Porsche Česká republika bilancuje rok 2018. Největší český importér tratil na WLTP
1
/
135
Prohlédnout znovu
Porsche Česká republika bilancuje rok 2018. Největší český importér tratil na WLTP
Porsche Česká republika bilancuje rok 2018. Největší český importér tratil na WLTP
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Je to ještě auto, nebo už kokpit malého letadla? Jistěže je to vozidlo, ale oči prostě z množství obrazovek úplně šílí. Jiné už to nebude.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Dá se očekávat, že Audi Q8 zaboduje hodně v USA (nebude-li Trump proti). I proto je místo řidiče vyprojektováno i pro prostorově mimořádně výrazné jedince.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Třímetrový rozvor zajišťuje cestujícím vzadu dostatek pohodlí. Svažující se střecha, která zvenčí vypadá tak elegantně, je zase o trošku připraví.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
V chilských Andách jsme se po asfaltových i nezpevněných cestách vyškrábali na hranicích s Bolívií až do výše 4520 m. Autu kyslík nechyběl. Lidem ano.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Kufr je zhruba o 200 litrů menší než u Q7, ale plně dostačuje
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Zadní světla jsou spojena linkou napříč celou šíří. Tato linie bude jasným poznávacím znamením v noci. Jako by říkala: Nehoň se za mnou!
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší