Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche dostalo vlastní pavilon ve „městě aut“

Porsche má nově vlastní pavilon v Autostadtu ve Wolfsburgu. Svým tvarem připomíná model 911.
Zpět na článek
18. 6. 2012 15:56
18. 6. 2012 16:04
18. 6. 2012 16:26
19. 6. 2012 10:52
19. 6. 2012 12:48
19. 6. 2012 13:32
19. 6. 2012 13:33
19. 6. 2012 15:20
19. 6. 2012 10:54
19. 6. 2012 22:54
18. 6. 2012 15:56
BRAVO
Někdo si holt nechá postavit museum ve tvaru struhadla na peccorino, jiný zase tvoří estiku světa...

BRAVO PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
10
18. 6. 2012 16:04
Re: BRAVO
Hm, pokud myslis ESTETIKU, tak v pripade architektury se spise mluvi proste jen o kvalite architektonickeho navrhu... tam krome esteticke funkce funguje take ucelnost, vyuziti vlastnosti stavebnich materialu, novatorsky pristup, interakce s okolni krajinou atd.

A ty recicky hlavounu od VW si klidne mohou strcit za klobouk.
Pro VW to je mozna velky krok kupredu, pro Porsche to jsou dva velke kroky vzad. Tahle znacka si zaslouzila samostanou existenci, i kdyz jeji zlata era je nenavratne pryc 8-s
Avatar - hattori_hanzo
18. 6. 2012 16:20
Re: BRAVO
Ano, zlatá éra je nenávratně pryč. Naštěstí.
Žijeme totiž v roce 2012 a světu vládne především křemík. A taky diamant, ale ten především v podobě ostře řezanýho kovboje. Neznáš-li, kolega GTI rád vysvětlí. Ale pokud to potřebuješ, pak z toho budeš stejně rozumnej asi tak jako Alenka po průletu králičí norou.
18. 6. 2012 16:26
Re: BRAVO
spis mame dobu katovani kostu, downsizingu , pochybne kvality a nafty v premiovych autech. Ale kazdemu, co jeho jest. :-!
Avatar - Dinar
19. 6. 2012 10:52
Re: BRAVO
Nesmysl, obecně za kvalitu jak z hlediska techniky tak z hlediska materiálů a zpracování, kterou dostaneš dnes v autě za cenu 300k bys musel před patnácti lety zaplatit dvojnásobek. Nikdy nebyla auta tak kvalitní v poměru k ceně jako jsou dnes.
19. 6. 2012 12:48
Re: BRAVO
Pokud touzis po nekompromisne kvalitnim autu, ktere ti bude verne jako pes az do roztrhani tela, tak mas dneska docela smulu. Kdysi se totiz takova auta delala, i kdyz levna nebyla nikdy. Dneska je uz nekoupis za zadne rozumne penize, protoze trh o ne nejevi zajem. Tento zpusob uvazovani uz dorazil i do premioveho segmentu. Pro nekoho to reprezentuje skvely pomer cena/kvalita, pro nekoho to reprezentuje upadek. Jsem zvedavy, jaka dnes vyrabena auta budou mit nejake charisma po 10ti 15ti letech. Mozna Veyron, mozna Morgan a mozna nejake sberatelske sportaky ovencene sportovnimi uspechy. To bude zhruba tak vsechno. Po 99.99% dnesni produkce nestekne ani pes. Porsche ted tvori prevazne Panamery a Cayenny a Caymany ... bezpochyby vesmes auta s vybornym pomerem kvalita/cena. ;-\
Avatar - Dinar
19. 6. 2012 13:32
Re: BRAVO
Ty jsi člověče úplný jasnovidec, charisma po deseti patnácti letech. >:D Pamatuju, zmiňuješ-li Porsche, když přišla 993, vedli se podobné řeči, v tom autě se sedí normálně, šaltpáka se nechová jako vařečka v zatuhlém těstě, to už prostě nemá charisma 911ky, je to tuctový sporťák... hm, a dnes je to jedna z nejceněnějších generací, v kontextu naší diskuse hlavně ceněnější než předcházející 964. Jinými slovy tyhle řeči se vedou pořád dokola.
A pokud jde o roztrhání těla, nevím přesně, co máš na mysli, protože obecně auta patnáct dvacet a více let stará už většinou dosloužila, zejména kvůli korozi, ta min. z poslední dekády jsou na tom v tomto ohledu podstatně lépe, kdybys na tom trval, budeš jimi jezdit za dvacet let zcela bez problémů. Podstata je jinde, tím jak společnost bohatla, byl a je větší tlak na obrátku, lidé si nechávají auto kratší dobu, s kvalitou to nesouvisí. A to, že po 99% procentech produkce neštěkne za patnáct let pes je pravda, jenže to platilo vždy, po těch stejných procentech vozového parku třeba 70. nebo 80. let pes teď zcela určitě neštěká. No, a co se aut týká, hodnotit jinak než poměr kvalita/cena ani nejde, jak ve vztahu ke konkurenci tak ve vztahu k času, auta, u kterých lze mluvit o hodnotě absolutní, to je naprostý okraj, exkluziv segment, limitky supersportů nebo nějaké extravagantní úlety.
19. 6. 2012 15:20
Re: BRAVO
No tak to sis nabehl na smec, protoze 993 je cenena hlavne a jen proto, ze jeji nastupce Porsche 996 je ta nejhorsi 911 ka vsech dob, mizerna kvalita, mizerne zpracovani, catovani kostu odshora az dolu a symbol upadku znacky, krom verzi GT a Turbo.
Pokud nejake Porsche te doby bylo symbolem kvality, tak spise model 959 a podivej se na jeho ceny tehdy $225.000 a ted $800.000. Z hlavy to nevim, ale myslim ze pri zapocitani inflace by tech tehdejsich $225k bylo tak nejak $400k dneska ... takze 100%ni zhodnoceni nakladu pro stastneho majitele 959ky.
Avatar - Dinar
19. 6. 2012 10:54
Re: BRAVO
Jakkoliv respektuju Kaplického úspěch a renomé, tohle mě oslovuje mnohem víc. :yes:
Avatar - Ham.
19. 6. 2012 22:54
Re: BRAVO
Jsa prostý chlapec z vesnice do estetiky světa se neodvažuji diskuzně vstupovati, ale toto je skutečně famózní a perfektně to vystihuje filosofii Porsche, sedí to k němu jak kostel ke křesťanství.