Síce to asi bude stále také škaredé auto, ale sadzomet vPorsche nemá čo robiť. Poznám len jedného človeka, ktorý by chcel naftu aj v Lamborghini, ale ten má Outlandera... :-!
zbytečně a předčasně. V dnešní době, kdy je "korektní" blafat proti dieselům se Porsche radši nevyjadřuje a vypouští zkušební balónky. V případě větších modelů dostalo Porsche přes prsty a konkurence nikam nezmizela. Takže si pěkně počkáme na skutečnost které se dostaví.
cim dostalo Porsche pres prsty? staci se podivat na posledni 4 mesice prodeju v EU a je videt ze Porsche krom jednoho mesice ma rekordni prodeje ;-) v USA prozatim 5 mesicu s prodejnimy rekordy ;-) kde teda Porsche dostalo pres prsty?
To je tak, když budeš mít na place dieslový Cayenne a benzínový a pojedeš na hory, tak vezmeš tu naftu a o tom to je. Ale když ti přibude 911 tak se budeš rozhodovat mezi dieslovým Cayennem a 911, ten benzínový Cayenne bude jen stát.
mam dojem ze i zde na auto.cz se psalo o vyjadreni Porsche kdys zarizli diesly kvuli necemu v Nemecku, ze dieselu meli podil jen cca 15%, tedy vesmes tak smesne prodeje, ze mozna proste nema smysl resit jak konstrukcne jeste dalsi motor co se ulozeni tyce, coz vyvoj daneho auta proste prodrazi (jasne platforma je schodna s VW v tomto pripade s Q5, ale proste nejaky finance je to stat bude pokud by tam mel bejt i diesel), tak pak legislativni kroky k uvedeni na trh, kde tohle jiz musi resit u kazdeho modelu a to ze Q5 homologaci ma, neznamena ze ji automaticky dostane vsechno na dane platforme s danym motorem, musi se vse absolvovat znova s danym modelem, a asi si rozmislej jestli nechaji udelat veskere homologace pro diesel v danem modelu kdys to bude stat treba 5-10 milionu eur a pak ho prodaj celosvetove sotva 300 kusu mesicne po dobu treba 2-3 let a spise na tom ve finale prodelaj
jedine misto kde ma diesel jeste trosku sanci se prodavat je EU, a v ni prodeje dieselu taky klesaj, asi proste nema smysl pro Porsche aby se necim cemu klesaji prodeje a i tak byli prodeje u nich nizke zabejvalo
Ano, prodával se výborně i s dieselem a prodává se dál výborně i bez dieselu.
Motorizace, která se do Macanu hodí zřetelně ještě méně, než V6 diesel, je R4 benzín.
off topic, ale nejako sa tu na skodaauto.cz zabudaju zmienit ze o diesel prisla aj octavia RS, resp diesel 135kw vypadol z ponuky kompletne, u skody aj vw.
Dle interních materiálů kolujících po netu Octavia v novém modelovém roce dostane 2.0 TDI 135 kW v kombinaci s DSG7 s možností 4x4. RS TDI zůstává a zdraží o 20 tisíc kč.
Zadní světla Macanu jsou (designově) jedny z vůbec nejpovedenějších v rámci celé automobilové produkce. Pokud se výrazně přizpůsobí vzhledu těch na aktuálním Cayenneu, lepší to nebude, naopak.