Většina komentátorů německých novin a expertů je přesvědčena o smysluplnosti plánované fúze německých automobilek Porsche a Volkswagen, k níž ve čtvrtek otevřely cestu dozorčí rady.
Panamera 1.2 HTP na podvozku Foxe
- v letnej akcii s klimou zdarma, na hlínách a combi za cenu kratkej.
- šoférove dvere sa budu otvarat na dve polohy:
najprv sa vyklopi vrchna cast dveri (sklo s ramom) a kto nevylezie cez pol otvorenych dveri, tak si otvori aj spodnu cast .....a nazvu to: G-door
.....samozrejme zadne veko u Panamery bude Twindoor >:D
kuci, ja sa čudujem, že už nerobíte návrhy rovno pre VW, takáto originálna konfigurácia ich zatiaľ isto nenapadla ;-) ja si skôr myslím, že na tú Panameru za 3 mega si budú pýtať príplatok za lakovanie dverí... >:-[]
nie byt prvy, ale ponuknut zakaznikom za ich peniaze "kvalit
...Spolu jsou Porsche a VW silní a zdaleka není jen snílkovstvím, když šéf VW Martin Winterkorn vytyčuje cíl svrhnout Toyotu z pozice největšího výrobce automobilů světa," napsal deník.
...hm, jedine, co ich zaujima je to, aby zvrhli toyotu z prvej priecky. Ale aby sa snazili dohnat Toyotu kvalitou, tak to uz ich nezaujima. A naco aj? Vsak zakaznik si zaplati velke peniaze za VW, potom chudak sponzoruje servis a o to im predsa ide, ved zo servisu ziju predajcovia!
Akurat vcera sme si spravili vylet na bikoch, bolo nas okolo 20 a po vylete sme na terase zacali diskutovat o autach. Ti, ktori vlastnia japonske auta si ich pochvalovali, majitelia Skody, VW a Seatu nadavali na caste a vazne poruchy.
Takze nie prvenstvo poctom predanych, ale kvalitou sa snazte ziskat!!!!
Re: nie byt prvy, ale ponuknut zakaznikom za ich peniaze "kv
Suhlas. Toyota je na vrchole preto, lebo vyrabala auta, ktore ludia kupovali, nie preto, ze si dala ciel zvrhnut z 1. miesta GM. To je ako Microsoft - budeme kreativni na buduci rok, aby sme boli lepsi ako Apple... V MS je kreativita ciel, v Apple kazdenna realita a pracovny nastroj.
Re: nie byt prvy, ale ponuknut zakaznikom za ich peniaze "kv
A nejvíce nadávali, ti, co mají služební Fabie či VW a doma musí rejži, protože na Brambor či jiný pořádný DeutscheWagen nemají, že >:-[] ?
Ono taky když se většina prodá(vala) s ne zrovna povedenými PDčky, pak se není čemu divit, že? Jenže do dieselu je nikdo nenutil... kolik Japončíků se prodá s obecně problémovějšími a choulostivějšími diesely? Spolehlivost a kvalitu Japončíkům neubírám, ale to není vše. Navíc je potřeba nemít klapky na očích. Stále tu jsou žabožrouti a rejže. Takže VW Group - zlatá střední cesta :-!
Re: nie byt prvy, ale ponuknut zakaznikom za ich peniaze "kv
Tyhle výkřiky do tmy ohledně spolehlivosti už jsou fakt k smíchu. Špatná auta se už nevyrábějí, teď záleží jen na štěstí na konkrétní vůz. Navíc takové Porsche tou tebou interpretovanou spolehlivostí strčí všechny rejžožrouty do kapsy, a to navíc s mnohem náročnější a pokročilejší technikou. Prostě kdo chce nejmodernější techniku musí šáhnout po Evropanovi.
Dporučuji všem skutečným expertům, aby zavítali na opravdu "odborné" diskuse zde (na auto.cz), než udělají nějaké unáhlené závěry nejen ohledně této fúze... :-!
Nojo... experti a novináři... ""To je banda malych chlapcov, ktori snivaju o VW a comp., ovsem zadky si vyvazaju akurat tak v ojazdenych Fabiach (v tříhrnkoj, fmetle, na hlínách, bez klimačky). Ale maju na nich siroku koncovku vyfuku, na palubke nalepeny ukradnuty znak VW, cinske "akozexenony" a tmave folie.""
presne, Navtech najbližšie plánuje "ošacovať" Fábiu v štýle X6, to bude delo, nevadí, že priestoru na zadných sedadlách bude pomenej, však aj v origoš X6 to je skoro tak...len mu ešte v Bayerische Motoren Werke neschválili odpredaj kasne na lízing... >:D
kecy o 911 s maskou Fobie a Panamery 1,2 HTP ....sú zbytočné, no môj názor je, že VW zhovadí Porsche a tá fúzia je teda (podľa môjho názoru) koniec toho Porsche, ako ho poznal svet!
Fúze bude především výhodná pro... zájemce o auta. A to pro zájemce jak o vozy Volkswagen tak samozřejmě o vozy Porsche. Samo, je pochopitelné, že pro toho, kdo na fabii střádá šest let a na caymanna let třicet šest, je informace o fúzi zdrojem spekulací opravdu na hraně... Bohnic. Tahle liga kupců je ovšem v naznačených souvislostech inspirativní asi jako brčál na hladině hasičské nádrže i nich na vsi...
Tedy pro ty, co si hodlají koupit druhý nejlepší vůz třídy subkompakt (FABIA) dobrá zpráva - nemusí měnit plány, i nadále to bude festovní koncernový koncert materiálů, techniky a kvality. A pro ty, co hodlají koupit devětsetjedenáctku, tedy to nejlepší, co svět umí, je tu také dobrá zpráva - stále to bude ten pravý Porsche. Jen na něho mít...
Jsou chvíle, kdy mě nezajímá, jestli to co slyším je klapot jehlovejch podpatků na mramorový podlaze hotelu Hilton, nebo stenografickej záznam mýho rozsudku na doživotí. Přesně takhle jsem se tehdy cejtil, když na mě vyštěkla zpoza rohu.
Byla stříbrná. Tedy, celá stříbrná. Kolem krku žádnej načinčanej límec. Všechno jak má bejt. Dobelhal jsem to akorát k přechodu, když jí zrovna naskočila zelená. V lidským životě hrajou hlavní roli jen vteřinový okamžiky, jen ty o tobě rozhodnou. Jako tehdy o mně. Lehce, jen lehce hrábla a spodním tónem naznačila, kdo z nás bude mít vždycky navrch. Za křižovatkou na mne počkala a to už bylo nadějný.
Trému jsem se naučil zvládat dávno, ovšem někdy, někdy se mi to ještě vracívá. Tak jsem celej rozechvělej do ní zajel. Jo, jo, tam na rohu pětapadesátý. Pár hošanů málem vypadlo z okolních oken. Kůži měla hladkou, ale ne zas úplně, prostě, přesně tak, jak to mám rád. Chvíli jsem jí tam hladil. Vrněla lehce odspodu. A ty spodní tóny, tak to bylo něco. Jenže, znáte to, má-li to o něčem bejt, no, to se pozná jen v letu. Tak jsem ji nakop. Jo, vzala to ode mě jako žádná jiná. A pánové, to BYLA jízda. To byl fakt let.
Rovně, to umí každej. Změnit polohu a ohnout to na suchým asfaltu kolem kandelábru už každá neumí. Tahle jo. S přehledem. Za chvíli jsem funěl víc než ona. Jsem bejk, tak se nenechám zahanbit, buším do ní - tři, čtyři a plná pět. To už to i na mě lezlo. Úplný mrákoty. Musel jsem brzdit. Jo, mám poměrně rozsáhlou představu o brzdách, ha, ha, tohle šlo ale silně a sametově zároveň. Trhalo mi to kšandy, který jsem teda zrovna na sobě neměl. Rozumíme si, ne?
Od tý doby jsem jí párkrát potkal. Zdá se mi, že po mně trochu ještě jede. Mám ale ukrutnej strach to na ní znovu rozbalit, nerad bych se totiž spálil.
Jo, abych nezapomněl, na zadku má vytetovanou číslovku - 911.
A podíval se na stříbrnou stěnu f pokojíčku (postavenou na hlíně) na 911 plakátů Golfu, spočítal 911 valachů a snil o tom, jak za 911 horami a řekami zachraňuje princ VolksWagoun svoji milou princeznu Poršatku s pomocí 911 kouzel dědečka Hříbekinga a jak přemáhá 911hlavou saň ;-)
Nejlepší je, že fúze nejvíce vadí těm, kteří o Porsche sní jen v mokrých snech a závidí sousedovi od vedle, že koupil Fábii s tříhrnkem, co bude koncernová nevlastní sestra Porsche, že >:-[]:no:
Myslím, že nikdo z nás nemá dostatek informací, aby dokázal posoudit a odhadnout, jestli byl krok nutný do budoucna či prospěšný a pro koho nejvíce. Každopádně pokud by to mělo zajistit budoucnost pro Porsche, pak :yes::yes::yes:
Osobně si myslím, že na sloučení vydělají oba - i VW Group i Porsche. A co na tom, že je dieselový Cayenne a pravděpodobně přijdou i další?