICHOTKA, že? :-)
PPS: Tak zkuste porovnat můj motor v JAGu XF (stejný výkon lepší převodovka lepší auto - spíš "vhodné" ke srovnání s audi A6)
12. 9. 2012 14:07
Re: správny krok,
Už couvá! >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:16
Re: správny krok,
??? :-|
PS: A tohle (také ne)umíte "vysvětlit"?? :-)
12. 9. 2012 14:18
Re: správny krok,
Vysvětlovat není třeba, kdo umí číst, ten chápe. >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:50
Re: správny krok,
Takže ZASE (jako obvykle) nic...
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 14:23
Re: správny krok,
Těch 150 kW má přiškrcený vrch, v pružnosti bude rozdíl ještě větší.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:32
Re: správny krok,
No NEvím - ta 180kW verze dostala od JAGu XF docela "na budku" (v Německu i Británii), takže.. :-)
12. 9. 2012 15:13
Re: správny krok,
Zajímavá výzva.

Jaguar XF 2.2 140 kW: 8,5
Jaguar XF 3.0 177 kW: 7,1
Jaguar XF 3.0 202 kW: 6,4
A6 3.0 TDI 150 kW manuál: 7,6
A6 3.0 TDI 150 kW CVT: 7,2
A6 3.0 TDI quattro 150 kW dvouspojka: 7,0
A6 3.0 TDI quattro 180 kW dvouspojka: 6,1
A6 3.0 TDI quattro 230 kW HDM: 5,1

:-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 17:02
Re: správny krok,
To berete XF před pár lety (kdy porážel ještě i tu minulou audi A6 3.0 Tdi)? ;-)
A časy audi uvídíte novou generaci? Fik fik FIKané.. :-)
PS: JAGuar XF dostal před časem nové převodovky ZF8 a "má" verze V6 3.0 177 kW má (NEpřiliš důležitou hodnotu zrychlení 0-100 km/h) od té doby 6,4 s a 202 kW-ová varianta 5,9 s
Mimochodem větší XJ má hodnoty zcela stejné..
12. 9. 2012 17:16
Re: správny krok,
Vzal jsem časy z německých stránek obou automobilek. Jestli německé zastoupení Jaguaru udává technické údaje pro starou generaci, jejich hloupost. Pokud nevěříš: [odkaz] Převodovky však mají uvedené správně, pro diesely 8 stupňové HDM.

Jestli on nebude problém v tom, že XJ váží méně než XF.

PS: Tak mne napadá, podle sebe soudím tebe, že. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 18:10
Re: správny krok,
ad PS: To je velmi, ale opravdu VELMI "rozšířené"... :-)
..jen(že) mne jste při něčem takovém ještě NE"přistihl" (nemohl přistihnout) - já vás ANO ;-)
..byť opravdu asi "omylem" :-)
Vím že XJ je HLINÍKovo HOŘČÍKové - jen mne do oči "cvrnkly" ty (shodou okolností) STEJNÉ hodnoty...
..a na trochu postarší motor a auto to NENí až tak zlé... :-)
12. 9. 2012 18:47
Re: správny krok,
Hmotnost XJ je skutečně skvělá.

Přistihla? Stane se, že uvedu údaje špatně, ale nikdy ne schválně. Třeba nedávno v diskuzi pod Golfem jsem tvrdil, že nová generace ubrala jen 20-30 kg, v jednom případě dokonce přibrala 3, ale ve skutečnosti jsem nevědomky měl u staré generace hmotnosti bez řidiče, takže jsem byl všude o 75 kg vedle. Jo, měl jsem si najít zdroj s udanou normou i pro ten starý.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 22:07
Re: správny krok,
..vždyť píši (sice "přistihla" - ale) OMYLEM ;-)
12. 9. 2012 18:54
Re: správny krok,
Když jsme u toho přistihnutí. Koukl jsem na stránky pro UK a ty tvé časy jsou 0-60 mph. Mé jsou 0-100 km/h. Je dost dobře možné, že v těch posledních 4 km/h převodovka řadí. Proto ten větší rozdíl. Tak kdo koho při čem přistihl, hmm?

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 22:02
Re: správny krok,
Dva "pokusy" a dva-KRÁT "špatně"? :-)
PS: NEtrapte se - také mám (jednou za..) takové dny ;-)
PPS: Tak KDO koho při čem (opět) přisthl, hmmm? :-)
(ten 1ní čas je pro míle (0-60) a ten 2hý pro 0-100 km/h - sorry ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 14:04
Re: správny krok,
Že to neprotočí kola opravdu neznamená, že to má lepší trakci než 4x4.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:06
Re: správny krok,
Ano, HŮŘE konstruované vozy si MUSÍ "pomáhat" pohonem všech kol..
..nicméně audi prodávalo a prodává (mnohem) VÍCE předokolek - a tam ta trakce prostě NENí nijak výjímečná.. ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 14:19
Re: správny krok,
To vypadá, že nejhůře zkonstruované auto je Subaru, to se bez AWD vůbec nehne.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:30
Re: správny krok,
Hele to "hrajete" nebo až TAK aut(íčk)ům NErozumíte..?
PS: (kdyžtak) Ráda "poradím" VYSVĚTLÍM ;-)
12. 9. 2012 14:41
Re: správny krok,
Mozem poprosit o vysvetlenie Tvojej vety? Zaujimalo by ma to. Obecne, mimo znaciek...
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 15:38
Re: správny krok,
(musí to být) BEZ značek? ;-)
No vůz s horší (až ŠPATNOU) trakcí musí být "s trochusilnějším" motorem v nabídce ve verzi 4x4 - neb bez toho by to "už opravdu NEšlo" - asi TAK nějak.. :-)
PS: (poněkud) Schizofrenní konstrukci současných osobních vozů audi, které MUSÍ být postaveny jako PŘEDOkolky (těch se stále prodá nejvíc) ale prodávaných též jako 4kolky, kdy "konečně" audi "došlo" že je lepší posílat více výkonu (ála naši konkurenti) na zadek (což je samozřejmě SPRÁVNĚ) asi raději NEbudeme rozebírat, že? ;-)
12. 9. 2012 15:45
Re: správny krok,
kludne znacky menuj, ale mam pocit, ze uz si to urobila :-)
... rozved tu Schizofreniu prosim ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 15:48
Re: správny krok,
Ok - znáte Mercedes CL (mé VELMI "oblíbené" auto)? Je to ZADOkolka která má v nabídce i verzi 4x4 (asi kdyby si jí někdo kupoval "do hor"? :-) ). Kdyby ta 4Matic verze byla "většinově" PŘEDOkolka (a dozadu šel jen "zbytek") - TOHLE by vám už přišlo "schizofrenní"? ;-)
Avatar - Sosa
12. 9. 2012 13:25
Re: správny krok,
tvoja schopnosť vždy a všade sponenúť mňamkové HDI je priam fascinujúca >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:31
Re: správny krok,
Ok - D (to je totéž v JAGUARech ;-)
PS: Lepší? :-)
Avatar - Sosa
12. 9. 2012 13:38
Re: správny krok,
ale nehovor >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:51
Re: správny krok,
??? 8-s
PS: Tak ten PLASTový kryt nahoře je JINÝ - to je FAKT :-)
12. 9. 2012 11:01
to trvalo
:-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
12. 9. 2012 11:12
podla mna dobry krok
toto na dennodenne jazdenie s rodinou,a na vikend boxster s :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ham.
12. 9. 2012 11:26
Re: podla mna dobry krok
:yes: to je ideální kombinace, vlastně zcela nedostižná :-)
12. 9. 2012 11:31
Re: podla mna dobry krok
:-) :yes:
12. 9. 2012 11:35
Re: podla mna dobry krok
presne tak, idealna kombinacia, ale ten slabsi diesel tam bol pre bezne kazdodenne jazdenie plne dostacujuci
Avatar - Ham.
12. 9. 2012 17:21
Re: podla mna dobry krok
Dostačující ano, ale nikoliv famózní jak lze očekávat od tohoto osmiválce a jak odpovídá exkluzivitě značky.
Avatar - JDM
12. 9. 2012 18:01
Re: podla mna dobry krok
boxter s?? cayenne s TDI?? aneb mistr světa v pozérství ej kej ej mám peníze ale nemám styl a sem úplnej idiot >:D >:D dřív jsem tohle porsche SUV zatracoval nelíbilo se mi říkávál jsem že to není žádné porsche ale postupem času jsem se svojí průměrnou inteligencí dospěl k závěru že to auto je vlastně super představa že mám v garáži 911 do který se sotva nasoukám sám a že potřebuju něco pro rodinu je cayenne jasná volba ten pohled ráno do garáže kde mě stojí 911 a těším se na víkend ale teďka jedu do práce děcka do školy nastartuju porsche , porsche Cayenne :-)
Je to jasný vedle tvojí vysněný 911 nemůže stát nic jinýho to je prostě povinnost .
Ale co teprv Cayenne diesel?? ti co si ho koupí ti doma 911 mít stoprocentně nebudou a ani nemají ti si ho koupí jen proto aby byli vidět v porscháku ve skutečnosti ono i to BI-TDI bude žrat jako takovej boxter takže nesmyslnost toho motoru je víc než jasná to už je jen začátek vtírání se nacistického VW .
Avatar - white label
12. 9. 2012 18:14
Re: podla mna dobry krok
S tou tvou inteligenci ti evidentně trvá všechno velmi dlouho pochopit. Ale, to, že si to sám uvedomujes je dobry začátek ke změně k lepšímu. :*) ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 9. 2012 01:31
Re: podla mna dobry krok
Piš scénáře ke komediím >:D :yes: klidně si dovedu představit mít 911 a jako pickupa caye s chrochtákem....
a s tím osmihrnkem to už bude exkluzivní svízko.....
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2012 02:20
Re: podla mna dobry krok
(já) Píšu hudební recenze.. ;-)

[odkaz]

..tady je (z některými "znalci" aut) KOMEDIE docela "dost" :-)
..stačí si třeba projít (jak "správně" píšete) jen tuto diskuzi.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 12:38
A u Porsche..
...jsou "borci" - že výkon postaršího 8mi válce 4.2 "srovnali" s R6 3.0 50d od BMW :yes: :-)
..a GRATULACE za ten 1 kW "naVWíc" ;-)
Rozbalit vlákno
64
12. 9. 2012 12:53
Re: A u Porsche..
Pořád lepší válců osm, než jen šest. :-!
12. 9. 2012 12:59
Re: A u Porsche..
Než sem to napsal a vyřídil horor, byl si první. Souhlas :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:04
Re: A u Porsche..
Tak to BEZ diskuzí - stejně jako 6 než 4
..ale MNOHEM lepší je když tomu odpovídají i VÝKONY - V6 3.0 Tdi s výkonem menším než 4válce od BMW (a stejným jako 4válce od mnoha ostatních konkurentů) je stejná "bubost" jako 4,2 litrové V8 s výkonem 3litrových 6tiválců..
PS: Prostě víc válců ANO - ale trochu "na úrovni (výkonu) doby"
12. 9. 2012 13:07
Re: A u Porsche..
Nemel nesmysly. Vyhoněný šestiválec nikdy nebude kulturou chodu moci konkurovat podladěnému osmiválci. Stejně tak 6 kontra 4. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:21
Re: A u Porsche..
..vy asi dění okolo vývoje motorů pro osobní vozy v posledním desetiletí moc NEsledujete, že? ;-)
PS: Také jsem kdysi byla celá "vedle" z JAGUARu XJS V12 :yes: :yes: :-)
..a i když je i dnes tu a tam nějaký občas k zahlédnutí - na předjíždění 2 kamionů za sebou bude asi lepší už i můj Citroën C5 V6 Bi-turbo ;-)
PPS: Ano četla jsem že ("jen" s 8miletým zpožděním) letos nové Bi-turbo V6 Tdi půosobí trochu "vyhoněně" - na druhou stranu chování i zvuk R6 5Od je "víc než zajímavé"
..na třetí ani JEDEN z těch motorů (starý V8 4.2 od VWaudi i nový R6 tri-turbo 3.0) se svým benzínovým alternativám kulturou chodu NEvyrovná (a vyrovanat NEmůže..
12. 9. 2012 13:23
Re: A u Porsche..
Co to zase meleš?
Srovnáváš tu třicet let starý benzínový dvanáctiválec s novým dvouturbovým ropákem? Má to nějaký smysl?

Kroutím hlavou, jak zase kličkuješ před nesmysly, které tu z tebe neustále padají. 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:40
Re: A u Porsche..
Není toho "MLETí" už trochu..? ;-)
Aha, ok - tak trochu P-O-L-O-P-A-T-I-Č-T-Ě-J-I
Ten starý V12 (ve své době "kultivovanost sama") nahradil V8 a dnes by ho asi (zle) potrápil "pouhý" 3 litr (to vše za ne až tak dlouhou dobu - např. svobody v Česku). No a "O TOM" mluvím v souvislosti s naftovým V8..
..jednak do osobních aut jsou dnes "obecně" již "mimo"
..druhak do "krabic" smysl mají (a ještě nějakou dobu mít smysl budou)
..ale ten 1 kW "naVWíc" proti 3litru BMW - to je spíš "fraška", že? :-)
12. 9. 2012 13:43
Re: A u Porsche..
Snažíš se, ale stříliš góly do vlastní brány. Tady je tvá diskuzní lambáda naprosto k smíchu. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:49
Re: A u Porsche..
Volíte verzi hrát že (stále totálně a VŮBEC) NEchápete...? ;-)
..pozor, ještě "kousek dolů" a mohli by vám třeba ODEBRAT (i) řidičák :-)
12. 9. 2012 13:51
Re: A u Porsche..
Užij si svou schízu. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:17
Re: A u Porsche..
Ehm - vy jste dnes asi nejVÍC "mimo" co jsem vás kdy četla.. ;-)
12. 9. 2012 14:19
Re: A u Porsche..
Užij si svou schízu. :-!
12. 9. 2012 12:58
Re: A u Porsche..
Čísla nejsou všechno, V8 je charakterem oproti R6 poněkud jinde. Tím nezpochybňuju, že kluci v BMW umí, pokud by to ale bylo na mě, radši bych pod 50d viděl "normální" V8, než "kosmickej" R6 :-)

P.S.: vidíš ty krásný uvozovky? ;-) >:D
12. 9. 2012 13:17
Re: A u Porsche..
Ještě se musíš naučit používat Caps Lock :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 12:58
Re: A u Porsche..
Taky nechápu proč BMW zákazníky šidí o válce. O výdrži našponovaného motoru se bavit nemusíme. Všechny součástky musí být přizpůsobeny a ve výsledku to stojí víc než poctivý osmiválec.
12. 9. 2012 13:01
Re: A u Porsche..
Jediná výhoda může být hmotnost, i když 50d má zase o turbo navíc..
12. 9. 2012 13:08
Re: A u Porsche..
O turbo, o chladič, o hadice o zesílené součásti...

Má tu někdo hmotnosti těch motorů?
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:41
Re: A u Porsche..
..ta "upěnliVWá" snaha hledat klady JEN dle značky výrobce... ;-)
12. 9. 2012 13:44
Re: A u Porsche..
Jo, něco ti to připomíná, co? Tvoji schízu z koncernu, která totálně zatemňuje tvůj mozek i reálný úsudek. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:48
Re: A u Porsche..
REÁLně NEvidím důvod "oslaVWovat" naftu v Bentley či Porsche a či "doroVWnání" výkonu 8mi válce 4.2 na úroveň R6 3.0...
..vy ano? ;-)
Avatar - Sosa
12. 9. 2012 13:52
Re: A u Porsche..
keď Jaguar môže mať HDI tak aj Porsche TDI :-O
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:20
Re: A u Porsche..
:-)
PS: JEN(že) V6 3.0 HDi Bi-turbo JAGu docela HODNĚ "pomohlo" (verze XF 202 kW/600 Nm je docela "mňamka" - dle AUTOCARu (?) dokonce NEJlepší vůz své kategorie), zatímco průměrné nafty co VWaudi dává Porsche (bože PROČ ještě nemají Bi-tdi?) mu moc NEpomáhají (o plánovaném Porsche 2.0 Tdi raději NEmluvě 8-s
12. 9. 2012 13:52
Re: A u Porsche..
Diesel není jediným dostupným motorem. Tak se tu nestav do role žalobkyně z řad lidu. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:21
Re: A u Porsche..
Lid mne moc NEzajímá - MNE to (průměrné diesly v "superznačce") "uráží"!!! :-|
12. 9. 2012 14:24
Re: A u Porsche..
Jasně, a co tě ještě uráží a potřebuješ to vytroubit do světa? >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:31
Re: A u Porsche..
Třeba některé vaše "vwýlevy" ;-)
12. 9. 2012 14:34
Re: A u Porsche..
Mě zase uráží, že tu przníš stylistiku českého jazyka. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:38
Re: A u Porsche..
DEFINUJte (co myslíte pod pojmem) "przníš stylistiku" ;-)
12. 9. 2012 14:42
Re: A u Porsche..
Nejdřív si něco nastuduj, jak má vypadat správný psaný projev a pak se můžem pobavit.

Ke studiu stylistiky ti postačí jakákoliv česká kniha. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 15:40
Re: A u Porsche..
Já tedy ČESKY psaných knih zas tak moc NEpřečetla - pár stovek? - ale když STEJNÉ nároky začnete mít i na gramatiku a na ostatní, tak "to mohu (PAK) zkusit"... ;-)
12. 9. 2012 22:39
Re: A u Porsche..
Ode mne to schytá kdokoliv. Nedávno jsem zdrbal jednoho Slováka. To si v diskuzích klidně najdi. :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 00:44
Re: A u Porsche..
OKAMŽITĚ "odcházím" sledovat vaše "kritické projevy" na téma gramatika (nebo ta Neee?) a stylistika.. ;-)
PS: No a jestli jste byl (tak jako ke mně) KRITICKÝ ("zdrbal jste") dokonce ještě "jednoho Slováka" - tak to je JINÁ :-)
PPS: Ode mne to "schytá" také "kdokoliv" (jakýkoliv model či motor - třeba i Porsche..
..když do svých modelů začne dávat NAFTU, navíc "tuctovou" z běžných modelů VW ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 9. 2012 01:34
Re: A u Porsche..
nesouhlas... nafta... pokud to bude tlačit, tak proč ne.... osobně u těchto tebou jmenovaných to je v pohodě..... špatně by to bylo v 911
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2012 02:16
Re: A u Porsche..
No tak já z 2.0 Tdi v Porsche rozhodně NE"jásám"...
..a z motoru typu V6 3.0 HDi (který je výborný v CITROËNu C5) v Porsche Panamera také moc NEeee ;-)
PS: A z nafty plánované do vozů Bentley ROVNĚŽ tak NEeee (ještě že alespoň zákaznící Rolls Royce nad NAFTOU "ohrnuli nos" :-)
12. 9. 2012 13:57
Re: A u Porsche..
Dobrá otázka na tu hmotnost, bohužel teď nemám čas hledat.
12. 9. 2012 15:40
Re: A u Porsche..
Ten současný by měl mít kolem 240 kg (přesné číslo se mi nechce hledat). S každou generací o něco hubl (tak 15 kg), takže lze předpokládat, že i tahle nová je lehčí.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:07
Re: A u Porsche..
Ono už pár LET "šidí" o válce NEjen BMW, ale doslova VŠICHNI ;-)
3litry jsou dnes naprosto "hromadně" nahrazovány 4válci s o třetinu nižším objemem - no a stejné je to i v tomto konkrétním případě..
..a i když nafta v "krabici" (SUV SAV apod.) smysl MÁ, tak velký BENZÍNový V8 je prostě "jinde" ;-)
..o osobních vozech mluvit NEtřeba, tam je to už ZCELA BEZ diskuzí.. :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 13:26
Re: A u Porsche..
BMW šidí nejvíc a Audi se už těší na bavorácký tříhrneček.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:46
Re: A u Porsche..
Obzvláště pak celkovou konstrukcí vozu - tam je BMW "šidič" NEJvětší.. :yes: :-)
..zato (překolkové) Audi je ... (doplňte si sám ;-)
PS: Ano BMW v motorech bylo VŽDY napřed - nejen připravovaným SUPERpoměrem výkon/spotřeba v BMW i8 :-)
PPS: Chápu to "správně", že kdyby BMW nechalo v nabíce V8 v naftě (dnes třeba s výkonem o 50 kW vyšším než nová verze 4.2 Tdi) - nad V8 4.2 Tdi byste "ohrnoval nos"? ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 14:01
Re: A u Porsche..
Celou diskuzi mám jako kontra tvých praštěných názorů, které jsou trdičně úplně mimo realitu.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:24
Re: A u Porsche..
Myslíte "mimo realitu chápání DAVu"? No tak s tím SOUHLASím.. :-)
PS: Pokud vás zajímají AUTA (a ne jen nějaká ZNAČKA auta), tak máte šanci dojít tam co já - pokud pro vás jsou vozy to co pro (asi) většinu = "obhajoVWání JEDNÉ značky" (jedno jaké) tak "si to užívejte" v REALITĚ DAVových názorů.. ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 14:32
Re: A u Porsche..
Neznám nikoho, kdo je úplně mimo a uvědomuje si, že je mimo.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:35
Re: A u Porsche..
Dokud se víc shodnu s MARTINem VACULÍKem (apod.) než s anonymy v internetových diskzích... ;-)
..mnohem zajímavější se mi zdá to "přesVWědčení" snad až VĚTŠINY NE"znalých" NE"sečtělých" atd. (myslím ODKUD ta svá "přesvědčení" berou...
- že audi je spolehlivější než Citroën atd. atp. :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 16:12
Re: A u Porsche..
Není slušné vyvracet názor dámě, taky to tak někdy dělám a myslím si své.
12. 9. 2012 16:57
Re: A u Porsche..
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 17:06
Re: A u Porsche..
Nojo, v "daVWu" je to prostě "snazší"... ;-)
12. 9. 2012 21:07
Re: A u Porsche..
Jasně, pro individualisty jsou tu blázince. >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 21:56
Re: A u Porsche..
No naštěstí se už NEupaluje... ;-)
Avatar - ZiP2150
12. 9. 2012 20:54
Re: A u Porsche..
Kylie R6 u BMW (diesel) má strašný zvuk čo i len v porovnaní s V6 Audi (pardon VW) a nie to ešte v porovnaní s V8 TDI.

Osobne i keď ty určite nie, by som preferoval V8 TDI pred M50d... aj so smiešnym 1kW naviac a už len pre ten zvuk.
Avatar - white label
12. 9. 2012 21:40
Re: A u Porsche..
Ano, navic k tomu + 1kW by bylo v rámci objektivity slušné dodat i + 110! Nm, na což nám Kylie, jistě velmi nerada, zapomíná, hlavně, že u jiných za vším hned vidí úmyslné spiknutí. Její boj s větrnými mlýny alias koncernem je čím dál komičtější. >:-[]
Avatar - ZiP2150
12. 9. 2012 21:45
Re: A u Porsche..
Takých bojovníkov by tu bolo viac :-) Nechcem tu vytvárať hate voči BMW (i keď je to článok o VW), ale pri klasickej 30d sa mi nechce veriť, že ďalšie dve turbá pri 50d spraví rozdiel v prejave motora - pocitový. A za tie peniaze... ak si mám vybrať medzi R6 a V8... jednoznačná voľba :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 21:50
Re: A u Porsche..
Samozřejmě že JEDNOZNAČNÁ = pořádný BENZÍNOVÝ 8miválec - nafta NE"voní" ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 21:48
Re: A u Porsche..
No já "VIVA" motorům TDi v Porsche volat NEbudu (ať je to 3.0 Tdi v modelu Panamera - jentaktak o fous silnější než v CITROËNu C5 a raději vůbec NEmluvit o 2.0 Tdi v Porsche Macan 8-s
Naftový V8 ve velké "krabici" smysl MÁ - že se NE"obtěžovali" (když půjde i do Bentley) POŘÁDNĚ ho "předělat" (jako když se měnil z 4.0 Tdi na současnou verzi) to je "nic moc" (a NEříkejte že ten 1 kW "navíc" vás "uspokojuje" ;-)
PS: Točivý moment (vpodstatě) vychází z objemu (ten se i s turby "nahání" mnohem hůř...
..což ale samozřejmě sám VÍTE :-)
13. 9. 2012 08:08
Re: A u Porsche..
>:D >:D Ty jsi prostě neuvěřitelně sebevědomí demagog.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:23
Re: A u Porsche..
Tak SCHVÁLNĚ - co je v tomhle mém (21:48) příspěvku "špatně"/NE"správně"? ;-)
PS: Na tom vašem jedno "i" místo "y" :-)
Avatar - ZiP2150
13. 9. 2012 08:40
Re: A u Porsche..
Pre kristove nohy! >:D Znova sme pri C5 HDI biturbo? Už to je asi tisící príspevok na ktorý len ja reagujem. Je jedno, či má HDI s dvoma turbami o pár kW viac ako single turbo od VW, keď pružnosť a dynamické parametre má na úrovni 1.2 HTP. Ale to je ako hádzať hrach o stenu. Odhlasujem sa z diskusie... viem, kam by to smerovalo :-)

Apropo 2.2 HDI a 125kW je tiež "BOMBA" výkon... to je teda výkon! :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:15
Re: A u Porsche..
NE "nejsme u C5 3.0 HDi", ale u toho že její motor byl dán do Porsche Panamera!!!
A zatímco v C5 je "fajn" až HODNĚ "fajn", tak ve voze jakým je Panamera je...doplňte si SÁM :-)
Ano 2.2 HDi se 125 kW byl VÝBORNÝ motor (tedy jeho druhá generace) - teď už má pár let 150 kW (to třeba audi pro tento výkon NOVĚ používá V6 3.0 Tdi ;-)
13. 9. 2012 08:02
Re: A u Porsche..
A jsou demagogické hlupky, které se tváří že znají vše a pak kličkují jak zajíc během lovné sezóny.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 23:08
Re: A u Porsche..
Viz já 20:58 :-)
Avatar - jozephko
12. 9. 2012 13:21
Konečne! To ale trvalo
Trochu to síce trvalo, ale kto si počká, ten sa dočká. A aby sa nepovedalo, tak má presne o 1 kilowatt väčší výkon ako BMW X5 5.0 D.
Asi si páni od Porsche a VW prečítali diskusiu na tomto fóre, kde sme pred časom Porsche pre slabý dieslaky tvrdo kritizovali. A že vraj kritika nepomáha :-) .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Slavek-TDM
12. 9. 2012 14:43
Podpora dieslu vs. benzinu
Doporucuji pozornosti tento velice zajimavy clanek z letosniho cervna, ktery jsem nejak minul:
[odkaz]
Par citaci:
Evropské rafinerie včetně těch českých jsou stavěny více na produkci benzinu. Jenže jeho prodeje jsou dnes na dvou třetinách úrovně roku 2000. A naopak za tu dobu výrazně vzrostla poptávka po naftě, na jejíž výrobu nejsou technologie rafinerií tolik uzpůsobeny.

Před deseti lety byl poměr spotřeby nafty a benzinu jedna ku jedné. Dnes je to 2,5 ku jedné. Při tomto poměru je už technologicky nemožné upravit rafinerské procesy na vyšší výrobu nafty.

Jednou z mála možných legislativních změn je chystané sjednocení minimálních sazeb spotřební daně. Ta je dnes v celé Evropské unii nižší u nafty než u benzinu. Odstranila by se tak cenová výhoda dieselu a to by umožnilo rafineriím zlepšit prodeje dosud dražšího benzinu. Zvýhodňovat naftu nižší daní už nemá dnes žádný význam, míní šéf Společenství čerpacích stanic v ČR Ivan Indráček. Má to ale háček. V Česku je daň z nafty o dvě koruny nižší než z benzinu a srovnání daní na stejnou hodnotu by vedlo ke zdražení nafty.

Muj odhad - do dvou let se otoci pomer spotrebni dane ve prospech benzinu a staty EU budou nove podporovat benzinovy auta na ukor naftovych. Duvod? "Lobbovani" vlastniku petrolejarskych firem...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 15:41
Re: Podpora dieslu vs. benzinu
:yes: :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 16:09
Re: Podpora dieslu vs. benzinu
2 koruny to je 5% z ceny a to zásadní rozdíl není.
Avatar - Slavek-TDM
12. 9. 2012 16:38
Re: Podpora dieslu vs. benzinu
Ale psychologicky ano ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:53
Re: Podpora dieslu vs. benzinu
..a ve VŠECH prodaných litrech také docela ANO ;-)
Avatar - WinDiesel
12. 9. 2012 20:41
Re: Podpora dieslu vs. benzinu
Ony to ty rafinerie nějak zvládnou. Ono není s čím moc hýbat, 35% zemí EU má stejně diesel dražší než benzín, došlo by k příliš velkému zdražení a na naftu jede všechno, busy, náklaďáky, traktory, stavební stroje, generátory, lodě, to by byl opravdu velký problém.
Podle odhadů poradenských společností skončí v Evropě podíl dieselů na 62,5% (dnes je to cca 57%) - rozdíl je tedy pouze pár bodů, což už poměry v rafineriích moc nezmění.
Navíc evropské rafinerie vyvážejí hotový benzín do USA.

Nejlepší situace je ovšem v Číně - diesely tam nelze vyrábět a prodávat, protože oni mají nedostatečnou energetickou síť a proto veškerou naftu vysávají generátory, které mají prostě všichni, malí spotřebitelé i giganti.
Avatar - Slavek-TDM
13. 9. 2012 08:35
Re: Podpora dieslu vs. benzinu
Vsak to taky v Cine dava docela dobry smysl. Stacionarni motory bezici v idealnim rezimu na naftu a benzinovy motory v ruznych prechodovych rezimech na benzin. Celostatni spotreba se pak da lip regulovat do spravnyho pomeru priblizne 1:1 a vsichni jsou spokojeny. :-)

Otazka na vyvoz benzinu do USA - na tom ale rafinerie z EU zrejme moc nevydelavaji, coz?
Avatar - Sysoj Psojič
12. 9. 2012 21:26
Kylie
Nevím, jak Vy ostatní, ale já diskusi, kde se v jednom vláknu objeví častěji než jednou, přeskakuji. Nejde sepsat petice, aby ji odřízli? (nebo rovnou podřízli?) >:D
To je fakt strašný sranec, nedá se to číst, informační hodnota 0, sebereflexe 0, IQ max 90, strašné žvásty a ke všemu onanie nad lowendovou plechovkou pro masy - C5 v naftě...
K tématu, Porsche Cayene V8 TDI je konečně tu a určitě bude fungovat líp, než mé jinak oblíbené BMW X6 v triturbonaftě, zejména pokud řidič zatlačí na pilu :-!
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 21:36
Re: Kylie
Ok - tak já sem už NIKDY psát NEbudu .... sežeňte (alespoň) deset hlasujících "PRO" a váš "sen" bude "naplněn" ;-)
12. 9. 2012 21:40
Re: Kylie
Já se klidně přidám.
:-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 21:44
Re: Kylie
KDO by to byl (od vás) čekal..? :-)
Avatar - white label
12. 9. 2012 21:45
Re: Kylie
Zase neslibuj něco, o čem předem viš, že to neumíš splnit. >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 21:50
Re: Kylie
..tak se PŘIDEJTE k těm "požadovaným" 10ti - a uVWidíme/-te ;-)
PS: Pak tady budete moci NErušeně "oslaVWovat" dvou- tří- i 4,2 litr TDi ve vozech Porsche či Bentley - pro mne to je spíš důvod pro to "obléci se do černé" :-)
12. 9. 2012 21:53
Re: Kylie
Ta má štěstí, že to tady vyvěsila v deset večer, teď už většina lidí chrní. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 21:55
Re: Kylie
..zítra je také den, ne...? ;-)
12. 9. 2012 22:02
Re: Kylie
Zítra ten článek nemusí být ani na hlavní stránce.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 22:03
Re: Kylie
:yes: :yes: :yes: :-)
PS: To byla skoro NEfalšovaná LÍTOST :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:16
Re: Kylie
Tak "ještě pár" kamaVWádů... ;-)
13. 9. 2012 15:24
Re: Kylie
Aáá, už zase kvákáme kachno. >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 21:04
Re: Kylie
(fakt) "KACHNO"?!? 8-s¨
PS: A co se "KVÁKání" týče - to já znám "figurky"... viz já včera 20:58 ;-)
12. 9. 2012 22:12
Re: Kylie
Přidávám se odstřelit. Vůbec tomu nerozumí a sere se do toho ...
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 22:20
Re: Kylie
Možná šlo napsat i "VŮBEC VŮBEC VŮBEC" ;-)
PS: A to znám další "amatéry břídily a aut NEznalé" - co z "tuctoVWých" NAFTových Tdi motorů mířících do Porsche či Bentley také NEmají radost - a "opoVWrhjí" jimi ještě (mnohem) více než já.. :-)
PPS: Máte tak "skromný" (auto)sen, že bych ráda upozornila že jsou i (mnohem) LEPŠÍ (přece byste NEchtěl Audi s motorem co jen tak tak "překoná" i "obyčejný" Citroën C5 V6 ;-)
13. 9. 2012 08:10
Re: Kylie
A nebo BMW, nebo Mercedes. Selektivní skleróza. Hlupko.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:20
Re: Kylie
Ne Hlupko - JEHO audosen je AUDI (ne Mercedes či BMW ;-)
13. 9. 2012 15:25
Re: Kylie
Doleva, doprava, jen odvést pozornost. Hlupko.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 21:02
Re: Kylie
Vaše "vidění" DOLEVA DOPRAVU (teď už - viz já 20:58) "chápu" ;-)
12. 9. 2012 22:25
Re: Kylie
No vidíš, mně třeba Dáma Kylie NeVaDí ;-) a zase se vyhýbám diskuzím, kde exhibuje jelito - jossalito.

Pěkně nech(ejme) každého, ať si píše kam chce a co chce. A když se ti to nelíbí, tak to prostě nečti a nereaguj, ne? Já už nad jelitem-jossalitem taky jen mávám rukou...
12. 9. 2012 22:32
Re: Kylie
No tys tomu dal korunu.

Že tě považuji za technický antitalent, je čistě tvůj problém a tvá neznalost. Ale hlavně, že máš řečí, jak opice blech. >:D

Tebe uspokojí kdokoliv, kdo se postaví do sebehloupější opozice, to je mi tě v podstatě jen líto. :-!
12. 9. 2012 23:04
Re: Kylie
pridavam sa za odstrihnutie kylie a prosim aj toppera najdime sa desiati !

kylia :no:
topper : :no:
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 00:38
Re: Kylie
..tak KOLIK už tu máme těch co "nedovedou správně užívat svůj rozum a raději jednají podle domněnek, aniž by se snažili skutečně poznávat" (Sokrates - toho za jeho názory popravili - asi bych měla být ráda že žiji v jedna20tém století.. :-)
Avatar - Sysoj Psojič
13. 9. 2012 02:03
Re: Kylie
Jak jsem řekl, sebereflexe nula a IQ možná i míň...
Nebo vlastně že by těch 90 měla? Dokáže přece citovat :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:31
Re: Kylie
... což vy NEee (od vás jsem tu ještě žádný citát NEčetla) = kolik? ;-)
Avatar - KANKUNEN
13. 9. 2012 07:35
Re: Kylie
Z Tebe by se Socrates podřezal, tvůj rozum se vůbec nezabývá skutečností, ale žene ho pouze zaujatost vůči koncernu. S tebou nebude souhlasit ani majitel pěti C5 HDI 177 kW.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:34
Re: Kylie
Vy VŮBEC NEvíte CO (konkrétně) kritizuji či na co KONKRÉTNĚ upozorňuji, že? ;-)
Vy VŽDY vidíte JEN že to je "něco" od (tedy "PROTI") VW? :-)
PS: Ten Sokrates VĚDĚL co píše - a BOHUŽEL měl "svatou" pravdu (a platilo to za jeho časů PŘED naším letopočtem a platí to... ;-)
13. 9. 2012 11:15
Re: Kylie
Nechceš ji rovnou upálit? 8-s Nezlobte se na mě pánové, sice se s Kylie nedá souhlasit téměř v ničem, ale tohle mi připadá...

Jako fór pak samozřejmě dobrý ;-)

Kylie musí psát už jen proto, aby se mohla za pár let strašlivě zastydět a omluvit se. :-)
13. 9. 2012 11:19
Re: Kylie
Vzhledem k tomu, že disponuje nulovou sebereflexí a v podstatě je to již utvořená osobnost, tvoje poslední věta nikdy nedojde naplnění. ;-)
13. 9. 2012 11:27
Re: Kylie
Věřím v to lepší ;-) Vzhledem ke stylu psaní na sebe ráda upozorňuje, snaží se bejt za každou cenu středem pozornosti a je schopna kvůli tomu obětovat evidentně hodně.
13. 9. 2012 11:59
Re: Kylie
To jsi napsal naprosto přesně. Je malinkatá a doma evidentně ušlápnutá, musí hodně křičet, aby ji někdo vůbec zaregistroval. ;-)
13. 9. 2012 12:10
Re: Kylie
Naopak si myslím, že bude i live pěknej kulomet...
13. 9. 2012 15:26
Re: Kylie
K čemu je ti kulomet, když nemáš jedinou ostrou. >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2012 00:37
Re: Kylie
Ale "KDEPAK" - jossalito (konečně) něco "trefil" - jsem "uťápnutá šedá myška" - doma i v práci - a také jsem fakt docela "malinkatá" - měřím (opravdu jen) 159 cm :-)
13. 9. 2012 17:58
Re: Kylie
Naprosto chápu Sysoje Psojiče i další borce, kteří by Kylii nejradši neviděli. Za sebe musím říct, že bych ji v reálném životě na garden party taky nepozval. Ale na internetu bych ji nechal, vždyť by nám tu ta její demagogie chyběla. Bez těch konin o cépětce by tu byla poloviční legrace. Já snad i Kylii trošku chápu. Znám pár lidí, jako je ona. Holky, co vždycky hrozně chtěly být princeznou, odlišit se od toho hnusného davu, nepatřit do mainstreamu. Strašně cítí, že ony se přece zrodily pro prince (alespoň) na bílém phantomu, který je vytáhne z šedi. V realitě holt často místo prince přijde Buřtík a místo bílého phantomu je cépětka v naftě. Ale některé lidi ta dětská touha a přesvědčení stejně nepustí, takže se musí tvrdě odlišovat aspoň v diskusích. Třeba I TAKHLE. Je to afektované, je to přehnané, ale je to pro nás sranda.
Avatar - Sysoj Psojič
13. 9. 2012 21:29
Re: Kylie
:yes:
Dokonale jsi to vsadil do reality a kontextu. Podals to tak nějak lidsky, že být já Kylie a číst to, tak si uvědomím, že sebevražda je vlastně úplně nejlepší řešení (pro všechny) >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 22:52
Re: Kylie
...pro všechny jako jste vy? ;-)
PS: Já se snad začnu (ještě) VÍC "snažit" :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 23:01
Re: Kylie
FAKT znáte (dokonce) "PÁR lidí jako jsem já"?!? ;-)
Tak to vám nějak NE-věřím :-)
14. 9. 2012 08:03
Re: Kylie
To klidně můžete, to s realitou nic neudělá... Jestli vás z mého příspěvku nejvíc zaujalo tohle - že bych snad mohl znát jiné lidi jako vy, že jich je snad dokonce VÍC! - tak to přesně potvrzuje, co si o vás myslím. Ale nechme psychologie, v tomhle věku už svou povahu stejně nikdo nezmění, holt tu budeme dál válčit nad auty, někdy se smát a někdy se hrozit...
14. 9. 2012 08:14
Re: Kylie
Jo a pro upřesnění, i když inteligentní člověk jistě chápe. Když říkám, že znám takových lidí víc, tak nemyslím nutně lidi s rapujícím pravopisem. Myslím tím lidi sebestředné, kteří se snaží být zajímaví; lidi, co sami sebe vidí v repre, ale v reálu hrajou okres... Takových je docela dost. Myslím, že budete vědět, o čem je řeč... Ale v pohodě, zase uznávám, že máte velmi slušné znalosti o autech, určitě vysoko nad průměrem, a to i tady na auto.cz. A i když působí spíš vyčteně, tak se to cení.
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2012 08:58
Re: Kylie
Ani já NE-měla na mysli pravopis (a vy máte snad něco/cokoliv proti mému PRAVOPISu..? ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 9. 2012 11:53
Kylie 2
Pánové, to, co předvádíte, je přehlídkou buranství nejvyšší jakosti!!! Slečna/paní Kylie si vás s přehledem strká za klobouk. Kde to jsme? Jste se zapoměli v jiné době? Poučujete tady o všem možném, jste frajeři na všechno, kosmičtí a jaderní fyzikové.... se srovnejte. Kylie není o nic ani lepší ani horší ani jiná, než my tady všichni. A že má jiné názory, že je prezentuje pro vás způsobem, který se vám nelíbí....a no a co?!? Copak si myslíte, že ty vaše/naše srágory, co tu píšeme jsou čitelné? Se vzpamatujte.... 8-s
...a když to tak čtu, o sebereflexi, pane Ryspolženskij /sysoj/ ....Kolik te sebereflexe a IQ máš ty? Nebras...tobě tu ještě hoří vajgl na bráně a už bys chtěl vyhazovat? ....josalito...no comment, od tebe bych čekal více nadhledu..., Figurko - urážky typu hlupko...to za tebe píše kdo? ...hlupče? ....chlapi, chlapi.... 8-s ....nelíbí se mi, co píše, neřeším nebo ji dám protiargument.... často má pravdu.... je mi z vás přinejmenším hambno.........................
Kylie, zůstaň, chceš-li, nesčetněkrát jsem se dobře pobavil jak jsi prášila kožichy těmto technickým idolům webu, někdy jsem se něco dozvěděl, někdy nedočet.... prostě normálka....
Za mě Kylie, :yes: , s jakou bravurou dokážeš zvládat tyto buranské útoky....
Rozbalit vlákno
21
13. 9. 2012 12:03
Re: Kylie 2
Když někdo napíše blbost, která se ukáže jako naprostá, čekám od pisatele nějakou sebereflexi - omluvu. Tohle se Kylie absolutně nedostává a že je ženská, to ji vůbec neomlouvá.

V práci by sis taky nezaměstnal (nebo ty možná jo) hloupou ženskou jen proto, že je to ženská. :-!
13. 9. 2012 12:10
Re: Kylie 2
...každá mince má dvě strany. Když o něčem nevím, nepíšu o tom...pokud nechci jen provokovat, což se Kylie v úžasný míře daří. Diskuze je možná jern v případě ochoty diskutovat z obou stran, což u v poslední době Kylie naráží.
Nicméně...vyhazovat jí (ona nikdy nic takovýho nenapsala), urážet (to taky nedělá) nebo sepisovat pseudopetice mi přijde úchylný.
13. 9. 2012 13:32
Re: Kylie 2
:yes: :yes: :yes:
Jen s tím rozdílem, že od omezeného sprosťáka jako jossalito bych opravdu víc nadhledu nečekal.
13. 9. 2012 15:16
Re: Kylie 2
Koukám, že se opět někoho snažíš přetáhnout na svou stranu. Je mi tě líto. :-!

Mimoto, chlapci, jste pouze dva... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 21:03
Re: Kylie 2
Tak STÁLE na první straně a na TAKové "fóru" jako je auto.cz jste NEnašel "devět spřízněných"... ;-)
13. 9. 2012 15:45
Re: Kylie 2
Když se podíváš do minulosti, zjistíš, že s Kylie se tu spousta lidí (včetně mě) snažila bavit věcně, argumentovat. Ano, nemusíme se shodnout v názorech, ale Kylie je zde asi jediná, která naprosto úmyslně ignoruje posloupnost příspěvků, téma na které se diskutuje, obviňuje ostatní z neodpovídání na otázky a sama kličkuje jak politik před volbama. Nemyslím si, že je hloupá, ale že to provádí naprosto vědomě a o to je to horší. Kdyby to alespoň mělo nějakou myšlenku, jako v případě GTIčka. Pokud se někdo takto naprosto úmyslně chová, nevidím jediný důvod chovat k tomu člověku jakýkoliv respekt. Oslovení jako hlupko, či kachno jsou ještě hodně kontrolovaná. V reálném životě jsem k lidem tohoto typu upřímější. A píšu to za sebe já sám. Technický idol webu ? Díky ! Ano, nic jsi se nedočetl. Od Kylie. Třeba jen to, jak má C5 super trakci a výkon. Vedlo toho třeba MT předložil porovnání výkonů a zrychlení. Na to odbočka o nějakém nachytávání. Ano, Kylie zvládá útoky (včetně těch buranských) skvěle. V polovině případů začně kvwákat, v druhé polovině se zmůže na ...ZaSe nIc. Bravo. Tomu se říká diskuzní direkt. To už i naivní topper a tapetovač icescent jsou věcnější a konzistentnější v názorech.
Příště zkus argumenty Kylie nějak podpořit. Celkem by mě v diskuzi zajímalo, jak daleko jde obhajoba kylie světa dotáhnout někým nekličkujícím a věcným.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 20:58
Re: Kylie 2
Auč - TOhle "bude ono"!!! ;-)
Že MT "předložil porovnání výkonů a zrychlení" SI VŠIMNETE..
...že já ho na jeho CHYBNÉ UDAJE upozornila (a správné časy napsala) - prostě NE"vidíte"/NE"vnímáte" - moji (narozdíl od jeho) SPRÁVNOU "odpověď" (data) popisujete jako "NA TO (od Kylie) ODBOČKA O NĚJAKÉM NACHYTÁVÁNÍ" :yes: :yes: :yes: :-) ;-)

PS: Takže "klasika" - jen NEschopnost chápat psaný text - aneb co napíše CHLAP "to beru" vidím čtu, co napíše holka... :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 9. 2012 01:27
Re: Kylie 2
Ten palec si vem a vraž do ... pusinky nebo ho vraž svým stejně vyvinutým (myslím inteligenčně) kolegům......
Nemáš na Kylie a to tě točí, co? Chtěl jsi zapadnout, tak sis vybral nejkratší cestu....přes prvwdel... :DDDDD a co se týká aut, tak tě kylie rozšlape malíčkem u nohy... zatím tu z tebe padají jen .... >:D 8-s
14. 9. 2012 08:22
Re: Kylie 2
Na člověka, který jiným vyčítá buranství, tady píšeš dost buransky... Děláš přesně to samé, co ti u jiných vadí. Zase se tolik nerozohňuj na obranu Kylie, nestojí to za to, zvlášť ne tímhle způsobem.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2012 00:47
Re: Kylie 2
..ona si se mnou a mně podobnými umí totiž poradit SAMA - vám tam vypadlo, milý
VELITELi MESTA BUGULMY ;-)
Avatar - white label
16. 9. 2012 10:45
Re: Kylie 2
Hlavně vždy sama spolehlivě přispěcháš, abys nevědomě potvrdila všechno to, co tu VMB napsal. Tvůj diskusní narcisnus je bezbřehý, kdyby ti tu někdo napsal, ze jsi diskusní šlapka, tak ty si z toho uděláš bezostyšně vykonstruovaný závěr, že máš mimořádný "sexepíl". 8-s >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2012 22:33
Re: Kylie 2
Vy jste se při čtení asi HODNĚ NE"soustředil", že? ;-)
Avatar - white label
16. 9. 2012 23:35
Re: Kylie 2
Já bych naopak řekl, že jsem se z tvého pohledu při čtení soustředil až nepříjemně hodně... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2012 01:10
Re: Kylie 2
No mrzí mne že vás soustředění (nepříjemně) "namáhá", ale ještě víc to "kam (až) jste došel" :-|
PS: Nicméně svůj hlas "pro" jste NEpřidal... čím to? :-)
Avatar - white label
17. 9. 2012 01:26
Re: Kylie 2
Hlas pro co? Pro tvé "veřejné odvolání"? To bych tady neudělal u nikoho nevulgárního, to by vlastně byla moje dílčí "diskusní prohra" a navíc by pak bylo o jeden nick, ze kterého si můžu dělat srandu, méně. Slabším povahám doporučuji v podobných případech nereagovat a těm ještě slabším berličku ve formě hatelistu. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2012 11:56
Re: Kylie 2
Ok - nejdříve PLUS - za tu 3. větu.. :-)
..a za její 2hou část: ROZUMNÉ "řešení" toho (vašeho způsobu) úniku od reality pravdy skutečnosti (a to BEZ ironie.. ;-)
..někdo to holt "řeší" nadávkami vulgaritami urážením - tohle má alespoň "styl" (a lépe to popravdě myslím ani NEjde.. :-)
PS: A NEtrapte se, většina lidí ("oveček") žije "v bludech" - (zdaleka) NEjen o autech.. ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2012 15:35
Re: Kylie 2
Většina oveček, včetně jedné blonďaté tady... :*) >:D
Avatar - white label
17. 9. 2012 15:40
Re: Kylie 2
Mimochodem, vše co tu napsal VMB k diskusi napsal, sedí jak pr.dell na hrnec... ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2012 21:58
Re: Kylie 2
..v TAKových žijete "bludech"? No NEvím - spíš myslím že "BY" se vám to tak "líbilo".. ;-)
..to mi příjde jaksi "věrohodnější" :-)
PS: Zkuste se někdy zamyslet nad tím, že má "rýpnutí" do VW jsou "pravda" - že na nich něco JE (jestli to tedy "zVWládnete" ;-)
..a mimochodem - "absolutní názorová spřízněnost" ať s Ham.em nebo s VMB vás vzhůru NE"táhne" (a kam je opak "vzhůru" jistě VÍTE.. :-)
..ale co by člověk pro VWaudi NEudělal, že..? ;-)