Nové Porsche Cayenne je ihned od počátku velice populární a to nejen mezi zákazníky, ale i úpravci. Hamann Motorsport připravil pro toto SUV pěkný dárek, přidal více než jeden litr objemu do jeho motoru V8.
Tohle je to, co my, kteří používáme offroady v terénu, nedokážeme nikdy pochopit. Jak si může někdo offroad snižovat!!! Když chce jezdit jen po silnici, proč už si potom ten člověk nekoupí normální silniční auto.... Když chce víc prostoru, může si koupit kombík nebo něco velkoprostorového. Jestli si tyhle auta nekupují takový ty hovada, co s tím potom po Praze jezdí jak prasata a nejvíce se podílí na špatné pověsti řidičů offroad a SUV. Takovýhle hovado když se potom vyseká v zatáčce vykládá, že za to může to auto, že má vysoko těžiště a naklání se, že ho zkrátka blbě udělali. A kvůli takovýmhle hovadům se teď dělají i offroady tak, že jsou z výroby vhodnější spíš na silnice než do terénu.
mě se to moc nelíbí, nesnášim ty chromovaný ***
jsem zvědavej na verzi Targa, ale stejně jakmile příjde Audi PP nebo Lamborghini SUV tak Cayenne bude mimo
Hovoriť o takto vyladenom (i o bežnom) Porsche Cayenne ako o tereňáku - to je dosť silná káva. Žiadny tereňák to totiž nie je, aj Škodovka 120 je do terénu vhodnejšia ako toto .